Had beter hier gekund vind ik: Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 4quote:Op zondag 3 april 2005 05:46 schreef Nood-kloon het volgende:
Niet dat er een tifo actie gehouden werd maar ik vond het een mooie foto. Zelf gemaakt gisteravond.
sc Heerenveen - AFC Ajax, voor de aftrap, 2 april 2005.
[[url=http://x2.putfile.com/4/9117521031-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Kun je ook meteen zien hoe het stadion inmiddels is gegroeid. Links de oude hoogte van het dak, tegenoverliggende tribune en rechts de nieuwe hoogte. Volgend jaar is ook de linker kant opgetrokken.
Ter illustraatie:
Dit was januari 2004.
[afbeelding]
Bescheiden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:14 schreef Stpan het volgende:
Tussen al dat Italiaanse tifo-geweld door wat bescheiden plaatjes uit onze eigen eerste divisie
Sparta 117 jaar.
[afbeelding]quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Kaos op 410 gister
...Waar het oude overheen getrokken werd!
[afbeelding]
Wauw!quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
@ JaWi, ging iets mis geloof ik eh met dat doek?
Gisteren was het de Inter aanhang die shit op het veld gooide. Die cheo op de foto is van de Fossa Dei Leoni (=AC).quote:Op woensdag 13 april 2005 14:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel! Ookal leek het daar gisteren niet op
.
Klopt inderdaad. Altijd erg mooi die choreo over en weerquote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gisteren was het de Inter aanhang die shit op het veld gooide. Die cheo op de foto is van de Fossa Dei Leoni (=AC).
Waar dan? Geen enkele lelijke ajacied in het stadion hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
De mooiste sfeer was er in 90+2
daarom was het ook zo mooi buiten het stadionquote:Op maandag 25 april 2005 07:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waar dan? Geen enkele lelijke ajacied in het stadion hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |