abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17279943
We kunnen hier verdergaan op deel 1, hier zal ik posten hoe het verder gaat...
pi_17279998
->
pi_17280009
quote:
dumpen.. is het enige wat je kunt doen
Vind ik niet, praten vind ik een betere oplosiing...
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:35:51 #4
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_17280063
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:33 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Dan mag je wel van hele goede huize komen. Want ik krijg de indruk dat jij niet veel meer in te brengen hebt bij haar....
Als je het doet, zorg er dan voor dat je haar volledige aandacht krijgt (/afdwingt). Niet dat ze met een half oor luistert en half naar de tv aan 't kijken is.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_17280072
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:33 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Maar ze heeft haar woord al klaar, dit is toch makkelijk voor haar!!!
Je doet alles wat ze zegt.
Om het cru te zeggen, je bent een hondje geworden.

Onbewust weet jij toch ook al wat ze vanavond zegt,
Werk.
Reizen
Jongen

pi_17280091
quote:
Was eigenlijk ook bang, dat ze jou financieel ook uitkleed dat jij straks met schulden zit, en zij bij de volgende intrekt...
Daar de eerste weken zich weer voorbeeldig voordoet en dan hetzelfde bij een ander als ze nu bij jou doet.
Als jij vanavond gaat praten weet je nu zelf toch al wat ze zegt (stiekum in je achterhoofd) ze heeft je precies waar ze je hebben wil.

Je moet toch echt bij jezelf denken, wat jij jezelf aandoet, want je hebt geen respect meer voor jezelf.(sorry dat denk ik nu)
Nog maar een keer
Als zij zegt samen slapen, ren jij met je matrasje
zij bepaalt wat er gegeten wordt anders wordt ze ziek
ze heeft zich verslapen laat jou haar brood smeren en gaat rustig haar haar fohnen

Ze willen niet bot zijn alleen jou ogen proberen te open

Ze heeft zich zelfs voor mij in de schulden gestoken
pi_17280117
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:36 schreef balkonhek het volgende:

[..]

je bent haar niks schuldig, geld is veel minder belangrijk dan de moeite die jij erin steekt!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_17280137
quote:

[..]

Na oke, maar als jij nu heel eerlijk bent.
Heb jij echt nog vertrouwen in haar
pi_17280171
quote:

[..]

Ik heb niet alles in deze topics gelezen maar er komt wel een mooi spreekwoord in me hoofd.

Liefde maakt blind.

pi_17280185
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:38 schreef addie84 het volgende:

[..]

je bent haar niks schuldig, geld is veel minder belangrijk dan de moeite die jij erin steekt!

Ja, ik steek er veel moeite in idd.
Moet zeggen, ze heeft een erg hoog temprament, en dat is bij mij niet het geval. Ben benieuwt naar vanavond....
Heb geen mailtje meer teruggehad (waarschijnlijk pause voorbij).. Zal over anderhalf uur wel weer komen. Ik voeg wat ze eigenlijk nog voor die jongen voelde.
pi_17280223
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:38 schreef jolene het volgende:

[..]

Na oke, maar als jij nu heel eerlijk bent.
Heb jij echt nog vertrouwen in haar

Ja, ik heb nog heel veel vertrouwen in haar. Dat komt vooral omdat ze altijd eerlijk is, no matter what....
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:43:04 #12
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_17280232
Jij bent volgens mij echt geen slechte vangst hoor. Wees Bros, owe her nothing!
sugar? no thanks, I'm sweet enough......
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:43:53 #13
79556 schism
in the undertow
pi_17280253
quote:
[..]
zulke dingen moeten jou oordeel over haar en jullie relatie niet beinvloeden. Het is geen uiting van liefde ofzo, zou ik ook doen voor een goede vriend.
following our will and wind we may just go where no one's been
pi_17280257
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:40 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Moet zeggen, ze heeft een erg hoog temprament, en dat is bij mij niet het geval. Ben benieuwt naar vanavond....
Heb geen mailtje meer teruggehad (waarschijnlijk pause voorbij).. Zal over anderhalf uur wel weer komen. Ik voeg wat ze eigenlijk nog voor die jongen voelde.

Ik volg dit ook sinds dag 1 (niet eerder gereageerd) maar elke vanavond praten jullie erover en elke keer krijg je praktisch hetzelfde antwoord.

Wie geniet het meeste van de cruise (zij of jij) of toch jullie beide?

woensdag 18 februari 2004 @ 11:44:03 #15
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17280260
En je weet zeker dat ze gekuist werk heeft?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_17280280
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:40 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Heb geen mailtje meer teruggehad (waarschijnlijk pause voorbij).. Zal over anderhalf uur wel weer komen. Ik voeg wat ze eigenlijk nog voor die jongen voelde

misschien voelt ze wel nattigheid na die vraag van je.
bereidt je voor op veel lieve woordjes - en misschien zelfs een beurt vanavond.

maar laat je hierdoor niet misleiden.

en een hoog temperament? daar zie jij niet zoveel van lijkt het wel.

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:45:46 #17
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_17280291
quote:

[..]

Ow, dus dan mag ze maar doen waar ze zin in heeft ?

Dan bepaalt zij dus hoe het gaat in jullie relatie ?

Dan mag zij prioriteiten stellen ?

G*&^$%domme, word toch wakker man !

Wat wil je nu nog met haar bepraten ? Ze heeft immers altijd haar woordje klaar. En oja, je woont samen. Dús moet je maar proberen er het beste van te maken. *newsflash* jullie wonen samen in één huis, that's is. Niks geen 'samenwonen om dicht bijelkaar te zijn' etc.

Ze droomt over een andere gozer. Wil jou nog niet eens zoenen, laat staan sex hebben. Wil niet bij je slapen. Is altijd moe. Heeft zoooooooooooveel stress op haar werk.

Ik dacht altijd dat bij iedereen de naïviteit op een gegeven moment wel eens ophoudt. Maar blijkbaar is dat niet zo.

Hoe wil jij van deze relatie weer een gezonde relatie maken ? Of liever gezegd : hoe willen JULLIE dat ?

Je moet concrete dingen zeggen of nog beter : opschrijven. Wat verwacht zij van jou, jij van haar, jullie elk van de toekomst.

In het vorige topic heb ik het ook al gezegd. Als ik in die situatie zat, zouden er 2 mogelijkheden cq. oplossingen zijn :

• ik verhuis
  • de ander verhuist
  • Verkapte TVP omdat ik nieuwsgierig ben naar hoe dit verder gaat .

pi_17280314
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2004 11:44 schreef jolene het volgende:

[..]

Ik volg dit ook sinds dag 1 (niet eerder gereageerd) maar elke vanavond praten jullie erover en elke keer krijg je praktisch hetzelfde antwoord.

Wie geniet het meeste van de cruise (zij of jij) of toch jullie beide?

Topic is gisteren begonnen...

Ik moet nu weg, vanmiddag of anders morgenochtend laat ik jullie weten hoe het is gegaan vanavond...

woensdag 18 februari 2004 @ 11:48:21 #19
    75807 dragonstef
    everythings okay m'kay?!
    pi_17280363
    nou hebben we het over je vriendin he, maar volgens mij ben jij zelf ook zo eigenwijs als het paard van jezus! Al 250 mensen hebben geprobeerd je wakker te schudden, en jij blijft haar maar verdedigen!
      woensdag 18 februari 2004 @ 11:49:30 #20
    70743 Miss_Nexhil
    *Something new has begun*
    pi_17280395
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2004 11:48 schreef dragonstef het volgende:
    nou hebben we het over je vriendin he, maar volgens mij ben jij zelf ook zo eigenwijs als het paard van jezus! Al 250 mensen hebben geprobeerd je wakker te schudden, en jij blijft haar maar verdedigen!
    Uiteindelijk leven ze straks toch lang en gelukkig samen. Zoals het in een sprookje altijd gaat.
    pi_17280424
    quote:
    volgens mij was hij stiekem al wakker voordat hij het topic begon.
    hoopte misschien nog dat 250 mensen hem in slaap konden sussen.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_17280437
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2004 11:49 schreef Miss_Nexhil het volgende:

[..]

Uiteindelijk leven ze straks toch lang en gelukkig samen. Zoals het in een sprookje altijd gaat.

Het zal blijken, vriend van mij had een soort gelijk iets alleen, hij bleef achter met schulden, terwijl zij bij de volgende in ging wonen.
    pi_17280439
    quote:
    Ik ben idd erg eigenwijs, ik wil deze relatie gewoon nog een kans geven. We houden erg veel van elkaar, sow, dr is nog hoop........
      woensdag 18 februari 2004 @ 11:53:41 #24
    75807 dragonstef
    everythings okay m'kay?!
    pi_17280505
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ik ben idd erg eigenwijs, ik wil deze relatie gewoon nog een kans geven. We houden erg veel van elkaar, sow, dr is nog hoop........

had dat dan gelijk gezegd vent! an had ik je met rust gelaten! Ga ik nu ook doen, voorlopig althans
    pi_17280520
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef balkonhek het volgende:

[..]

ff bot jij houdt nog van haar
    maar opwat voor manier houdt zij nog van jou??
    Als gelijke of als een soort broer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')