abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17279492
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:11 schreef Bright het volgende:

[..]

psies. Trouwens, ik dacht dat de vriendin eerst helemaal geen interesse had in die leerling, of laat mijn geheugen me weer eens in de steek?

dacht ik ook.. maar iig:
ze vind hem wel degelijk leuk, ziet hem zitten en gata dit ook niet uit de weg.. als ik de TS was, was ik allang weggeweest, hoe lang ze ook samen zijn.. de relatie gaat helemaal nergens meer om, behalve haar plezieren
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_17279534
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:10 schreef addie84 het volgende:

[..]

idd ze speelt met je..

Onbewust waarschijnlijk. Ik ben totaal geen jaloers typ, en dat weet ze. Ze vertelt me altijd eerlijk wat ze voelt en denk. Maarja, als je te horen krijgt dat ze wel eens met hem zou willen zoenen (nadat ik het gevraagd had) terwijl ze mij niet eens zoent (wel kusjes enzo), ja dan word ik jaloers ja...
Moet er nogmaals over praten, jullie hebben gelijk, dit kan niet zo
pi_17279573
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:14 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Onbewust waarschijnlijk. Ik ben totaal geen jaloers typ, en dat weet ze. Ze vertelt me altijd eerlijk wat ze voelt en denk. Maarja, als je te horen krijgt dat ze wel eens met hem zou willen zoenen (nadat ik het gevraagd had) terwijl ze mij niet eens zoent (wel kusjes enzo), ja dan word ik jaloers ja...

tuurlijk ben je dan jaloers! als je echt bij haar wil blijven, kan dat niet zonder een lang, duidelijk en uitgebreid gesprek!

maar ik vraag me af of je de moeite ervoor moet doen

woensdag 18 februari 2004 @ 11:16:41 #229
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_17279584
misschien een beetje gemeen, op z'n minst niet subtiel, maar waarom laat je haar dit forum niet lezen?
sugar? no thanks, I'm sweet enough......
pi_17279585
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:11 schreef Bright het volgende:

[..]

psies. Trouwens, ik dacht dat de vriendin eerst helemaal geen interesse had in die leerling, of laat mijn geheugen me weer eens in de steek?

Ze vind hem wel degelijk leuk, alleen kan er niets mee omdat ze docente van hem is....
pi_17279620
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:16 schreef dragonstef het volgende:
misschien een beetje gemeen, op z'n minst niet subtiel, maar waarom laat je haar dit forum niet lezen?
omdat ik niet denk dat ze het leuk vind dat ik ons halve prive leven hier zomaar te kijk zet voor iedereen op het internet.
pi_17279629
quote:
Op maandag 16 februari 2004 08:55 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ze kan niet goed slapen als er andere mensen bij haar slapen op dezelfde kamer, en helemaal niet in hetzelfde bed.
Ze heeft ook nog nooit samengewoond en voor haar is het ook allemaal nieuw.

Nog iets wat me opvalt, ze woont samen!!
Maar ze had net zogoed met een broer of zus kunnen gaan wonen,
want zo leven jullie eigenlijk.
Behalve als jij je matras naar de andere kamer mag slepen
of bij haar wekelijks massage

Ben het met de andere mensen eens je moet er mee stoppen.
Zij heeft jou in een hoekje, je doet alles voor haar.

Misschien denk jij van niet, maar probeer het in te zien zoals zij doet, klopt echt niet.

pi_17279631
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:16 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ze vind hem wel degelijk leuk, alleen kan er niets mee omdat ze docente van hem is....

sorry? ze kan er niks mee omdat ze wat met jou heeft! als ze het feit dat ze docente is als enige obstakel ziet, is er iets mis.. ik zou d'r serieus niet vertrouwen!
pi_17279641
quote:

[..]

dat dacht je...
waarschijnlijk kan ze er best wat mee.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17279667
quote:

[..]

Dus als hij klaar is op het HBO kun jij je boeltje pakken, en is het dag dag
pi_17279692
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:18 schreef balkonhek het volgende:

[..]

omdat ik niet denk dat ze het leuk vind dat ik ons halve prive leven hier zomaar te kijk zet voor iedereen op het internet.

halve idd. haar priveleven houdt ze ook voor jou verborgen lijkt het wel. of ben ik nu bot.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17279710
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:18 schreef addie84 het volgende:

[..]

sorry? ze kan er niks mee omdat ze wat met jou heeft! als ze het feit dat ze docente is als enige obstakel ziet, is er iets mis.. ik zou d'r serieus niet vertrouwen!

Ook dat ja. Slik, dat heeft ze me ook zelfs gezegt... Dat ze zich gebonden voelt en dus niet kan doen wat ze wilt qua relaties . Vroeger nam ik gewoon met iedereen een relatie met wie ik wilde, maar nu kan dat gewoon niet omdat ik aan jou vast zit. Ik wil je echt niet kwijt, en ik houdt superveel van je, maar soms voel ik me gewoon opgesloten in deze relatie...
pi_17279731
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:22 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ook dat ja. Slik, dat heeft ze me ook zelfs gezegt... Dat ze zich gebonden voelt en dus niet kan doen wat ze wilt qua relaties . Vroeger nam ik gewoon met iedereen een relatie met wie ik wilde, maar nu kan dat gewoon niet omdat ik aan jou vast zit. Ik wil je echt niet kwijt, en ik houdt superveel van je, maar soms voel ik me gewoon opgesloten in deze relatie...

het einde is er gewoon.. erg hard, maar je moet het gewoon uitmaken! je maakt jezelf kapot zo..
pi_17279759
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:21 schreef Caesu het volgende:

[..]

halve idd. haar priveleven houdt ze ook voor jou verborgen lijkt het wel. of ben ik nu bot.

nee dat is niet waar. Ik weet 100% zeker dat ze me niet bedriegt. Neem van mij aan, dat kan ze niet, ze is daar veel te eerlijk en recht door zee voor...
pi_17279766
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:22 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ik wil niet bot zijn niet gemeen, maar je wordt gewoon gedold.
Rare vraag misschien, maar hoeveel is haar inbreng op het financiele vlak evenveel als dat van jou?
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:25:56 #241
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_17279809
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 10:36 schreef balkonhek het volgende:
Rijst met Paksoi ja...kunnen eventueel tofu opbakken met pindakaas als dat er nog is (of is er misschien nog saté saus) Ik kwam vanochtend aanlopen en toen liep ... (die leerlingdie ze wel leuk vind en hij haar) voor me, dat was dus leuk aankomen, een goed teken. Was vreemd effect want ik zag hem en mezelf (en nog wat anderen) weerspiegeld in de glansramen van de ... , apart licht. Hij keek me ook aan toen we bij de school waren (hij had eerder nog niet omgekeken, weet niet of hij me al eerder gezien had)...

Ik vroeg wat ze nou precies bedoelde et die laatste paar regels:
Gewoon, ik beschrijf je een mooi moment, met ...(die leerling) dus.

With all do respect, WAKE UP!!!![/]
Ik heb je hele verhaal sinds dag 1 gevolgt en heb een hoop begrip voor jou en je vriendin getoont maar als zij jou dit mailtje heeft gestuurd dan is er vanavond maar 1 ding dat ze voorgeschotelt krijgt en dat is: [b]flinke bonje!

Ze kijkt jou amper aan, maar die gozer verdient "een mooi moment" . Als je er nog wat van zou willen maken zeg je haar vanavond dat ze die gozer los laat en zich weer voor 100% inzet voor jullie relatie of ze trekt maar bij hem in! Rot toch op man! wordt wakker! Je kan best veel om iemand geven maar je moet ook toe kunnen geven wanneer je op je hart word getrapt! Ze moet of met die gozer stoppen of met jou, en anders moet jij stoppen. Er zijn grenzen!

[Dit bericht is gewijzigd door Black_Ninja op 18-02-2004 11:26]

Domo Arigato!
pi_17279814
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:24 schreef jolene het volgende:

[..]

Ik wil niet bot zijn niet gemeen, maar je wordt gewoon gedold.
Rare vraag misschien, maar hoeveel is haar inbreng op het financiele vlak evenveel als dat van jou?

Ze verdient wel wat meer als ik ja. Ik heb een halve baan en studiefinancieerling, zij een deeltijdbaan (één middag in de week vrij)
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:26:42 #243
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_17279828
Ik weet dat het even kan duren voordat je het zelf inziet, maar dit is echt niet goed voor je. Informeer eens of ze dit nog steeds zo ziet, indien ja, mag ze zelf de keuze maken, of zich meer naar jou toedraaien of opdonderen. Dit kan echt niet hoor.
pi_17279840
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:14 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Zo, da's schrikken! Dit stond nog nergens toch? - Het wordt nu wel heel duidelijk dat ze
- de relatie zat is
- jou zat is
- meer spanning verlangt
- iets met die ander doet wat ze niet (meer) met jou doet
De TS mag hieruit kiezen (meerdere keuzes mogelijk)
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:27:11 #245
16082 Wytze
...Confidential
pi_17279841
quote:
Op maandag 16 februari 2004 08:27 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ja, we gaan om het weekend naar het strand, en de weekenden dat we niet gaan gaan we een stukje wandelen, bij ouders op bezoek, enz..

Een standaard programma is niet echt spannend nee, vind je het gek dat ze de spanning mist
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:27:59 #246
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_17279855
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:18 schreef balkonhek het volgende:

[..]

dan had je niet op het forum moeten komen vriend. hoe wil je haar anders duidelijk maken dat het zo niet langer kan?
sugar? no thanks, I'm sweet enough......
pi_17279905
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:27 schreef dragonstef het volgende:

[..]

dan had je niet op het forum moeten komen vriend. hoe wil je haar anders duidelijk maken dat het zo niet langer kan?

Niet door haar dit topic te laten lezen, maar door nog eens flink te gaan praten...
pi_17279916
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:30 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Niet door haar dit topic te laten lezen, maar door nog eens flink te gaan praten...

dumpen.. is het enige wat je kunt doen
pi_17279973
Topic is bijna vol, we gaan door naar deel 2
pi_17279982
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:26 schreef balkonhek het volgende:

[..]

Ze verdient wel wat meer als ik ja. Ik heb een halve baan en studiefinancieerling, zij een deeltijdbaan (één middag in de week vrij)

Was eigenlijk ook bang, dat ze jou financieel ook uitkleed dat jij straks met schulden zit, en zij bij de volgende intrekt...
Daar de eerste weken zich weer voorbeeldig voordoet en dan hetzelfde bij een ander als ze nu bij jou doet.

Als jij vanavond gaat praten weet je nu zelf toch al wat ze zegt (stiekum in je achterhoofd) ze heeft je precies waar ze je hebben wil.

Je moet toch echt bij jezelf denken, wat jij jezelf aandoet, want je hebt geen respect meer voor jezelf.(sorry dat denk ik nu)
Nog maar een keer
Als zij zegt samen slapen, ren jij met je matrasje
zij bepaalt wat er gegeten wordt anders wordt ze ziek
ze heeft zich verslapen laat jou haar brood smeren en gaat rustig haar haar fohnen

Ze willen niet bot zijn alleen jou ogen proberen te open

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')