quote:dacht ik ook.. maar iig:
Op woensdag 18 februari 2004 11:11 schreef Bright het volgende:[..]
psies. Trouwens, ik dacht dat de vriendin eerst helemaal geen interesse had in die leerling, of laat mijn geheugen me weer eens in de steek?
quote:Onbewust waarschijnlijk. Ik ben totaal geen jaloers typ, en dat weet ze. Ze vertelt me altijd eerlijk wat ze voelt en denk. Maarja, als je te horen krijgt dat ze wel eens met hem zou willen zoenen (nadat ik het gevraagd had) terwijl ze mij niet eens zoent (wel kusjes enzo), ja dan word ik jaloers ja...
Op woensdag 18 februari 2004 11:10 schreef addie84 het volgende:[..]
idd
ze speelt met je..
quote:tuurlijk ben je dan jaloers! als je echt bij haar wil blijven, kan dat niet zonder een lang, duidelijk en uitgebreid gesprek!
Op woensdag 18 februari 2004 11:14 schreef balkonhek het volgende:[..]
Onbewust waarschijnlijk. Ik ben totaal geen jaloers typ, en dat weet ze. Ze vertelt me altijd eerlijk wat ze voelt en denk. Maarja, als je te horen krijgt dat ze wel eens met hem zou willen zoenen (nadat ik het gevraagd had) terwijl ze mij niet eens zoent (wel kusjes enzo), ja dan word ik jaloers ja...
Moet er nogmaals over praten, jullie hebben gelijk, dit kan niet zo
maar ik vraag me af of je de moeite ervoor moet doen
quote:Ze vind hem wel degelijk leuk, alleen kan er niets mee omdat ze docente van hem is....
Op woensdag 18 februari 2004 11:11 schreef Bright het volgende:[..]
psies. Trouwens, ik dacht dat de vriendin eerst helemaal geen interesse had in die leerling, of laat mijn geheugen me weer eens in de steek?
quote:omdat ik niet denk dat ze het leuk vind dat ik ons halve prive leven hier zomaar te kijk zet voor iedereen op het internet.
Op woensdag 18 februari 2004 11:16 schreef dragonstef het volgende:
misschien een beetje gemeen, op z'n minst niet subtiel, maar waarom laat je haar dit forum niet lezen?
quote:Nog iets wat me opvalt, ze woont samen!!
Op maandag 16 februari 2004 08:55 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ze kan niet goed slapen als er andere mensen bij haar slapen op dezelfde kamer, en helemaal niet in hetzelfde bed.
Ze heeft ook nog nooit samengewoond en voor haar is het ook allemaal nieuw.
Ben het met de andere mensen eens je moet er mee stoppen.
Zij heeft jou in een hoekje, je doet alles voor haar.
Misschien denk jij van niet, maar probeer het in te zien zoals zij doet, klopt echt niet.
quote:sorry? ze kan er niks mee omdat ze wat met jou heeft! als ze het feit dat ze docente is als enige obstakel ziet, is er iets mis.. ik zou d'r serieus niet vertrouwen!
Op woensdag 18 februari 2004 11:16 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ze vind hem wel degelijk leuk, alleen kan er niets mee omdat ze docente van hem is....
quote:dat dacht je...
Ze vind hem wel degelijk leuk, alleen kan er niets mee omdat ze docente van hem is....
quote:Dus als hij klaar is op het HBO kun jij je boeltje pakken, en is het dag dag
quote:halve idd. haar priveleven houdt ze ook voor jou verborgen lijkt het wel. of ben ik nu bot.
Op woensdag 18 februari 2004 11:18 schreef balkonhek het volgende:[..]
omdat ik niet denk dat ze het leuk vind dat ik ons halve prive leven hier zomaar te kijk zet voor iedereen op het internet.
quote:Ook dat ja. Slik, dat heeft ze me ook zelfs gezegt... Dat ze zich gebonden voelt en dus niet kan doen wat ze wilt qua relaties
Op woensdag 18 februari 2004 11:18 schreef addie84 het volgende:[..]
sorry? ze kan er niks mee omdat ze wat met jou heeft! als ze het feit dat ze docente is als enige obstakel ziet, is er iets mis.. ik zou d'r serieus niet vertrouwen!
quote:het einde is er gewoon.. erg hard, maar je moet het gewoon uitmaken! je maakt jezelf kapot zo..
Op woensdag 18 februari 2004 11:22 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ook dat ja. Slik, dat heeft ze me ook zelfs gezegt... Dat ze zich gebonden voelt en dus niet kan doen wat ze wilt qua relaties
. Vroeger nam ik gewoon met iedereen een relatie met wie ik wilde, maar nu kan dat gewoon niet omdat ik aan jou vast zit. Ik wil je echt niet kwijt, en ik houdt superveel van je, maar soms voel ik me gewoon opgesloten in deze relatie...
quote:nee dat is niet waar. Ik weet 100% zeker dat ze me niet bedriegt. Neem van mij aan, dat kan ze niet, ze is daar veel te eerlijk en recht door zee voor...
Op woensdag 18 februari 2004 11:21 schreef Caesu het volgende:[..]
halve idd. haar priveleven houdt ze ook voor jou verborgen lijkt het wel. of ben ik nu bot.
quote:Ik wil niet bot zijn niet gemeen, maar je wordt gewoon gedold.
Op woensdag 18 februari 2004 11:22 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ook dat ja. Slik, dat heeft ze me ook zelfs gezegt... Dat ze zich gebonden voelt en dus niet kan doen wat ze wilt qua relaties
. Vroeger nam ik gewoon met iedereen een relatie met wie ik wilde, maar nu kan dat gewoon niet omdat ik aan jou vast zit. Ik wil je echt niet kwijt, en ik houdt superveel van je, maar soms voel ik me gewoon opgesloten in deze relatie...
quote:With all do respect, WAKE UP!!!![/]
Op woensdag 18 februari 2004 10:36 schreef balkonhek het volgende:
Rijst met Paksoi ja...kunnen eventueel tofu opbakken met pindakaas als dat er nog is (of is er misschien nog saté saus) Ik kwam vanochtend aanlopen en toen liep ... (die leerlingdie ze wel leuk vind en hij haar) voor me, dat was dus leuk aankomen, een goed teken. Was vreemd effect want ik zag hem en mezelf (en nog wat anderen) weerspiegeld in de glansramen van de ... , apart licht. Hij keek me ook aan toen we bij de school waren (hij had eerder nog niet omgekeken, weet niet of hij me al eerder gezien had)...Ik vroeg wat ze nou precies bedoelde et die laatste paar regels:
Gewoon, ik beschrijf je een mooi moment, met ...(die leerling) dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Ninja op 18-02-2004 11:26]
quote:Ze verdient wel wat meer als ik ja. Ik heb een halve baan en studiefinancieerling, zij een deeltijdbaan (één middag in de week vrij)
Op woensdag 18 februari 2004 11:24 schreef jolene het volgende:[..]
Ik wil niet bot zijn niet gemeen, maar je wordt gewoon gedold.
Rare vraag misschien, maar hoeveel is haar inbreng op het financiele vlak evenveel als dat van jou?
quote:Zo, da's schrikken! Dit stond nog nergens toch? - Het wordt nu wel heel duidelijk dat ze
Op woensdag 18 februari 2004 11:14 schreef balkonhek het volgende:[..]
Onbewust waarschijnlijk. Ik ben totaal geen jaloers typ, en dat weet ze. Ze vertelt me altijd eerlijk wat ze voelt en denk. Maarja, als je te horen krijgt dat ze wel eens met hem zou willen zoenen (nadat ik het gevraagd had) terwijl ze mij niet eens zoent (wel kusjes enzo), ja dan word ik jaloers ja...
Moet er nogmaals over praten, jullie hebben gelijk, dit kan niet zo
quote:Een standaard programma is niet echt spannend nee, vind je het gek dat ze de spanning mist
Op maandag 16 februari 2004 08:27 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ja, we gaan om het weekend naar het strand, en de weekenden dat we niet gaan gaan we een stukje wandelen, bij ouders op bezoek, enz..
quote:dan had je niet op het forum moeten komen vriend. hoe wil je haar anders duidelijk maken dat het zo niet langer kan?
Op woensdag 18 februari 2004 11:18 schreef balkonhek het volgende:[..]
omdat ik niet denk dat ze het leuk vind dat ik ons halve prive leven hier zomaar te kijk zet voor iedereen op het internet.
quote:Niet door haar dit topic te laten lezen, maar door nog eens flink te gaan praten...
Op woensdag 18 februari 2004 11:27 schreef dragonstef het volgende:[..]
dan had je niet op het forum moeten komen vriend. hoe wil je haar anders duidelijk maken dat het zo niet langer kan?
quote:dumpen.. is het enige wat je kunt doen
Op woensdag 18 februari 2004 11:30 schreef balkonhek het volgende:[..]
Niet door haar dit topic te laten lezen, maar door nog eens flink te gaan praten...
quote:Was eigenlijk ook bang, dat ze jou financieel ook uitkleed dat jij straks met schulden zit, en zij bij de volgende intrekt...
Op woensdag 18 februari 2004 11:26 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ze verdient wel wat meer als ik ja. Ik heb een halve baan en studiefinancieerling, zij een deeltijdbaan (één middag in de week vrij)
Als jij vanavond gaat praten weet je nu zelf toch al wat ze zegt (stiekum in je achterhoofd) ze heeft je precies waar ze je hebben wil.
Je moet toch echt bij jezelf denken, wat jij jezelf aandoet, want je hebt geen respect meer voor jezelf.(sorry dat denk ik nu)
Nog maar een keer
Als zij zegt samen slapen, ren jij met je matrasje
zij bepaalt wat er gegeten wordt anders wordt ze ziek
ze heeft zich verslapen laat jou haar brood smeren en gaat rustig haar haar fohnen
Ze willen niet bot zijn alleen jou ogen proberen te open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |