quote:Dan mag je wel van hele goede huize komen. Want ik krijg de indruk dat jij niet veel meer in te brengen hebt bij haar....
Op woensdag 18 februari 2004 11:33 schreef balkonhek het volgende:[..]
Vind ik niet, praten vind ik een betere oplosiing...
quote:Maar ze heeft haar woord al klaar, dit is toch makkelijk voor haar!!!
Op woensdag 18 februari 2004 11:33 schreef balkonhek het volgende:[..]
Vind ik niet, praten vind ik een betere oplosiing...
Onbewust weet jij toch ook al wat ze vanavond zegt,
Werk.
Reizen
Jongen
quote:Ze heeft zich zelfs voor mij in de schulden gestoken
Was eigenlijk ook bang, dat ze jou financieel ook uitkleed dat jij straks met schulden zit, en zij bij de volgende intrekt...
Daar de eerste weken zich weer voorbeeldig voordoet en dan hetzelfde bij een ander als ze nu bij jou doet.
Als jij vanavond gaat praten weet je nu zelf toch al wat ze zegt (stiekum in je achterhoofd) ze heeft je precies waar ze je hebben wil.Je moet toch echt bij jezelf denken, wat jij jezelf aandoet, want je hebt geen respect meer voor jezelf.(sorry dat denk ik nu)
Nog maar een keer
Als zij zegt samen slapen, ren jij met je matrasje
zij bepaalt wat er gegeten wordt anders wordt ze ziek
ze heeft zich verslapen laat jou haar brood smeren en gaat rustig haar haar fohnenZe willen niet bot zijn alleen jou ogen proberen te open
quote:je bent haar niks schuldig, geld is veel minder belangrijk dan de moeite die jij erin steekt!
Op woensdag 18 februari 2004 11:36 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ze heeft zich zelfs voor mij in de schulden gestoken
quote:Na oke, maar als jij nu heel eerlijk bent.
quote:Ik heb niet alles in deze topics gelezen maar er komt wel een mooi spreekwoord in me hoofd.
Liefde maakt blind.
quote:Ja, ik steek er veel moeite in idd.
Op woensdag 18 februari 2004 11:38 schreef addie84 het volgende:[..]
je bent haar niks schuldig, geld is veel minder belangrijk dan de moeite die jij erin steekt!
quote:Ja, ik heb nog heel veel vertrouwen in haar. Dat komt vooral omdat ze altijd eerlijk is, no matter what....
Op woensdag 18 februari 2004 11:38 schreef jolene het volgende:[..]
Na oke, maar als jij nu heel eerlijk bent.
Heb jij echt nog vertrouwen in haar
quote:zulke dingen moeten jou oordeel over haar en jullie relatie niet beinvloeden. Het is geen uiting van liefde ofzo, zou ik ook doen voor een goede vriend.
Op woensdag 18 februari 2004 11:36 schreef balkonhek het volgende:
[..]
quote:Ik volg dit ook sinds dag 1 (niet eerder gereageerd) maar elke vanavond praten jullie erover en elke keer krijg je praktisch hetzelfde antwoord.
Op woensdag 18 februari 2004 11:40 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ja, ik steek er veel moeite in idd.
Moet zeggen, ze heeft een erg hoog temprament, en dat is bij mij niet het geval. Ben benieuwt naar vanavond....
Heb geen mailtje meer teruggehad (waarschijnlijk pause voorbij).. Zal over anderhalf uur wel weer komen. Ik voeg wat ze eigenlijk nog voor die jongen voelde.
Wie geniet het meeste van de cruise (zij of jij) of toch jullie beide?
quote:misschien voelt ze wel nattigheid na die vraag van je.
Op woensdag 18 februari 2004 11:40 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ja, ik steek er veel moeite in idd.
Moet zeggen, ze heeft een erg hoog temprament, en dat is bij mij niet het geval. Ben benieuwt naar vanavond....
Heb geen mailtje meer teruggehad (waarschijnlijk pause voorbij).. Zal over anderhalf uur wel weer komen. Ik voeg wat ze eigenlijk nog voor die jongen voelde
maar laat je hierdoor niet misleiden.
en een hoog temperament? daar zie jij niet zoveel van lijkt het wel.
quote:Ow, dus dan mag ze maar doen waar ze zin in heeft ?
Dan bepaalt zij dus hoe het gaat in jullie relatie ?
Dan mag zij prioriteiten stellen ?
G*&^$%domme, word toch wakker man !
Wat wil je nu nog met haar bepraten ? Ze heeft immers altijd haar woordje klaar. En oja, je woont samen. Dús moet je maar proberen er het beste van te maken. *newsflash* jullie wonen samen in één huis, that's is. Niks geen 'samenwonen om dicht bijelkaar te zijn' etc.
Ze droomt over een andere gozer. Wil jou nog niet eens zoenen, laat staan sex hebben. Wil niet bij je slapen. Is altijd moe. Heeft zoooooooooooveel stress op haar werk.
Ik dacht altijd dat bij iedereen de naïviteit op een gegeven moment wel eens ophoudt. Maar blijkbaar is dat niet zo.
Hoe wil jij van deze relatie weer een gezonde relatie maken ? Of liever gezegd : hoe willen JULLIE dat ?
Je moet concrete dingen zeggen of nog beter : opschrijven. Wat verwacht zij van jou, jij van haar, jullie elk van de toekomst.
In het vorige topic heb ik het ook al gezegd. Als ik in die situatie zat, zouden er 2 mogelijkheden cq. oplossingen zijn :
Verkapte TVP omdat ik nieuwsgierig ben naar hoe dit verder gaat .
quote:Topic is gisteren begonnen...
Op woensdag 18 februari 2004 11:44 schreef jolene het volgende:[..]
Ik volg dit ook sinds dag 1 (niet eerder gereageerd) maar elke vanavond praten jullie erover en elke keer krijg je praktisch hetzelfde antwoord.
Wie geniet het meeste van de cruise (zij of jij) of toch jullie beide?
Ik moet nu weg, vanmiddag of anders morgenochtend laat ik jullie weten hoe het is gegaan vanavond...
quote:Uiteindelijk leven ze straks toch lang en gelukkig samen. Zoals het in een sprookje altijd gaat.
Op woensdag 18 februari 2004 11:48 schreef dragonstef het volgende:
nou hebben we het over je vriendin he, maar volgens mij ben jij zelf ook zo eigenwijs als het paard van jezus! Al 250 mensen hebben geprobeerd je wakker te schudden, en jij blijft haar maar verdedigen!
quote:volgens mij was hij stiekem al wakker voordat hij het topic begon.
nou hebben we het over je vriendin he, maar volgens mij ben jij zelf ook zo eigenwijs als het paard van jezus! Al 250 mensen hebben geprobeerd je wakker te schudden, en jij blijft haar maar verdedigen!
quote:Het zal blijken, vriend van mij had een soort gelijk iets alleen, hij bleef achter met schulden, terwijl zij bij de volgende in ging wonen.
Op woensdag 18 februari 2004 11:49 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Uiteindelijk leven ze straks toch lang en gelukkig samen. Zoals het in een sprookje altijd gaat.
quote:Ik ben idd erg eigenwijs, ik wil deze relatie gewoon nog een kans geven. We houden erg veel van elkaar, sow, dr is nog hoop........
quote:had dat dan gelijk gezegd vent! an had ik je met rust gelaten! Ga ik nu ook doen, voorlopig althans
Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ik ben idd erg eigenwijs, ik wil deze relatie gewoon nog een kans geven. We houden erg veel van elkaar, sow, dr is nog hoop........
quote:ff bot jij houdt nog van haar
Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ik ben idd erg eigenwijs, ik wil deze relatie gewoon nog een kans geven. We houden erg veel van elkaar, sow, dr is nog hoop........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |