Hoewel de liefde voor Daniman heel groot is (zeker omdat hij gaat verhuizen naar een mooi rommelvrij huis), hou ik het toch maar bij mister_d
vreemd Hottopic heeft helemaal niet laten weten dat het andere topic volgepost was. Maar goed, hier weer verder knipogen, he Rewimo?
quote:Die service biedt Hottopic ook niet, Daniman
Op dinsdag 17 februari 2004 21:59 schreef daniman het volgende:
vreemd Hottopic heeft helemaal niet laten weten dat het andere topic volgepost was. Maar goed, hier weer verder knipogen, he Rewimo?
quote:Proest
Op dinsdag 17 februari 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Die service biedt Hottopic ook niet, Daniman
*driftig alcohol uitdeelt, iemand pina colada?*
quote:doe mij maar een rood wijntje
Op dinsdag 17 februari 2004 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Proest
*driftig alcohol uitdeelt, iemand pina colada?*
quote:ik wil chocolaaaaaaaaaaa
Op dinsdag 17 februari 2004 22:02 schreef Rewimo het volgende:
*gooit Hamka's en Pindapepsels in de ring*
quote:Jammer voor je.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:04 schreef daniman het volgende:[..]
ik wil chocolaaaaaaaaaaa [afbeelding]
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:04 schreef daniman het volgende:[..]
ik wil chocolaaaaaaaaaaa [afbeelding]
quote:lekker, miss_dynastie!
Op dinsdag 17 februari 2004 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Rode wijn uit het bijhok haalt en inschenkt in nieuwe () wijnglazen. Doe hier maar een hele zak hamka's, heb een beetje moed nodig
*zelf chocolade aansleept*
quote:Koetjesreep Poweerrrrrrrrrrrr!
Op dinsdag 17 februari 2004 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
![]()
Koetjesreep uit koelkast haalt... en heb ook nog een aantal celebrations, voor de liefhebber
Groetjes
quote:Nee, ik denk ook maar van niet... maar zou eigenlijk een essay moeten schrijven voor maandag, moet daar boeken van de leraar voor hebben, enzovoort, enzovoort en die moet ik dus daar halen, maar ik denk dat ik er maar even een mailtje tegenaan gooi!
Op dinsdag 17 februari 2004 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Niet doen als je je niet 100% voelt, Miss-dIk ga ook zo naar boven, lekker in bed naar Scrapheap kijken
Wat is dat voor een programma
Ik heb het 1 x gezien, dat was in het ziekenhuis toen ik ingeleid werd. We verveelden ons behoorlijk, er gebeurde niets dus zijn we maar wat gaan zappen. Vond het zo vreselijk stom dat spontaan mijn vliezen klapte
quote:Tuurlijk, anders was hij toch nooit met mij thuisgekomen
Op dinsdag 17 februari 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Hij heeft smaak
Zo, voordat jullie het allemaal doen i.v.m. mijn grote eG
o
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 17-02-2004 23:01]
Ow, ego bedoel je denk ik
quote:En dit is waarom ik morgen niet naar school moet gaan................. wat een BLUNDER
Op dinsdag 17 februari 2004 22:27 schreef Rewimo het volgende:
EchoOw, ego bedoel je denk ik
Ouderschapsverlof wettelijk recht
Ouderschapsverlof is een wettelijk recht. Als een ondernemer het in wil trekken, moet zijn bedrijf wel zwaar in de problemen zitten. Onlangs tikte de kantonrechter een werkgever op de vingers toen hij dat probeerde. Hij kon niet aantonen dat de betreffende werkneemster onmisbaar was. Een collega kon haar werk overnemen. Overigens wilde de werkneemster het verlof gebruiken voor een wereldreis. De kantonrechter vond dat niet kies, maar het was wel haar zaak.
quote:Jaaaa, hier ook! En ik heb vandaag Brechtje-oppasdienst dus dat wordt een flink stuk wandelen vanmiddag
Op woensdag 18 februari 2004 09:51 schreef Troel het volgende:
Wat een lekker weertje is het he? Lekker zonnetje erbij!
quote:Ik heb geen idee waar jij woont, maar hier geen zon
Op woensdag 18 februari 2004 09:51 schreef Troel het volgende:
Wat een lekker weertje is het he? Lekker zonnetje erbij!
Wat hebben jullie veel gekletst zeg Ik weet niet meer waat ik allemaal op moet reageren
* LadyS gaat bij miss_d in de ziekenboeg zitten, want ik heb weer eens hoofdpijn voor de verandering *
Ik heb dus behoorlijk vaak hoofdpijn de laatste weken. Weet iemand misschien of dat met de zwangerschap te maken kan hebben?
Ik ga vanmiddag boodschappen doen met mijn paps, en daarna lekker pizza eten met Christan en mijn moeder
Heb een hoop geregeld voor mijn vader de afgelopen dagen. Thuiszorg weer op gang gebracht, (leen)rollator geregeld, met verzekering gesproken over alarmknop voor om zijn nek plus een eigen rollator... Brief van de huisarts daarover geregeld, brief aan de verzekering geschreven waar de brief van de huisarts bij moet Pasje voor vervoer op maat aangevraagd (hopelijk maken ze dat snel aan).
Ben wel blij dat dat allemaal kan, en vooral dat mijn vader er zo makkelijk in is. Hij vindt het allemaal prima, een jaar geleden had je nog niet met het idee van een rollator aan moeten komen
quote:Dank je Rewimo
Op woensdag 18 februari 2004 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat kan door je veranderende hormoonspiegel komen, LadySHeel vervelend. Ik heb voor jou en Miss_d een heerlijk zacht bankje neergezet, met veel kussens en grote potten thee onder handbereik. En allemaal lekkere dingetjes, pak maar waar je zin in hebt
quote:Maar toch is het moeilijk om een van je ouders zo ziek te zien...
Op woensdag 18 februari 2004 10:09 schreef Rewimo het volgende:Ben wel blij dat dat allemaal kan, en vooral dat mijn vader er zo makkelijk in is.
quote:Dank u
Op woensdag 18 februari 2004 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat kan door je veranderende hormoonspiegel komen, LadySHeel vervelend. Ik heb voor jou en Miss_d een heerlijk zacht bankje neergezet, met veel kussens en grote potten thee onder handbereik. En allemaal lekkere dingetjes, pak maar waar je zin in hebt
quote:Een hele brutale vraag
Ik ga vanmiddag boodschappen doen met mijn paps, en daarna lekker pizza eten met Christan en mijn moeder![]()
quote:Oh ja, dat is een heel gedoe... je hebt het wel reuze snel voor elkaar, vind ik.
Heb een hoop geregeld voor mijn vader de afgelopen dagen. Thuiszorg weer op gang gebracht, (leen)rollator geregeld, met verzekering gesproken over alarmknop voor om zijn nek plus een eigen rollator... Brief van de huisarts daarover geregeld, brief aan de verzekering geschreven waar de brief van de huisarts bij moetPasje voor vervoer op maat aangevraagd (hopelijk maken ze dat snel aan).
quote:Fijn! Het lijkt me makkelijker om iemand te helpen die gewillig is
Ben wel blij dat dat allemaal kan, en vooral dat mijn vader er zo makkelijk in is. Hij vindt het allemaal prima, een jaar geleden had je nog niet met het idee van een rollator aan moeten komen
Iemand Berney nog gezien/ gesproken en weet hoe het met haar en haar moeder gaat?
quote:Nee, mijn ouders zijn al uit elkaar sinds mijn 13e. Maar ze kunnen gelukkig nog goed met elkaar overweg en komen bij elkaar over de vloer. Geen vervelende toestanden met verjaardagen en zo, en feestdagen vieren we ook gewoon samen. Is erg prettig hoor
Op woensdag 18 februari 2004 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Dank u
[..]Een hele brutale vraag
: zijn jouw ouders nog bij elkaar?
[..]Oh ja, dat is een heel gedoe... je hebt het wel reuze snel voor elkaar, vind ik.
[..]Fijn! Het lijkt me makkelijker om iemand te helpen die gewillig is
En nu je het zegt, ik heb Berney al een tijd niet meer gezien hier.
quote:Heerlijk hoor *jaloers is*
Op woensdag 18 februari 2004 10:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nee, mijn ouders zijn al uit elkaar sinds mijn 13e. Maar ze kunnen gelukkig nog goed met elkaar overweg en komen bij elkaar over de vloer. Geen vervelende toestanden met verjaardagen en zo, en feestdagen vieren we ook gewoon samen. Is erg prettig hoor
quote:In R&P liep een topic, haar moeder is heel erg ziek... ik dacht dat er misschien nog mensen zijn die contact met haar hebben i.r.l.
En nu je het zegt, ik heb Berney al een tijd niet meer gezien hier.
quote:Uh... het blijven artsen, he
Op woensdag 18 februari 2004 10:37 schreef jessie het volgende:
Lol ik moet alleen met de auto
Maar misschien krijg ik die druppels niet *stille hoop heeft*
Anders hadden ze dat toch wel gezegd?
quote:En dat was dus ook de vraag die mij ineens te binnen schoot! Maar wel heel fijn dat ze nog gewoon met elkaar om gaan!
Op woensdag 18 februari 2004 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:Een hele brutale vraag
: zijn jouw ouders nog bij elkaar?
quote:Fijn! Ik maakte me al zorgen
Op woensdag 18 februari 2004 10:43 schreef jessie het volgende:
Geer gaat me al afzetten. Dan daarna Bo uit de peuterspeelzaal halen samen met Janneke. En als ik dan klaar ben komt hij ons weer halen.
quote:Over verlof gesproken.... Kbot heeft straks een gesprek met iemand van de OR over de aanvraag van het zorgverlof... ben benieuwd.
Op woensdag 18 februari 2004 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Arme Kbot, maar het hoort erbij
Fijn dat het met jou weer wat beter gaat Belana
Ik voel me nog steeds bleh, kan niet naar school, dus ga voor jullie maar eens een interessant stukje overtypen uit de kamer van koophandelkrant:Ouderschapsverlof wettelijk recht
Ouderschapsverlof is een wettelijk recht. Als een ondernemer het in wil trekken, moet zijn bedrijf wel zwaar in de problemen zitten. Onlangs tikte de kantonrechter een werkgever op de vingers toen hij dat probeerde. Hij kon niet aantonen dat de betreffende werkneemster onmisbaar was. Een collega kon haar werk overnemen. Overigens wilde de werkneemster het verlof gebruiken voor een wereldreis. De kantonrechter vond dat niet kies, maar het was wel haar zaak.
quote:Kan dat je te weinig drinkt, had ik ook. Veel water drinken deed wonderen bij mij
Op woensdag 18 februari 2004 09:57 schreef LadyS het volgende:
Hier is lekker wel een zonnetje![]()
Wat hebben jullie veel gekletst zeg
Ik weet niet meer waat ik allemaal op moet reageren
* LadyS gaat bij miss_d in de ziekenboeg zitten, want ik heb weer eens hoofdpijn voor de verandering
*
Ik heb dus behoorlijk vaak hoofdpijn de laatste weken. Weet iemand misschien of dat met de zwangerschap te maken kan hebben?
Jessie, fijn dat ze er nu haast achter gaan zetten, zal tijd worden! Ik hoop echt dat je het krijgt, want je hebt het gewoon nodig!
quote:Dat is toch geen enkel probleem joh! Ik heb er ook wel eens tig achter elkaar gezet...
Op woensdag 18 februari 2004 11:02 schreef Belana het volgende:
(sorry voor 3 posts achter elkaar, maar ik ben niet zo handig af en toe en heb ook ff geen geduld...)
Jessie, goed geregeld dat vervoer want je kunt echt niet autorijden na zulke druppels. Ik hoop dat je snel een positief bericht krijgt over je thuiszorg!
Rewimo, wat een geregel zeg. Hoe moeten mensen dat in godsnaam doen die niet nog een dochter of een zoon hebben die dat allemaal kan oppakken vraag je je dan wel eens af.
quote:Jij bent ook enig kind?
Op woensdag 18 februari 2004 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is zo Lois. Ik vind het af en toe al een probleem dat ik het allemaal in mijn eentje moet regelen, maar als je als oudere niemand hebt, is dat helemaal vervelend.
quote:Ja, jij ook? Vast wel, anders vraag je dat niet
Op woensdag 18 februari 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij bent ook enig kind?
quote:Ja
Op woensdag 18 februari 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, jij ook? Vast wel, anders vraag je dat niet
quote:Ik weet eigenlijk niet of ik genoeg drink.
Op woensdag 18 februari 2004 10:59 schreef Belana het volgende:[..]
Kan dat je te weinig drinkt, had ik ook. Veel water drinken deed wonderen bij mij
*gauw weer terug op de bank duikt*
Verder genoeg drinken inderdaad, echt minimaal 2 liter per dag. Controleer je bh, ook dat gewicht kan namelijk via je nek hoofdpijn veroorzaken.
Ik kreeg eerst verdovingsdruppels en toen hebben ze mijn oogdruk gemeten. Daarna die puppilvergrotende druppels (deden geen pijn, zeker niet na verdovingsdruppels ) O ja daarvoor moest ik lettertjes lezen maar dat was allemaal heel erg in orde.
Toen dacht ik dat ik klaar was maar toen moest ik dus nog naar de oogarts
Die heeft me ogen van alle kanten bekeken en zagen er dus prima uit. Geen sarcoidose aan em ogen, ook geen oude littekens. Toen ik zei jammer want nu kunnen ze nog geen diagnose stellen zei de oogarts dat ik maar beter niet kon weten wat ik had, dan dat ik sarcoidiose aan me ogen zou hebben. Oftewel ik mag blij zijn dat ik het niet heb. Dat ben ik dan ook maar
En nu maar hopen dat die druppels snel uitgewerkt zijn want dit is knap irritant!!
quote:Ik heb juist helemaal geen ritme eigenlijk
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef pluisje het volgende:
LadyS, ik merk zelf dat ik vooral koppijn heb op de dagen dat ik uit mijn ritme ben. Het weekend, als Rick thuis is bv, of wanneer ik langer dan normaal, of juist korter, geslapen heb.
Van liggen wordt het bij mij vaak erger, een frisse douche, of gewoon rustig proberen mijn ritme op te pakken, werken bij mij vaak beter.Verder genoeg drinken inderdaad, echt minimaal 2 liter per dag. Controleer je bh, ook dat gewicht kan namelijk via je nek hoofdpijn veroorzaken.
Over die BH, hoe merk je dat eigenlijk? Ik heb niet het idee dat mijn borsten veel groter zijn geworden (hooguit wat steviger) En mijn BH voelt nog goed als ik hem aan heb.
quote:Koffie vind ik echt vies
Op woensdag 18 februari 2004 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Kijk ook uit met koffie en chocola, dat zijn beruchte hoofdpijn-uitlokkers. Veel drinken inderdaad, water, thee, sap, minimaal 2 liter, maar meer (3) is beter. Je hebt namelijk meer bloed in je lichaam (tot wel 2 liter meer dan normaal), en daarvoor heb je ook meer vocht nodig.
Ik ga maar proberen veel meer te drinken
*al een flesje water naast zich heeft*
Bedankt voor de reacties
En over dat je een andere baan zou willen: Als je echt zo van je baan baalt, is er toch wel een oplossing te vinden. Ik bedoel, ik persoonlijk vind het erg belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat. Je werkt tenslotte een behoorlijke tijd van je leven en als je dat dan niet met plezier doet... beetje wazig uitgelegd, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Belana fijn dat de OR misschien iets voor je man kunnen betekenen.
En even over je eigen werksituatie. Je laat toch zeker je werksfeer en tegenzin van zo'n k*tbaas niet opwegen tegen materieele zaken? Ik snap die dingen echt niet hoor. Dan maar een kleiner huis. Materieele zaken maken je echt niet gelukkig, dat blijkt wel toch. Kies voor jezelf hoor!!!!!!
Ook al was het goed bedoeld, het blijft niet tactisch
quote:*op de bres springt voor Belana*
Op woensdag 18 februari 2004 19:53 schreef jessie het volgende:
Belana fijn dat de OR misschien iets voor je man kunnen betekenen.
En even over je eigen werksituatie. Je laat toch zeker je werksfeer en tegenzin van zo'n k*tbaas niet opwegen tegen materieele zaken? Ik snap die dingen echt niet hoor. Dan maar een kleiner huis. Materieele zaken maken je echt niet gelukkig, dat blijkt wel toch. Kies voor jezelf hoor!!!!!!
Fijn dat je geen sarc...sarci...sarcoidoses of hoe heet het hebt... wat is nu de volgende stap, Jessie?
quote:Hij heeft trouwens wel gelijk hoor, ben nog lang niet op de been. Wie zei dat je er béter van wordt als je een poos op bed ligt
Op woensdag 18 februari 2004 19:53 schreef jessie het volgende:
Hahaha lekker compliment Miss DynastieMannen
quote:En ikke Nip/Tuck
Op woensdag 18 februari 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Sssst, ik zit voetbal te kijken!
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:43 schreef Spindizzy het volgende:[..]
En ikke Nip/Tuck
quote:*zitkussentje brengt*
Op woensdag 18 februari 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
ik krijg kouwe billen van die speeltuinbankjes in de winter...
quote:Serie op Net 5 over plastisch chirurgen. Errug grappig
Op woensdag 18 februari 2004 20:44 schreef Rewimo het volgende:[..]
Wasda
quote:ssst ze slaapt
Op woensdag 18 februari 2004 20:44 schreef Rewimo het volgende:[..]
Wasda
quote:ow, dus niet...
Op woensdag 18 februari 2004 20:46 schreef melonovy het volgende:[..]
ssst ze slaapt
De contouren zijn dus gezet!
quote:Ernie??? Je zou Bert maken, toch?
Op woensdag 18 februari 2004 21:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn ernie al gezwart!De contouren zijn dus gezet!
quote:En die heb ik nu af qua contouren
Op woensdag 18 februari 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ernie??? Je zou Bert maken, toch?
Wilde natuurlijk eerst er even inkomen, en Bert moet natuurlijk mooi worden!
quote:Hehehe
Op woensdag 18 februari 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Da's waarWat vond Bert van het idee? Of heb je 't nog niet verteld?
Hij zal het wel zien als het af is
quote:Ik heb ook van dat opnieuwbruikbare spul. Was vlak voor Kerst bij de Aldi te koop.
Op woensdag 18 februari 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
He troel ook al het schilderen op de ramen geslagen. Wel ff showen he!!!!
Ernie is af (ik heb geen geduld):
Ik vind alleen het eendje wat minder
quote:jeps
Op woensdag 18 februari 2004 22:30 schreef jessie het volgende:
He wat leuk!!!!
En kan je die er dan dalijk helemaal afhalen?
Is dat dan 1 grote raamsticker geworden?
Bert:
quote:hij zegt al niets meer
Op woensdag 18 februari 2004 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Hihihi, ben benieuwd wat Bert zegt als ie Bert ziet
quote:Het zijn showtassen, en de enige showtassen die ik zelf heb zijn niet glad
Op woensdag 18 februari 2004 22:46 schreef babyfeet het volgende:
oh troel wat leuk zeg..
vind alleen jammer bij die cheets die erbij zitten er een dikke vouw inzit dat het soms uitloopt
die hadden ze er van mij wel gewoon ongevouwen in mogen doen
quote:Ik ook
Op woensdag 18 februari 2004 22:51 schreef Troel het volgende:
Hij vind ze leuk!
quote:Mail me je adres eens. Op mijn werk hebben we perfecte showtassen voor dit werk
Op woensdag 18 februari 2004 22:50 schreef Troel het volgende:[..]
Het zijn showtassen, en de enige showtassen die ik zelf heb zijn niet glad
Dus toch maar deze genomen...
quote:Nee dat niet, is A4-formaat.
Op woensdag 18 februari 2004 22:59 schreef babyfeet het volgende:
zijn die showtassen dan groter als die er standaart bij zitten?
lifty word leuk rewimo
[schaammodus] ik wist eerst niet wat een showtas was maar gewoon in insteekhoes dus [schaammodus]
quote:Ja, maar voor bedrijven (in catalogi en zo) heten die dingen showtassen... ik moest ook drie keer kijken om te zien wat ze bedoelen
Op woensdag 18 februari 2004 23:37 schreef moussy het volgende:
Dat zijn toch gewoon insteekmappen?
quote:ach ja, ik ben gewoon in mn schooltijd blijven hangen
Op woensdag 18 februari 2004 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ja, maar voor bedrijven (in catalogi en zo) heten die dingen showtassen... ik moest ook drie keer kijken om te zien wat ze bedoelen
quote:Je bent niet de enige
Op woensdag 18 februari 2004 23:39 schreef moussy het volgende:[..]
ach ja, ik ben gewoon in mn schooltijd blijven hangen
Even belangrijk voor de mensen die zich zelden buiten OUD wagen.
quote:Lois begrijp ik nu goed dat het forum er straks anders uit komt te zien ivm nieuwe software?
Op donderdag 19 februari 2004 07:11 schreef Lois het volgende:
Aankondiging downtime en upgrade FOK!Even belangrijk voor de mensen die zich zelden buiten OUD wagen.
quote:yep
Op donderdag 19 februari 2004 08:53 schreef piglet het volgende:[..]
Lois begrijp ik nu goed dat het forum er straks anders uit komt te zien ivm nieuwe software?
quote:Thanx Knorretje! Ik ben benieuwd...
Op donderdag 19 februari 2004 09:12 schreef Knorretje het volgende:
yep
quote:En insteekmappen (die dingen die aan de zijkant open zijn) heten dan weer L-mappen
Op woensdag 18 februari 2004 23:37 schreef moussy het volgende:
Dat zijn toch gewoon insteekmappen?
quote:Ik ook...Hoop dat de verhuizing soepel verloopt
Op donderdag 19 februari 2004 09:35 schreef piglet het volgende:[..]
Thanx Knorretje! Ik ben benieuwd...
Wij kwamen er vanochtend achter dat we de kat per ongeluk hadden opgesloten in het halletje bij de wc. Dat is maar 1 vierkante meter groot, geen eten en drinken, geen kattenbak. Wel een erg pissige Sjonnie
quote:Oeps... Past ie de negeertactiek toe?
Op donderdag 19 februari 2004 09:41 schreef Spindizzy het volgende:Wel een erg pissige Sjonnie
quote:Tis een Noorse Bosmuts. Daar is hij niet slim genoeg voor
Op donderdag 19 februari 2004 09:45 schreef Rewimo het volgende:[..]
Oeps... Past ie de negeertactiek toe?
Maar goed, ik neem voorlopig afscheid van jullie, we gaan even luiers halen (oeps, de laatste vanochtend) en dan lekker op pad. Tot vanavond!
quote:Veel plezier
Op donderdag 19 februari 2004 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Tot vanavond!
quote:Het kan ook zijn dat er vanavond even helemaal geen forum draait (er komt iig wat downtime). Dus Catoot, binnenhouden die hap!!
Op donderdag 19 februari 2004 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Ben ook erg benieuwd wat er draait als wij vanavond thuiskomen, we gaan een dagje naar Christans vriendje Julian
quote:Kunnen we allemaal eindelijk weer eens:
Op donderdag 19 februari 2004 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Een dag zonder Fok!
quote:maar goed dat het vanavond koopavond is
Een dag zonder Fok!
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:08 schreef LadyS het volgende:[..]
maar goed dat het vanavond koopavond is
![]()
quote:Ik ben nog hartstikke ziek.... de stad in, stofzuigen, werken en koken zit er voor mij nog ff niet in
Op donderdag 19 februari 2004 10:58 schreef pluisje het volgende:[..]
Kunnen we allemaal eindelijk weer eens:
Het huis stofzuigen
De stad in
Actief aanwezig zijn op de werkplek
Koken voor man (en kinderen)
De computer afstoffen
quote:Een geboortegolf opstarten zodat OUD lekker druk wordt over 9 maanden.
Op donderdag 19 februari 2004 10:58 schreef pluisje het volgende:
Kunnen we allemaal eindelijk weer eens:
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:11 schreef Lois het volgende:[..]
Een geboortegolf opstarten zodat OUD lekker druk wordt over 9 maanden.
quote:Dat wordt bij ons technisch gezien wat lastig
quote:Vind je het erg als ik deze ronde oversla?
quote:Ik ook niet
Op donderdag 19 februari 2004 12:20 schreef Anitra het volgende:
het huis doen mag ik toch al niet hahaha dn word vriendje boos
quote:Ik zou eigenlijk gewoon in bed moeten liggen uitzieken, dat ga ik nu maar doen
Op donderdag 19 februari 2004 12:33 schreef Anitra het volgende:
hahaha hier ook hoor miss-d
af en toe doe ik stiekem wat, maar hij heeft het iedere keer weer door
maar ik kan ook niet tegenhelemaal niks doen, voel me echt l*llig dan.
quote:ow jee.... moet ik een fonds oprichten: "hoe helpen we Miss D de dag door zonder Fok! " ????
Een dag zonder Fok!
quote:We zijn ermee bezig!
quote:Da's wel heel apart, met de pc aan
Op donderdag 19 februari 2004 18:35 schreef mallemeid het volgende:[..]
We zijn ermee bezig!
quote:vooral dat je dan nog typt
Op donderdag 19 februari 2004 18:41 schreef pluisje het volgende:[..]
Da's wel heel apart, met de pc aan
quote:Was ffies koken en eten
Op donderdag 19 februari 2004 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
joehoe, waar zijn jullie???
quote:Op mij? Ik heb niet eens IRC... kan wel vragen of mister_d het wil installeren
Op donderdag 19 februari 2004 19:31 schreef Belana het volgende:
ik zit op jou te wachten op irrc
quote:ik lig ook in bed, ook heerlijk ontspannen....
Op donderdag 19 februari 2004 19:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga ff lekker in bed, even ontspannen.................
Hij gaat nog steeds niet lekker met je he?
Ik sla ook de aanstaande geboortegolf over. Met qltel in Roosendaal en ik hier is dat technisch gezien ook niet te doen
Lekker dagje gehad, foto's volgen nog wel
Ik heb ook wat mogelijke foto's geschoten voor de maandelijkse fotowedstrijd, Phil en Melonovy Maar mijn oorspronkelijke idee kan ik morgen pas uitvoeren. In elk geval heb ik deze maand tenminste iets te kiezen
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:54 schreef Belana het volgende:[..]
Hij gaat nog steeds niet lekker met je he?
quote:Zal ik maar niet vertellen wat ik vanmiddag gedroomd heb
Op donderdag 19 februari 2004 20:13 schreef Rewimo het volgende:Ik sla ook de aanstaande geboortegolf over. Met qltel in Roosendaal en ik hier is dat technisch gezien ook niet te doen
quote:Da's grappig
Op donderdag 19 februari 2004 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Zal ik maar niet vertellen wat ik vanmiddag gedroomd heb
![]()
... ik heb over verschillende mensen gedroomd, maar ik had dus gedroomd dat Christan kwam vertellen dat zijn zusje Jorien was geboren
![]()
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:[..]
Da's grappig
Ik had Yorinde als meisjesnaam...
quote:* proest
Op donderdag 19 februari 2004 18:57 schreef mallemeid het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
tuurlijk blijf ik dan typen, moet wel beetje jullie op de hoogte houden natuurlijk
Na life bevallingen, nu ook life kindjes-maken. Ik lig in een deuk als jij straks komt vertellen dat je zwanger bent!
quote:wanneer ga ik bevallen?
Op donderdag 19 februari 2004 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Zal ik maar niet vertellen wat ik vanmiddag gedroomd heb
![]()
... ik heb over verschillende mensen gedroomd, maar ik had dus gedroomd dat Christan kwam vertellen dat zijn zusje Jorien was geboren
![]()
Van de week hier ook even mijn babyboek en scanner van zolder vissen. Toch wel heel erg leuk om te zien
ben zo'n vreselijke muts af en toe, ik loop al bijna een jaar te roepen dat wij onze babyfoto's op moeten snorren om even te vergelijken met Bram maar op de een of andere manier komt het er nooit van
quote:*komt uit lurkstand*
Op donderdag 19 februari 2004 21:45 schreef Merisse het volgende:
Hoi! Kan iemand mij wellicht helpen? Ik wilde sinds jaaaaaaren weer eens gaan chatten via MIRC omdat het forum dicht zou gaan, ontdek ik dat ik een open proxy heb van het type socks4 op poort 8080 en ik wordt dus steeds gedisconnect. Hoe zet ik die poort in hemelsnaam dicht? Alvast bedankt voor het antwoord.
Nou dat hebben vriendlief en ik nu ook!!! Wij weten ook niet hoe we dit moeten oplossen?
Hihi grappig he, al die mensen die niet zonder Fok! (Ouders!) kunnen en dan ineens weer massaal aan de MIRC gaan
---- 8080 dat is een standaard poort hij moet z'n proxy niet gebruiken
of op een andere poort zetten
------ uhmm proxy misschien alleen op poort 80 ipv 8080 knor?
quote:*nieuwgierig geworden is*
Op donderdag 19 februari 2004 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Eh, psst, heeft niks met proxy te maken, maar laat jullie kids morgen even in het Koele Kids topic kijken
quote:kreeg net door dat het een en ander aangepast is ff dus zou het moeten werken..
Op donderdag 19 februari 2004 21:56 schreef Knorretje het volgende:
ff op de chat gegooid en kreeg tot nu toe deze antwoorden
---- 8080 dat is een standaard poorthij moet z'n proxy niet gebruiken
quote:Ik ben benieuwd! Ik heb het helemaal te pakken hoor, had van de week ook weer een paar plaatjes geschoten, gewoon voor de lol. Beetje kijken wat ik nog meer kan met die camera. Best wel grappig.
Op donderdag 19 februari 2004 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook wat mogelijke foto's geschoten voor de maandelijkse fotowedstrijd, Phil en MelonovyMaar mijn oorspronkelijke idee kan ik morgen pas uitvoeren. In elk geval heb ik deze maand tenminste iets te kiezen
quote:Knorretje,bedankt voor de moeite maar helaas...
Op donderdag 19 februari 2004 21:56 schreef Knorretje het volgende:
ff op de chat gegooid en kreeg tot nu toe deze antwoorden
---- 8080 dat is een standaard poorthij moet z'n proxy niet gebruiken
Trusten allemaal!
Ik weet niet wat me mankeert dus zal de dokter het al helemaal niet weten zonder me gezien te hebben, denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2004 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Hè Coolbabe, dat is allemaal niet erg fijn inderdaadKun je je huisarts niet bellen en vragen of er een recept naar de apotheek gefaxt kan worden? Ik neem aan dat de huisarts wel weet wat je mankeert en je niet per se hoeft te zien om iets voor te schrijven? En bij ons levert de apotheek ook aan huis als je zelf niet kunt komen, bij jullie misschien ook wel.
*sleept werkcomputer plus zak dropfruitduo's naar comfortabel speeltuinbankje, neemt ook doos tissues voor Coolbabe mee en gaat zitten wachten op nieuws van Catootje*
Het forum is inderdaad wel vreselijk traag, maar er zitten wel leuke nieuwe dingetjes op![]()
quote:Op maandag 23 februari 2004 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ai LadyS, bang voor gaatjes![]()
Sowwyquote:Op maandag 23 februari 2004 18:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken
Ze denken wel dat ik dat heb (besnier boeck is er een ander woord voor)quote:Op maandag 23 februari 2004 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Jessie, jij hebt toch geen sarcoidose of heb ik het nu weer verkeerd begrepenAlthans, niet zeker toch? En je bent ook zeker niet standaard, je bent hardstikke uniek
Grote meid, Bo!!!!
Oe ik ben blij voor je Jessie, das een hele opluchting zeg!quote:Op maandag 23 februari 2004 18:53 schreef jessie het volgende:
[..]
Ze denken wel dat ik dat heb (besnier boeck is er een ander woord voor)
Ze kunnen het alleen niet bevestigen uit alle bloedonderzoeken.
Maar nu goed nieuws. Ik heb tot eind maart weer thuishulp 8 uur per dag, 40 uur per week. Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht. Had anders niet geweten hoe ik het had moeten doen. Als ik 25 maart weer bij de internist geweest ben moet ikd e indicatiecomissie weer bellen en kijken hoe en wat verder.
Het is ook rete-irritant, maar we zijn allemaal al zo blij dat we sowiezo weer iets online hebbenquote:Op maandag 23 februari 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar nu moet je alle rubrieken af om te kijken waar ergens gereageerd is... En my active topics doet het ook niet, dus geen alternatief.
*zich daar graag volledig bij aansluit*quote:Op maandag 23 februari 2004 22:07 schreef Rewimo het volgende:
O, enne, cortisoneinjecties: niet doen. Doet heel erg zeer en het helpt geen moer
Rewimo, ik heb die peesschedeontsteking nu dus ook. Tegen mij werd gezegd dat dit een gevolg is van de RSI die ik ook onder andere in mn schouder en gehele arm voel. Vanaf m'n elleboog tot aan mn pols heb ik over een hele baan bovenop allemaal ontstekingen. En ik heb die spalk sinds vorig jaar inderdaad al, precies zo een als op het plaatje. Die draag ik nu voortdurend, ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:07 schreef Rewimo het volgende:
clauwheee, RSI sucksIk heb chronische peesschedeontsteking in mijn pols, al bijna 20 jaar. Als je echt zoveel last hebt is er maar een ding dat helpt: gips erom en rusten. Helaas hielp dat bij mij niet afdoende en deed het daarna nog net zoveel pijn. Verwaarloos het niet, vraag een spalk of koop desnoods zelf zo'n ding (zijn wel te betalen). Dat heeft meedere voordelen: anderen zien dat je iets mankeert, het geeft steun en je gaat het zelf ook meer ontzien. Zoiets als dit bedoel ik:
[afbeelding]
Ik heb al een aantal jaren een spalk die speciaal voor me gemaakt is, ik draag hem als ik veel pijn heb (gelukkig valt het de laatste jaren mee). Dat scheelt echt een hoop, al zit het niet bijzonder comfortabel (stug kunststof).
Doe er in elk geval iets aan, het kan je jaren ellende besparen. O, enne, cortisoneinjecties: niet doen. Doet heel erg zeer en het helpt geen moer
quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:09 schreef Mariposa het volgende:
Hoi Belana
Hopelijk kom je snel over dat jonge moeder syndroom heenWat fijn dat inbakeren wel helpt, hij moet er alleen nog ff aan wennen denk ik.
Dat was ik, en ik heb inderdaad ook het laatste jaar van mijn studie een bijdrage uit het afstudeerfonds ontvangen. Grote voordeel daarvan was, dat de school nu het hun geld ging kosten natuurlijk helemaal wilde dat ik snel klaar zou zijn, en ze me nog meer gingen helpenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:21 schreef Mariposa het volgende:
Clauwhee,
Ten eerste veel sterkte met je RSI en laat het zeker niet de overhand nemen, want daar kun je nog heel veel schade van ondervinden. Ik zag in je profiel dat je in Groningen woont, daar heb ik helaas geen contacten wat scholen betreft. Maar ik heb wel de volgende tip voor je. Kijk ff op de site Handicap & Studie En neem zo snel mogelijk contact op met het decanaat. Zij kunnen heel veel voor je regelen. Op mijn hogeschool is vrij veel geregeld voor studenten met een functiebeperking, zelf zit ik in een platform die beleid voor deze studenten maakt. Wij hebben inmiddels ook op de pc's op school progjes die bijhouden hoe lang je erachter zit. Zoals Miss D, volgens mij al vertelde kan er veel voor je gedaan worden, zoals het uitstellen van tentamens andere opdrachten enz. Ook is het zo dat als je erg veel vertraging oploopt, dat je wanneer je stufi ophoudt beroep kan doen op de Financiële Ondersteuning Studenten-regeling.
Als je meer wilt weten vraag dan gerust. Het is erg belangrijk dat je voor jezelf opkomt, een ander doet dat niet (over het algemeen dan).
Ook ik krijg vanaf april een bijdrage uit het afstudeerfonds. Maar ik heb altijd zelf contact met docenten opgenomen, en daarmee kon ik het allemaal hel goed regelen. Al is dat de laatste tijd niet echt meer nodig (gelukkig maar). Daarbij komt dat ik nu zelf ook een enorme spurt aan het maken ben. Dus over een jaartje ben ik hopelijk klaar.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:30 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat was ik, en ik heb inderdaad ook het laatste jaar van mijn studie een bijdrage uit het afstudeerfonds ontvangen. Grote voordeel daarvan was, dat de school nu het hun geld ging kosten natuurlijk helemaal wilde dat ik snel klaar zou zijn, en ze me nog meer gingen helpen
Het is even een vervelende stap om te zetten, maar het heeft mij veel geholpen.
Wat ik zelf het fijnste vond, was dat mijn decaan aan het begin van elk kwartaal alle nieuwe docenten waar ik mee te maken ging krijgen, een mailtje stuurde met uitleg over mijn situatie, en dat ik er lang niet altijd zou zijn in de lessen. Dat scheelde een heel rondje gesprekken in de eerste week, plus dat het vaak veel meer indruk maakt als een decaan zoiets vertelt, dan wanneer jij, als een van de vele studenten die ze die dag zien, dat komt melden.
Een gevallen steek kun je met een haaknaald weer ophalen. Als je die niet hebt kun je anders ook ff een paar pennen uittrekken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:18 schreef Troel het volgende:
Kortom, ik heb dus op een gegeven moment een lusje aan de buitenkant zitten. Hoe krijg ik dat het beste weggewerkt?
Ja, maar als ik iets uithaal dan weet ik niet meer hoe ze precies op mijn breinaald zaten... Maar anders laat ik het heel lief wachten tot vrijdag en dan laat ik het mijn moeder doenquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:21 schreef Rewimo het volgende:
5 naalden uithalenof het lusje voorzichtig naar binnen werken met een haaknaald. De eerste optie is het mooiste en het blijvendst
Ik deed dat de eerste jaren ook, maar op een gegeven moment was ik het zo zat om met mezelf te "leuren" elke eerste week van het kwartaal. Ik kon maar 2 dagen in de week naar school, en die dagen was ik dan vervolgens alleen maar bezig met praten over mijn afwezigheid etc.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:52 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ook ik krijg vanaf april een bijdrage uit het afstudeerfonds. Maar ik heb altijd zelf contact met docenten opgenomen, en daarmee kon ik het allemaal hel goed regelen. Al is dat de laatste tijd niet echt meer nodig (gelukkig maar). Daarbij komt dat ik nu zelf ook een enorme spurt aan het maken ben. Dus over een jaartje ben ik hopelijk klaar.
Je kan ook hier kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand mij (absolute digibeet) uitleggen hoe ik op de chat kom?
het lukt mij maar niet!
Jemig dat wil je inderdaad niet meemaken..blij dat het goed is afgelopen!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat mij vorige week vrijdag overkwam:
ik had luca laten overblijven op school omdat ik die dag weg moest. het was de allereerste keer, want ik ben er normaal altijd. ik regel het bij de overblijfjuf en ik vraag nog aan haar of ik het bij luca's juf moet zeggen. dat hoefde niet zei ze, dat regelde zij allemaal. ik weet niet wat het was maar ik voelde me er niet helemaal happy onder en ik ga met gemengde gevoelens weg.
tussen de middag word ik door mijn vriend opgebeld. luca was niet door de overblijfjuf meegenomen, maar door een invalkracht bij de schooldeur losgelaten. vervolgens aan de banjer gegaan en door een wildvreemde man van het kruispunt geplukt. die man heeft luca vervolgens naar huis gebracht (luca wist de weg gelukkig) waar toevallig mijn stiefdochter thuis was.
die man was heel erg boos, vond mij een onverantwoorde moeder enz enz en hij zou de politie wel effe bellen.
mijn stiefdochter heeft luca toen het schooltijd was weer naar school gebracht en haar vader (mijn vriend dus) gebeld met dit verhaal en die belde mij weer.
ik ben me een ongeluk geschrokken en ben meteen naar die school gegaan om verhaal te halen want dit had natuurlijk heel anders af kunnen lopen!
ik kreeg een hoop excuses, het was nog nooit gebeurt, het was een samenloop van omstandigheden, invallende leerkracht enz. enz. en het zou nooit meer gebeuren.
tja wat koop ik er nou voor? ik kan mijn kind dus kennelijk niet eens veilig op school laten overblijven? dit is toch je ergste nachtmerrie?
Jessie, je hebt je zelf kranig verweerd en bent goed voor jezelf opgekomen. Stom dat ze dat allemaal op deze manier doen, je kunt dat toch wel wat beter organiseren. Schud mijn hoofd flink hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:17 schreef jessie het volgende:
Verhaal over hoe het ziekenhuis maar blundert.
hoi!quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
hoi daniman!
Ik hoop niet dat dit betekent dat alle activiteit in ouders zich door de downtime heeft verplaatst naar de chatquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:16 schreef melonovy het volgende:
rustig hier he, moet je op IRC komen, dan weet je waarom het hier zo rustig is...
Word vanzelf minder denk ik livelink, gaat veels te veel tijd inzittenquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit betekent dat alle activiteit in ouders zich door de downtime heeft verplaatst naar de chat. Ik hou niet zo van chatten, dat is mij te direct.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:27 schreef easy-going het volgende:
Karin of Lois, kan ik een chatban krijgen voor vanavond![]()
Ik droomde vannacht namelijk dat ik in gesprek was met iemand, alleen ging dat gesprek in chatregels![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:02 schreef Lois het volgende:
Even iets heel anders, wat is het schitterend weer!! Niet als je in de file moet staan op weg naar je werk maar als je lekker thuis kan blijven is het echt geweldig.
Eva was helemaal door het dolle vandaag Teeuw! sneeuw dus, ze moest en zou naar buiten. We hebben net heerlijk een uurtje door de sneeuwblubber gewandeld.
ik hoop stiekum dat het vanmiddag weer zo onwijs gaat sneeuwen, dan kunnen we aan het einde van de middag lekekr sleeën met Bram
Nee, hij was maar 19 kmquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:07 schreef LadyS het volgende:
Toch niet in die file van 57 km toch, mag ik hopen?
Ik wil wel eens sneeuw die een paar dagen blijft liggen
Ben er zelf ff helemaal van ondersteboven. Traantjes zitten best hoog enzo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:13 schreef easy-going het volgende:
kippenvel hier Spindizzy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |