Ik vind hem zeker de moeite waard, zeer verrassende smaak in combinatie met de vertrouwde Bowmore smaak. Een vriend van mij had hem bij Cadenhead gekocht voor minder dan 60 euro, dat vond ik een wel erg mooie prijs. Maar persoonlijk zou ik het bij 1 fles houden, en die heel langzaam leegdrinken.quote:Op maandag 12 april 2004 20:48 schreef W1ZZ het volgende:
Againzender, die Bowmore Dusk is die de moeite waard? Kan misschien van iemand flessen voor 62,50 per stuk krijgen, da's nog goedkoper dan bij Ton Overmars... Denk dat ik er sowieso eentje als evt. investering koop (tis toch een eenmalige botteling, dus je weet het nooit wattie over 5 jaar waard is), maar is 't 't ook waard een tweede fles voor consumptie te kopen?
Ok ok ik zal ff kijken of ik kan..... jullie horen het soon...quote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef Doffy het volgende:
Kewl. Komen Againzender, Controle, W1zz, pAin en Doffy dan? 5 Man (m/v) maakt wel een meet, vind ik
wie zwijgt stemt immers toe!
OK. ik ga iig even kijken... maar Gall heeft niet mijn voorkeur vanwege (a) de torenhoge prijzen en (b) het beperkte assortiment - ik prefereer de 'independents', en die hebben ze bij Gall nauwelijks. Wat betreft die prijzen: ik kocht laatst een fles Ardbeg 10 in de aktie voor E 31,- (gewone prijs E 37,-). Bij Gall was dezelfde fles E 47,-. Zelfs met 20% korting kost die fles dus nog altijd E 37,60, dus nog altijd 20% duurder dan bij mijn adresje, en zonder de korting vrijwel dezelfde prijs. Dus...quote:Op donderdag 15 april 2004 02:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gall.nl/articl(...)uws.wildewhiskydagen
[afbeelding]
Tempting....
Door mij niet hoor. Ik ben er zelf geen fan van, maar smaken verschillen. En misschien kan iemand eens met een tip komen van eentje die ik misschien wel lekker vindquote:Op maandag 26 april 2004 01:04 schreef wonderer het volgende:
Hallo!Ik wil ook meedoen met dit topic
Maar ik begin net, dus voorlopig even lurken denk ik... word je hier weggehoond als je Amerikaanse whiskey's waardeert?
Daar sluit ik mij geheel bij aan!quote:Op maandag 26 april 2004 09:47 schreef Againzender het volgende:
Door mij niet hoor. Ik ben er zelf geen fan van, maar smaken verschillen. En misschien kan iemand eens met een tip komen van eentje die ik misschien wel lekker vind
En natuurlijk ben je van harte welkom bij de proeverij. Vertel ons eens alles over je whisky-verleden!quote:Op maandag 26 april 2004 00:45 schreef releaz het volgende:
Hmm ik ben wel in voor die meeting/ proeverij... is dat al geweest of ....
Je hebt al een flesje Oban voor EUR 35,95. Oban is leuk spul, maar behoort mi. niet tot De Grote Whiskies. Het is er eentje uit de Classic Malt serie van Diageo, dus nogal commercieel. Niettemin is die serie wel een goed startpunt. Mijn tip: ze hebben alle 6 'classic malts' (dat is een marketing term hoor, vergeet dat niet!) als miniaturen samen in één doos - goed begin om de schotse whiskies te verkennen.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:15 schreef AppeltjeEitje het volgende:
Ik heb van een vriend de tip gekregen om 'oban whiskey' (of whisky) te proberen. Nou vraag ik jullie mening hierover en wat is de prijs van deze whiskey?
waarschuwining: kijk uit met deze tip van Doffy! zo ben ik ook verslaafd geraakt aan de scotsss..quote:Op donderdag 29 april 2004 12:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hebt al een flesje Oban voor EUR 35,95. Oban is leuk spul, maar behoort mi. niet tot De Grote Whiskies. Het is er eentje uit de Classic Malt serie van Diageo, dus nogal commercieel. Niettemin is die serie wel een goed startpunt. Mijn tip: ze hebben alle 6 'classic malts' (dat is een marketing term hoor, vergeet dat niet!) als miniaturen samen in één doos - goed begin om de schotse whiskies te verkennen.
... en het Woord is Drank geworden. Verspreid het Woord!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:30 schreef Controle het volgende:
waarschuwining: kijk uit met deze tip van Doffy! zo ben ik ook verslaafd geraakt aan de scotsss..
![]()
Zeker, dat is uitstekend spul!quote:Op donderdag 29 april 2004 19:47 schreef W1ZZ het volgende:
De Classic Malts bevat ook Talisker en Lagavulin, en da's toch allesbehalve slechte troep
Jaaaaaah, vertel mij wat! Daar heb ik laatst nog een 2e fles van gescored, zo fijn als die is!quote:gisteren flesje 10yo Caol Ila bij Cadenhead's gehaald (en laphroaig CS, lagavulin 16yo en Talisker, maar dat terzijde)... Subliem, echt!
Hehehehe, yep. Ik ken 't. Heel fijn volk daar, erg enthousiast.quote:Ging trouwens aardig teut weg daar, zeker 6 CS whiskies daar te proeven gekregen... Aardige vent die eigenaar!
Wees als kenner ook even zo aardig om mijn vraag te beantwoorden dankje.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeker, dat is uitstekend spul!
[..]
Jaaaaaah, vertel mij wat! Daar heb ik laatst nog een 2e fles van gescored, zo fijn als die is!
[..]
Hehehehe, yep. Ik ken 't. Heel fijn volk daar, erg enthousiast.
Wat is daar het verschil tussen eigenlijk?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:58 schreef W1ZZ het volgende:
Tsja, van de amerikaanse whiskeys is Jack Daniel's wel een van de betere, maar het haalt het in mijn ogen niet bij bijna alle single malts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |