quote:Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef maril het volgende:
Tom nadat duidelijk word dat ook Lucius wekenlang is uitgeschakeld vw hamstringblesuren:
t lijkt wel of psv alles tegen zit
Willem: Ja alsof de duvel ermee speelt, zo noemen ze dat toch?
Tom: ja of wet van Murpfy
Willem: die ken ik niet![]()
![]()
![]()

Wat tot gevolg heeft dat-ie wel uit z'n nek zit te lullen. Ik vind het heel treurig hoe zo'n mislukte hulpcoach roept dat het maar maf is wat een van de meest succesvolle coaces van de afgelopen 5 jaar doet.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Maar Doc, Willem is geen man die namen en cijfers onthoudt.

Mislukte hulpcoach? Ik zie hem meer als een van de beste voetballers aller tijden...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat-ie wel uit z'n nek zit te lullen. Ik vind het heel treurig hoe zo'n mislukte hulpcoach roept dat het maar maf is wat een van de meest succesvolle coaces van de afgelopen 5 jaar doet.

ja ik ook ,maar ik zie hem niet als analiticus ook al is hij leuk en droogquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mislukte hulpcoach? Ik zie hem meer als een van de beste voetballers aller tijden...

Dat zal best, maar als-ie de werkwijze van een van de meest succesvolle coaches van de afgelopen 5 jaar belachelijk probeert te maken dan mag je wel bedenken dat hij zelf een mislukte hulpcoach is en qua coaching een dwerg is in vergelijking met Rafa.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mislukte hulpcoach? Ik zie hem meer als een van de beste voetballers aller tijden...

Hulde!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Willem ziet twee zogenaamde topclubs met angsthazen voetbal en ieder één spits met 5 middenvelders een bloedeloze 0-0 spelen in een wedstrijd die het aankijken n iet waard is. De coaches zijn verantwoordlijk voor die bagger en Willemk nagelt ze aan de schandpaal.
Helemaal terecht.

Als-ie ze nou aan de schandpaal nagelde vanwege het verdedigende spel, dan kan je daar nog wat van zeggen. Dat beiden met dergelijk spel samen samen afgelopen 3 jaar zo ongeveer alle belangrijke Europese prijzen - 2 EUFA cups en 2 CL's -, plus 4 landskampioensschappen verdeelden dat kan je dan maar beter verzwijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Willem ziet twee zogenaamde topclubs met angsthazen voetbal en ieder één spits met 5 middenvelders een bloedeloze 0-0 spelen in een wedstrijd die het aankijken n iet waard is. De coaches zijn verantwoordlijk voor die bagger en Willemk nagelt ze aan de schandpaal.
Helemaal terecht.

En dat vind ik dan wel weer leuk, ik zie zelf ook wel hoe de teams hadden moeten spelen. Een beetje humor ipv. dat Hans Kraaij achtige geanalyseer: veel beter!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:53 schreef Doc het volgende:
Ik moest trouwens wel gister om z'n onzinnig gedrag lachen - maar het is eerder een clown dan een analist.

Horen wel ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Hearts zou nog steeds kunnen, alleen zie ik Willem geen Engels spreken.

Misschien onder het motto "de beste vernietiging doe je van binnenuit ?"quote:

HAhahahquote:Op woensdag 23 november 2005 00:59 schreef hoM3r het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat Jack van Gelder een mooie goal lied zien aan hem in de Champions Leauge op dat scherm.
Jack: "Mooi he"
Willem: "Ja, das een mooi scherrum"

ja hij steekt elke keer een veer in zn reet..is zn favo voetballer volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
En in vorm. Met mooie woorden voor Robin van Persie.

dat vond ik wel goed opgemerkt, kan best wel zo zijn. Henry is enorm sportieve speler..en in dit soort wedstrijden hoeft hij niet persee DE man te zijn. verder had hij ook wel een beetje medelijden met AJaxquote:Op donderdag 8 december 2005 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
En Henry die expres de penalty naast schiet

quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
'Van Beckam heb ik nooit een hoge pet op gehad.'
'Tegen van Gelder :
'Die trap ? Als jij traint kun je het ook.'

Hoed, het was een hoed volgens de Krommequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:

Nog leukerquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoed, het was een hoed volgens de Kromme

quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
'Tegen van Gelder :
'Die trap ? Als jij traint kun je het ook.'

Vanavond zit hij er ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Willem zat er goed vanavond.

welke idioot doet de sportgids bij de nos invullenquote:

quote:Van Hanegem in beeld bij Marokko
ROTTERDAM - Willem van Hanegem is in beeld als trainer van de nationale voetbalselectie van Marokko. De oud-Feyenoorder bevestigde dit maandagavond zelf in het RTL 7-programma Voetbal Insite.
,,Ik ben door een aantal Marokkaanse mensen benaderd. We zitten nu in fase één. Binnen een week verwacht ik dat we elkaar weer tegenkomen.'' De voormalige trainer van onder meer Feyenoord en AZ merkte verder op dat hij de spelers van Marokko wel ziet zitten. ,,Ik vind dat ze goed materiaal hebben.''
(ANP)

De open sollicitaties van de beste man toch altijdquote:Van Hanegem vindt FC Utrecht een interessante club
Door: Patrick Leemans
05/07/2007 22:43
Niet alleen Co Adriaanse, maar ook Willem van Hanegem wordt genoemd als nieuwe trainer van FC Utrecht. 'De Kromme' wijst in het Algemeen Dagblad een baan in de Domstad niet op voorhand af.
Terwijl Adriaanse bij monde van zijn woordvoerder Willem Zeijlmans geen commentaar wil geven op de geruchten, schroomt Van Hanegem zich er niet voor te reageren. ,,Via-via heb ik begrepen dat mijn naam ook op het lijstje van de club voorkomt'', zegt Van Hanegem in het AD. FC Utrecht-Voorzitter Jan Willem van Dop en Van Hanegem onderhouden al jaren een vriendschappelijke relatie, die dateert uit de tijd dat ze beiden bij Feyenoord werkten.
Van Hanegem noemt FC Utrecht een ’interessante’ club. ,,Ik heb lang in Utrecht gewoond en heb twee jaar voor die club gespeeld. Ik sta absoluut open voor een gesprek. Ik zal niet, zoals Louis van Gaal ooit deed, roepen dat de cirkel dan rond is. Maar het zou wel grappig zijn. Als voetballer heb ik met veel plezier bij Feyenoord, AZ en FC Utrecht gespeeld. Alleen in Utrecht ben ik later niet als hoofdcoach teruggekeerd.''
Van Dop wil voorlopig niet ingaan op de uitnodigende woorden van Van Hanegem. ,,Wij reageren op geen enkele naam. Maar ik verzeker dat we druk bezig zijn om een opvolger voor Foeke Booy te vinden.''

Zoals zovaakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:14 schreef Radegast het volgende:
Willem gaat nergens heen.

En een paar uur later kreeg je antwoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef DeVinger het volgende:
Gaat hij ooit nog wel eens trainen?
Verrassend, to say the least.quote:Van Hanegem nieuwe trainer van FC Utrecht
EXCLUSIEF - FC Utrecht heeft iets meer dan een week nodig gehad om een nieuwe trainer te vinden. Willem van Hanegem keert terug in De Galgenwaard als opvolger van Foeke Booy.
Van Hanegem (63) neemt de plaats in van Booy, die heeft gekozen voor een nieuwe uitdaging in Saudi-Arabië. Onder meer Co Adriaanse gold als een belangrijke kandidaat voor de vacature, maar de Amsterdammer zag af van een dienstverband in de Domstad.
FC Utrecht wilde geen overhaaste beslissingen nemen en liet de voorbereiding op het Intertoto Cup-avontuur over aan de assistenten John van Loen en David Nascimento.
Van Hanegem was als speler en assistent al actief bij FC Utrecht. De oud-international werkte als hoofdtrainer voor Feyenoord, Al Hilal, AZ en Sparta Rotterdam. Sinds zijn vertrek bij de KNVB, waar tot 2004 assistent-bondscoach was, had De Kromme geen club meer.

dat zal wel aan het beperkte Sparta hebben gelegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef Stpan het volgende:
Supporters van FC Utrecht: even een fikse nederlaag tegen Ajax incalculeren, maar verder niets aan de hand.

Feyenoord kreeg inderdaad noooooit veel goals tegen tegen Ajax toen Willem trainer was...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat zal wel aan het beperkte Sparta hebben gelegen

ongetwijfeld, maar werd wel kampioenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg inderdaad noooooit veel goals tegen tegen Ajax toen Willem trainer was...![]()

Toen met die nederlaag van 9-0 met Sparta kwamen de resultaten van Feyenoord tegen Ajax in zijn periode ook weer naar boven. Hoe heeft Willem het met AZ tegen Ajax gedaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:25 schreef vingerplant het volgende:Feyenoord kreeg inderdaad noooooit veel goals tegen tegen Ajax toen Willem trainer was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |