Wie betreurt ook deze ontzettende slechte stap?
[Edit]
Mag ik een kickje richting TV
[/Edit]
quote:Real life actors...
Op dinsdag 17 februari 2004 12:04 schreef succubus het volgende:
is die met echte acteurs of als cartoon
quote:Ging voor zover ik kon zien nergens nog over de bioscoop film... allemaal oude topics of 't ging over de strips.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Teugvind post,
Suske & wiske ?????
dan issie snel weer weg en doen ze dit nooooit weer.
nouja... na de lucky luke speelfilm, dan
quote:you're quite right... Ik dacht dat 't slechts ging om het feit dat er een film zou MOETEN komen... en dan in een oud topic gaan vertellen dat ie ook komt leek me niet ideaal
Op dinsdag 17 februari 2004 12:10 schreef Frollo het volgende:
Suske en Wiske naar Hollywood!!!!
Ah mooi! Ik heb medestanders
quote:Ziet er niet uit
Op dinsdag 17 februari 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:[..]
Real life actors...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Die vent lijkt meer op kabouter plop als prof. barabas
Op dinsdag 17 februari 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:[..]
Real life actors...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Precies zoals ik in m'n 2e post zet... ziet er gewoon belachelijk uit
Op dinsdag 17 februari 2004 12:21 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Die vent lijkt meer op kabouter plop als prof. barabas
Abeltje, Pietje Bell, De Camelion en nu ook nog Suske & Wiske! Zo krijg je de jeugd toch niet aan het lezen ?
Geef mij maar platte Wiske, niet geil maar wel Wiske
het zijn stripboeken en zo zijn ze vast ook bedoeld door Meneer van der Steen
quote:helemaal mee eens!
Op dinsdag 17 februari 2004 12:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
hiermee ontneem je kinderen ook de prikkel om te gaan fantaseren; hoe zal sidonia klinken, hoe lacht lambik... Deze film maakt een einde aan mijn eigen fantasie over hoe de figuren zouden bewegen en praten.het zijn stripboeken en zo zijn ze vast ook bedoeld door Meneer van der Steen
quote:Waarom had niemand dan deze kritiek ten tijde van de tekenfilm en poppenserie?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
hiermee ontneem je kinderen ook de prikkel om te gaan fantaseren; hoe zal sidonia klinken, hoe lacht lambik... Deze film maakt een einde aan mijn eigen fantasie over hoe de figuren zouden bewegen en praten.
quote:Ten tijde van de poppenserie was FOK! mij nog onbekend
Op dinsdag 17 februari 2004 12:54 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Waarom had niemand dan deze kritiek ten tijde van de tekenfilm en poppenserie?
Ik val er nu over omdat ik inmiddels wat ouder en wijzer ben geworden en meer nadenk over dingen.
Bij de poppenserie (die ik toen overigens ook niet leuk vond) was de gelijkenis met de figuren uit de strip nog wél kloppend, Tekenfilm idem... al konden ze daar niet genoeg geld opbrengen om 24 beeldjes per seconde te laten tekenen... man wat een slechte beweging
In een tekenfilm kan je iig wél dingen als een tijdmachine in ere laten zoals in de strip, in een 'echte' film is dat niet mogelijk. Een verfilming van zo'n stripboek is daarom gewoon not done.
[Dit bericht is gewijzigd door 205_Lacoste op 17-02-2004 13:02]
quote:Volgens mij maak ik ook ergens eerder een opmerking over dat het budget hier ook té slecht is om zo'n film goed te kunnen verfilmen. Een boekverfilming is iets héél anders aangezien mensen daar nog géén gezicht hebben gekregen. Deze is daardoor makkelijker in te vullen in een film. LOTR daargelaten aangezien er al tijden lang plaatjesboeken van bestaan, maar daar hebben ze al met al weinig fout gedaan aan de karakters.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:28 schreef FierceDeity het volgende:
En allerlei boekverfilmingen enzo dan? The Firm bijvoorbeeld had nooit als film mogen verschijnen maar alleen als boek? Lord of the Rings? The Horse Whisperer?
The firm is trouwens een leuke film, al is het boel zoals vaker stukken beter.
De herrijzing van marble als user
============================
stukje van de film wat ik op ketnet zag vond ik niet je van het
Heeft Chriet Titulaar trouwens model gestaan voor alle baarden?
[Dit bericht is gewijzigd door 205_Lacoste op 17-02-2004 13:56]
quote:Dat ie dat had is mij ontgaan ook... staat me vaag iets van bij dat er in 1 strip een opmerking over is, maar dat ie 't verder nooit heeft gehad?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:40 schreef hoi_mensen het volgende:
lamik is de sjiekste alleen ik zie geen snor
Buiten dat heeft lambik een GROTE LANGE cirano de bergerac neus, en niet zo'n petit neusje als in de film
quote:Toen was het ook al. Als er nu opeens een film komt dan zit het wel erg kut met de publiciteit en ik denk ook met de film.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:03 schreef Marble het volgende:
In de eerste Suske en Wiske-musical (die overigens erg leuk en cool was en waarvan ik alle liedjes nog uit mijn hoofd ken) werd tante Sidonia ook al gespeeld door een man. Hoe dat bij de Spokenjagers-musical zat weet ik niet.
quote:Als hij donderdag al draaid zonder dat iemand er iets van gehoord heeft dan is er toch iets fout lijkt me.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indrukwekkend dat bijna iedereen het al weet dat het slecht is zonder dat ze het hebben gezien.Erg sterk.
Hmm...nog een topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |