Die linkies lukken niet echt De eer aan Reetvaarder om er iets moois van te maken dus
[Dit bericht is gewijzigd door Makster op 17-02-2004 11:15]
Zo istie goed
Of om het anders te zeggen, het is hier KUT weer
achterop hebben ze een extra reflector gemonteerd, is verplicht zeggen ze. verder geen enkel probleem alleen moet ik na de keuring terug naar barneveld om die reflector terug te brengen.
t wordt zo allemaal te laat, dan is het donker voordat we kunnen rijden. dus helaas, ik het graag gewild want o o want rijdt ie heerlijk!!
ik ga nu naar de keuring in almelo, tot later!
quote:Succes
Op dinsdag 17 februari 2004 11:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sorry jongens, ik ga het niet redden vandaag. ben net terug uit barneveld (de valkenier) en ze hebben em even nagelopen. alleen de voorvering (rechts) lekt iets maar dat moest ik maar even schoonmaken voor de keuring.achterop hebben ze een extra reflector gemonteerd, is verplicht zeggen ze. verder geen enkel probleem alleen moet ik na de keuring terug naar barneveld om die reflector terug te brengen.
t wordt zo allemaal te laat, dan is het donker voordat we kunnen rijden. dus helaas, ik het graag gewild want o o want rijdt ie heerlijk!!
ik ga nu naar de keuring in almelo, tot later!
Andere keer komt ook beter uit want ik moet zo werken Plus het regent hier
Kom je gewoon donderdag/vrijdag/zaterdag!
Prima weer dan. Rijd je gewoon ff achter ons aan op klaverblad Gorinchem Eat my sparks
quote:ik heb al wel mn rijbewijs dus dan ongeveer?
Op dinsdag 17 februari 2004 11:30 schreef -Eddow- het volgende:
Heey ff vraagje wat is het gemiddelde aantal lessen voor het behalen voor je motorrijbewijs
quote:Dus met bv 15 lessen x 35 euro = 525
Op dinsdag 17 februari 2004 11:35 schreef Whatashockr het volgende:
Ik heb volgens mij 11 lessen gehad, en ik had mijn B rijbewijs al (een jaar of 3).
quote:Ik had lessen voor 43 euro het stuk, bijna 2 jaar terug, en het examen was als ik me niet vergis 240 euro.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:39 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Dus met bv 15 lessen x 35 euro = 525
Examen ongeveer 200
Theorie 50
+- 800 euro moet het wel lukken ??
quote:TARIEVEN MOTOR-RIJLES:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:41 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Ik had lessen voor 43 euro het stuk, bijna 2 jaar terug, en het examen was als ik me niet vergis 240 euro.
EXAMENTARIEVEN MOTOR:
*1e examen ¤ 170.00
*Herexamen ¤ 150.00
*TTT motor ¤ 130.00
De tarieven zijn inclusief de "eigen verklaring" en exclusief motorhuur voor de duur van het examen.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:41 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Ik had lessen voor 43 euro het stuk, bijna 2 jaar terug, en het examen was als ik me niet vergis 240 euro.
Das heel duur!
Ik betaalde 37 euro voor een uur, en 160 voor examen.
quote:2 dagen lessen, 3e dag afrijden en in 1x geslaagd. (Fl. 1100,-)
Op dinsdag 17 februari 2004 11:30 schreef -Eddow- het volgende:
Heey ff vraagje wat is het gemiddelde aantal lessen voor het behalen voor je motorrijbewijs
quote:Vandaar die 25 lessen van je
Op dinsdag 17 februari 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Das heel duur!
Ik betaalde 37 euro voor een uur, en 160 voor examen.
Die k-u-t- examinator liet mij 3 keren zakken met deze reden:
1) te actief rijden.
2) te langzaam door de bochten.
3) te snel door de bochten.
Vooral nummer 3 sloeg helemaal nergens op.
De 4'de keer ergens anders afgereden en gelijk geslaagd.
edit: en 40 lessen .. dat was de vraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-02-2004 16:07]
Ik had overigens ook twee keer dezelfde instructeur, hij vond het al best voordat we wegreden. "Doorzettertje he, om met dit weer af te gaan rijden."
Hij heeft ook niet echt gelet op wat ik deed, bij de bijzondere verrichtingen stond ie zelfs met zijn rug naar me toe. "Ik hoor het wel als het niet goed gaat."
Dat is trouwens ook wat als je na elke verrichting naar je examinator moet toerijden om te vragen of het goed was en hij haalt alleen zijn schouders op.
quote:Ik had hem in 1x na 12 lessen. Hou er wel rekening mee dat het examen straks uitgebreid gaat worden -> extra bijzondere verrichtingen. Dit zal misschien ook wat extra lessen met zich mee gaan brengen. Ik heb één van de mogelijke nieuwe bijzondere verrichtingen gezien en dat leek echt niet makkelijk
Op dinsdag 17 februari 2004 11:30 schreef -Eddow- het volgende:
Heey ff vraagje wat is het gemiddelde aantal lessen voor het behalen voor je motorrijbewijs
vanochtend om 830 uur een afspraak bij de valkenier in barneveld (45 min rijden) voor een algehele check als voorbereiding op de keuring bij de rdw. 800 uur vertrokken uit arnhem dus 15 min te laat. begint goed. (voor deze check zie eerder post; voorvork en reflector).
mijn vriendin reed mee naar barneveld maar ze had geen motorbroek en dus had ze het ijskoud toen we in barneveld aankwamen. ze wilde eerst mee naar almelo maar daar zag ze vanaf na deze rit dus ik bracht haar weer naar huis (arnhem).
ff snel wat gegeten, hier nog een postje geplaatst en op weg naar almelo. vanuit arnhem vertrokken om 1130 uur. de keuring was om 1300 uur en ik moest daar 15 min van te voren zijn, dus om 1245 uur.
via de A50 naar de A1 richting almelo. heerlijk aan het rijden met een gang van 140 km/h. af en toe terug naar 120 km/h door een inhalende auto en dan weer terug naar de 140: wat doet ie dat snel !!
en dan opeens: kapt ie ermee!!! ik naar de vluchtstrook bij een uitvoegstrook. geen benzine meer!!!!!!!! hoe stom kun je zijn?? lekker, en ik moet op tijd in almelo zijn (nog zo'n 30 km te gaan). het was inmiddels 1200 uur. ik denk, ik ga liften want missch dat iemand mij wilt afzetten bij een tankstation. nee hoor
, helemaal niemand. alleen maar blij getoeter!
dan maar zelf lopen want zo schiet het ook niet op! ik loop de bult af van het begin vd uitvoegstrook naar beneden en wat zie ik daar op zo'n 300 m afstand: een tankstation!!! ik rennen naar dat station (het was 1215 toen ik daar kwam), jerry can gevraagd, getankt en naar mijn motor.
ik had die 10 liter jerry can helemaal vol getankt dom dom dom, zwaar dat ie was!! ik terug rennen dus met 10 kilo benzine als bagage. die bult snel op en mijn tank gevult. snel terug naar het station, spullen omgeruild (borg en jerry can) en als een speer richting almelo. ik had gezien dat het inmiddels 1225 uur was toen ik vertrok.
dus met een rondgang die snelweg op: met 160/170 km/h naar almelo. heerlijk gewoon! lekker met mijn helm op de tank zowat en blazen maar!
kom ik in almelo zie ik op zo'n klok dat het al 1245 uur was!!! balen want ik was dus te laat!!! met snelheden waarvoor je je papiertje mag inleveren naar de rdw. kom ik daar om 1258 uur aan, zegt ie dame aan het loket: 'zo, je bent wel aan de late kant. mag ik je papieren?'
ik ging er al helemaal vanuit dat ik te laat was en dat die keuring niet doorging; wel dus .
baan 1 was voor mij en de keurmeester riep mij al want ik was wel te laat. het eerste wat ie zegt: 'die voorvork lekt en dat mag niet'. helemaal vergeten af te nemen dat ding door de haast . tja, zegt ie, dat is een nadeel he. moet je alleen voor die vork terugkomen. lekker dacht ik, kan ik nog langer wachten dus!
nog steeds buiten adem van die spurt met 10 kilo benzine, die rit met 160/170 km/h en het racen in de stad almelo wachtte ik de keuring af. ik zag de bui al hangen want die voorvork was gewoon lek en dat mag niet.
de keurmeester vraagt waarom ik zo buiten adem ben. ik leg het verhaal uit en ik had het gevoel alsof ie mij uitteste of mijn verhaal wel waar was. hij bleef namelijk doorvragen naar details van het gebeuren; waar is het gebeurd?, heb je ver gelopen met die motor? etc. etc. ik kon natuurlijk direct en oprecht antwoorden want het was gewoon waar.
tot slot checkt hij of er speling in de voorvork zit (niet dus) en de keuring was klaar en hij vraagt met welke zekerheid ik die voorvork kon laten maken. ik zeg meteen: 'morgen maak ik direct een afspraak, dat is geen enkel probleem!'.
ok, zegt ie, als je dat belooft dan is ie goedgekeurd. goedgekeurd! ik kon het niet geloven! ik dacht dat ie werd afgekeurd!
naar de rdw balie om de papieren te regelen voor de douane. naar de douane, bpm aangifte invullen en wegwezen, dacht ik. konden ze geen rekening uitdraaien vanwege een fout in het systeem! of ik ff wilde wachten. klote maar ok, ik kon of wachten, of een rekening laten opsturen wat nog langer zou duren. wachten dan maar.
komt er een harley v-rod 100th anniversery aan voor de keuring, blinken dat ding met al dat chroom! krijgt natuurlijk alle aandacht daar. leuk om te zien maar niets voor mij! even later komt er een mv agusta aanzetten, maar wel een oldtimer! wat een ding! zo zie je nog eens wat! jammer dat ik mijn dig cam niet bij me had anders kom ik ze ff laten zien.
in de tijd dat ik moest wachten gesproken met andere motorrijders die ook hun motor lieten keuren, waaronder de eigenaar vd harley. 6 maanden oud en geimporteerd uit duitsland. 2500 eurootjes moest ie betalen voor bpm!! das nog meer dan ik bij elkaar heb betaald voor mij motor! met al die gasten ging de tijd redelijk snel voorbij en de rekening kon dus worden uitgedraaid.
op weg naar barneveld dus. het begon net iets te miezeren toen ik weg reed maar echt nat ben ik niet geworden gelukkig. 100 km gereden van almelo naar barneveld en ik begon mijn spieren in mijn linkerarm te voelen, van het koppelen. toen ik aankwam deed het gewoon pijn!
3 kwartier daar gezeten, de nieuwe gsx r 750 was net binnen dus lekker lopen kwijlen daar. weer spijt dat ik mijn cam niet bij me had!! reflector eraf gehaald en weer naar huis, maar wel weer met die pijn in mijn arm! klote man, gewoon spierpijn van het koppelen elke keer! daar moet ik dus aan wennen.
die man vd douane zei dat ik voor het weekend mijn kenteken kan hebben!!! tis een hele lap maar wel boeiend (hoop ik). ik heb iig mijn doel bereikt vandaag en het duurt nu echt niet lang meer of ik kan gewoon elke dag rijden !!!!!
quote:ik heb me rbw b 5 jaar en heb er 18 lessen over gedaan (rbw a dus), mede door de wintermaand december toen het cbr dicht was. achteraf gezien wel beter, die paar extra lessen.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:30 schreef -Eddow- het volgende:
Heey ff vraagje wat is het gemiddelde aantal lessen voor het behalen voor je motorrijbewijs
kosten per les: 32 euro, per 1 jan 34 euro bij j.dam. beide rbw (a en b) in 1 keer gehaald !
quote:vanaf 1 april.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:41 schreef ploderus het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het examen straks uitgebreid gaat worden -> extra bijzondere verrichtingen. Dit zal misschien ook wat extra lessen met zich mee gaan brengen.
quote:ik ook: dat is echt klote! die kleine slalom lukte wel maar een andere zeer zeker niet! had ik echt we lextra lessen voor nodig gehad denk ik. wat een klote oefening, blij dat ik die niet hoefde te doen!
Ik heb één van de mogelijke nieuwe bijzondere verrichtingen gezien en dat leek echt niet makkelijk
Wel dom van je zonder benzine op pad te gaan
En nu donderdag maar met ons rijden!
quote:¤48,- per les(1,5 uur)
Op dinsdag 17 februari 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Das heel duur!
Ik betaalde 37 euro voor een uur, en 160 voor examen.
Nog 2 dagen en ik doe examen(na 10x 1,5 uur en 1x 1 uur)
quote:thx!! was idd niet slim nee!! ik denk wel dat donderdag te snel is, alhoewel ik natuurlijk wel hoop dat ik dan mijn kenteken al heb maar ik ben bang van niet.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee gozerd!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wel dom van je zonder benzine op pad te gaan
En nu donderdag maar met ons rijden!
Kenteken opsturen duurde 2 weken bij een vriend van mij.
Maare.. waarom heb je nu een v-twin als avatar terwijl je een 4 cilinder rijd
quote:ik kreeg een faxnummer (als goedmaker voor het lange wachten) zodat ik het betalingsbewijs rechtsstreeks kon faxen naar de douane, die het dan weer snel zou verwerken. de man legde me uit dat het anders via allerlei schakels moest en dat het dan idd 2 weken kan duren. op deze manier had ik voor het weekend mijn kenteken!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja shit, das waar.Kenteken opsturen duurde 2 weken bij een vriend van mij.
is dat wachten toch wel waard geweest!
quote:ja weet ik ook niet eigenlijk
Maare.. waarom heb je nu een v-twin als avatar terwijl je een 4 cilinder rijd
We horen het wel!
Maare... doe nou even rustig man, ik lees van die snelheden enzo
En vriendin achterop zonder motorbroek...
Gelijk een goed verhaal nu.
Enne .. kan je de reservestand niet vinden dan van je benzinetank.
quote:ik laat het jullie weten.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed..We horen het wel!
quote:ja, ik weet het. die snelheden op de heenweg was pure noodzaak natuurlijk, dat was niet minder lekker maar toch. daarvoor gewoon met 140 km/h gereden. en dit was idd de laatste keer dat ze achterop ging zonder motorbroek. zij moest de jas en de helm lenen en ik dacht dat er een broek bij zat; niet dus.
Maare... doe nou even rustig man, ik lees van die snelheden enzo
En vriendin achterop zonder motorbroek...
quote:thx!!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:35 schreef Patrick281 het volgende:Gefeliciteerd.
quote:speciaal voor jou
Gelijk een goed verhaal nu.
quote:die had ik al leeggereden, denk ik want hoe ik hem ook draaide, hij deed niets.
Enne .. kan je de reservestand niet vinden dan van je benzinetank.
Als je nou netjes 120 had gereden had je het vast op 1 tank gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 17-02-2004 19:44]
Leuk verhaal, goed te horen dat alles (uiteindelijk) goed is gegaan. Nu maar snel een twee Fok! motor-meet afspreken...
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 17-02-2004 20:00]
Goed werk Pikey
Beetje jammer van je benzine
quote:thx!! jazeker, moeten we snel doen!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:53 schreef SuperFour het volgende:
Gefeliciteerd Mickey...!Leuk verhaal, goed te horen dat alles (uiteindelijk) goed is gegaan. Nu maar snel een twee Fok! motor-meet afspreken...
quote:thx!!, ja dom he...
Op dinsdag 17 februari 2004 19:57 schreef Makster het volgende:
BETERGoed werk Pikey
Beetje jammer van je benzine
quote:hoe ver kun jij rijden met een volle tank?
Op dinsdag 17 februari 2004 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, geen benzinemeter is toch wel lastig als je voor het eerst rijd op een motor. vd week maar ff vol tanken en kijken hoe ver ik ermee kom. 18 litertank dacht ik.
quote:Er is me gezegd rond de 220 kilometer. Tank meestal rond de 200. Dan gaat er voor 15 euro ofzo benzine in.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey makster, deze post gezien?
[..]hoe ver kun jij rijden met een volle tank?
Tank is volgens mij 18 liter idd. Reserve heb ik nog nooit aan hoeven zetten
quote:Motorscootâh 250 kilometer met 8 liter. (tank = 11 liter)
Op dinsdag 17 februari 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb 19 liter tank en rijd ongeveer 220km op een tank. Zonder reserve dus.
ander vraagje: moet je elke keer als je stopt het kraantje dichtdraaien?
quote:lol, wat een zuipschuit die bimo!!
Op dinsdag 17 februari 2004 20:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Motorscootâh 250 kilometer met 8 liter. (tank = 11 liter)
Bimota 120 kilometer met 15 liter.
quote:Nee, gewoon op On laten. Behalve als je hem lang wegzet.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, dus zo rond de 200 km gewoon voltanken. dan hoef ik de reserve niet aan te spreken.ander vraagje: moet je elke keer als je stopt het kraantje dichtdraaien?
quote:tis maar net wat je normaal noemt
Op dinsdag 17 februari 2004 20:37 schreef SuperFour het volgende:
Ik kan 260km rijden op 22l, mits ik normaal rij, wat ik eigenlijk niet zo vaak doe..
quote:'s avonds dus, als ie naar binnen gaat?
Op dinsdag 17 februari 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Nee, gewoon op On laten. Behalve als je hem lang wegzet.
quote:Ik heb vanaf het begin altijd op iedere motor tijdens het rijden geoefend om de reservekraan aan te zetten.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, dus zo rond de 200 km gewoon voltanken. dan hoef ik de reserve niet aan te spreken.ander vraagje: moet je elke keer als je stopt het kraantje dichtdraaien?
Je hoeft hem feitelijk nooit uit te zetten die kraan, is een vacuumgestuurde on/off.
quote:dat verklaart missch dat ie 's ochtends niet zo lekker start? ik ga em meteen aanzetten!
Op dinsdag 17 februari 2004 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Neuh... als je hem 2 jaar laat staan ofzo
quote:Maar ik meen iets te herrineren uit de test dat er stond dat ie niet lekker start s morgens
Op dinsdag 17 februari 2004 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dat verklaart missch dat ie 's ochtends niet zo lekker start? ik ga em meteen aanzetten!
Maar idd, kan een oorzaak zijn.
quote:Kawa kwaal koude start.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Maar ik meen iets te herrineren uit de test dat er stond dat ie niet lekker start s morgens
Maar idd, kan een oorzaak zijn.
quote:goed dat ik het weet. bij de controle vanochtend bij de valkenier zei ik dat ik een ratel hoor in de motor en ik vroeg wat dat kon zijn. de monteur verzekerde me dat dat niet iets is om me zorgen over te maken, die blokken klinken allemaal wat rauw.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:07 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Kawa kwaal koude start.
(en hebben vaak ook veel toeren nodig bij koude motor)
wat denken jullie daarvan?
quote:Als je van je motor
Op dinsdag 17 februari 2004 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
goed dat ik het weet. bij de controle vanochtend bij de valkenier zei ik dat ik een ratel hoor in de motor en ik vroeg wat dat kon zijn. de monteur verzekerde me dat dat niet iets is om me zorgen over te maken, die blokken klinken allemaal wat rauw.
wat denken jullie daarvan?
En ook ik heb de ratel, heerlijk toch
[Dit bericht is gewijzigd door Makster op 17-02-2004 21:16]
quote:Wat nou MV Agusta.
Bimota make use of the Suzuki's immensely powerful 1300cc four-cylinder engine, tuned for even greater power, to produce the world's ultimate exclusive superbike.
quote:TERING
Op dinsdag 17 februari 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[..]Wat nou MV Agusta.
200 pk en 185 kilo trouwens.
Anders geef jij die aan mij, en geef ik jou mijn auto. Prima deal toch
quote:hahaha ok, dat zegt genoeg!
Op dinsdag 17 februari 2004 21:14 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Als je van je motor
dan hoor je alles.
quote:de mijne ook zonder choke, ff wat gas erop en lopen maar! ik ben alleen gewend (zoals bij auto's) dat je hem start zonder gas te geven ofzo en dat ie dan meteen loopt.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:15 schreef Makster het volgende:
Heb totaal geen last met starten, gewoon zonder choke ff starten en gelijk ff met het gas spelen zodat ie ff wat toeren maakt. Een seconde of 12 even toeren laten maken, niet veel !!! en dan gas los en lopen als een zonnetje. Naja kawa zonnetje
doet ie dus niet, ff gas bij (alleen geen 12 sec maar heel kort) en no prob! vandaar, maar dat is dus bekend. mooi, hoef ik me daarover dus geen zorgen te maken.
quote:das ook weer waar maar wel ff wennen dat geluid.
En ook ik heb de ratel, heerlijk toch
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 17-02-2004 21:36]
quote:vet hoor! alleen mag dat stuur wel iets lager of lijkt dat maar zo?
Op dinsdag 17 februari 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[..]Wat nou MV Agusta.
200 pk en 185 kilo trouwens.
Maar in een motorfietsblok gebeurt van alles, en je hebt niet zo'n dikke motorkap als een auto.
quote:ja dat moet ik me wel realiseren idd, vooral aan het geluid als je snel accelereert en doortrekt tot boven de 12000 rpm moest ik ff wennen. echt te bruut gewoon!! en dat zonder sport demper...
Op dinsdag 17 februari 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Maar in een motorfietsblok gebeurt van alles, en je hebt niet zo'n dikke motorkap als een auto.
quote:12.000 nu al .. we hebben een nieuw talent.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja dat moet ik me wel realiseren idd, vooral aan het geluid als je snel accelereert en doortrekt tot boven de 12000 rpm moest ik ff wennen. echt te bruut gewoon!! en dat zonder sport demper...
quote:niet voortdurend daarboven gehouden hoor, maar als ik erboven kwam klonk het gruwelijk mooi!
Op dinsdag 17 februari 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:[..]
12.000 nu al .. we hebben een nieuw talent.
na een dagje rijden op een zxr 400 moet ik zeggen; tis maar goed dat ik geen blade heb gekocht...
btw, ff jouw trucje geprobeerd (voor zover het lukte) met die koppeling maar dan schiet ie idd snel weg hoor! anders duurt het ff voordat ie snelheid maakt.
quote:Foei toch stoute jongen.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
niet voortdurend daarboven gehouden hoor, maar als ik erboven kwam klonk het gruwelijk mooi!
na een dagje rijden op een zxr 400 moet ik zeggen; tis maar goed dat ik geen blade heb gekocht...
btw, ff jouw trucje geprobeerd (voor zover het lukte) met die koppeling maar dan schiet ie idd snel weg hoor! anders duurt het ff voordat ie snelheid maakt.
quote:Dat was het 4000 toeren truckje en dan de koppeling snel op laten komen toch
Op dinsdag 17 februari 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Foei toch stoute jongen.
En wat vindt je vriendin ervan.
Ja idd Pikey... kan je nagaan. Als je met een Blade zo reed als vandaag had je nu al een schade-topic kunnen openen in PTA
Hee Pikey.. ff tip, ga nu eerst eens rustig rijden met dat ding zonder allerlei truukjes te proberen!
quote:'doe je wel voorzichtig...' ik heb haar natuurlijk niet verteld van jouw trucje
Op dinsdag 17 februari 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Foei toch stoute jongen.
En wat vindt je vriendin ervan.
quote:dat eh denk ik ook ja!
Op dinsdag 17 februari 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja idd Pikey... kan je nagaan. Als je met een Blade zo reed als vandaag had je nu al een schade-topic kunnen openen in PTA
quote:je bedoelt, ff goed dat ding leren kennen of niet? maar ik had gisteren al heel snel het gevoel dat ik em al kende! ik zei laatst nog tegen mijn broer; deze motor past mij gewoon als een handschoen zo goed.
Hee Pikey.. ff tip, ga nu eerst eens rustig rijden met dat ding zonder allerlei truukjes te proberen!
maar dit zeg ik ook tegen mezelf, eerst rustig rijden, weet wat ie doet in verschillende situaties. ik merkte gisteren bij echt scherpe bochten dat ik nog niet helemaal voluit ging dus echt kennen doe ik em natuurlijk nog niet.
tis trouwens weer lekker uitgestorven hier
Het eerste jaar crasht 80% van de beginnende motorrijders (hun eerste rij-jaar dus). Overschatting en overmoedigheid is daar 90% voor verantwoordelijk.. (neem de percentages even niet te letterlijk, maar wel in die richting, spreek niet uit statistieken of cijfers maar uit ervaring namelijk)
Dus...
quote:Dus neem ik je advies van harte aan! ik zal idd wat gas terugnemen, letterlijk en figuurlijk. Alhoewel die verleiding altijd aanwezig is. thx iig
Op woensdag 18 februari 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Pikey, zou je iets vertellen. Je moet dan ook niet denken dat ik de moraalridder wil spelen, maar k wil je puur behouden voor onderuit gaan, want k mag je wel snap jeHet eerste jaar crasht 80% van de beginnende motorrijders (hun eerste rij-jaar dus). Overschatting en overmoedigheid is daar 90% voor verantwoordelijk.. (neem de percentages even niet te letterlijk, maar wel in die richting, spreek niet uit statistieken of cijfers maar uit ervaring namelijk)
Dus...
Succes!
en dat zag er ook niet slecht uit!
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 18-02-2004 16:13]
en dan die lijmresten!! wat een klotebaan, zeg! de ene sticker trek je er met gemak vanaf zonder een spoortje lijm en de andere laat me een slakkespoor achter !!!
dus als je goed kijkt zie je hier en daar nog wat resten maar dat haal ik er vanavond en zonodig morgen vanaf. als jullie nog tips hebben, graag!!! ik heb wd40 gebruikt om het eraf te krijgen maar dat wil niet echt.
quote:-edit-
Op woensdag 18 februari 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Kenteken effe weg soepen?
done.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 18-02-2004 16:14]
quote:ok, vanmiddag nog ff snel halen. thx!
Op woensdag 18 februari 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wasbenzine
Niet te hard met wasbenzine poetsen, niet teveel erop doen... je lak slaat er dan wit van uit. Daarna goed met water afspoelen..
quote:ok is goed, thx again
Op woensdag 18 februari 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Jawel ik zie je pics!Niet te hard met wasbenzine poetsen, niet teveel erop doen... je lak slaat er dan wit van uit. Daarna goed met water afspoelen..
Heb weer een belletje gewaagd voor een zx6r en jahoor er komt vanavond al iemand kijken.
Gister twijfelde ik nog, zal ik bellen? Nee, ik dacht eerst maar een foto opvragen van dat ding.
Daar zit ik waarschijnlijk dus ook weer naast, de prijs is gewoon okee, alle bonnen aanwezig, goed onderhouden en het is nog geen 20 minuten rijden naar de huidige eigenaar.
Nou ja ik blijf hopen, afspraak gemaakt dat ik vanavond nog even bel of ie niet al weg is.
quote:thx! ik vond die stickers echt te blij, op de beurs in utrecht zoeken naar mooiere alternatieven.
Op woensdag 18 februari 2004 17:30 schreef Makster het volgende:
Ziet er goed uit
maarre, bij mij doen die pics het nog steeds niet...enig idee waar dat aan kan liggen?
quote:Ach.... er staan er zat! Je moet je niet blind staren op 1 motor
Op woensdag 18 februari 2004 18:36 schreef hollander172 het volgende:
Godver........Heb weer een belletje gewaagd voor een zx6r en jahoor er komt vanavond al iemand kijken.
Gister twijfelde ik nog, zal ik bellen? Nee, ik dacht eerst maar een foto opvragen van dat ding.Daar zit ik waarschijnlijk dus ook weer naast, de prijs is gewoon okee, alle bonnen aanwezig, goed onderhouden en het is nog geen 20 minuten rijden naar de huidige eigenaar.
Nou ja ik blijf hopen, afspraak gemaakt dat ik vanavond nog even bel of ie niet al weg is.
quote:Neuh doe ik niet maar deze is toevallig precies wat ik in mijn hoofd had, niet te oud, binnen budget en ik hoef er niet al te ver voor te rijden.
Op woensdag 18 februari 2004 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ach.... er staan er zat! Je moet je niet blind staren op 1 motor
Nu niet al te veel cliches uit de kast trekken he? Ik baal er gewoon van.......
quote:Duitsland kan altijd nog maar als ik gewoon in Nederland kan slagen lijkt me dat op dit moment beter.
Op woensdag 18 februari 2004 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander: duitsland is nog steeds geen optie voor jou? ik heb er uiteindelijk genoeg op bespaard!
Ook moet ik dan van alles gaan organiseren en dat is mijn geval ook niet echt makkelijk.
quote:ik denk dat ik ongeveer 1.500 eurootjes heb bespaard
Op woensdag 18 februari 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb er in totaal 500 euro op bespaard. Dit kan veel nog meer
quote:dat denk ik wel
Op woensdag 18 februari 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Stukje luiheid dus cq dief van je eigen portomonnee
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 18-02-2004 20:32]
quote:precies!
Op woensdag 18 februari 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
En daar kan je weer andere leuke spulletjes van kopen natuurlijk.Dempertje, kleding.. enz enz
quote:Nope: koppeling en gas geven tegelijk -maar de koppeling dan niet helemaal laten schieten.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:19 schreef Makster het volgende:[..]
Dat was het 4000 toeren truckje en dan de koppeling snel op laten komen toch
?
quote:Vergeet de trekhaak niet die ik dus niet heb.
Op woensdag 18 februari 2004 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat denk ik welwant wat moet je nu precies regelen? alleen vervoer en voor 45 euro heb je een trailer gehuurd.
Het zal best de moeite zijn maar het is mij nu op dit moment teveel moeite.
Heb net weer ff gebeld voor die motor maar daar zit ik dus naast helaas... Ik heb zo'n idee dat ik ook nog wel even motorloos blijf.
quote:hahaha zegt 'meneer 5 uur rijden'
Op woensdag 18 februari 2004 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
Als de motor niet naar je zin is sta je wel helemaal in Germany.
We wonen niet allemaal onder de rivieren.
quote:8:00 s'ochtends weg en 1:00 s'nachts terug is nog altijd 15 uur.
Op woensdag 18 februari 2004 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hahaha zegt 'meneer 5 uur rijden'
quote:hahahah ja ik wist het niet helemaal zeker meer hoe lang je had gereden; wat het nog mooier maakt
Op woensdag 18 februari 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:[..]
8:00 s'ochtends weg en 1:00 s'nachts terug is nog altijd 15 uur.
Ik kwam na 7 uur pas aan en heb maar 1 uurtje gekeken.
quote:Wat niet wil zeggen dat het een succes was.
Op woensdag 18 februari 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hahahah ja ik wist het niet helemaal zeker meer hoe lang je had gereden; wat het nog mooier maakt
(zo'n uitspraak dan, he
)
quote:Een vriend van me heeft vanavond een ZX6 in Lopik gekocht, is dat dezelfde?
Op woensdag 18 februari 2004 18:36 schreef hollander172 het volgende:
Godver........Heb weer een belletje gewaagd voor een zx6r en jahoor er komt vanavond al iemand kijken.
quote:en toch kopen, he
Op woensdag 18 februari 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Wat niet wil zeggen dat het een succes was.
quote:dus kan hij beter meerdere afspraken maken op 1 dag; of iig 2 afspraken die wel een beetje bij elkaar in de buurt liggen. ik weet t, moet je maar net vinden maar wie zoekt...
Hollander is nog kritischer, dus de kans op een teleurstelling erg groot.
en die trekhaak is dan wel een probleem, dan zou je een busje moeten huren.
Ik ben blij vandaag
Kan ik gelijk ff met mn eigengemaakte kneesliders posen...
quote:tis hier anders best nat (nog van vannacht) en fris; 3 graden...
Op donderdag 19 februari 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een heerlijk weer voor een nieuwe band te gaan halen
quote:Tis KOUD, de tering
Op donderdag 19 februari 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Weg is droog en de zon schijnt, wat wil je nog meer!
ER lag gewoon volop ijs vannochtend , kut winter.
Maar de zon schijnt idd wel ja
quote:idd
Op donderdag 19 februari 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Weg is droog en de zon schijnt, wat wil je nog meer!
quote:Smelt vanzelf wel weet je
Op donderdag 19 februari 2004 10:17 schreef Makster het volgende:[..]
Tis KOUD, de tering
ER lag gewoon volop ijs vannochtend , kut winter.
Maar de zon schijnt idd wel ja
Ga je nu afhaken?
Jammer, kan er niemand een filmpje van mn full-burnout maken
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
idd
wat wil ik nog meer? post vd douane
ik heb me pc bij de brievenbus gezet...
quote:tis nog vol te houden, het gevoel dat ie er aan komt is erg lekker!!
Op donderdag 19 februari 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
!
Wachten duurt dan lang he
quote:ja, is goed!!! ik moet wel naar school eigenlijk morgen, maarja prioriteiten stellen he!
Als je hem vandaag krijg, ga je dan morgen mee?
maar als ik em vandaag krijg dan moet ik het kenteken nog laten maken en duurt dat niet meestal 1 dag? dan kan ik alsnog morgen mee trouwens, missch allleen wat later
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-02-2004 10:30]
Volgende week toch vakantie, en ik sta nog ziek gemeld, dus
Of je moet 1,5 uur per dag les serieus nemen ....
quote:Tering, de zon is me hier aan het schijnen
Op donderdag 19 februari 2004 10:17 schreef Makster het volgende:[..]
Tis KOUD, de tering
quote:ik heb colleges; ziekmelden is verleden tijd
Op donderdag 19 februari 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgende week toch vakantie, en ik sta nog ziek gemeld, dus
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-02-2004 11:12]
heb net mijn rijbewijs gehaald!!!! nu zo snel mogelijk een motor kopen, want ik wil rijden!!
quote:klasse
Op donderdag 19 februari 2004 13:17 schreef super_honda het volgende:
Volgende meeting ben ik er mischien ook bij, ligt eraan waar die meeting is.heb net mijn rijbewijs gehaald!!!! nu zo snel mogelijk een motor kopen, want ik wil rijden!!
ben bijna klaar met die lijmlaam eraf te poetsen, met wasbenzine gaat het idd makkelijker eraf! nu nog een klein strookje...
quote:tis toch hartstikke droog
Op donderdag 19 februari 2004 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is natuurlijk zn motor weer wassen....
hey makster, issie nu nog niet schoon ?
Ok, dat afslaan hard kwam omdat mn handen beetje afgestorven waren van de kou
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff gekeken hoe het staat zonder spoiler:
<foto's>
wat vinden jullie?
Alleen ben ik zuiniger op mijn spullen, start alleen met een reden en laat'm goed warmlopen.
(je kan ook lezen: een zeikerd )
quote:Jup dat is hem dus.........
Op woensdag 18 februari 2004 22:29 schreef Yakult het volgende:[..]
Een vriend van me heeft vanavond een ZX6 in Lopik gekocht, is dat dezelfde?
Had wel een kuipscheurtje en een lekke vorkkeerring, vraagprijs dacht ik 3200,-
Ben nou niet meer boos dus feliciteer je vriend met zijn aankoop, het is een leuk en goed ding alleen wat lang stilgestaan.
quote:eigenlijk ben ik ook zo'n zeikerd alleen is mijn technische kennis niet wat het moet zijn, zoals jullie weten.
Op donderdag 19 februari 2004 18:21 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Alleen ben ik zuiniger op mijn spullen, start alleen met een reden en laat'm goed warmlopen.
(je kan ook lezen: een zeikerd)
ik dacht dat het geen kwaad kon om rustig 10 min rond te rijden. voortaan niet meer doen dus, weer wat geleerd
maar als ik het goed begrijp: zonder spoiler vind jij mooier?
quote:hmm, das waar. ach, dan moeten ze maar goed kijken want het staat echt 10 keer beter zo! op deze manier kun je mooi je eigen stickers erop plakken (of niet).
Op donderdag 19 februari 2004 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, misschien niet zo slim dat je de stickers eraf gehaald heb, voor de verkoop, denken ze misschien dat het een schade bak is..
quote:als dat zo is mag ie de mijne ook wel een keer doen
Op donderdag 19 februari 2004 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee joh, dat is het enige waar ie nog een beetje goed in is, rijden, daar weet ie niks van![]()
quote:Ach het is spijkers op laag water zoeken maar een koude start is bij zo'n motor gelijk aan de slijtage van 50 kilometer rijden. Het is dus wel te verwaarlozen. Alleen mierenneukers letten erop.
Op donderdag 19 februari 2004 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht dat het geen kwaad kon om rustig 10 min rond te rijden. voortaan niet meer doen dus, weer wat geleerd
Strikt genomen:
Bedrijfstemperatuur duurt wel ongeveer 15-20 kilometer voordat alle condensatie weg is.
(en er dus geen motorolie overmatig veroudert door waterdruppels)
Sommige mensen gaan alleen ff naar de benzinepomp heen-en weer voor een pakkie shack.
Ik start dus alleen maar als ik een wat langere rit moet maken, en als er echt een duidelijke reden voor is.
quote:toch goed om te weten, rietvaerder had me al eerder verteld dat het zo'n 15-20 km duurt voordat ie goed warm is. maar ik rook niet dus dat scheelt
Op donderdag 19 februari 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ach het is spijkers op laag water zoeken maar een koude start is bij zo'n motor gelijk aan de slijtage van 50 kilometer rijden. Het is dus wel te verwaarlozen. Alleen mierenneukers letten erop.
Strikt genomen:
Bedrijfstemperatuur duurt wel ongeveer 15-20 kilometer voordat alle condensatie weg is.
(en er dus geen motorolie overmatig veroudert door waterdruppels)Sommige mensen gaan alleen ff naar de benzinepomp heen-en weer voor een pakkie shack.
Ik start dus alleen maar als ik een wat langere rit moet maken, en als er echt een duidelijke reden voor is.
![]()
quote:Je motor wel witte rook op deze manier. (olieverbruik)
Op donderdag 19 februari 2004 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar ik rook niet dus dat scheelt
Ik ben verliefd op deze motor .. stiekem al jaren... wordt ik er nu ook uitgekickt.
quote:ok
Op donderdag 19 februari 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je motor wel witte rook op deze manier. (olieverbruik)
Maar af en toe is echt te verwaarlozen hoor.
quote:is ut een bmw dan
Ik ben verliefd op deze motor .. stiekem al jaren... wordt ik er nu ook uitgekickt.![]()
[afbeelding]
quote:Waaruit gekicked? Onze zogenaamde motorclub? De motorclub die niet rijdt alleen maar online zit te ouwehoeren
Op donderdag 19 februari 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je motor wel witte rook op deze manier. (olieverbruik)
Maar af en toe is echt te verwaarlozen hoor.Ik ben verliefd op deze motor .. stiekem al jaren... wordt ik er nu ook uitgekickt.
![]()
[afbeelding]
(Maw: wanneer komt die meet nou.. ?)
Maare.. MotoGuzzi... ik heb er niks mee.
Of om op zn Dordts te zeggen, wat een baggermerk
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff gekeken hoe het staat zonder spoiler:
[afbeelding]
[afbeelding]wat vinden jullie?
quote:ja, hij lijkt wel niet af zonder. ik vond em in het begin alleen te klein lijken...
Op donderdag 19 februari 2004 21:40 schreef SuperFour het volgende:
Met spoiler....!
Staat veel cooler...!
[..]
quote:als ik me kenteken heb zal ik minder lullen
Op donderdag 19 februari 2004 21:41 schreef SuperFour het volgende:
Hhmmmm... hier wordt teveel geluld en te weinig gereden...!
quote:Deze lijkt een beetje op de Voxan van Mr_Mookey, zie maar die achterkant, zadel en dergelijke. Voorkant is wel wat anders, deze is nèt iets meer naked
Op donderdag 19 februari 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je motor wel witte rook op deze manier. (olieverbruik)
Maar af en toe is echt te verwaarlozen hoor.Ik ben verliefd op deze motor .. stiekem al jaren... wordt ik er nu ook uitgekickt.
![]()
[afbeelding]
edit:
wel een retestoer blok trouwens!!
quote:Twintig topics en 1 meet ....
Op donderdag 19 februari 2004 21:41 schreef SuperFour het volgende:
Hhmmmm... hier wordt teveel geluld en te weinig gereden...!
quote:dat wel, de rest doet mij weinig. allemaal net iets te gewoontjes, niet sportief genoeg.
Op donderdag 19 februari 2004 21:51 schreef generalist het volgende:
edit:
wel een retestoer blok trouwens!!
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:52 schreef generalist het volgende:[..]
Twintig topics en 1 meet ....
quote:Zat wel een verhaal bij idd, maar hij heeft hem vandaag opgehaald, ben benieuwd.
Op donderdag 19 februari 2004 19:02 schreef hollander172 het volgende:[..]
Jup dat is hem dus.........
Ben nou niet meer boos dus feliciteer je vriend met zijn aankoop, het is een leuk en goed ding alleen wat lang stilgestaan.
quote:ik dacht al dat ik me er iets van kon herrineren: ben je nog steeds aan het kijken voor dezelfde motor als toen?
Op donderdag 19 februari 2004 13:17 schreef super_honda het volgende:
Volgende meeting ben ik er mischien ook bij, ligt eraan waar die meeting is.heb net mijn rijbewijs gehaald!!!! nu zo snel mogelijk een motor kopen, want ik wil rijden!!
quote:hahaha dat dacht ik ook!!! ik heb hier goede tips gehad: RGV of FZR
Op donderdag 19 februari 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo ja, niet aan beginnen dan
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-02-2004 22:29]
quote:GS500. Leuk voor die ene keer in de week lessen.
Op donderdag 19 februari 2004 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hahaha dat dacht ik ook!!! ik heb hier goede tips gehad: RGV of FZR
Ach ja, het is altijd nog leuker dan 25kw
quote:Gewoontjes
Op donderdag 19 februari 2004 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dat wel, de rest doet mij weinig. allemaal net iets te gewoontjes, niet sportief genoeg.
een buurman die net 6 mnd achter ons woont rijdt langs in zijn 5-serie en heeft, als ie langs onze tuin rijdt, zicht op mijn motor. even later komt ie onze tuin binnenlopen: zo, wat is dat? een 7,5 of een 900? nee, zeg ik, een 400. een lichtere.
o, dus een 'jankert' zegt ie! een jankert? vraag ik. ja, als ie toeren maakt begint ie lekker te janken toch? tja, hij snerpt dan wel aardig ja!!
blijkt dat ie altijd een blade heeft gereden!!! maar omdat ie net een nieuwe auto had voorlopig geen motor. en, hij heeft al zijn spullen (pak, helm, laarzen etc.) verkocht
begint het niet te kriebelen? vraag ik...o, houd op zegt ie en loopt snel richting zijn bmw...
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-02-2004 22:38]
quote:Als je eerst even leest dan gaat het juist om een geknepen GS500.
Op donderdag 19 februari 2004 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
GS500. Leuk voor die ene keer in de week lessen.
Echter, ga je hem meer gebruiken ben je er geheid zo op uitgekeken. Te weinig vermogen.... zeker op de snelweg kom je tekort.Ach ja, het is altijd nog leuker dan 25kw
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 19-02-2004 22:36]
quote:ja wel aardig die details, maar de looks over het geheel genomen...nee, niet mijn smaak. de lijnen vind ik niet mooi, missch dat ie in het echt er beter uitziet maar zoals ik hem nu kan zien doet het me echt weinig. dan voel ik meer voor zo'n CB1000, qua looks dan, he.
Op donderdag 19 februari 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Gewoontjes
.. Kijk eens naar die afwerking man.
(bijvoorbeeld rem/schakelsetje en design voorspatbord)
Verder is het gewoon een hele dikke motor.
geen idee natuurlijk hoe beide motoren rijden.
quote:Neem dan gelijk de X11 = 140 Pk, alweer 4 jaar de opvolger. (met CBR1100XX motorblok!!)
Op donderdag 19 februari 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja wel aardig die details, maar de looks over het geheel genomen...nee, niet mijn smaak. de lijnen vind ik niet mooi, missch dat ie in het echt er beter uitziet maar zoals ik hem nu kan zien doet het me echt weinig. dan voel ik meer voor zo'n CB1000, qua looks dan, he.
geen idee natuurlijk hoe beide motoren rijden.
Maar het zijn appelen met peren vergelijken hoor. Guzzi en Japans is water en vuur.
Ik heb een soort van Deja Vu gevoel.
quote:Daar snap ik niets van.
Op donderdag 19 februari 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
X11..... had een vriend van mij. Heeft nu een Bandit1200
quote:Doe dan maar een Bandit1200 he
Op donderdag 19 februari 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja wel aardig die details, maar de looks over het geheel genomen...nee, niet mijn smaak. de lijnen vind ik niet mooi, missch dat ie in het echt er beter uitziet maar zoals ik hem nu kan zien doet het me echt weinig. dan voel ik meer voor zo'n CB1000, qua looks dan, he.
geen idee natuurlijk hoe beide motoren rijden.
quote:Tja. Zn vrouw zat nogal vaak achterop enzo. Was toch niet wat ze zochten.. (hij had hem 1 jaar ofzo
Op donderdag 19 februari 2004 22:43 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Daar snap ik niets van.
Bandit rules gewoon big time
quote:dan stoppen we meteen met vergelijken wat mij betreft, was alleen maar om een voorbeeld te noemen welke naked ik evt wel zie zitten
Op donderdag 19 februari 2004 22:39 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Neem dan gelijk de X11 = 140 Pk, alweer 4 jaar de opvolger. (met CBR1100XX motorblok!!)
Maar het zijn appelen met peren vergelijken hoor. Guzzi en Japans is water en vuur.
Ik heb een soort van Deja Vu gevoel.
maar dan nog: die lijnen vind ik niet mooi. er wordt altijd gezegd, die italianen zijn altijd fraai van design, erg karakteristiek. kan ik van deze niet zeggen, maarja das mho.
quote:bijvoorbeeld, vind ik mooier. er staat een zwarte bij de valkenier te koop, ziet er goed uit hoor. of ik zoiets zelf zal aanschaffen is een ander verhaal.
Op donderdag 19 februari 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Doe dan maar een Bandit1200 he
quote:Het was ook niet erg. Ik moet maffen trouwens.
Op donderdag 19 februari 2004 22:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dan stoppen we meteen met vergelijken wat mij betreft, was alleen maar om een voorbeeld te noemen welke naked ik evt wel zie zitten
.
maar dan nog: die lijnen vind ik niet mooi. er wordt altijd gezegd, die italianen zijn altijd fraai van design, erg karakteristiek. kan ik van deze niet zeggen, maarja das mho.
Rietvaerder .. Italiaans edelstaal kan je niet vergelijken met Japans molybdeen.
Maar ieder zijn smaak.
quote:hahahah precies. over een paar jaar doen we deze discussie nog eens fijn over
Op donderdag 19 februari 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou net zeggen, wat weet jij nu van motoren
quote:Zal hem best willen hebben, al is het maar voor het blok
Op donderdag 19 februari 2004 22:45 schreef SuperFour het volgende:
X11.....
Wat een spuug-lelijk ding is dat....!
In je tuin installeren.. en elke dag effe laten draaien
Ik had ooit eens aan Kawasaki Nederland gevraagd of ik een ZX7R blok mocht hebben zodat ik hem in mn voortuin kon zetten, en er dan elke dag effe tegenaan schoppen.
Maar dat deden ze niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2004 22:50]
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had ooit eens aan Kawasaki Nederland gevraagd of ik een ZX7R blok mocht hebben zodat ik hem in mn voortuin kon zetten, en dan elke dag effe tegenaan schoppen.
Maar dat deden ze niet.
quote:Als 1 motor een beetje gewoontjes is (apart van het blok dan) dan is het wel een Bandit 1200.
Op donderdag 19 februari 2004 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
bijvoorbeeld, vind ik mooier. er staat een zwarte bij de valkenier te koop, ziet er goed uit hoor. of ik zoiets zelf zal aanschaffen is een ander verhaal.
quote:Kutblokken
Op donderdag 19 februari 2004 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
niet?
Of ik had net een rot exemplaar...
quote:Ik zou het maar mooi bij bimota's houden
Op donderdag 19 februari 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Gewoontjes
.. Kijk eens naar die afwerking man.
(bijvoorbeeld rem/schakelsetje en design voorspatbord)
Verder is het gewoon een hele dikke motor.
(Vind de techniek ouderwets van Guzzi's, niet alleen optisch maar ook technisch lijkt het wel een V7 Sport uit de jaren '70 (rijwielgedeelte enz.))
quote:Bandit 1200 = niet lullen maar gaan.
Op donderdag 19 februari 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Als 1 motor een beetje gewoontjes is (apart van het blok dan) dan is het wel een Bandit 1200.
Maar ik zal'm best willen hebben hoor = GSX'R1100 blok.
Styling is wel 0,0 .. laten we eerlijk zijn.
Geen geouwehoer, maar gewoon rijden....
Koelquote:Op maandag 23 februari 2004 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag zitten wij op de motorbeurs
ben je alweer ziek?? Beterschap dan.quote:Vrijdag kan voor mijn part wel, mits mijn ooronsteking over is
inderfokkingdaadquote:Btw, wat is Fok! teringsloom zeg
Das mooiquote:Op maandag 23 februari 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, niet alweer... nog steeds. Die griep was een oorzaak voor de oorontsteking.
Middenooronsteking ontstaat als je verkouden bent en als dat vocht met die bactieren dan in je oor komt (keel-neus- en oor staan met elkaar in verbinding)
Dus... verder gaat alles wel goed
zekerquote:Woensdag 9 uur dus! beter!
Kansloosquote:Op maandag 23 februari 2004 11:35 schreef Makster het volgende:
Heh Heh, tering wat heb dat lang geduurd
OPM dondredag zitten we inderdaad op / in de beurs
Vrijdag zou eventueel wel kunnen denk ik, maar zoals ik ook al 23000 keer heb gepost ik ben niet echt wat je noemt een "ster planner"
Ben nu ff naar de garage om blaas boxen in mijn brik te bouwen.
Spreekt u laterz Adios
Vanochtend in de hagel/sneeuw gereden, en moest omrijden om nog ergens wat in de bus te gooien. (waar niet gepekeld was)quote:Op maandag 23 februari 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het weer voor de komende dagen
[afbeelding]
4 graden wo tm vr, zaterdag wordt het nog kouder...neerslag 80/70/60 %...
Bouwjaar? Kmstand? Prijs? Ik dacht dat jouw budget ongeveer 4.000 euro was? Voor dat geld heb je (in Nederland) geen Gixxer, dat model iig.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb weer wat gezien:
[afbeelding]
Wel grappig die kleuren.
Zou van '97 zijn met 26.000 op de klok en moet 4500,- kosten. Ben ook bang dat het een ex racer is maar is wel leuk gespoten. Toch maar eens bellen denk ik, de motor staat redelijk dichtbij en kijken kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bouwjaar? Kmstand? Prijs? Ik dacht dat jouw budget ongeveer 4.000 euro was? Voor dat geld heb je (in Nederland) geen Gixxer, dat model iig.
Ik denk dat Rietvaerder in de goede richting zit.
is te mooi om waar te zijn, zal zeker een racer zijn geweest. Ga je ook kijken op de beurs in utrecht?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zou van '97 zijn met 26.000 op de klok en moet 4500,- kosten. Ben ook bang dat het een ex racer is maar is wel leuk gespoten. Toch maar eens bellen denk ik, de motor staat redelijk dichtbij en kijken kan geen kwaad.
Door een financieel meevallertje is het budget iets hoger geworden zodat een gixxer mogelijk binnen bereik is.
Waahhhh.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:14 schreef ZX9R het volgende:
Waahhhh.
Ben je ff een weekje in het buitenland gebeurt er dit!
btw....quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waahhhh.
Heb je je rbw gehaald, motor geimporteerd, kentekenplaat besteld gebeurt er dit.sneeuw! Tis hier btw wel droog vanochtend, als het morgen ook zo is dan vrolijk op mijn motor naar mijn werk!
Ik heb gelukkig een plek in de fietsenstalling kunnen regelen dus hij staat dan iig droog. Als het drukker wordt in de stalling zal ie helaas wel naar buiten moeten.
thx! Echt super dat die goedgekeurd is, en dat ik dat faxnummer kreeg zodat ik 3 dagen erna mijn kenteken al binnen had (duurt normaal 1/2 weken) Was btw de 17equote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
btw....
Profi met het behalen van de keuring de 16de!![]()
Nee, nog niet. verschillende mensen vertellen me dat dat op zich niet veel haast heeft. En is het niet iets wat je zelf kunt doen, als leek dan hequote:Heb je je vork nog laten repareren?
Ja eigenlijk wel maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is te mooi om waar te zijn, zal zeker een racer zijn geweest. Ga je ook kijken op de beurs in utrecht?
Ja eigenlijk wel maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is te mooi om waar te zijn, zal zeker een racer zijn geweest. Ga je ook kijken op de beurs in utrecht?
Ja eigenlijk maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is te mooi om waar te zijn, zal zeker een racer zijn geweest. Ga je ook kijken op de beurs in utrecht?
nee, ik zie dat de mijne er ook 2 keer staat. schiet nog niet echt op dit...quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:08 schreef hollander172 het volgende:
1 keer geklikt en hij staat er nu 3 keer?
Werkt nog niet echt dat replique.
Ik wil ook wel naar de beurs maar ik heb niets meer nodig.quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:16 schreef Makster het volgende:
Ik ga morgen naar de Beurs toeSamen met Reetvaarder en Superfour.
En dan hoop ik toch echt dat het vanaf vrijdag normaal weer gaat worden want dit is echt ZWAAR kut !
Je hebt echt geen wensen meer? Tijd voor een andere motor danquote:Op woensdag 25 februari 2004 09:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de beurs maar ik heb niets meer nodig.
quote:Een stel collega's van me gaan wel.![]()
Hebben ze lekker afgesproken toen ik op vakantie was.
Nog een motor? Ik heb er al twee!quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Je hebt echt geen wensen meer? Tijd voor een andere motor dan?
Zijn ook niet echt collega's van me. Ik zit nl in een bedrijfsverzamelkantoorpand.quote:dan kun je alsnog toch wel mee, als je zou willen? Anders niet echt collegiaal dan. Ik heb een uurtje geleden mijn kentekenplaat opgehaald en het begint me toch een partij te sneeuwenniet normaal. Gewoon echt hele dikke vlokken die uit de lucht komen vallen.
Dus maar met de plaat in mijn dashboardkastje en dus met mijn auto naar mijn werk.
Ik heb al een aardige lijst samengesteld van de dingen die ik evt wil aanpassen op mijn motor. Denk aan andere pinkers (vooral een andere oplossing voor achter), monoseat, uitlaatsysteem, hier en daar wat spuitwerk, etc etc.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nog een motor? Ik heb er al twee!
Net een pak gekocht, nieuwe helm etc.... Wat zou ik dan nog willen hebben?
hetzelfde verhaal hier. Kom ik op mijn werk aan, vragen mijn collega’s: ben je niet op de motor? Logisch dat ze het vragen want hierstraalt de zon!quote:Hier sneeuwde het net ook hele dikke vlokken en nu straalt de zon weer!
Maar vanochtend een dikke laag ijs van mijn auto afgekrabt.
Volgens mij vrij normale snelheid:quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx! Echt super dat die goedgekeurd is, en dat ik dat faxnummer kreeg zodat ik 3 dagen erna mijn kenteken al binnen had (duurt normaal 1/2 weken) Was btw de 17e![]()
Vorig jaar geweest, beetje sfeer opsnuiven <geweldig>quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:19 schreef ZX9R het volgende:
Ik wil ook wel naar de beurs maar ik heb niets meer nodig.
Een stel collega's van me gaan wel.![]()
Hebben ze lekker afgesproken toen ik op vakantie was.
Ik heb geen keuze, 2 weken geleden al in de motocrossstyl door de sneeuw gereden hahaquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hetzelfde verhaal hier. Kom ik op mijn werk aan, vragen mijn collega’s: ben je niet op de motor? Logisch dat ze het vragen want hierstraalt de zon!
En idd, echt weer een hele dikke laag ijs op de ruiten van mijn auto. Lang leve de ruitontdooier!
Nouja, als het vanavond droog is ga ik dan wel een stukkie rijden. Ff langs wat vrienden en familie om em te laten zien.
de man vertelde mij dat het makkelijk 2 weken kon duren omdat het langs verschillende schakels moest. Idd wel balen als je ziet dat het een paar uur later is geprint!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:39 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij vrij normale snelheid:
Ik betaalde op vrijdag de BPM aan het loket, en had dinsdag de papieren binnen.
Kon wel zien dat ze het notabene vrijdag nog geprint hadden ..een paar uur later.
(had het dus bijna wel gelijk mee kunnen nemen en gelijk rijden grr)
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Met een ZX10-R in de sneeuw rijden is nooit grappig
dat lijkt mij ook ja! Klotequote:Op woensdag 25 februari 2004 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zat ik aan te denken toen ik net in de sneeuw reed. Lijkt me dat je dan constant een wielspin heb
Hahahaha ok. Ik ga zondag pas. Maar het schijnt nog wel even aan te houden, dit weer. ik ga natuurlijk liever op mijn motor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, auto
Watjes die Rukster en SuperFout
yepquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Uiteraard. Kan je nu al rijden?
Hee Hee Hee, moet je soms lopen? De reden van de auto is voornamelijk omdat om alles weer mee terug te krijgen, gaat kut op een motorquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, auto
Watjes die Rukster en SuperFout
Vet!quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepvanochtend mijn plaat opgehaald! nu het weer nog...
hahaquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zat ik aan te denken toen ik net in de sneeuw reed. Lijkt me dat je dan constant een wielspin heb
ook dat idd! maar wat ik nu merk, vorige week toen ik em moest keuren ookal, dat als je je aan de snelheid houdt en gewoon, normaal optrekt dat auto's je in je nek hijgen en willen dat je doorrijdt. maar als je lekker het gas erop doet bij een stoplicht denken weer, zie je daar heb je weer zo'n motorrijder.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij Kasanova
De meeste kunnen idd niet rijden....
Dit is me al tijdens het lessen opgevallen, ga er maar vanuit dat je voor automobilisten gewoon een mikpunt bent.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook dat idd! maar wat ik nu merk, vorige week toen ik em moest keuren ookal, dat als je je aan de snelheid houdt en gewoon, normaal optrekt dat auto's je in je nek hijgen en willen dat je doorrijdt. maar als je lekker het gas erop doet bij een stoplicht denken weer, zie je daar heb je weer zo'n motorrijder.
wat moeten ze nou?
heb je plannen voor morgenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:20 schreef Makster het volgende:
De reden van de auto is voornamelijk omdat om alles weer mee terug te krijgen, gaat kut op een motor
ik denk dat dat voor iedereen wel geldt, dan kun je er wel op, dan weer niet. is gewoon ff klote nu, hopen dat het binnenkort weer draait zoals het hoort en dat ze iets aan dezequote:Betrap mezelf erop dat ik VEEL minder op Fok zit na die nieuwe fijne KUT update, zal proberen weer wat vaker te posten !
Plannen ? YEAAAHquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je plannen voor morgen?
[..]
ik denk dat dat voor iedereen wel geldt, dan kun je er wel op, dan weer niet. is gewoon ff klote nu, hopen dat het binnenkort weer draait zoals het hoort en dat ze iets aan dezekleuren doen, want dit ziet er niet uit vind ik.
hahaha ok, veel plezier vandaag maar dat gaat wel lukken denk ik!quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Plannen ? YEAAAH
Moet nieuwe handschoenen hebben, zomer handschoenen, nieuw vizier, kneepads voor op mijn pak, kettingspray, olie en waarschijnlijk andere knippers
quote:Maar die demper is zwaar ok !! Maar als je toch voor een heel systeem kijk kan er dan naar eentje van Muzzy. Schijnen echt GEK te zijn, ook zeg maar speciaal voor de kawasaki
Muzzy? heet dat merk zo? Nog nooit van gehoord, ook niet op andere forums. Met de meeste vermogenstoename ook nog? dat klinkt wel beter! Maar ok, thx voor de tips, jongens. zondag maar eens kijken in utrecht.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Met de meeste vermogenstoename.....
Inderdaad, gisteren zwaar wielspin (gewoon rechtuit al!) naar huis en bijna 2 keer een auto achterop gehad toen ik even een voorzichtig (kort) bochtje moest maken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is me al tijdens het lessen opgevallen, ga er maar vanuit dat je voor automobilisten gewoon een mikpunt bent.
Ze moeten iets te zeiken hebben en motorrijders zijn dan een gewillig slachtoffer, rijden ze normaal dan gaan ze douwen, rijden ze lekker door dan zijn het aso's.
Op een of de andere manier zit er altijd wat wrok bij automobilisten t.o.v. motorrijders, zoiets als: "waarom hij wel en ik niet."
Muzzy is een beruchte Kawasaki tuner uit Amerika, heeft ook ooit de Kawa’s in het World Superbike begeleidt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:18 schreef Makster het volgende:
Het is NIET normaal. Meer dan 700 km file. Denk dat ik maar met de trein naar utrecht moet
Muzzy komt volgens mij oorspronkelijk uit Amerika, als je een compleet systeem op de kop weet te tikken is dat echt ZWAAR relaxed![]()
Goedemorgen..quote:MAar vandaag rijden is echt geen optie. Pure zelfmoord
nee dat snappen ze gewoon niet! ze zijn simpelweg te dom om te bedenken dat je als motorrijder nog voorzichtiger moet rijden dan als autobestuurder als het glad is.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Inderdaad, gisteren zwaar wielspin (gewoon rechtuit al!) naar huis en bijna 2 keer een auto achterop gehad toen ik even een voorzichtig (kort) bochtje moest maken.
Snappen die lui niet dat wij in de bochten xxtra voorzichtig doen ofzo bij sneeuw.
is dit gewoon in nederland te krijgen of moet ik dat in amerika bestellen?quote:Muzzy is een beruchte Kawasaki tuner uit Amerika, heeft ook ooit de Kawa’s in het World Superbike begeleidt.(dit laatste zonder succes overigens, maar dat lag weer meer aan Nippon)
wat een wijsheidquote:Goedemorgen..Goedenavond weet alleen god.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
-edit-
Ik zou he-le-maal ziek zijn.quote:ZX9R
Is zijn topsnelheid.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:25 schreef ZX9R het volgende:
had ik ook al gezien en afgevraagd...
Ach ja,quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou he-le-maal ziek zijn.
En maar iets van een rijontzegging af. (50km/uquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach ja,
Spelletje gespeeld en verloren.
ik zag in PTA dat ZX9R had gereageerd maar toen ik em wilde refreshen gebeurde er niets. ik dacht, nou ja ok dan post ik wel iets misschien dat ik het dan te zien krijg en idd. het lukte.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
43 toch? scheelt iig niet veel. beter lezen.zo ben ik ook een keer goed weggekomen maar dan met de auto. 172 topsnelheid waar je 100 mag (ik weet tquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En maar iets van een rijontzegging af. (50km/u)
You win some, you lose some.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
43 toch? scheelt iig niet veel. beter lezen.zo ben ik ook een keer goed weggekomen maar dan met de auto. 172 topsnelheid waar je 100 mag (ik weet t) maar ze meetten gelukkig toen 3 punten en namen daar een gemiddelde van: 47 km te hard. wel een flinke boete, iets van 600 gulden.
Interview met Rob: http://www.amasuperbike.com/muzz98inter.htmquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff gekeken op www.muzzys.com maar ze hebben weinig voor een zxr 400. er zal toch vast een dealer in nederland zijn?
Hey, join the clubquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben gisteren genaaid.
Ik moest om 3 uur thuis zijn en was te laat vanuit H'veen vertrokken.
(normaal doe ik er 35-40 minuten over).
Dus ik geef was extra gas om wat sneller thuis te zijn. Kom ik op een gegeven moment achter zo'n fijne automobilist die de linkerbaan zeer lief had en er dus niet vanaf week.
Uiteindelijk gaat hij aan de kant en ik geef wat gas bij.
Na een tijdje kijk ik in mijn spiegeltjes en zie ik daar oom agent op de brommer achter mij zitten. Ik denk KUT. Dat gaat geld kosten.
Hij had mij gelaserd op 169 echte km/h![]()
Na correctie blijft er dan nog eens 163 km/h over waar je maar 120 mag = 43 km/h te hard......![]()
Nog ff wat staan babbelen met oom agent (was op zich een toffe peer en een echte motorliefhebber) over motoren en kou in de winter.
Hij reed (natuurlijk) op een BMW K serie met handvatverwarming en verstelbaar voorruitje en privé reed hij Honda VFR 800.
Dus.... Nu is het wachten op het briefje van het OM met een schikkingsvoorstel.![]()
Die MV's zijn echt een natte droom. :')quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:26 schreef Makster het volgende:
Hier even een kleine selectie van de foto's
Niet verkleind dus een modem killer
[afbeelding]
[afbeelding]
thxquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Interview met Rob: http://www.amasuperbike.com/muzz98inter.htm
Een motorzaak die het in ieder geval heeft: http://www.ritzenmotors.nl/tuning.htm
dat ziet er goed uit! ik kan niet wachten tot zondag. en hoe zat dat, zo'n R6?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:26 schreef Makster het volgende:
Hier even een kleine selectie van de foto's
Niet verkleind dus een modem killer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat ben ik op de nieuwe R6
[afbeelding]
En foto van de nieuwe handschoenen
[afbeelding]
een kennis die toevallig ook een rooie bandit heeft (1995) en wilt ook graag kleine pinkers, ik was gisteren bij hem om mijn bike te sjoowen en ik moet zeggen dat de originele pinkers van een bandit wel errug groot zijn!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef Rietvaerder het volgende:
KUT
Nee hoor, wel goed
Ik heb lekker kleine knippertje gekocht, voor EN achter... met E-keurmerk en TUV goed gekeurd. Als die nog gaan lekker weet ik het ook niet meer...
Morgen pics
dus je hebt er al een gekocht? een gs500?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:40 schreef super_honda het volgende:
Hier is het ook mooi weer gelukkig(hier=leeuwarden) ben ook lekker met de motor naar school gegaan![]()
Klote forumnou heb ik 3x een verhaaltje getiept en gepost, maar er is niks te zien
![]()
yups, 3 dagen geleden heb ik hem opgehaaldquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus je hebt er al een gekocht? een gs500?
Nope.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gefeliciteerd!! ziet er goed uit. ff je plaat wegsoepen! maarre, heeft het niet gesneeuwd in leeuwarden?
ben er ook heel blij mee, hij is absoluut niet snel maar ik denk dat een knie aan de grond rijden over niet al te lange tijd wel mogelijk is......quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nope.
In Heerenveen ook niet.
Hier is het zoals gezegd stralend weer!
@ Super_Honda: Mooie fiets! Ziet er netjes uit! Is ook een fijne stuurfiets!
Ik werk er maar woon in Grûnn.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:44 schreef super_honda het volgende:
[..]
ben er ook heel blij mee, hij is absoluut niet snel maar ik denk dat een knie aan de grond rijden over niet al te lange tijd wel mogelijk is......
Woon je in Heerenveen of werk je er?
En da's aan het eind van de ochtend.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja hoor, het sneeuwt weer
en ik wilde nog wel naar rdam gaan! pfoei, gelukkig dat ik hier ben gebleven. hier miezert het iets, niet echt veel sneeuw.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
Dikke pakken sneeuw hier in Rotterdam/ Hoogvliet. Nog meer dan gisteren.
Laat zien! Laat zien! Laat zien! Laat zien!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeej mn knippertjes zitten erop
Voor En achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |