quote:Castelen stond anders vorig jaar ook in de belangstelling van Ajax hoor.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:38 schreef Frutsel het volgende:[..]
Tja...volgend jaar speelt ie dan bij middenmoter Feyenoord...
Jammer dat ie weggaat... was leuk spelertje voor Den Haag.
feyenoord is duidelijk bezig met een wanhoopsoffensief qua aankopen.
quote:Ik verwacht wel dat hij beter is dan Sikora.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:40 schreef Reddiablo het volgende:
en niet goed genoeg bevonden door Ajax (en terecht)
En anders maakt volgend jaar Gerard Cox grappen over Castelen.
quote:PSV heeft altijd geld voor een talent, Ronaldo en Romario zijn ook gehaald terwijl het normaal gesproken niet te betalen zou zijn geweest.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Bron: VI.PSV had toch geen geld???
quote:De Ridder, Van Mul, Wamtrutto (toen nog), Sikora, Pienaar....
Op dinsdag 17 februari 2004 12:42 schreef RedGuy het volgende:[..]
Ik verwacht wel dat hij beter is dan Sikora.
En anders maakt volgend jaar Gerard Cox grappen over Castelen.
Kneus Uche op het oog... duidelijk geen plaats voor Castelen.
Sjaak polak moet lekker bij twente blijven, mooie club, leuk voetbal.
Wat moet je nou bij rbc?
Psv denk snel over geld te b eschikken, omdat ze denken dat ze eindelijk kezman kunnen verkopen en dat zullen ze ook wel weer doen voor een extreem hoog bedrag.
Utrecht? Gaat het heel slecht mee. Maar Castelen mag van mij ook degradatievoetbal gaan spelen met kneus Calabro volgend seizoen.
Forlan naar Valencia, Rooney naar MUFC.
quote:Och, hebben we hem ook weer, droom maar lekker verder over ''toekomstige subtopper'' ADO....
Utrecht? Gaat het heel slecht mee. Maar Castelen mag van mij ook degradatievoetbal gaan spelen met kneus Calabro volgend seizoen.
quote:Subtopper in de eerste divisie is nog steeds een haalbare kaart hoor, vlak dat niet uit.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Och, hebben we hem ook weer, droom maar lekker verder over ''toekomstige subtopper'' ADO....
quote:Ja, nu wel ja.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Och, hebben we hem ook weer, droom maar lekker verder over ''toekomstige subtopper'' ADO....
quote:Zijn ze niet de enige, Milan zou ook voor hem in de markt zijn.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:02 schreef Reddiablo het volgende:
PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen
Moeilijke keuze, P$V of Milan....
quote:
Stam snubs Juve option
Juventus will not be signing Jaap Stam in the summer after the Dutchman revealed they dont appeal to him.The Bianconeri are in the hunt to net the Lazio ace but the stopper says he would prefer a switch to either of the Milan clubs instead.
"I do know that there is interest from three big clubs in Italy, but without meaning any disrespect to Juventus, I do not want to play for them," he told his Icons.com website.
"They have a good team but the prospect of joining Juve just doesn't attract me very much.
"I have always been the sort of person that follows my gut feelings and in truth I just don't have any feelings for Juventus."
Stam made the statement in response to growing speculation over what shirt he will be wearing next season.
The former Man Utd player is contracted to the capital club until 2005 but may be sold in the summer before his contract expires.
"If I am going to leave Lazio which isn't certain by any means then I would prefer to join a team from Milan," he added.
"The challenge of trying to win things in Milan is something that would excite me. I would love to win more medals before I retire and I believe that the Milan clubs give me the best chance."
If Stam joins Milan or Inter then he will become the second Lazio player to snub a switch to Juventus.
The Bianconeri were seriously keen on signing Dejan Stankovic but he opted to join Inter in January.
Meanwhile, reports in Holland suggest that Stam has agreed to join Milan. A two-year contract has apparently already been agreed. It is now up to the two clubs to sort out a fee.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 17-02-2004 13:35]
quote:Milan heeft Stam al...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zijn ze niet de enige, Milan zou ook voor hem in de markt zijn.
quote:spelen of niet spelen...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zijn ze niet de enige, Milan zou ook voor hem in de markt zijn.
moeilijke keuze inderdaad
quote:Milan heeft nog niks.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:30 schreef Frutsel het volgende:[..]
Milan heeft Stam al...
quote:Bron: PSV.Netwerk...
Er gaan geruchten de ronde dat PSV de talentvolle middenvelder Iniesta van Barcelona gaat huren. Kezman zou bij Barcelona tekenen, en PSV zou Cocu krijgen plus Iniesta, waarvan laatstgenoemde op huurbasis. De hoogte van de transfersom is echter niet bekend.Lijkt mij een fantastische zet, maar toch twijfel ik aan het waarheidsgehalte. Oftewel: afwachten.
quote:Je zou toch denken dat PSV geld wil ipv 2 spelers..
Er gaan geruchten de ronde dat PSV de talentvolle middenvelder Iniesta van Barcelona gaat huren. Kezman zou bij Barcelona tekenen, en PSV zou Cocu krijgen plus Iniesta, waarvan laatstgenoemde op huurbasis. De hoogte van de transfersom is echter niet bekend.
Dat met die verliezen van 10 en 14 miljoen. Het lijkt mij een onwaarschijnlijke zet
quote:Gokje: je bent voor Ajax?
Op woensdag 18 februari 2004 09:22 schreef dealahz het volgende:
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.Barca zou wel kunnen, maar dat is dan ook een tobclub.Hetzelfde voor van Bommel al jaren een grote bek en nog steeds gewoon bij psv.Voor psv is het een goede speler, maar in Europa heeft hij echt niets te zoeken.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen, al moet hij dan nog wel veel leren, getuige zijn optredens in Europa.
Waarom zou Cocu in vredesnaam naar Psv gaan?Wat moet je daar nou?
Die gaat gewoon lekker naar Engeland ofzo, bv de Spurs weet ik veel wat.
Die Brazliaan gaat ook echt niet naar psv als Milan intresse heeft.
Daar komt bij dat hij op de flank speelt en Stam(als hij naar milan gaat) in het centrum komt met Nesta.En misschien gaat Nesta wel naar Real.Al denk ik dat niet.
quote:
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.
...
.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen,
quote:jaloers
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.Barca zou wel kunnen, maar dat is dan ook een tobclub.Hetzelfde voor van Bommel al jaren een grote bek en nog steeds gewoon bij psv.Voor psv is het een goede speler, maar in Europa heeft hij echt niets te zoeken.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen, al moet hij dan nog wel veel leren, getuige zijn optredens in Europa.
Waarom zou Cocu in vredesnaam naar Psv gaan?Wat moet je daar nou?
Die gaat gewoon lekker naar Engeland ofzo, bv de Spurs weet ik veel wat.
Die Brazliaan gaat ook echt niet naar psv als Milan intresse heeft.
Daar komt bij dat hij op de flank speelt en Stam(als hij naar milan gaat) in het centrum komt met Nesta.En misschien gaat Nesta wel naar Real.Al denk ik dat niet.
van bommel heeft het vaker internationaal laten afweten,en daarna weer ook laten zien dat hij het wel kan.
hij speelt wisselvallig,maar als hij betere spelers om zich heen heeft dan kan hij ook beter functioneren
en er zijn clubs ( Arsenal en Chelsea onderanderen )
die hem wilde kopen,maar PSV vroeg zich teveel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |