Zou lekker subtiel zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bla Bla Bla!
Zeg dan gewoon: "Ik wil zielsgraag weg bij psv, en iedere club in Engeland die meer betaald dan psv vind ik goed!"
Dan zouden ze een sterk Belgisch centraal duo hebben achterin.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
VI noemde een hele rij met jongens die naar Juve zouden gaan.
BRT Text meldt dat Van Buyten en Kompany naar Man Utd zouden gaan, waar Ferdinand vertrekt naar Chelsea en Duff dan weer naar Man Utd komt.
daar zal de bondscoach blij mee zijn dat ze regelmatig samenspelen. maar k zie Rio nog nie zo vertrekkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dan zouden ze een sterk Belgisch centraal duo hebben achterin.
Zou van Bommel zelf ook weten dat Tottenham de Joden van Engeland zijn? Is op zijn minst ironisch, toch....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:13 schreef RijstNatie het volgende:
joden en cock roches zijn weer blij dat goden zoon van Bommel uit NL vertrekt
Zolang ze geen godenzonen zijn is voor Mark alles in orde....quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:00 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Zou van Bommel zelf ook weten dat Tottenham de Joden van Engeland zijn? Is op zijn minst ironisch, toch....
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
- Kezman naar Birmingham City: Denk niet dat Kezman dat doet
- Willy Sagnol van Bayern naar Arsenal: Is debk ik wel een goede aankoop voor Arsenal
- Jorge Andrade van Depor naar Man U.: Kan
- Gilberto Silva van Arsenal naar Atletico Madrid: Lijkt me onwaarschijnlijk
- Davids van Juve (Nu uitgeleend aan Barca natuurlijk) naar Milan: Denk niet dat Davids teruggaat
- Laursen van Milan naar Fulha": Is inderdaad overbodig bij MIlan
- Ballack van Bayern naar Inter: Dit zou zonde zijn voor Bayern
Als je dan stoer Engelse woorden wilt gebruiken, schrijf het dan wel goed a.u.b.:quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:13 schreef RijstNatie het volgende:
joden en cock roches zijn weer blij dat goden zoon van Bommel uit NL vertrekt
Ik denk dat Kezman weinig te willen heeft. Europese topclubs zitten niet op hem te wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:03 schreef BZ het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog bijtekenen bij PSVquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Kezman weinig te willen heeft. Europese topclubs zitten niet op hem te wachten.
Ik denk niet dat Kezman nog op PSV zit te wachten....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:54 schreef BZ het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog bijtekenen bij PSV![]()
Inderdaad. Topclubs zitten niet op Kezman te wachten, Kezman heeft het bij PSV wel gezien. Hij wil niet meer tegen Zwolle, Volendam en RBC spelen maar naar een leukere competitie waar ze ook meer betalen. Engelse of Spaanse middenmoter idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:57 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kezman nog op PSV zit te wachten....
Topclubs zitten niet op Kezman te wachten....
Conclusie: Kezman vertrekt naar een spaanse middenmoter; Atletico Madrid, Betis Sevilla.... ik denk dat Kezman zich het beste op deze categorie kan richten.
Fuckin' Cockroach zou een mooie ondertitel voor je zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Als je dan stoer Engelse woorden wilt gebruiken, schrijf het dan wel goed a.u.b.:
cockroaches
Wordt de CL niet uitgezonden in Engelandofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze er van overtuigd dat Kezman minimaal 10 Miljoen pond moet gaan kosten
Ik denk niet dat er iemand 10 mio pond gaat betalen voor Kezman.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Fuckin' Cockroach zou een mooie ondertitel voor je zijn
In Engeland zijn ze er van overtuigd dat Kezman minimaal 10 Miljoen pond moet gaan kosten, ik weet niet of Birmingham zo goed bij kas zit
Waar haal je die ongein vandaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef skunkator het volgende:
Said Boutahar naar Ajax
Eindelijk een spelbepaler ala Zidane/Recoba/Bergkamp, betaalbaar en jong !
bron Telegraafquote:MILAAN - Jaap Stam speelt de komende twee seizoenen voor AC Milan. De club van Clarence Seedorf is met Lazio Roma een afkoopsom voor het tot medio 2005 doorlopende contract overeengekomen van zo'n 11 (!) miljoen euro.
Tevens zijn de 31-jarige Nederlandse international en de Milanese club akkoord over de persoonlijke voorwaarden omtrent een 2-jarig contract.
Milan zal z'n topaankoop van komende zomer pas in de dagen na de wedstrijd in de Champions League tegen Deportivo La Coruña presenteren. Zelf wil Stam nog niet reageren. Ook zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zwijgt nog over het rondkomen van de transfer, in afwachting van de presentatie door de winnaar van de Champions League. AC Milan heeft ook een andere Nederlander op het oog: Edgar Davids. De 31-jarige international speelde al eerder bij de club en werd toen 'onderhands' verkocht. Davids, die nu als huurling het verschil maakt bij FC Barcelona, is aan het einde van het seizoen transfervrij, omdat z'n contract bij Juventus afloopt.
Al in een vroeg stadium liet Stam weten dat zijn voorkeur uitging naar AC Milan. "Vooral omdat ik ook in de herfst van mijn carrière nog voor prijzen wil spelen. Bij een club als Milan ben je dan aan het beste adres" , aldus de Kampenaar eerder. Ook Internazionale en Juventus wilden ver gaan om de Nederlander in te lijven. Eerstgenoemde club, waar z'n huidige trainer Roberto Mancini oefenmeester wordt, zou hem een nog beter contract hebben aangeboden dan Milan, terwijl Juventus meer transfergeld wilde betalen aan Lazio Roma. Het zou de reden zijn geweest waarom de transfer naar AC Milan zo lang op zich liet wachten. Lazio wilde sowieso van Stam af om de torenhoge schuld verder te saneren.
Stam stond bij trainer Carlo Ancelotti en voorzitter Silvio Berlusconi boven aan het verlanglijstje om de bijna ongenaakbare defensie met Paolo Maldini, Alessandro Nesta, Cafu en Giuseppe Pancaro te versterken. Het ligt in de bedoeling dat Stam het centrum gaat vormen met Nesta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |