Oude Link :
Het Grote GBA (SP) Topic ( 15 )
[Dit bericht is gewijzigd door Fnx op 17-02-2004 17:10]
Verder maakt het ook niet veel uit.
Een platinum omdat ie zo mooi bij mijn platinum Cube past en een artic blue omdat ik dat kleurtje mooi vond.
Nu moet ik nog een smoes/reden bedenken om twee van die dingen te houden... iemand een idee?
quote:Multiplayen met je moeder!
Op dinsdag 17 februari 2004 12:53 schreef Dromer het volgende:
Ik heb twee SP's...Een platinum omdat ie zo mooi bij mijn platinum Cube past en een artic blue omdat ik dat kleurtje mooi vond.
Nu moet ik nog een smoes/reden bedenken om twee van die dingen te houden... iemand een idee?
quote:Het oude besje is nogal bijziend. Dan heb ik ook nog een gameboy-player nodig...
Op dinsdag 17 februari 2004 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Multiplayen met je moeder!
quote:Omdat die ene zo mooi bij je platinum cube past en die andere gewoon een leuk kleurtje heeft?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:53 schreef Dromer het volgende:
Ik heb twee SP's...Een platinum omdat ie zo mooi bij mijn platinum Cube past en een artic blue omdat ik dat kleurtje mooi vond.
Of anders om zelda four swords en FF:CC met meerdere mensen op de cube te spelen...
quote:Ehm tja... dat eerste is dan ook al mijn voorlopige reden..
Op dinsdag 17 februari 2004 14:22 schreef koei het volgende:[..]
Omdat die ene zo mooi bij je platinum cube past en die andere gewoon een leuk kleurtje heeft?
Of anders om zelda four swords en FF:CC met meerdere mensen op de cube te spelen...
[Dit bericht is gewijzigd door Fnx op 17-02-2004 17:25]
(IGN.com)
Lijkt me nog best leuk!
quote:Deel 1 was best redelijk. Hopelijk maken ze de gameplay nu naar een hoog niveau.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:59 schreef Fnx het volgende:
Splinter Cell : Pandora Tomorrow komt ook naar de GBA
>
February 12, 2004 - Just a few weeks ago Ubi Soft revealed that it would be bringing the company's Splinter Cell sequel, Pandora Tomorrow to the Game Boy Advance system. The company today revealed the first screenshots and details of the portable version due out this March.
>(IGN.com)
Lijkt me nog best leuk!
quote:Zupah geil spel. Alleen ik vind Mother Brain veel te moeilijk
Op dinsdag 17 februari 2004 19:23 schreef Tain het volgende:
Metroid: Zero Mission komt nu mijn kant op gevlogen, vandaag verstuurd
quote:Die Graphics. Nostalgie.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:59 schreef Fnx het volgende:
Splinter Cell : Pandora Tomorrow komt ook naar de GBA
>
February 12, 2004 - Just a few weeks ago Ubi Soft revealed that it would be bringing the company's Splinter Cell sequel, Pandora Tomorrow to the Game Boy Advance system. The company today revealed the first screenshots and details of the portable version due out this March.
>(IGN.com)
Lijkt me nog best leuk!
Waar kan je het goedkoopst een SP kopen in de winkel?
Ik was vandaag bij de Makro, daar was ie 129 incl. BTW.
En bij de MediaMarkt was ie 128.
Ik las ergens dat de AH ze ook had, is dat nog steeds zo? (ik kom er nooit)
Beide prijzen konden me toch niet echt charmeren (!)
Thanks!
quote:AH had ze voor 100 euro had ik gehoord. Ik weet niet of dat nu nog het geval is. Gewoon een keer langs gaan zou ik zeggen
Op woensdag 18 februari 2004 15:41 schreef Cleverkidr het volgende:
Ik weet dat het vaker gevraagd is, maar het moet even opnieuw.Waar kan je het goedkoopst een SP kopen in de winkel?
Ik las ergens dat de AH ze ook had, is dat nog steeds zo? (ik kom er nooit)Beide prijzen konden me toch niet echt charmeren (!)
Thanks!
quote:een week of 2 geleden hadden ze ze nog bij de AH in Heerhugowaard... maar of ze er nu nog zijn... kwestie van ff rond bellen... Ze kosten daar trouwens 119 euro en zijn er alleen in het zilver
Ik weet dat het vaker gevraagd is, maar het moet even opnieuw.Waar kan je het goedkoopst een SP kopen in de winkel?
Ik las ergens dat de AH ze ook had, is dat nog steeds zo? (ik kom er nooit)Beide prijzen konden me toch niet echt charmeren (!)
Thanks!
Ik ga er morgen even kijken. Mocht ik er een kopen ga ik ook meteen zo een mini zilveren koffertje ervoor kopen bij de Bart Smit/Intertoys. Die zien er echt stijlvol uit.
quote:Zo'n kofer heb ik nog niet gezien
Op woensdag 18 februari 2004 15:55 schreef Cleverkidr het volgende:
OK bedankt!Ik ga er morgen even kijken. Mocht ik er een kopen ga ik ook meteen zo een mini zilveren koffertje ervoor kopen bij de Bart Smit/Intertoys. Die zien er echt stijlvol uit.
quote:Volgens mij heb ik ze vorige week voor 109 euro bij de mediamarkt (DH) gezien (en dit was geen folderaanbieding ofzo... Ze stonden gewoon in het schap). Bij de AH was het volgens mij een eenmalige actie. Ze hebben daar nogwel losse spellen. Bij nedgame is hij in iedergeval 119 euro
Thanks!
quote:Al maanden
Op donderdag 19 februari 2004 14:04 schreef KingLysandus het volgende:
Heeft iemand Harvest Moon al?
(IGN)quote:February 25, 2004 - As if packing the peripheral with a game that will end up selling over two million copies wasn't enough, Nintendo has revealed plans to bundles its Wireless Adapter link-up adapter with the Japanese version of Mario Golf GBA Tour (Advance Tour in America). The adapter included in Mario Golf will be the same as the device included with the recent Japanese Pokemon releases.
This information, as far as we know, applies only to Japan. Nintendo has not yet announced any such bundle for America.
In addition to this news, more details on the game itself are set to debut in the upcoming batch of Japanese magazines. Mario Golf makes the move to 3D in its Game Boy Advance debut, with courses being rendered in real time. Players will be able to try out numerous modes of play, including a story mode, a quick game mode and a multipalyer mode. Also included from the starting menu are options for "Status," "Options" and "Golf Dictionary." We'll let you figure what these latter modes are for.
The story mode focuses on raising players. If you select a male character as your in-game counterpart, you're given a female counterpart, and vice versa. You must raise your character and your partner. Characters that you've created and raised can be transferred to the Game Cube Mario Golf Toadstool Tour and be used for play in that version.
Connecting the two versions of the game together will also result in some new courses opening up in the GBA version. You'll also be able to apparently transfer spectator comments between from the GBA to the GCN.
Incidentally, the included Wireless Adapter is also required for opening up new features. When using the wireless adapter, the game will give you access to 16 clubs on top of the seven that you start off with. The game will also, apparently, include a way of making clubs.
Mario Golf GBA Tour hits Japan on 4/22 and America on 6/28. We'll be back with more shortly.
Extra's? Waarom meervoud? Ik zie maar 1 extra: de wireless adapter. Als je de connectie met de GC enzo bedoeld: Die is inhoudelijk 100% hetzelfde als die van Mario Golf GBC en Mario Golf 64, dus niks nieuws. Erg slap en half werk van Camelot dus.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Golf heeft leuke extra's:
[..]
(IGN)
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:50 schreef Fusion het volgende:
[..]
Extra's? Waarom meervoud? Ik zie maar 1 extra: de wireless adapter. Als je de connectie met de GC enzo bedoeld: Die is inhoudelijk 100% hetzelfde als die van Mario Golf GBC en Mario Golf 64, dus niks nieuws. Erg slap en half werk van Camelot dus.
Onder andere.quote:Mario Golf makes the move to 3D in its Game Boy Advance debut, with courses being rendered in real time
kheb net ff gekeken maar ik kan het ook niet vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb net tweedehands Advance wars 1 gekocht maar die staat natuurlijk vol met de stats van de vorige eigenaar. Ik kan niet echt een manier vinden om de saves en die gast z'n naam te wissen...
Iemand een idee of dit kan?
http://cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=30342&topic=7343085quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb net tweedehands Advance wars 1 gekocht maar die staat natuurlijk vol met de stats van de vorige eigenaar. Ik kan niet echt een manier vinden om de saves en die gast z'n naam te wissen...
Iemand een idee of dit kan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:45 schreef Fusion het volgende:
[..]
http://cgi.gamefaqs.com/b(...)/div>Of http://www.google.nl/sear(...)8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
is een speciale nintendo-headphone voor dacht ik..quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:51 schreef HomerJ het volgende:
Mischien domme vraag:
Ik heb nu dus een GBA SP gekregen voor mijn verjaardag, maar kunnen er eigenlijk wel oordopjes in? Ik zie geen opening en in de auto wil ik het geluid wel aan, Maar dat irriteert mijn ouders
Je moet een headphone plug kopen. Is een klein stekkertje voor een paar eurie. Hij gaat in het oplaadgatquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:51 schreef HomerJ het volgende:
Mischien domme vraag:
Ik heb nu dus een GBA SP gekregen voor mijn verjaardag, maar kunnen er eigenlijk wel oordopjes in? Ik zie geen opening en in de auto wil ik het geluid wel aan, Maar dat irriteert mijn ouders
http://www.dixons.nl/Store/images/products/7037580F.gifquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:51 schreef HomerJ het volgende:
Mischien domme vraag:
Koop wat oude games. Advance wars 1 & 2, Golden Sun, FF:TA enzquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:14 schreef gamecube_master het volgende:
weet iemand nog leuke spellen die binnenkort uitkomen of al uit zijn? want ik wil een nieuw spel halen, heb zelf al super mario advance 4: super maro bros 3 en mario & luigi: superstar saga
oracle of ages en seasons heb ik al voor me color, link to te past zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:05 schreef MeZZiN het volgende:
Of zelda A link to the past of de oracle of seasons/ages (kosten maar 25 euro) heb je heel veel lol aan :-)
ik mag het hopen, en dat alle developers alleen nog maar de komende tijd spellen voor de psp makenquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:09 schreef Roi het volgende:
Ben benieuwd of er op de E3 nog goeie games worden aangekondigt. En of er games op blijven komen als de DS uitgebracht wordt, denk het niet
Waarschijnlijk blijven er voor de GBA gewoon games uitkomen alleen misschien wat minder. De DS is geen vervanging van de GBA... de GBA 2 laat nog ff op zich wachten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:09 schreef Roi het volgende:
Ben benieuwd of er op de E3 nog goeie games worden aangekondigt. En of er games op blijven komen als de DS uitgebracht wordt, denk het niet
Het leukste spel momenteel is Mario & Luigi superstar saga. Als je van strategie houdt is Advance wars ook wel een leuke. Zelda lttp is ook wel de moeite waard als je die niet op de SNES hebt gespeeld. Als je van rare simpele spelletjes houdt is wario ware ook wel leuk.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:53 schreef MikeF het volgende:
wat is de DS precies? is dat die handheld waar ik over gehoord heb met 2 schermen?
ik heb sinds kort een GBA, heb alleen nog mario world (advance 2) en streetfighter 3 alpha. welke spellen raden jullie aan? voor zover ik het heb bekeken zie ik niet echt veel goeie titels, veel fox kids spellen (pokemon, medabots en dat soort rotzooi) superstar saga lijkt me wel wat. weet iemand wat van doom 2? ik heb het op de PC nog nooit gespeeld dus misschien is dat iets.
Niet zoveel leuks dus. Ik ben wel benieuwd naar Mario & Donkey Kong maar ik ben toch bang dat dat niet echt mijn soort spel zal worden (het schijnt op de oude donkey kong te gaan lijken en dus geen platformer).quote:March 2004
02 MegaMan Battle Chip Challenge (Capcom)
15 Need for Speed: Porsche Unleashed (DSI Games)
15 R-Type III: The Third Lighting (DSI Games)
15 Scooby Doo 2: Monsters Unleashed (THQ)
16 A Sound of Thunder (BAM!)
16 Bookworm (Majesco)
16 Ice Nine: Trust No One (BAM!)
16 Little League Baseball (Jack of All Games)
16 Sitting Ducks (Hip Interactive)
16 Super Collapse! II (Majesco)
16 Wade Hixton's Counter Punch (DSI Games)
19 Kien (DSI Games)
19 Street Jam Basketball (DSI Games)
23 Starsky & Hutch (BAM!)
23 Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (UbiSoft)
30 Banjo Pilot (THQ)
30 Cartoon Network: Block Party (Majesco)
30 It's Mr. Pants (THQ)
30 Sabre Wulf (THQ)
30 World Reborn (DSI Games)
April 2004
01 Bejeweled (Majesco)
01 Disney's Home on the Range (Disney Inteactive)
12 Serious Sam Advance (Jack of All Games)
15 Racing Gears Advance (Orbital Media)
20 Bubble Bobble Old & New (BAM!)
20 Mighty Beanz (Majesco)
20 Shining Soul II (Atlus)
28 Ultimate Card Games (Telegames)
May 2004
03 Hardcore Pool (Telegames)
03 MegaMan Anniversay Collection (Capcom)
06 Van Helsing (Vivendi Universal)
10 Shrek 2 (Activision)
24 Mario Vs Donkey Kong (Nintendo)
24 Sonic Advance 3 (THQ)
30 CT Special Forces 2: Back in the Trenches (Hip Interactive)
June 2004
01 Duel Masters: Sempi Legends (Atari)
01 River City Ransom EX (Atlus)
07 MegaMan Battle Network: Blue Moon (Capcom)
07 MegaMan Battle Network: Red Sun (Capcom)
08 Shining Force: Resurrection of the Dark Dragon (Atlus)
28 Mario Golf: Advance Tour (Nintendo)
28 Spider-Man 2: The Movie (Activision)
29 Dragon Ball Z: Super Sonic Warriors (Atari)
30 Crash Bandicoot Purple: Ripto's Rampage (Vivendi Universal)
30 Spyro the Dragon Orange: The Cortex Conspiracy (Vivendi Universal)
xx Astro Boy: Omega Force (Sega)
xx Catwoman (Electronic Arts)
xx Grand Theft Auto 3 (Jack of All Games)
was daar niet zo'n code voor op je GBA?? A+B+L+R+START+SELECT ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:18 schreef HomerJ het volgende:
Weet iemand hoe je ook een save game kan verwijderen bij Advance wars?
Als platformer kan ik je naast Sonic 2 ook Rayman 3 aanraden op de GBA! Grafisch vind je nauwelijks beter op de GBA en het speelt ook nog eens fantastisch.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:43 schreef MikeF het volgende:
ja voor de zomer dacht ik ook aan sonic (misschien wel 2 want ik heb het gevoel dat ik me door zo'n spel net iets te makkelijk heen werk)
ik weet dat driver in die stijl rijd,ik vind hem zelf niet super maar misschien vind jij er meer aan!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:21 schreef Retarded het volgende:
ik ben op zoek naar een leuke racegame, maar dan met de view van boven (topdown view volges mij). In de stijl van GTA1 en Micro Machines dus... tot nu toe heb ik alleen Midnight Club Racing kunnen vinden... is dat wat?
Advance Wars is een tactisch spel waarbij je oorlogje moet spelen. Je bent een kleur en je hebt een heel aantal eenheden en daarmee moet je de eenheden van een andere kleur verslaan. Het spel is redelijk simpel te leren maar wel moeilijk (vooral op het eind, al ben ik nog niet zo heel erg ver). Het klinkt nu een beetje als schaken maar schaken is saai en dit is leuk. En je bent er een hele tijd mee zoet en je kan het met meerder mensen op 1 gba spelen (tengen elkaar)quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:06 schreef MikeF het volgende:
ff geen zin om te zoeken: waarover gaat AV wars?
rayman 3 lijkt me ook wel dope.
En het is turn basedquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Advance Wars is een tactisch spel waarbij je oorlogje moet spelen. Je bent een kleur en je hebt een heel aantal eenheden en daarmee moet je de eenheden van een andere kleur verslaan. Het spel is redelijk simpel te leren maar wel moeilijk (vooral op het eind, al ben ik nog niet zo heel erg ver). Het klinkt nu een beetje als schaken maar schaken is saai en dit is leuk. En je bent er een hele tijd mee zoet en je kan het met meerder mensen op 1 gba spelen (tengen elkaar)
Dus? Voor de GBA is dat echt geen minpunt. Alleen als je met zn 2en speelt moet je soms lang op de ander wachten. Verder ken ik geen goede echte strategie game die niet turn-based is. Het soort strategie spellen dat niet turn-based is valt daardoor meer in de categorie actie dan dat het echt strategie is.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het is turn based
Was ie dan zo goedkoop? Van de IGN-review springen me in elk geval de tranen in de ogen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:29 schreef Roi het volgende:
Ik heb Zaterdag Star X gekost, ik wist dat het geen topper ofzo was maar die game slaat alles, echt onwijs kut !
Ehm.. ik heb nog GBA SP speakertjes liggen die voor geen meter klinken (nog slechter dan het mono-speakertje). Ruilen?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:48 schreef Roi het volgende:
Of ruilen![]()
cker cker!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als platformer kan ik je naast Sonic 2 ook Rayman 3 aanraden op de GBA! Grafisch vind je nauwelijks beter op de GBA en het speelt ook nog eens fantastisch.
Voor een review: http://gameboy.ign.com/articles/388/388151p1.html
26 euro + geen verzendkostenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:48 schreef nikanoru het volgende:
Kan geen site vinden waar ik Zero Mission kan importeren.![]()
als je dat water in zo'n standbeeld spuit komt er een tornado tevoorschijn waar je vervolgens met de schroefsprong (heet VAST niet zo officieel maar je weet wat ik bedoel) ik kan springen zodat je weer op een ander niveau komt. Dat moet je daar ergens doen geloof ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:54 schreef F-Lo het volgende:
hey mensen, ik ben bij Superstar Saga bij een brug waar mario in een fontein allemaal water opzuigt maar kom niet verder, is in dat hoohoo gebeuren. Weet dat je met luigi op em kan springen en dan een paddestoel uit zo'n apparaat kan schieten maar verders zit ik dus vast. Graag even een tip. alvast bedankt
te simpel? Oke, het is niet heel erg moeilijk maar simpel toch ook weer niet (of ik ben gewoon heel slecht, dat is ook niet onwaarschijnlijk). Als je dit al simpel vind kan ik je banjo & kazooie en supermario advance 4 (SMB3) in iedergeval afraden. Yoshi's Island vond ik ook best moeilijk op sommige stukjes maar volgens mij ligt dat ook weer aan mij. Sonic gaat wel lekker snel en kan daardoor moeilijker zijn en anders een strategie/puzzel spel. Lost Vikings vond ik ook erg leuk (al kende ik die nog van vroeger) en die is voor een euro of 20 te vinden. En natuurlijk de al eerder besproken advance wars..quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:07 schreef MikeF het volgende:
[..]
als je dat water in zo'n standbeeld spuit komt er een tornado tevoorschijn waar je vervolgens met de schroefsprong (heet VAST niet zo officieel maar je weet wat ik bedoel) ik kan springen zodat je weer op een ander niveau komt. Dat moet je daar ergens doen geloof ik.
ik ga dat spel trouwens ruilen, 'tis op zich wel leuk maar toch te simpel voor iemand van 20.... ik moet maar op zoek naar een mega man spel ofzo. Als iemand nog spellen weet die een beetje uitdagend zijn?
PS border jumpen met de hammer bros vind ik echt cool.....
Wario ware is ook wel leuk, alleen kan je daar helemaal gek door worden en lamme vingers van krijgen. Ik vind het een erg leuk spel om even tussen door te doen omdat je het erg kort kan spelen en dat is soms wel even handig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:24 schreef MikeF het volgende:
ja precies, AV wars en lost vikings dacht ik ook over na. ik ben gewoon erg goed in games (is niet bedoelt als opschepperij) terwijl ik het eigenlijk pas met mn nieuwe GBA redelijk veel doe. smb 3 heb ik op de nes al vele malen uitgespeeld... oh en wario ware lijkt me ook cool nadat ik een review had gelezen op gamespot (http://www.gamespot.com/gba/puzzle/warioware/review.html)
ik doe trouwens ook bestuurskunde, koei. daarom heb ik zoveel tijd voor mn GBA.
Bij bijna alle spellen is het enige verschil de taal. Bij de EU versie kan je kiezen tussen 5 talen meestal en die van de US is altijd Engels. Verder zit er geen verschil tussen en je kan dus ook heel makkelijk US spellen op een Europese GBA spelenquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:58 schreef MeZZiN het volgende:
Wat zijn nu de verschillen tussen de US versie van harvest moon en en EU versie????
nee, volgens mij niet. Ik weet bij het GC spel Animal Crossing zaten wel andere events omdat het spel was afgesteld op de nationale feestdagen, maar volgens mij komt dit in harvest moon niet voor. Ik weet niet of je met harvest moon ook met andere GBA harvest moon bezitters kan linken. Als dit kan, dan kan dat problemen opleveren als de een een EU en de ander een US versie heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:15 schreef MeZZiN het volgende:
Er zijn dus geen andere events ofzo??? Zit er namelijk aan te denken om de gamecube en gba versie te halen uit de US (zodat de link zooi werkt)
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:17 schreef Johnny_Cool het volgende:
Ik vind dat er de laatste tijd weinig leuke spellen uitkomen op de gba, Turnbased vind ik niets aan te saai. Als je eenmaal bezig bent gaat t vaak wel, maar nee.. niet echt mijn soort spel (hoewel ik weer wel Final Fantasy adicted ben)
Is trouwens die Golden Sun 2 al uit??(of zeg ik nu iets heel doms )
Golden Sun 1 was goed te doen (hoewel ook gedeelte turnbased )
ja iddquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd...
SMB3 makkelijk? En het is een directe port? Ik vond het anders een flinke bitch op de NES.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:20 schreef koei het volgende:
[..]
te simpel? Oke, het is niet heel erg moeilijk maar simpel toch ook weer niet (of ik ben gewoon heel slecht, dat is ook niet onwaarschijnlijk). Als je dit al simpel vind kan ik je banjo & kazooie en supermario advance 4 (SMB3) in iedergeval afraden. Yoshi's Island vond ik ook best moeilijk op sommige stukjes maar volgens mij ligt dat ook weer aan mij. Sonic gaat wel lekker snel en kan daardoor moeilijker zijn en anders een strategie/puzzel spel. Lost Vikings vond ik ook erg leuk (al kende ik die nog van vroeger) en die is voor een euro of 20 te vinden. En natuurlijk de al eerder besproken advance wars..
Ja, ik snap het wel een beetjequote:Op donderdag 18 maart 2004 12:39 schreef Johnny_Cool het volgende:
[..]
ja idd![]()
ben ooit met FF in aanraking gekomen en sindsdien heb ik een zwak voor dat soort spellen, maar wat het is met spellen zoals FF: het is neit alleen Turnbased vechten, pak daarintegen Advance Wars oid ... da's grootste gedeelte turnbased oorlog voeren..
Zou die ook naar de US, of Europa komenquote:Tales Of Phantasia (Japanese Import)
The GBA remake of Tales of Phantasia is a mix of the previous SNES as well as PSX version. There will be human voice acting for things like battle commands/skills/etc and victory, and you can revel in the SFC version of the opening theme.....
Oplaadbare batterijen is de oplossing, en dan niet die goedkope Hema batterijen maar iets als GP Powerbank batterijen. Heb zelf setjes van 1800 en 2000 mah en m'n GBA en digicam doen er langer op als op Duracells.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:14 schreef MeZZiN het volgende:
Bij de SP heb je een accu die ongeveer 8 to 16 uur mee gaat de gewone GBA heeft dat niet dan mag met batteryen klooien
Ik vond hem best wel zuigenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:49 schreef Vampier het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Sword of Manawat een geweldige opvolger van de eerste 2 delen
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:49 schreef Vampier het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Sword of Manawat een geweldige opvolger van de eerste 2 delen
Secret of Mana is totaal anders!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is geen opvolger
Het is een remake van het eerste deel
En ik koop hem over een tijdje pas, als ik Golden Sun 2 uitheb
*kuch*quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:50 schreef Vampier het volgende:
[..]
Secret of Mana is totaal anders!
Zodra ik een baan heb ga ik toch eens echte een GBA kopen
Ik heb dus alleen de Japanse geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:57 schreef Vampier het volgende:
ah zow... Seiken Denstsu 3 is de mooiste vind ik dan(vooral sinds de vertaling)
Kijk Speknek, daar vliegt een dooie vogel!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen de Japanse geloof ikDe engelse is onvindbaar
Ik ook al tijden niet meer...misschien Castlevania Circle of the moon. Ik ken iemand die het heeft en hij was er behoorlijk lyrisch over. Maar het spelletje is regulier moeilijk te vinden (?)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:37 schreef Perfect het volgende:
Ik heb al heeel lnag geen spellen voor de gba gekocht.
Misschien kun je die prut games (ice age, "worstel spel" enz) ruilen voor toppers als Advance wars, golden sun, FF:TA enzquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:47 schreef MeZZiN het volgende:
nette deal! en een leuke set met games erbij!
Op marktplaats lopen genoeg prutsers rondquote:Op zondag 21 maart 2004 09:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien kun je die prut games (ice age, "worstel spel" enz) ruilen voor toppers als Advance wars, golden sun, FF:TA enz
Jep,quote:Op zondag 21 maart 2004 13:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Op marktplaats lopen genoeg prutsers rond.
Ik gebruik een USB Oplaadkabel voor mijn US GBA SPquote:Op maandag 22 maart 2004 03:43 schreef Jackal_Omega het volgende:
stel nu dat ik een onyx/silver SP via lik sang koop voor 129 euro, deze is alleen 110 volt, kan ik nu als ik een andere accu koop en andere lader, deze gewoon opladen via 220 of werkt dat niet. wat is dan een oplossing hiervoor
En de beide Metroids natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2004 09:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien kun je die prut games (ice age, "worstel spel" enz) ruilen voor toppers als Advance wars, golden sun, FF:TA enz
Ik heb een US GBA SP met europese voeding. Werkt prima.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik een USB Oplaadkabel voor mijn US GBA SP7 euro ofzo bij de Dixons.
It keeps getting better and better.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:54 schreef Smots het volgende:
Ik ben nu een uur of vijf bezig met Mario & Luigi en het is eigenlijk best geinig.
ben ik ook van plan te gaan halenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:54 schreef Smots het volgende:
Ik ben nu een uur of vijf bezig met Mario & Luigi en het is eigenlijk best geinig.
een echte aanraderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:16 schreef taart het volgende:
[..]
ben ik ook van plan te gaan halen![]()
Nu ze de hele SNESgeschiedenis hebben leegezogen, gaan ze maar de oude meuk van de NES portenquote:Op zondag 28 maart 2004 15:47 schreef TAG-Speedy het volgende:
Hij komt er dus echt!!
[afbeelding]
http://gameboy.ign.com/articles/502/502358p1.html
Wou zo'n Famciom SP hebben, maar dit exemplaar staat nog een tandje hoger op de lijst. Erg leuk gedaan imho, beetje jammer van de games dat ze die in normale doosjes hebben gedaan inderdaad, maar de SP zelf ziet er wel geweldig uit moet ik zeggen.
Dat ziet er nog best leuk uit! Ik had de originele donkey kong met mooiere kleurtjes verwacht!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:23 schreef gamecube_master het volgende:
aantal screens mario & donkey kong
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: www.jeux-france.com
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=GBA&title=124952quote:Op maandag 29 maart 2004 17:01 schreef koei het volgende:
[ Nu alleen ergens een beschermdoosje zien te scoren om 'm veilig in mn tas mee te kunnen nemen...
Heh heh, da's op dit moment mijn desktop.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Happy B-Day to YOOOUUU
De SP is één jaar
Correctie: ik zit nu al op 14 uur en 36 minuten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
It keeps getting better and better.
Heb je ruilmateriaal?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:41 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje waar kan je wario ware het goedkoopst krijgen? tnx!
Nop maar tnx anyway! of je wil hem kwijt voor een leuk bedrag????quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef LostFormat het volgende:
Heb je ruilmateriaal?
Blij dat 1 april over is!!! maar een leuke grap!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck man, we hebben gewoon een grappige 1 april gmist:
Eerbetoon aan de Virtual Boy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk spel hequote:Op zaterdag 3 april 2004 18:18 schreef taart het volgende:
ik heb mario & luigi superstar saga gekocht, best wel geinig![]()
In een deuk liggen? Dat snap ik dus niet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
leuk spel he![]()
gefeliciteerd met je aankoop, ik lig soms nog steeds in een deuk om sommige dingen [afbeelding]
Het is een soort van RPG maar in de style van Paper mario en mario RPG... dus waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 8 april 2004 13:59 schreef LostFormat het volgende:
M&L: SS lijkt me wel leuk maar ik hou totaal niet van platformspellen. RPG's zijn echt meer mijn ding. Is M&L: SS dan wel iets voor mij?
Bronquote:Two classic games, one cart!
It appears that the original Final Fantasy series will be resurrected on the GBA. Square-Enix has unveiled its latest release of Final Fantasy I&II Advance.
The titles appear to be retooled ports of the WonderSwan Colour remakes, and will be released as a single cartridge.
Final Fantasy, as many gamers fondly recall, had the Light Warriors fighting the evil machinations of CHAOS. By choosing from a variety of classes, there were multiple ways of playing the game.
Final Fantasy II, on the other hand is a much more story-centric title. With four pre-defined characters and a variety of weapons to master, it took the series in an entirely new direction.
Bron.quote:The latest issue of Japan's magazine Shonen Jump has revealed Square Enix's latest Game Boy Advance title. Final Fantasy I-II Advance will contain remakes of the very first two titles in the long running franchise, Final Fantasy and Final Fantasy II. Beyond improved graphics the games will feature a number of additions in the content department, from a new dungeon for Final Fantasy to new story elements in Final Fantasy II. Final Fantasy I-II Advance will debut in Japan in July and we'll let you know when and if an English release is announced. Meanwhile, check out the scan of the game's announcement.
Lighten up dude, alleen wat extra info...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:41 schreef BMH het volgende:
serieus?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Lighten up dude, alleen wat extra info...
Ik heb ze nog niet. Maar misschien moeten ze ze gewoon allemaal uitbrengen is iedereen tevreden plus een nieuwe voor de gameboy!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm... Ik had liever gezien dat ze nummer 3 gingen doen, aangezien 1 en 2 ook al in mijn collectie liggen in de vorm van FF:Origins op de PSOne, en 1 heb ik ook al op de NES.
En ik neem aan dat FF:Origins toch wat toffer is aangezien daar nu FMV inzit.... Dat trekt de Gba niet. Ik weet dus nog niet of ik ze wel moet halen
Four Swords ook al gespeeld?quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:02 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet. Maar misschien moeten ze ze gewoon allemaal uitbrengen is iedereen tevreden plus een nieuwe voor de gameboy!
Heb net Alltp uitgespeeldgeweldige game!!! echt heel goed!
Ook een keerquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Four Swords ook al gespeeld?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu bezig met Metroid Zero MissionIk had niet gedacht dat ik Metroid leuk zou vinden (Prime en Fusion vond ik maar matig) maar deze is echt geniaaaaaal
Ik ga nu gewoon Prime nog een keer proberen ooit
quote:Mario Brothers (Nintendo)
Kuru Kuru Land (Nintendo)
Balloon Fight (Nintendo)
Wrecking Crew (Nintendo)
Doctor Mario (Nintendo)
DigDug (Namco)
Adventure Island (Hudson Soft)
Ghouls and Ghousts (Capcom)
Twinbee (Konami)
Ganbare Goemon! (Konami)
De classic games kosten geen 50 euro. En waarom zou je voor geen GBA game 50 euro betalen? Dus jij betaald alleen maar 50 euro voor de graphics.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:40 schreef JK het volgende:
Volgens mij gaan al die ouwe NES games voor 50 euro over de toonbank, ook belachelijk veel geld voor ouwe troep.
http://www.drgames.nl/index2.php?page=nieuws
Zie het nieuws van 6 april... zal ik dus never nooit neerleggen, maarja dat doe ik al voor geen enkele GBA titel.... 50 euro, gekken
Nee, gaat erom dat het meeste spul remakes zijn of eigenlijk gewoon simpele 'ports' van de NES en SNES. Ik vind 110 ouderwetse guldens erg veel voor iets wat al eerder is uitgekomen.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:06 schreef BMH het volgende:
[..]
De classic games kosten geen 50 euro. En waarom zou je voor geen GBA game 50 euro betalen? Dus jij betaald alleen maar 50 euro voor de graphics.
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:27 schreef JK het volgende:
[..]
BTW: als die NES-port-titels niet 50 euro gaan kosten, waarom kosten ze daar dan wel 50 euro?
quote:Vandaag kwam dan eindelijk het laatste doosje van de importzending. We wilde dit doosje niet missen want er zaten wat leuke items in:
Met een auto kun je maar een paar jaar rijden, een game hou je voor je hele leven. Als je de game nog niet had voor je (S)NES, dan is dit toch een perfecte kans om em te spelen, een game word niet slechter over de jaren. Een Ford Escort ziet er misschien niet zo cool uit als een moderne auto, maar hij rijd nog steeds op de zelfde weg.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:27 schreef JK het volgende:
[..]
Nee, gaat erom dat het meeste spul remakes zijn of eigenlijk gewoon simpele 'ports' van de NES en SNES. Ik vind 110 ouderwetse guldens erg veel voor iets wat al eerder is uitgekomen.
Met een auto zou je dat ook niet doen, stel dat ze nu weer op de proppen komen met een Ford Escort van het jaar 1985, alleen dan bouwjaar 2004, verder motorisch/chassis exact hetzelfde. Dan ga jij daar ook niet hetzelfde voor lappen als in 1985 toen het state-of-the-art was?. Ik in elk geval niet.
Vind 50-60 euro eigenlijk al veel voor PS2/Gamecube die ik heb, maarja, daar hebben we eigenlijk play.com voorKomt maar zelden voor dat ik echt het volledige bedrag ophoest voor een spel.
BTW: als die NES-port-titels niet 50 euro gaan kosten, waarom kosten ze daar dan wel 50 euro?
Een auto kan je ook je hele leven houden, ligt er maar net aan hoe je 'm onderhoud.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Met een auto kun je maar een paar jaar rijden, een game hou je voor je hele leven. Als je de game nog niet had voor je (S)NES, dan is dit toch een perfecte kans om em te spelen, een game word niet slechter over de jaren. Een Ford Escort ziet er misschien niet zo cool uit als een moderne auto, maar hij rijd nog steeds op de zelfde weg.
Damn! I Like myself
Ik had boktai USA import. Kep em verkochtquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:15 schreef Fnx het volgende:
Iemand al Boktai gespeeld?
(Sorry, was even een tijdje weg maar ben nu weer terug)
flashlinkers bestaan al zolang de GBA bestaat. En werken prima.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:23 schreef Fnx het volgende:
En wat vinden jullie van dit? zet roms van usb naar je gba om.. dus dat is gratis games..
http://www.easybuy2000.co(...)l
hmm wel handig dus.. ben binnenkort jarig dus misschienquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
flashlinkers bestaan al zolang de GBA bestaat. En werken prima.
Joepiequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:15 schreef Fnx het volgende:
(Sorry, was even een tijdje weg maar ben nu weer terug)
Je reden om dit ding interessant te vinden zuigt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:23 schreef Fnx het volgende:
En wat vinden jullie van dit? zet roms van usb naar je gba om.. dus dat is gratis games..
http://www.easybuy2000.co(...)l
Ziet er leuk uit! Ik vind het een beetje op het spel Metal Slug lijken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:04 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
19,99 euro bij Bart Smit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
topgame!
Zak in de stront.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:52 schreef RuFiO_NL het volgende:
Ik heb een vraagje, als je een GBA rom (voor back-up natuurlijk) op een cartridge zet met zo'n flashlink ding kan je dan ook gewoon losgekoppeld van de pc spelen? (volgens mij kan het wel??
)
Nee, jij niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:52 schreef RuFiO_NL het volgende:
Ik heb een vraagje, als je een GBA rom (voor back-up natuurlijk) op een cartridge zet met zo'n flashlink ding kan je dan ook gewoon losgekoppeld van de pc spelen? (volgens mij kan het wel??
)
Nee, je moet dan naast je p.c. blijven zitten, anders werkt het niet. Hij heeft namelijk de rekenkracht van de p.c. nodig om de rom te kunnen emuleren en uit te voeren.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:52 schreef RuFiO_NL het volgende:
)
een platinum gba met een plakplaatje erop....quote:Op woensdag 21 april 2004 18:59 schreef BMH het volgende:
Tribal GBA SP flash filmpje (je moet de browser wel klein houden om de kwaliteit te behouden
true, zelf heb ik 1, is een aanrader. dus als ik jou was zou ik gewoon 1 kopen, die is goedkoper en minstens zo leuk.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
De goedkoopsteZoveel verschillen ze niet.
IK heb deel 1 nog liggen, en uitgespeeld enzo.quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik wil Advance Wars kopen. Welk deel kan ik dan het beste kopen?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
De goedkoopsteZoveel verschillen ze niet.
Ok, deel 1 dus. Als je Zelda 3 nog nooit op de SNES hebt gedaan dan is Zelda: a link to the past een aanrader.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:08 schreef Fnx het volgende:
[..]
true, zelf heb ik 1, is een aanrader. dus als ik jou was zou ik gewoon 1 kopen, die is goedkoper en minstens zo leuk.
zelf wil ik een nieuwe game aanschaffen voor de vakantie, wat raden jullie aan?
thnx, ik heb m&l, is zeker een toffe game. Ik dacht er zelf misschien aan om Mario Kart Super Circuit aan te schaffen.. goed idee?quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sword of Mana: http://frontpage.fok.nl/review/1569
Mario en Luigi: http://frontpage.fok.nl/review/1435
Metroid Zero Mission: http://frontpage.fok.nl/review/1708
Alle drie toffe games.
Een wat oudere, maar nog steeds goede game: Final Fantasy Tactics: http://frontpage.fok.nl/review/1324
Sorry, ik heb niet echt spellen die ik wil ruilen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
IK heb deel 1 nog liggen, en uitgespeeld enzo.
Wil je hem mischien ruilen?
Zeker ook een leuke gamequote:Op zaterdag 24 april 2004 15:17 schreef Fnx het volgende:
[..]
thnx, ik heb m&l, is zeker een toffe game. Ik dacht er zelf misschien aan om Mario Kart Super Circuit aan te schaffen.. goed idee?
Da's een leuke game! Heeft lekkere gameplay en is ook nog eens te spelen met meerdere personen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:17 schreef Fnx het volgende:
[..]
thnx, ik heb m&l, is zeker een toffe game. Ik dacht er zelf misschien aan om Mario Kart Super Circuit aan te schaffen.. goed idee?
Een paar posts naar boven lezen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ga deze week voor de vakantie een SP kopen nou ben ik waarschijnlijk van plan Mario en Luigi te gaan kopen. Ik ilde alleen ff weten of er nog andere leuke games zijn zoals Mario & Luigi?
Echt....dat spel is da bomb!!!!! Het lijkt heel erg veel op Advance Wars. De graphics zijn ook heel erg goed. Kortom: Kopen!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
en is Fire Emblem echt zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik zou proberen je huidige gba te verkopen en een gba sp te scoren, dat is echt stukken beter dan klooien met afterburners en het beeld is ook mooier dan met een afterburner. En voor afterburners is 35 euro volgens mij wel een normale prijs. misschien verkoopt psxshop.nl ze nog en anders zou je er even naar moeten vragen in een goede gameshop.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:33 schreef RetepV het volgende:
Effe kort vraagje: waar kan ik nog een Afterburner setje voor mijn GBA kopen? Op EBay weet ik het wel te vinden, maar die komt uit Deutschland en moet 35 euro kosten.
Nou, ok, nog wat vragen:
Is zo'n HALO light eigenlijk nog wat? En kan ik met een HALO light nog multiplayer spelen (dwz. is de connector nog bereikbaar)?
Ik heb al een GBA SPquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:36 schreef koei het volgende:
Ik zou proberen je huidige gba te verkopen en een gba sp te scoren, dat is echt stukken beter dan klooien met afterburners en het beeld is ook mooier dan met een afterburner.
Dit ding:quote:Wat je met een halo light bedoelt weet ik niet, daar heb ik nog nooit van gehoord.
hij moet er nóg een kopen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:04 schreef HomerJ het volgende:
Je moet gewoon een GBA SP kopen
En jij moet lezenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:04 schreef HomerJ het volgende:
Je moet gewoon een GBA SP kopen
dat ziet er wel vet uitquote:Op maandag 10 mei 2004 09:51 schreef MeZZiN het volgende:
Een GPS met kaarten voor je GBAziet er goed uit. (kijk maar bij de demo) en voor $ 199 valt nog best mee
http://www.redskymobile.com/index.cfm
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees eens goed wat je gequote hebt
en nu hopen dat ie naar nederland komt of dat je nederlandse kaarten kan in lezenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:57 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat ziet er wel vet uitlijkt me ook handig. En hoeveel kost dit speeltje?
ik zie het al, 199 dollar
quote:Game Boy Advance Facts
Launched in June 2001.
In 30 days it reached 1 million sales.
In 90 days it reached 2 million sales.
By the end of 2001 it had sold more than 4.7 million.
In its first 12 months it sold more than 6.5 million.
Game Boy Advance SP Facts
Launched in March 2003.
In its first week it sold 400,000.
In its first 12 months it sold 6.75 million.
Franchise Facts
More Game Boy Advance units have sold in the past two years than the original Game Boy sold in its first eight years.
Since its launch, the Game Boy Advance line has sold more than 21 million units.
Since its launch the Game Boy Advance has outsold PlayStation 2 in the United States.
The entire Game Boy franchise has outsold the entire PlayStation franchise.
Software Facts
To date, more than 500 games are available for Game Boy Advance. Of those, 13 titles have sold more than a million units:
2.1 million, Super Mario World: Super Mario Advance 2
2.0 million, Super Mario Advance
1.9 million, Pokémon Ruby
1.8 million, Mario Kart: Super Circuit
1.7 million, Pokémon Sapphire
1.4 million, Namco Museum
1.3 million, Frogger’s Adventures: Temple of the Frog
1.3 million, Yu-Gi-Oh! The Eternal Duelist Soul
1.2 million, Dragon Ball Z: The Legacy of Goku
1.2 million, The Legend of Zelda: A Link to the Past Four Swords
1.0 million, Yoshi’s Island: Super Mario Advance 3
1.0 million, Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
1.0 million, Pac-Man Collection
Source: Nintendo of America
Europese datumquote:GBA SP Classic NES Edition (Nintendo) 9th July 2004
NES Classics (Nintendo)
• Donkey Kong
• Pac-Man
• The Legend of Zelda
• Super Mario Bros
• Excitebike
• Ice Climber
• Xevious
• Bomberman
aaah super fun op de gameboy!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef nlboy het volgende:Mario Party Advance
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n GBA Game droom is uitgekomen!
Alleen hopen of ie echt net zo leuk is op de N64 & GC
Ziet er leuk uit nu hopen dat de minigames ook leuk zijn (zal wel goed zitten bij nintendo!)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef nlboy het volgende:Mario Party Advance
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n GBA Game droom is uitgekomen!
Alleen hopen of ie echt net zo leuk is op de N64 & GC
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Via WiFi in de NDS kunnen we tegen elkaar Lexie![]()
Wat bedoel je met een zonnenbank?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werkt ie met een zonnenbank eigenlijk?
Ik denk dat hij zonnebank bedoeltquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een zonnenbank?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zonnebank bedoelt.
zon·ne·bank (de ~)
1 ligbank met lampen die ultraviolette stralen uitzenden waardoor de huid bruin wordt => solarium, zonnekanon.
Wat een Capibarvraag trouwens.
Oooh, een blootrooster!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zonnebank bedoelt.
zon·ne·bank (de ~)
1 ligbank met lampen die ultraviolette stralen uitzenden waardoor de huid bruin wordt => solarium, zonnekanon.
Wat een Capibarvraag trouwens.
Hangt er vanaf wat je vergelijkbaar vindt.En er zijn wel spellen die meer weg hebben van Golden Sun wat type spel betreft, maar die zijn minder goed (wat ik ervan heb begrepen). Fire Emblem op verschillende punten totaal anders dan Golden Sun, maar is beslist een aanrader.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:20 schreef Oksel het volgende:
... Capibar..
Anyway, Golden Sun uitgespeeld. Topgame. Meteen deel 2 besteld. Zijn er meer games die vergelijkbaar zijn? Titels aub!
Eindelijk! Ik ben erg benieuwd naar deze game.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:31 schreef err het volgende:
Payback heeft een publisher !!
Hi everyone,
It's official - the GBA version of Payback will be published by Destination Software (www.dsigames.com). Their page for the game is here:
http://www.dsigames.com/modules.php?name=DSI-Games-Payback
Als je echt voor de bikkelturnbasedgame wil gaan, kun ik je Final Fantasy; tactics Advance aanradenquote:Op zondag 16 mei 2004 13:20 schreef Oksel het volgende:
... Capibar..
Anyway, Golden Sun uitgespeeld. Topgame. Meteen deel 2 besteld. Zijn er meer games die vergelijkbaar zijn? Titels aub!
Zeer goed...quote:Op maandag 17 mei 2004 11:07 schreef Oksel het volgende:
Is de FF goed op de GBA?
Ik heb er in totaal iets van 90 uur ingestokenquote:Op maandag 17 mei 2004 11:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zeer goed...zorg alleen dat je veeeeeeel tijd over hebt!
Ga je in je lijst ook nog www.dvdboxoffice.com zetten? want dat scheelt helemaal hoop geld vergeleken met nederlandse sitesquote:Op maandag 17 mei 2004 18:54 schreef MeZZiN het volgende:
Update van de price compare (zitten nog niet heel veel GBA games in maar toch...)
[[url=http://pricecompare.mezzin.com/gamelist.php?type=GBA]afbeelding][/url]
en link met een top 10 (met 9 games)
DVDboxoffice was al gedaan! misschien heb ik er een gemist maar de meeste staan er wel in..quote:Op maandag 17 mei 2004 18:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga je in je lijst ook nog www.dvdboxoffice.com zetten? want dat scheelt helemaal hoop geld vergeleken met nederlandse sites
van dvdboxoffice met linkjes en prijzen in euro's:quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
DVDboxoffice was al gedaan? misschien heb ik er een gemist maar de meeste staan er wel in..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |