Ja precies, en de woning ligt nog aan de -goede- kant van de Wagenaarstraat ook, als je aan de andere kant van de Dapperstraat gaat kijken, zie je het per meter verpauperen (naar mijn mening). Dus richting de -Indische Buurt-.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:15 schreef zquing het volgende:
indische buurt licht aan de andere kant van 't spoor. Dat stukje daar lijkt me ook wel chill om te wonen, lekker levendig met de dappermarkt daar
Kan je me uitleggen waarom?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Marktstraten zijn sowieso super om in te wonen.
Lekker, elke dag een tering troep en sloten mensen voor je deur. Ik kan er geen enkel voordeel in zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Marktstraten zijn sowieso super om in te wonen.
Je zit ook nog aan de goede kant van de dappermarkt, echt super ideaal dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:19 schreef deeltje het volgende:
[..]
Ja precies, en de woning ligt nog aan de -goede- kant van de Wagenaarstraat ook, als je aan de andere kant van de Dapperstraat gaat kijken, zie je het per meter verpauperen (naar mijn mening). Dus richting de -Indische Buurt-.
[..]
Kan je me uitleggen waarom?Vanwege de 'levendigheid'?
We gaan er binnenkort maar eens kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
[..]
Je zit ook nog aan de goede kant van de dappermarkt, echt super ideaal dat.
Mee eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Hagelkaas het volgende:
Waar wil je niet wonen:
- Zuidoost
- Bos en Lommer
- Geuzenveld-Slotermeer
- Osdorp
- Slotervaart
Waar wil je wel wonen:
- Centrum
- Noord (maar niet in Tuindorp-Oostzaan oid)
- Oud-Zuid
- Oud-West
- De Baarsjes
- Oost-Watergraafsmeer
- Zeeburg
- Zuideramstel
- Westerpark
Diemen en Amstelveen zijn relatief goedkoop en niet crimineel of allochtoon, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden. Veelal burgerlijk, truttig en bejaard.
Ik mis Buitenveldert in je rijtje. Ook leuk om in te wonen. Amstelveen is trouwens bepaald niet goedkoop te noemen. Voor een simpel flatje ben je al gauw 250k kwijt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Hagelkaas het volgende:
Waar wil je niet wonen:
- Zuidoost
- Bos en Lommer
- Geuzenveld-Slotermeer
- Osdorp
- Slotervaart
Waar wil je wel wonen:
- Centrum
- Noord (maar niet in Tuindorp-Oostzaan oid)
- Oud-Zuid
- Oud-West
- De Baarsjes
- Oost-Watergraafsmeer
- Zeeburg
- Zuideramstel
- Westerpark
Diemen en Amstelveen zijn relatief goedkoop en niet crimineel of allochtoon, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden. Veelal burgerlijk, truttig en bejaard.
Ligt aan de wijken in Zuidoost.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:02 schreef eigendeegcookie het volgende:
niet mee eens : Zuidoost is minstens zo goed als getoond in de woningen-sites.
beter ook dan wat je dr over in de krant leest enzo.
ik heb me nooit onveilig gevoeld in Zuidoost.
Ik niet. Ik hou niet van kippenhokken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef raptorix het volgende:
Overigens vind ik 55m2 meer als zat voor ze tweeen.
Welke ring? De Singel-ring of de A10-ring?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Grachtengordeldiscussies zijn dat, over de ring.
Denk A10?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef croquembouche het volgende:
[..]
Welke ring? De Singel-ring of de A10-ring?
Die twee kun je echt niet vergelijken. Diemen is weliswaar goedkoop maar wel allochtoon en Amstelveen is, op een enkele wijk na, veel duurder maar op een verdwaalde Japanner na 'blank'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Hagelkaas het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Homey het volgende:
Maar het is wel zo dat alles een beetje gebeurt binnen de ring.
Wat een quatsch loop je hier te verkondigen hier. Je doet net alsof je, op het moment van passeren van de A10, een hele nieuwe omgeving ingaat. Ik heb zelden grotere onzin gehoord, pak anders google maps er eens bij.quote:Buiten de ring kun je niet aan het straatbeeld zien dat het Amsterdam is. Tel daarbij op dat het qua fietsen (ook een belangrijke graadmeter voor mensen) toch een eindje is naar de populaire plekken en je ziet waarom mensen daar niet graag willen wonen.
Maar als je in Oost woont ga je lekker naar het Oosterpark of Sarphatipark natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
Wat een quatsch loop je hier te verkondigen hier. Je doet net alsof je, op het moment van passeren van de A10, een hele nieuwe omgeving ingaat. Ik heb zelden grotere onzin gehoord, pak anders google maps er eens bij.
Het vondelpark is vanaf verscheidene plekken buiten de ring makkelijker ( neem slotervaart of de baarsjes) en sneller te bereiken dan vanuit Oost-Watergraafsmeer binnen de ring. Onzin dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |