abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17240233
Alsof je het over mn vriendin heb
pi_17241296
je moet je fucking bek dicht houden
Kusje
pi_17241341
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:07 schreef pberends het volgende: Of zijn hier fans van deze fucking Gestapo-praktijken van Microsoft?
Hoi
  dinsdag 17 februari 2004 @ 00:08:29 #29
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17243090
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:43 schreef smvs het volgende:

de meest irritante vind ik toch wel: 'er bevinden zich ongebruikte pictogrammen op uw bureaublad.' ja so fucking what, ik probeer me op mijn werk te concentreren, rot op.

Dat kun je uitzetten bij de eigenschappen van je bureaublad.
pi_17243136
Doet Windows dingen ongevraagd??? Ohw, ik dacht dat ik die blauwe schermen (jajaja, oude zooi heb ik) altijd zelf opriep met mijn krachten....
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 00:15:23 #31
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_17243301
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:07 schreef pberends het volgende:
Grootste probleem met fucking Windows, en zeker fucking Windows XP is deze fucking besturingssystemen gewoon teveel voor jou willen doen terwijl je der fucking niet om vraagd. Rondleiding hier, autocorrectie daar, spellingcheck, tips en trucks bij startup, popupje, ongevraagd verbergen van bestanden, fucking autoregistratie, automatische update, allemaal ongevraagd dus waarom komt het fucking in m'n beeldscherm. Ze doen net of je fucking voor het eerst een computer hebt opgestart. Het lijkt de Gestapo van de 21ste eeuw wel.

Wanneer gaan die drollen van fucking Microsoft dit nou eens snappen? Of zijn hier fans van deze fucking Gestapo-praktijken van Microsoft?

* knokkels chillpill aanbiedt
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  dinsdag 17 februari 2004 @ 02:26:12 #32
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_17245537
Ik heb er geen last van, maar ik ben dan ook geen beginner
Asjemenou
  dinsdag 17 februari 2004 @ 02:29:04 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17245559
TS is gewoon een noob. En geeft Windows daar de schuld van.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17245583
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 02:29 schreef Megumi het volgende:
TS is gewoon een noob. En geeft Windows daar de schuld van.
Er zijn 10000 handleidingen op internet te vinden hoe je al die rommel kan uitzetten.
too much is not enough....
  dinsdag 17 februari 2004 @ 03:07:53 #35
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_17245778
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 02:32 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Er zijn 10000 handleidingen op internet te vinden hoe je al die rommel kan uitzetten.

......... die de TS ws ook niet heeft gevonden or even bothered to check it....
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  dinsdag 17 februari 2004 @ 03:09:54 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17245786
Misschien wel leuk om hier eens te kijken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17248057
Ik vind het (ondanks ik er zelf een hekel aan heb) verstandig van ms.

Er zijn namelijk een hoop gebruikers die er geen zak van bevatten, en daarvoor is het wel handig.
De ervaren gebruiker weet hoe je het uit kan zetten (want echt alles kun je uitzetten of aanpassen als je maar lang genoeg zoekt), in tegenstelling tot de beginner die zou niet weten hoe het aan te zetten. dus om het dan maar standaart aan te zetten is niet zo stom als het lijkt

* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 09:58:09 #38
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_17248120
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:15 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een besturingssysteem waar mijn applicaties goed op draaien. En aangezien dat win32 applicaties zijn.
Maar ik heb wel een schijthekel aan al die tips en trucks, autocorrectie, etc.
Daarom....jawel....heb ik die uitgezet!
Misschien een ideetje voor de topicstarter? .

Tja, zo blijf je natuurlijk bezig met het uitzetten van features die je niet nodig hebt of irritant vindt. Het blijft de omgekeerde wereld.
Eigenlijk zouden de features standaard _uit_ moeten staan. Wanneer je denkt dat je ze nodig hebt, zet je ze aan.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_17250575
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:07 schreef pberends het volgende:
Grootste probleem met fucking Windows, en zeker fucking Windows XP is deze fucking besturingssystemen gewoon teveel voor jou willen doen terwijl je der fucking niet om vraagd. Rondleiding hier, autocorrectie daar, spellingcheck, tips en trucks bij startup, popupje, ongevraagd verbergen van bestanden, fucking autoregistratie, automatische update, allemaal ongevraagd dus waarom komt het fucking in m'n beeldscherm. Ze doen net of je fucking voor het eerst een computer hebt opgestart. Het lijkt de Gestapo van de 21ste eeuw wel.

Wanneer gaan die drollen van fucking Microsoft dit nou eens snappen? Of zijn hier fans van deze fucking Gestapo-praktijken van Microsoft?

LOL, het grootste probleem van Windows zijn de gebruikers.

En nog een reactie op hierboven:

Laat ze lekker alles aan laten staan, de slimme gebruikers zetten het uit en de n00bs laten het aan staan, what the hell is the problem? En als je dan toch zo'n ontzettende wizzkid ben dan maak je een ghost van je Windows zodra je alle instellingen goed heb staan en dan hoef je dat nooit meer te doen.

kutgebruikers <---- de frustratie van beheerders.

pi_17251475
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:48 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:

[..]

LOL, het grootste probleem van Windows zijn de gebruikers.

Beetje heel kort door de bocht, er bestaan besturingssystemen die onderhuids veel complexer zijn die toch door volslagen noobs fatsoenlijk te gebruiken zijn...
quote:
En nog een reactie op hierboven:

Laat ze lekker alles aan laten staan, de slimme gebruikers zetten het uit en de n00bs laten het aan staan, what the hell is the problem? En als je dan toch zo'n ontzettende wizzkid ben dan maak je een ghost van je Windows zodra je alle instellingen goed heb staan en dan hoef je dat nooit meer te doen.

kutgebruikers <---- de frustratie van beheerders.

Waarom moet ik dan op -tig verschillende plekken dit uitzetten? Waarom kan ik niet gewoon op één centrale plek deze hulpjes aan of uitzetten?

Aan het interface-design van Windows schort nog wel het één en ander...En waarom zou ik een ghost image moeten draaien?

pi_17251784
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:28 schreef Jalu het volgende:

[..]

Beetje heel kort door de bocht, er bestaan besturingssystemen die onderhuids veel complexer zijn die toch door volslagen noobs fatsoenlijk te gebruiken zijn...
[..]

Waarom moet ik dan op -tig verschillende plekken dit uitzetten? Waarom kan ik niet gewoon op één centrale plek deze hulpjes aan of uitzetten?

Aan het interface-design van Windows schort nog wel het één en ander...En waarom zou ik een ghost image moeten draaien?

Nou omdat het misschien ook op tig verschillende plekken staat, weet je wel hoeveel je in kan stellen met Windows? Ik zou het niet precies weten maar ik heb zo'n gevoel van dat je wel meer al 20.000 (zal vast wel veel meer zijn)instellingen kan veranderen, en dat wil jij op 1 plek? Sure m8, succes ermee dan.

En het is algemeen bekend dat de meeste problemen binnen windows beginnen bij de gebruiker dus kom niet ouwehoeren over andere os-en e.d. want voorlopig staat er op 90 % van alle machine's nog steeds windows.

En een ghost image draaien doe je om een herinstallatie te versnellen, zodat je niet weer al die instellingen na moet lopen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')