het idee van jij mag dit werk gvd niet leuk vinden, het is niet leuk
kijk het is natuurlijk fijn voor die mensen dat ze vrolijk zijn, maar ik erger mij eraan die mensen horen vrolijk te kijken met een duidelijk herkenbare ergernis erdoorheen: grmbl, daarheb je weer zo'n vervelende klant.....
quote:Ik ben zo geweest
Op maandag 16 februari 2004 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
nou weet ik wel dat ze altijd vriendelijk moeten zijn tegen de klant, beetje glimlachen enzo, maar van die caissiéres die dan ook oprecht vrolijk zijn, daar erger ik mij toch steeds weer aanhet idee van jij mag dit werk gvd niet leuk vinden, het is niet leuk
kijk het is natuurlijk fijn voor die mensen dat ze vrolijk zijn, maar ik erger mij eraan
die mensen horen vrolijk te kijken met een duidelijk herkenbare ergernis erdoorheen: grmbl, daarheb je weer zo'n vervelende klant.....
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:26 schreef kastanova het volgende:
Als ze vrolijk naar me lachen vraag ik altijd naar hun nettoloon en arbeidsvoorwaarden, is het direct afgelopen.
quote:realiseerde ik mij ook achteraf, had geen zin om het aan te passen, in de topictitel zou ik dat toch ook al niet kunnen...
Op maandag 16 februari 2004 16:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is caissière, jongeman.
quote:In rossum bij de buurtsuper?
Op maandag 16 februari 2004 16:26 schreef kastanova het volgende:
Als ze vrolijk naar me lachen vraag ik altijd naar hun nettoloon en arbeidsvoorwaarden, is het direct afgelopen.
Ik heb toch echt liever een vrolijke dan een chagerijnige.
Als ik zelf chagerijnig ben en zo iemand doet oprecht vrolijk, dan kan ik meestal niet achterblijven en word ik zelf ook vrolijk.
quote:Als die vrolijk naar me lachen is het resultaat van m'n SOA test noemen voldoende
Op maandag 16 februari 2004 16:32 schreef slashme het volgende:
In rossum bij de buurtsuper?
quote:Het probleem met de wereld van tegenwoordig.
nou weet ik wel dat ze altijd vriendelijk moeten zijn tegen de klant, beetje glimlachen enzo, maar van die caissiéres die dan ook oprecht vrolijk zijn, daar erger ik mij toch steeds weer aanhet idee van jij mag dit werk gvd niet leuk vinden, het is niet leuk
kijk het is natuurlijk fijn voor die mensen dat ze vrolijk zijn, maar ik erger mij eraan
die mensen horen vrolijk te kijken met een duidelijk herkenbare ergernis erdoorheen: grmbl, daarheb je weer zo'n vervelende klant.....
En ja, ik ben vóór de groetzones.
quote:de wat
Op maandag 16 februari 2004 16:40 schreef Sapphire het volgende:En ja, ik ben vóór de groetzones.
quote:Dat doe ik ook altijd, waarom heb je daar een hekel aan? Papiergeld moet je met twee handen in het vak van je portemenaie schuiven en kleingeld glijd er zo in.
Op maandag 16 februari 2004 16:27 schreef _Flea_ het volgende:
Vrolijke kassieres zijn juist wel leuk.
Waar ik me aan erger bij kassieres is dat sommigen je eerst het papiergeld in je hand douwen en daar bovenop het kleingeld leggen ipv andersom.
Ga anders toch lekker pinnen of chippen. Scheelt een hoop ergernis.
quote:juist, dat is ook precies wat ik wil zien, een gemaakte glimlach met precies dat gevoel als sterke ondertoon, dat klopt tenminste bij het werk van caissière
Op maandag 16 februari 2004 16:55 schreef Petra76 het volgende:
Wees blij dat je es een keer blije caissieres tegenkomt, de meeste zijn chagerijnige dozen waar je van hun gezicht kan aflezen dat ze echt heel graag een andere baan willen.
ik > "nee"
kassiergeval > "***verdomme"
quote:als jij dat doet dan ben je geen goeie hor!!
Op maandag 16 februari 2004 16:45 schreef Jarkie het volgende:[..]
Dat doe ik ook altijd, waarom heb je daar een hekel aan? Papiergeld moet je met twee handen in het vak van je portemenaie schuiven en kleingeld glijd er zo in.
quote:Wacht even.... Ik snap het helemaal niet meer nu. Jij ergerd je aan caissières die een GOED HUMEUR hebben???
nou weet ik wel dat ze altijd vriendelijk moeten zijn tegen de klant, beetje glimlachen enzo, maar van die caissiéres die dan ook oprecht vrolijk zijn, daar erger ik mij toch steeds weer aan
Ben ik nou de enige die dit totaal niet begrijpt?
quote:kijk.jij snap het
Op maandag 16 februari 2004 18:34 schreef maartena het volgende:[..]
Wacht even.... Ik snap het helemaal niet meer nu. Jij ergerd je aan caissières die een GOED HUMEUR hebben???
Ben ik nou de enige die dit totaal niet begrijpt?
quote:Dat doe ik toch al steeds meer.
Op maandag 16 februari 2004 16:45 schreef Jarkie het volgende:[..]
Dat doe ik ook altijd, waarom heb je daar een hekel aan? Papiergeld moet je met twee handen in het vak van je portemenaie schuiven en kleingeld glijd er zo in.
Nou het is irritant als het briefje niet goed vasthoud want dan donderd als op de grond. Dat is gewoon irri.
quote:Maar.... hoe kun je dat nou erger vinden dan cassieres met een SLECHT humeur? Heb ik ze toch liever met een goed humeur hoor....
Op maandag 16 februari 2004 18:37 schreef Mobster273 het volgende:
kijk.jij snap het
Of zitten de denkwijzen van Calvijn en Luther zo ver doorgeworteld in de Nederlandse samenleving dat je zo sober mogelijk moet leven en dat een goed humeur daar niet in thuis hoort?
grrr ik wordt dan helemaal chaggereinig. Wat kan dat soort nutteloze info mij nou schelen, zorg dr maar voor dat je geen fouten maakt!!!
En ja ik heb zelf ook achter de kassa gezeten zo'n 4.5 jaar en nee ik was niet zo!!!
[Dit bericht is gewijzigd door teig op 17-02-2004 08:41]
quote:Dus jij houdt van chagrijnige mensen? Prima, bij deze dan: opbokken zeurderige bokworstfokker
Zeikverhaal
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:07 schreef bobjuh het volgende:
Liever een vrolijke caissiere dan zo'n chagerijnige trol (zoals als bij Aldi) die als niet meteen goed gaat met pin pas haar stem verheft en de pas uit je klauwen graait en het zelf doet.
quote:Het zijn hoeren
Op maandag 16 februari 2004 16:31 schreef Skaai het volgende:
Wat is er mis met vrolijke cassières?
Van die chaggo's, DAAR erger ik me kapot aan!
Kleingeld op papiergeld is idd irritant: het flikkert er heel snel van af en et is gewoon onhandig; je hebt je andere hand altijd vol en kunt het er dus niet van af pakken en het er van af laten schuiven is lastig.
quote:een goed humeur is goed, maar niet bij een caissière, die moet een klote humeur hebben en dan net moeten doen alsof ze een goed humeur hebben, leedvermaak zeg maar
Op dinsdag 17 februari 2004 08:29 schreef maartena het volgende:[..]
Maar.... hoe kun je dat nou erger vinden dan cassieres met een SLECHT humeur? Heb ik ze toch liever met een goed humeur hoor....
Of zitten de denkwijzen van Calvijn en Luther zo ver doorgeworteld in de Nederlandse samenleving dat je zo sober mogelijk moet leven en dat een goed humeur daar niet in thuis hoort?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:28 schreef Marruk het volgende:[..]
Het zijn hoeren
quote:Dat zal je hier met de allerdomste nog niet gebeuren: scanner
Op donderdag 19 februari 2004 20:41 schreef Super Snackman het volgende:
Bij de supermarkt waar ik veel kom zit een hele domme caissière. Je ziet het gewoon aan de blik. Dus daar stond ik liever niet bij aan de kassa. Totdat ik een keer WEL bij haar kassa stond, en ze me een krop sla voor 14 eurocent verkocht!
quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef Mobster273 het volgende:
een goed humeur is goed, maar niet bij een caissière, die moet een klote humeur hebben en dan net moeten doen alsof ze een goed humeur hebben, leedvermaak zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |