Mijn idee is dat het merendeel van de users in een tamelijk grondig isolement leeft en dat een dergelijk forum hun de illusie geeft 'actief' te zijn...
Wie is het hier niet mee eens?
quote:ik
Op maandag 16 februari 2004 13:52 schreef bofneger het volgende:Wie is het hier niet mee eens?
Ik vrees trouwens dat je hiermee wel een discussie hebt opgewekt hoor !
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmster op 16-02-2004 13:57]
En flame vink ook loos (tenzij iemand tegen mij begint te etteren natuurlijk, want das loos )
quote:ja jij verzamelt alles wat oud is en met WO2 te maken heeft toch....kijk voor het uitdragen van een hobby is een forum functioneel....
Op maandag 16 februari 2004 13:55 schreef _The_General_ het volgende:
Niet mee eens,ik open alleen maar Kwaliteitstopics
![]()
quote:*snik*
Op maandag 16 februari 2004 13:52 schreef bofneger het volgende:Mijn idee is dat het merendeel van de users in een tamelijk grondig isolement leeft en dat een dergelijk forum hun de illusie geeft 'actief' te zijn...
Dit is helemaal waar
Wat een kutdag, eerst kapt FOK! einde deze week, daarna ban ik een HellsAngel en word ik deze week vermoord,
o en ik heb ook nog Sars
quote:prcies!
Op maandag 16 februari 2004 13:56 schreef Kimmster het volgende:
Isolement ?
Nee hoor, ik vind het leuk om over bepaalde dingen mijn mening te geven of andere meningen te lezen.
Is nog altijd beter dan de hele dag achter de tv hangen of voor de zoveelste keer gaan winkelen en veel te veel geld uitgeven aan dingen die je toch niet nodig hebt alleen maar omdat je je verveelt.
Ik vind het inderdaad wel een leuke manier om mijn tijd mee door te krijgen.
Maar om nou te zeggen dat ik in een isolement leef...nee....ik heb trouwens vanmorgen nog gewoon gewerkt hoor !
Moet nog t/m zaterdag maar dat wil niet zeggen dat ik niet even tijd maak om op Fok! even een kijkje te nemen !
quote:JESUS, sommige mensen hebben ook ALTIJD geluk
Op maandag 16 februari 2004 13:57 schreef yvonne het volgende:[..]
*snik*
Dit is helemaal waar
Wat een kutdag, eerst kapt FOK! einde deze week, daarna ban ik een HellsAngel en word ik deze week vermoord,
o en ik heb ook nog Sars
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:55 schreef _The_General_ het volgende:
Niet mee eens,ik open alleen maar Kwaliteitstopics
![]()
Waar haal je de tijd vandaan om Kwaliteittopics te openen??
quote:Huiswerk vooruit schuiven
Op maandag 16 februari 2004 13:58 schreef Girlhunter het volgende:[..]
![]()
Waar haal je de tijd vandaan om Kwaliteittopics te openen??
quote:ik vat je....inderdaad handig voor informatie...
Op maandag 16 februari 2004 13:56 schreef godard_k het volgende:
Tis idd een handig media voor informatie, maar ik zie het ook als een soort van club, waar je dus je mening kan uitten over forums , als je me vat
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb op dit moment teveel tijd over enzo en geld is er niet...dus ja...
quote:Welnee 't was maar een koutje toch
Op maandag 16 februari 2004 13:57 schreef yvonne het volgende:[..]
*snik*
o en ik heb ook nog Sars
En fokken om eenzaamheid te verdragen ? Weinig kans op ! Ik zit achter de pc in de hoop even met rust gelaten te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |