quote:Idd, die club is zooooooooo slecht dat ajax er pas na bijna 10 jaar in slaagt om er thuis van te winnen!
Op maandag 16 februari 2004 17:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Kezman speelt toch ook niet voor een topclub?
quote:Tja, als Neeskens anti-voetbal blijft spelen vrees ik het ergste. Kijk maar eens hoe goed onze jeugdinternationals zich ontwikkeld hebben
Op donderdag 19 februari 2004 10:47 schreef Posdnous het volgende:
Laten we eerst maar een poosje aanzien of hij zich niet gaat aanpassen aan het NEC-niveau, da's meestal het probleem
quote:Precies, als ze hier komen hebben ze altijd wel potentie. De eerste wedstrijden gaan wel goed (zie Hristov's eerste wedstrijden
Op donderdag 19 februari 2004 10:53 schreef Dutch_Courage het volgende:[..]
Tja, als Neeskens anti-voetbal blijft spelen vrees ik het ergste. Kijk maar eens hoe goed onze jeugdinternationals zich ontwikkeld hebben
Daarna gaan ze zich helaas al snel aanpassen aan de rest.
Leve de vriendenploeg
Alleen Wielaert en Leiwakabessy doen het nog steeds goed.
quote:eindelijk iemand die ook het talent van Leiwa ziet
Op donderdag 19 februari 2004 11:04 schreef Dutch_Courage het volgende:
Hristov (al reken ik die niet tot de "talenten kliek"), Schuurman, Wisgerhof, Zonneveld, Ax, Demouge...Alleen Wielaert en Leiwakabessy doen het nog steeds goed.
Hij is namelijk al enorm goed
quote:In Schuurman zie ik het trouwens nog wel zitten. Dat is gewoon een goede speler en bovendien vrij consistent. Het is me dan ook een raadsel waarom De Nees hem op de bank zet ipv Heije of
Op donderdag 19 februari 2004 11:04 schreef Dutch_Courage het volgende:
Schuurman
quote:Niet mee eens. Verdedigend zeer zwak (tenzij hij het geluk heeft zijn benen eens vooruit te gooien en toevallig een bal raakt). Opbouwend om te huilen (geen pass die aan komt). Wat overblijft is hard rennen.
Op donderdag 19 februari 2004 11:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Heije doet het gewoon goed
[Dit bericht is gewijzigd door rubbereend op 19-02-2004 13:05]
quote:Die is voor het seizoen 2005/2006 zeker weg... Althans als hij deze lijn doortrekt, valt hij erg terug dan zie ik wel een, weliswaar minieme, kans dat hij zijn volledige contract uitdient....
Op donderdag 19 februari 2004 13:05 schreef rubbereend het volgende:
maargoed we hebben t hier over Niedzielan, hoelang denken jullie dat ie nog bij NEC voetbalt?
Maar, zoals eerder gezegd, is het beter om even te kijken hoe Niedzielan zich gaat manifesteren/ontwikkelen in de volgende wedstrijden.... Dan is het ook makkelijker om op dit soort vragen een, logisch, antwoord te formuleren....
quote:Zoek maar eens op het forum en zie dat ik hem al een paar keer de toekomstige linksback van Oranje heb genoemd.
Op donderdag 19 februari 2004 11:09 schreef rubbereend het volgende:[..]
eindelijk iemand die ook het talent van Leiwa ziet
Niet lang meerquote:Op donderdag 19 februari 2004 13:05 schreef rubbereend het volgende:
maargoed we hebben t hier over Niedzielan, hoelang denken jullie dat ie nog bij NEC voetbalt?
Terwijl Kluivert toch drie keer in 16 wedstrijden scoordequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Andrzej Niedzielan heeft de twijfelachtige eer om op de tweede plaats te eindigen in de Flop 10 van de VI, zoals ze die deze week publiceren.
Slechts Patrick Kluivert was dit seizoen een grotere flop.
Topclub tegenover middenmoter ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Terwijl Kluivert toch drie keer in 16 wedstrijden scoorde, tegenover Niedzielan met twee goals in 23 wedstrijden
![]()
![]()
de VI maakt nogweleens wat foutenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Terwijl Kluivert toch drie keer in 16 wedstrijden scoorde, tegenover Niedzielan met twee goals in 23 wedstrijden
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2004 15:27 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
[..]
Alleen een blinde korfballer uit Arnhem ziet misschien niet in dat ie een topspits is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |