Wie oh Wie
quote:als die vraag is beantwoordt kan iemand me dan ook vertellen waar de tenen voor zijn die hebben eigenlijk ook geen functie?
Op maandag 16 februari 2004 10:57 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
nee dat niet maar min vraag was: waar zijn ze voor. (behalve dan ze te piercen)
quote:Speak for yourself.
Op maandag 16 februari 2004 10:57 schreef Deetch het volgende:
Mensen hebben ook een staartbotje maar geen staart
quote:om ombouw-operaties makkelijker te maken
Op maandag 16 februari 2004 10:57 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
nee dat niet maar min vraag was: waar zijn ze voor. (behalve dan ze te piercen)
(het antwoord is hierboven al gegeven)
quote:tenen hebben wel degelijk een functie....die zijn om je balans te vergroten....snij ze maar eens af en kijk dan of je nog zo makkelijk loopt
Op maandag 16 februari 2004 11:00 schreef stame het volgende:[..]
als die vraag is beantwoordt kan iemand me dan ook vertellen waar de tenen voor zijn die hebben eigenlijk ook geen functie?
quote:Probeer jij je evenwicht maar eens te bewaren zonder tenen.
Op maandag 16 februari 2004 11:00 schreef stame het volgende:[..]
als die vraag is beantwoordt kan iemand me dan ook vertellen waar de tenen voor zijn die hebben eigenlijk ook geen functie?
*bijt*
Om dezelfde reden waarom er 20 verschillende soorten papegaaien zijn. God heeft kennelijk geen flikker te doen.
quote:Precies
Op maandag 16 februari 2004 11:02 schreef Abbadon het volgende:[..]
tenen hebben wel degelijk een functie....die zijn om je balans te vergroten....snij ze maar eens af en kijk dan of je nog zo makkelijk loopt
quote:waarom hebben we dan geen klompjuh bij elkaar maar 5 apart aan elke voet. waarom zitten ze los is daar ook een reden voor?
Op maandag 16 februari 2004 11:02 schreef Abbadon het volgende:[..]
tenen hebben wel degelijk een functie....die zijn om je balans te vergroten....snij ze maar eens af en kijk dan of je nog zo makkelijk loopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |