quote:was bij hem alledrie het zelfde . . .
Op maandag 16 februari 2004 09:40 schreef LeFTBuRN het volgende:
Hij had toch een vrouw, dochter en een hond ?
quote:nee alleen een vrouw dacht ik, Himmler had een dochter
quote:Da's toch duidelijk! Iedereen zit hier op één lijn!
Op maandag 16 februari 2004 09:41 schreef godard_k het volgende:
maar wat is het nou ?
quote:Zover ik weet had hij 1 of 2 kinderen en vlak voordat Berlijn ingenomen werd door de geallieerden nam de hele familie incl. een aantal anderen wat cyankali om niet in de handen te komen van de geallieerden.
Hij had ze toch wel maa heeft ze toch neergeschoten of vergast
quote:
Op maandag 16 februari 2004 09:45 schreef Ferrari412T2 het volgende:[..]
Zover ik weet had hij 1 of 2 kinderen en vlak voordat Berlijn ingenomen werd door de geallieerden nam de hele familie incl. een aantal anderen wat cyankali om niet in de handen te komen van de geallieerden.
Wat een onzin weer.
Hij had GEEN kinderen maar is vlak voor zijn zelfmoord nog getrouwd met Eva Braun. Daarna hebben ze zich samen koud gemaakt. Geen kinderen, niets.
quote:Je bent in de war met Joseph Goebbels..
Zover ik weet had hij 1 of 2 kinderen en vlak voordat Berlijn ingenomen werd door de geallieerden nam de hele familie incl. een aantal anderen wat cyankali om niet in de handen te komen van de geallieerden.
quote:Nee
Op maandag 16 februari 2004 09:46 schreef cerror het volgende:
Hitler heeft toch zelfmoord gepleegd maar daarvoor heeft hij eerst zijn 2 kinderen en zijn vrouw eva gemold toch?
quote:Volgens mij trouwde hij een paar dagen/uren voordat hij zelfmoord pleegde.
quote:Juist ja, het is geen Ovjl Tiemie
Op maandag 16 februari 2004 09:38 schreef Tiemie het volgende:
Hij had geen kinderen, 1 van de redenen dat de 2e wereld oorlog is ontstaan is juist dat hij sexueel gefrustreerd was. hij had namelijk maar 1 teelbal.
quote:.
Op maandag 16 februari 2004 09:49 schreef Chup het volgende:
Hij was toch stiekem homofiel ?
quote:Alleen een vrouw en hond(en)
quote:dat was serieus hoor
Op maandag 16 februari 2004 09:50 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Juist ja, het is geen Ovjl Tiemie
Hij had geen kinderen
Ik heb gelijk
verdeel die 100 euro maar en ga zuipen oid
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 16-02-2004 09:52]
quote:Goeie god, lees eens een boek,
Hitler was kinderloos en schoot zich door de kop, eva beet op een capsule, de hond werd vergiftigt, magda en jospeh goebbels schoten zich door hun kop en hun kinderen werden door een ss artz vergiftigt!
quote:Dat was Goebels, die heeft tegelijkertijd met H. eerst zijn 5 kinderen afgemaakt en vervolgens zijn vrouw en zichzelf.
Hitler heeft toch zelfmoord gepleegd maar daarvoor heeft hij eerst zijn 2 kinderen en zijn vrouw eva gemold toch?
quote:Na oorlogse propaganda
Op maandag 16 februari 2004 09:49 schreef Chup het volgende:
Hij was toch stiekem homofiel ?
quote:Vergeet Martin Bormann Jr niet, Hitler was zijn peetoom!
Op maandag 16 februari 2004 09:52 schreef RM-rf het volgende:Bij gebrek aan een familieleven van Hitler, golden de Goebelsjes als de 'koninklijke familie' in het propaganda-circus.
quote:kun je ook zijn obsessie voor blond haar en blauwe ogen uitleggen? Zelf was ie niet zo blond... en blauwe ogen kan ik ook niet vinden...
Op maandag 16 februari 2004 09:53 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Na oorlogse propaganda
nooit bewezen en geen bron voor, net zoals het 1 testikel verhaal!
quote:Die Nintendo kids van tegenwoordig doen dat helaas niet meer.
Op maandag 16 februari 2004 09:52 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Goeie god, lees eens een boek,
Hitler was kinderloos en schoot zich door de kop, eva beet op een capsule, de hond werd vergiftigt, magda en jospeh goebbels schoten zich door hun kop en hun kinderen werden door een ss artz vergiftigt!
quote:oops, ok!
Op maandag 16 februari 2004 09:52 schreef RM-rf het volgende:[..]
Dat was Goebels, die heeft tegelijkertijd met H. eerst zijn 5 kinderen afgemaakt en vervolgens zijn vrouw en zichzelf.
Bij gebrek aan een familieleven van Hitler, golden de Goebelsjes als de 'koninklijke familie' in het propaganda-circus.
quote:Het is zonde van die honderd euro
Op maandag 16 februari 2004 09:41 schreef godard_k het volgende:
maar wat is het nou ?
quote:Die obessie lag meer bij de ss leiding en doktoren en bij de staf van de ss ahen bureau, precieze naam ontschiet me even. Dan bij Hitler
Op maandag 16 februari 2004 09:56 schreef Chup het volgende:[..]
kun je ook zijn obsessie voor blond haar en blauwe ogen uitleggen? Zelf was ie niet zo blond... en blauwe ogen kan ik ook niet vinden...
quote:Het is gewoon zo, ALLE sites over wo2 kunnen dat bevestigen!
Op maandag 16 februari 2004 09:58 schreef RQZ het volgende:
noem is een site dan waar ik dat kan vinden ofzo?gaat toch om 100 euro
quote:GEEN kids voor ome Adolf !!!!
quote:LOL, en met 1 teelbal kan je geen kinderen krijgen? Get real.
Op maandag 16 februari 2004 09:38 schreef Tiemie het volgende:
Hij had geen kinderen, 1 van de redenen dat de 2e wereld oorlog is ontstaan is juist dat hij sexueel gefrustreerd was. hij had namelijk maar 1 teelbal.
quote:Zoek eens in google op "Adolf Hitler". Of ben ik nou gek.
Op maandag 16 februari 2004 09:58 schreef RQZ het volgende:
noem is een site dan waar ik dat kan vinden ofzo?gaat toch om 100 euro
quote:Best raar eigenlijk want zover ik weet waren de 2 hoofdfiguren, Hitler en Himler bij zo non-aries dan maar kan, qua kleuren.
Op maandag 16 februari 2004 09:59 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Die obessie lag meer bij de ss leiding en doktoren en bij de staf van de ss ahen bureau, precieze naam ontschiet me even. Dan bij Hitler
maar euh... zijn zoon heette toch siegfried
quote:Alleen in mulisch zijn boek
Op maandag 16 februari 2004 10:09 schreef evil_cupido het volgende:[..]
Best raar eigenlijk want zover ik weet waren de 2 hoofdfiguren, Hitler en Himler bij zo non-aries dan maar kan, qua kleuren.
maar euh... zijn zoon heette toch siegfried
Ze waren beide on arisch qua uiterlijk, hun stamboom was volgens het Deutches Ahnenerbe toch helemaal zuiver
quote:en dat gerucht over een joodse moeder/ oma / overgrootoma of zoiets? Is dat waar?
Op maandag 16 februari 2004 10:13 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Alleen in mulisch zijn boek
Ze waren beide on arisch qua uiterlijk, hun stamboom was volgens het Deutches Ahnenerbe toch helemaal zuiver
quote:Dit gerucht komt vaker terug, als ik me niet vergis ging het zo:
Op maandag 16 februari 2004 10:16 schreef Chup het volgende:[..]
en dat gerucht over een joodse moeder/ oma / overgrootoma of zoiets? Is dat waar?
Hitlers oma werkte voor een rijke joodse familie, en ze zou een affaire met een zoon daarvan gehad hebben, en ze zou nog jaren lang allamentatie gekregen hebben van de vader van die jongen.
Hier zijn echter tijdens en na de oorlog geen bronnen voor gevonden, het hele verhaal komt van Generalgouverneur hans frank af, niet bepaald betrouwbaar dus,
quote:Hans Frank... nee die heb ik nooit echt gemogen... ik kon niet zo goed met hem opschieten...
Op maandag 16 februari 2004 10:18 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Dit gerucht komt vaker terug, als ik me niet vergis ging het zo:
Hitlers oma werkte voor een rijke joodse familie, en ze zou een affaire met een zoon daarvan gehad hebben, en ze zou nog jaren lang allamentatie gekregen hebben van de vader van die jongen.
Hier zijn echter tijdens en na de oorlog geen bronnen voor gevonden, het hele verhaal komt van Generalgouverneur hans frank af, niet bepaald betrouwbaar dus,
hehehehe
dat is de naam van mijn ex-leraar Nederlands
quote:haha, de hans frank waar wij het over hebben heeft de strop gekregen
Op maandag 16 februari 2004 10:19 schreef Chup het volgende:[..]
Hans Frank... nee die heb ik nooit echt gemogen... ik kon niet zo goed met hem opschieten...
hehehehe
dat is de naam van mijn ex-leraar Nederlands
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:16 schreef Chup het volgende:[..]
en dat gerucht over een joodse moeder/ oma / overgrootoma of zoiets? Is dat waar?
quote:Ian Kershaw, Hitler 1889 - 1936 Hubris (London 2000), p. 8.
[Hans]Frank claimed [in 1946 in Nuremberg] that he had been called in by Hitler towards the end of 1930 and shown a letter from his nephew William patrick Hitler (...) threatening, in connection with the press stories circulating about Hitler's background, to expose the fact that Hitler had Jewish blood flowing in his veins. Allegedly commissioned by Hitler to look into his family history, Frank reportedly discovered, that maria Anna Schicklgruber had given birth to her child while serving as a cook in the home of a Jewish family called Frankenberger in Graz. Not only that: Frankenberger senior had reputedly paid regulare instalments to support the child on behalf of his son, around 19 years old at the birth, until the child's 14th birthday. Letters were allegedly exchanged between Maria Anna and the Frankenbergers. According to Frank, Hitler had declared that he knew, from what his father and grandmother had said, that his grandfather was not the Jew from Graz, but because his grandmother and her subsequent husband were so poor they had conned the Jew into believing he was the father and into paying for the boy's support.Frank's story [...] simply does not stand up. There was no Jewish family called Frankenberger in Graz during the 1830s. In fact, there were no Jews at all in the whole of Styria at the time, since Jews were not permitted in that part of Austria until the 1860s. A family named Frankenreiter lived there, but was not Jewish. There is no evidence that Maria Anna was ever in Graz, let alone was employed by the butcher Leopold Frankenreiter. The son of Leopold and alleged father of the child [...] was ten years old at the time.
[...]
Equally lacking in credibility is Frank's comment that Hitler had learnt from his grandmother that there was no truth in the Graz story: His grandmother had been dead for over 40 years at the time of Hitler's birth.
Rare foto's eigenlijk van die familie. Die man heft zulke afschuwelijke misdaden begaan terwijl je hem op die foto's ziet als een vader die met zijn kinderen speelt.
Alle zijn gedood op 1 mei 1945. Het is mijn mening dat ze veel slechter af waren geweest als ze in russische of geallieerden handen waren gevallen. Hun moeder wilde niet dat ze zo in het openbaar vernederd zouden worden of nog erger.
hitler hond had wel puppy vlak voor het einde, een daarvan heette wolf en was nar alle waarschijnlijkheid Hitler favoriet. Misschien dat je daar je 100 euronog mee kunt winnen
quote:De ouders van Wolf waren Blondi en Harras, Harras was de hond van Professor Gerdy Troost , de binnenhuis architecte van Hitler
Op maandag 16 februari 2004 19:57 schreef vipergts het volgende:
De goebbels hadden 6 kinderen Helga, Hilde,Helmut, Holde Hedda en Heide. Magda had al een zoon uit een eerder huwelijk HaraldRare foto's eigenlijk van die familie. Die man heft zulke afschuwelijke misdaden begaan terwijl je hem op die foto's ziet als een vader die met zijn kinderen speelt.
Alle zijn gedood op 1 mei 1945. Het is mijn mening dat ze veel slechter af waren geweest als ze in russische of geallieerden handen waren gevallen. Hun moeder wilde niet dat ze zo in het openbaar vernederd zouden worden of nog erger.
hitler hond had wel puppy vlak voor het einde, een daarvan heette wolf en was nar alle waarschijnlijkheid Hitler favoriet. Misschien dat je daar je 100 euronog mee kunt winnen
quote:Um, misschien domme vraag, maar wat voor slechte propaganda is het hebben van kinderen?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:22 schreef Handlanger_ het volgende:
Propaganda van de vijand om hem zwart te maken.hij had GEEN kinderen.
quote:Nee, veel aanbidsters, maar maar weinig vrouwen. Er zijn er maar 3 echt bekend: Mitzi (toen hij net bekend aan het worden was), Geli Raubal (tijdens zijn opkomst) en Eva Braun.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:34 schreef Boll het volgende:
hij had echt geen kinderen, wel heel veel vrouwen volgens mij
quote:Mag ik er op wijzen dat hetgeen wat ik hier neerschreef al heel lang beweerd wordt,ook in de media,dus vind het een beetje vreemd dat ik gesensureerd wordt.
Op donderdag 19 februari 2004 03:40 schreef numf het volgende:
-edit- Niet doen aub.
quote:ROTFLOL! Net als in "Shtirlitz, or how porcupines procreate" of zo iets. Ik weet niet of de vertaling in de volle versie beschikbaar is, in het origineel slaapt Shtirlitz met Eva Braun, Bormann vertelt het aan Hitler, Hitler vraagt aan Shtirlitz wat zijn vrouw zegt tijdens sex, Shtirlitz antwoordt dat Eva Braun tijdens sex zegt dat het hoog tijd wordt dat Hitler voor zijn impotentie eens naar de dokter toe gaat.
Op donderdag 19 februari 2004 03:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
er wordt zelfs beweerd dat ie nooit sex heeft gehad...maar dat blijft speculeren
quote:ben dan wel benieuwd wat daar stond
Op donderdag 19 februari 2004 04:00 schreef numf het volgende:[..]
Mag ik er op wijzen dat hetgeen wat ik hier neerschreef al heel lang beweerd wordt,ook in de media,dus vind het een beetje vreemd dat ik gesensureerd wordt.
quote:heh.
Op donderdag 19 februari 2004 04:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
die kut-speed
Trouwens ik ben ook benieuwd naar wat er stond.
quote:er stond verder niks hoor!
Op donderdag 19 februari 2004 04:04 schreef Sessy het volgende:[..]
heh.
Trouwens ik ben ook benieuwd naar wat er stond.
-edit: @
quote:Laat ik het wat discreter brengen.
Op donderdag 19 februari 2004 04:08 schreef Sessy het volgende:
nee niet bij joubij die ander.
van wat in de media gezegd werd
[Dit bericht is gewijzigd door numf op 19-02-2004 04:13]
quote:omdat ie niet durfde toe te geven dat ie homo was
Op donderdag 19 februari 2004 04:12 schreef Sessy het volgende:
Waarom ging hij dan de hele tijd met Eva Braun?
Russian wants to sell Hitler's 'penis'
Trouwens het is "bekend" dat Hitler maar één bal had.
En Napoleon trouwens ook.
maar of numf dat schreef...dat weet ik ook niet niet dus
[Dit bericht is gewijzigd door Caesu op 19-02-2004 04:16]
quote:Tja,dat mocht natuurlijk niet naar buiten komen ,zeker niet in die tijd.
Op donderdag 19 februari 2004 04:12 schreef Sessy het volgende:
Waarom ging hij dan de hele tijd met Eva Braun?
Ik geloof dat ze saampjes zelfmoord hebben gepleegd of zo later.
ADOLF Hitler was gay [homosexual] - or so says a sensational new biography on the Nazi dictator due to be published tomorrow. Eyewitness accounts from Hitler's former lovers, and historical documents that for the first time illuminate rumours that have circulated for over half a century, are disclosed in Hitler's Secret: The Double Life of a Dictator.
The respected German historian Lothar Machtan even claims in his book that Hitler ordered the deaths of several high-ranking Nazis to prevent the secret of his homosexuality from surfacing.
Ernst Röhm, the leader of Hitler's Sturm Abteilung or Storm Troopers, tried to blackmail Hitler by threatening to reveal his sexuality. Röhm, who was also gay, was murdered as a result, according to Machtan, a history teacher at Bremen University.
He refers to scores of historical documents to support his thesis. In 1915, the young Hitler was a dispatch rider at the front in France. Years later, yet before Hitler became infamous, one of his fellow soldiers, Hans Mend, wrote in his memoirs: 'At night, Hitler lay with Schmidl, his male whore.' Schmidl, otherwise known as Ernst Schmidt, and Hitler were 'inseparable lovers' for five years, according to Machtan.
Hitler's service notes read that as a result of the love affair there was reluctance among senior officers to promote him. According to Erich Ebermeier, a lawyer and writer who viewed Hitler's military files years later: 'Despite his bravery towards the enemy, because of his homosexual activity he lost out on a promotion to non-commissioned officer.'
Police reports from Munich after the First World War also suggest that Hitler was pursued by police because of his sexual orientation. 'As a "brown" [fascist] activist, Hitler managed to lure many young men to his side, but not only for political reasons,' says Machtan.
According to a Munich police protocol from the early part of the 20th century, a 22-year-old man called Joseph told the police: 'I spent the whole night with him.' Another, Michael, who was 18, told them: 'I had been unemployed for months, and my mother and my brother were always hungry, so, at his request, I accompanied the man to his home.' Another, a boy called Franz, said: 'He asked me if I'd like to stay with him and he told me his name was Adolf Hitler.'
The police reports were collected by Otto von Lossow, a German army general who took part in suppressing the Hitler putsch in 1923. He kept the Munich police file for years, as, he described it, 'a form of personal life insurance'. If Hitler had attempted to push him aside, he would have blackmailed him with the information, he said. The police documents were published some years ago in Rome by Eugen Dollmann, a close friend of Heinrich Himmler's and also Hitler's interpreter. But because his book never appeared in German, the startling information remained largely overlooked by historians.
Machtan says that Hitler was particularly drawn to Rudolf Hess, his deputy, who was known in party circles as 'black Emma' and with whom he had spent months in Landsberg prison.
Why, then, did the Nazis persecute homosexuals, sending hundreds of thousands of them to their deaths in labour camps and the gas chambers?
'Hitler himself never condemned homosexuality, but he allowed the persecution of gays in order to disguise his own true colours,' Machtan says.
zoals op discovery werd vertaald als kinderen van Hitler , en nou weet ik niet precies meer wat het engelse zinsgebruik was maar neem van mij aan ,dit word vaak herhaald !
Zijn wij daar niet ook een beetje sadisten in?
Er zijn nooit geruchten of beweringen boven water gekomen ten tijde van zijn opkomst of regering, dat hij de mannenliefde zou aanhangen. Wel zijn er geruchten dat hij de SM was en zich in de slaapkamer liet vernederen door zijn minnaressen. Men meent dat dit één van de redenen is, dat Geli Raubal de relatie wilde verbreken.
Al dat achteraf gelul is om moe van te worden. Waarom kan men de bronnen en onderzoeken niet gewoon accepteren en Hitler zien zoals hij was? Als een megalomane idioot met een sexuele blokkade op normaal geslachtsverkeer.
hitler
ceausescu < zou bloed van kinderen drinken
saddam + zonen
nazi-beulen
ilse koch < ander topic
en de anderen
er wel bijgehaald zodat 'normale' mensen zich makkelijker kunnen distantiëren van deze personen.
het was geen mens, het was een beest. mensen zijn niet tot zulke gruweldaden instaat
helaas waren het allemaal mensen 'zoals jij en ik'.
Maar ik heb geen idee of hij kinderen had. Ik denk het niet.
quote:Hitlerjugend is gewoon Hitler Youth in 't Engels hoor.
Op donderdag 19 februari 2004 04:46 schreef merlin693 het volgende:
zou het kunnen dat dit verhaal in de wereld gekomen is door een slechte vertaling van "Hitler jugend"zoals op discovery werd vertaald als kinderen van Hitler , en nou weet ik niet precies meer wat het engelse zinsgebruik was maar neem van mij aan ,dit word vaak herhaald !
Overigens, er gaan nogal verschillende meningen rond hierover, lees ik
- 1 kind
- 2 kinderen
- Een vrouw en 2 kinderen
Een vrouw had hij iig wel. Al was het maar eventjes.
quote:ja ik kan ook vertalen hoor..maar ze gebruikte "the children of Hitler" in de docu
Hitlerjugend is gewoon Hitler Youth in 't Engels hoor.
In die docu laten ze ook zeer speciaal filmmateriaal zien waar toch wel heel duidelijk is dat parkinson goed had ingezet bij hem !
dit is de reden dat de propaganda filmpjes nouwkeurig werden uitgezocht
quote:In theorie waren het de kinderen van Axmann, (reichsjugendfuhrer)
Op donderdag 19 februari 2004 15:21 schreef merlin693 het volgende:[..]
ja ik kan ook vertalen hoor..maar ze gebruikte "the children of Hitler" in de docu
Met cast&crew vermelding, ze hebben 1 van de vrouwen die erin speelde nog gevonden, die was toendertijd een hoer, en ze kreeg een aardige smak geld voor zo'n filpje van 15 minuten waar ze zogenaamd in verkracht werd.
(de scenario was dat zij in het bos aan het wandelen was, opeens werd vastgegrepen door rovers en aan een boom gebonden en verkracht, zo iets dus.)
Daar waren toendertijd ook iets van twee screenshots bij, beetje onscherp, twee vrouwtjes die bovenop een man zitten en hem uhm... vernederen is wel een goed woord.
Maar dat is meer wat voor SEX geloof ik.
Maar goed dat soort filmen werden dus gemaakt voor het late-uurtjes vermaak van de Reichsfuehrer, dus hij zal er wel interesse naar hebben gehad.
Interessant verhaal. Heb je daar ook een bron van ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:33 schreef deedeetee het volgende:
Dacht dat hij geen kinderen had, moest Eva Braun zich niet een paar x laten aborteren omdat hij geen kinderen wilde![]()
Er was op de t.v. een tijd geleden een soort docum. over Eva Braun en daar werd dat in vermeld.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:04 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Heb je daar ook een bron van ?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:42 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Hitler was toch frigide?
quote:Al dat achteraf gelul is om moe van te worden. Waarom kan men de bronnen en onderzoeken niet gewoon accepteren en Hitler zien zoals hij was? Als een megalomane idioot met een sexuele blokkade op normaal geslachtsverkeer.
Het missen van een teelbal heeft niks met sexueel gefrustreerd zijn te maken .....quote:Op maandag 16 februari 2004 09:38 schreef Tiemie het volgende:
Psst, zie sigquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:25 schreef MrBean het volgende:
Dit soort feitjes zijn wel interessant ... Er zijn wel meer van dat soort dingen maar die passen niet in dit topci.
Kunnen we niet een centraal Hitler-topic maken? Volgens mij zou dat het erg goed doen.
Jaja ik zie het.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Psst, zie sig
Ja, want jij bent ook een exacte kopie van je vader? En de kinderen van Speer, Bormann, Hess en alle Duitse generaals die wel bestaan zijn nu ook bezig om de wereld te veroveren?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:49 schreef marconmgn het volgende:
Gelukkig heeft hij geen kinderen zeg! Dat zou echt een ramp zijn geweest nog meer van die teringlijers op de wereld
Oh.. Well..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:48 schreef _The_General_ het volgende:
Nee oldjeller, want die had hij niet, je zou dit topic eens kunnen doorlezen, dan zie je wie wel zijn kinderen heeft vergiftigt
omdat je zo aandringt, mag ik een bron waarin staat dat ie geen kinderen had/heeft?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hallo, houden we even het verschil tussen feit (historisch onderzoek) en fictie (literatuur van Mulisch) uit elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |