Hoewel maar 1% van de users het doorhad was het inderdaad van begin tot eind een groot bullshit verhaal .
Ik had een mod beloofd om weer eens met een spectaculair topic te komen en Valentijn was daar natuurlijk de ideale dag voor.
Er waren in de loop van de dag slechts 4 mensen op de hoogte van de waarheid, die uiteraard mooi mee bleven lullen (ik noem geen namen)
Desalniettemin vond ik het behoorlijk vlijend en eigenlijk ook wel verbazingwekkend om te lezen hoeveel mensen me steun wilde bieden.
Ik moest er bijna een traantje van wegpinken .
Daarnaast heb ik me natuurlijk doodgelachen, maar dat terzijde.
Vooral grappig om te zien hoeveel een simpel maar leuk gebracht topic teweeg kan brengen, weer eens iets anders als het zoveelste "Leuk meisje ontmoet, hoe stap ik op haar af" topic.
Anyweg, bedankt voor de vermakelijke dag mensen, ik ga nu ff flink zuipen en daarna mijn vriendin ff flink neuken .
Oh ja, die vriendin zat er de hele dag naast en heeft zich ook kapot gelachen .
Linkjes:
Valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
Kastanova's Valentijn perikelen, lachen!!!! deel 2
[Dit bericht is gewijzigd door kastanova op 14-02-2004 21:57]
Dacht net al, vast een geintje uiteindelijk.
quote:En ik maar fanatiek nieuwe plotwendingen bedenken
Op zaterdag 14 februari 2004 21:32 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
En ik nog fanatiek helpen.
quote:Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
Op zaterdag 14 februari 2004 21:33 schreef cos-micV het volgende:
En bedankt...je hebt me kostelijk vermaakt...
quote:ben er niet ingetuind
Op zaterdag 14 februari 2004 20:00 schreef Caesu het volgende:
of is dit een onzinverhaal van kasta om iets bij iemand anders voor elkaar te krijgen.zou me niet heel erg verbazen.
quote:Huil niet zo man
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef gelly het volgende:[..]
Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
misselijk ventje
quote:huilie
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef gelly het volgende:Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
quote:Tip, trap er dat keer niet in
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef nozem het volgende:
Ach jij bent je hulp voortaan niet meer waard al lig je half dood in een steegje te kreperen na een gruwelijk auto-ongeluk.
quote:Vooral ook leuk voor de mensen die daar wel met een soortgelijk wél-serieus verhaal aankomen.
Moedig het als mod anders even aan om totaal onzinnige fantasietopics te openen in R&P
quote:Nee echt?
Op zaterdag 14 februari 2004 21:29 schreef kastanova het volgende:
Hier dan eindelijk de ontknoping van de soap:Hoewel maar 1% van de users het doorhad was het inderdaad van begin tot eind een groot bullshit verhaal
.
Dat stuk met die aanklacht intrekken was echt over the top trouwens. .
quote:Wat een verschrikkelijk dood-doenerig woord.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:35 schreef Vision het volgende:[..]
huilie
quote:Ik en een vrouw niet tevreden kunnen houden, hi-la-risch
Op zaterdag 14 februari 2004 21:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maar dan nog vond ik het een op zich logisch verhaal voor een figuur als jij.
quote:Oh, wat nobel van je.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:29 schreef kastanova het volgende:Er waren in de loop van de dag slechts 4 mensen op de hoogte van de waarheid, die uiteraard mooi mee bleven lullen (ik noem geen namen)
quote:Jezus wat ben je toch ook een humorloze jan boerelul.
bedankt
ik moet gewoon huilen en lachen zit boordevol emotie
woooow echt goed he
*fan geworden is
[Dit bericht is gewijzigd door Kwarkie op 14-02-2004 21:39]
quote:Eensch
Op zaterdag 14 februari 2004 21:36 schreef Caesu het volgende:
het blijft een slet trouwens
Edit: Hij lulde zich er uitstekend uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Rider_on_the_storm op 14-02-2004 21:39]
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef nozem het volgende:
Vriendinnetje werd natuurlijk drijfnat van deze geniale actie van je. Leer mij dat soort snollen kennen.
quote:Die blijven we echt wel serieus nemen....
Op zaterdag 14 februari 2004 21:35 schreef Ype het volgende:[..]
Vooral ook leuk voor de mensen die daar wel met een soortgelijk wél-serieus verhaal aankomen.
quote:Tja, ik verzon constant de meest debiele plotwendingen in de hoop dat men eindelijk doorhad dat het gelul was zodat ik ook eindelijk even kon neuken.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:36 schreef Robert_Jensen het volgende:
Nee echt?Dat stuk met die aanklacht intrekken was echt over the top trouwens.
.
quote:Nee, er zijn kennelijk enkele mensen die het bestaansrecht van R&P niet echt begrijpen. Als mod moet je dat weten, en het niet als een lolletje zien. Anders kun je net zo goed oprotten. Het bewijst echter wel dat Kasta geen rechten meer dient te hebben om in R&P te posten, daar kan ie kennelijk niet mee omgaan. Wat mij betreft gaat z'n 4e permban in.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Jezus wat ben je toch ook een humorloze jan boerelul.
quote:op de keileweg, daar kun je ze oppikken, heb haar daar ook wel een keertje volgeblaft...
Vriendinnetje werd natuurlijk drijfnat van deze geniale actie van je. Leer mij dat soort snollen kennen.
quote:het was een leuk verhaal, maar iets meer bescheidenheid zou je sieren
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef kastanova het volgende:[..]
Ik en een vrouw niet tevreden kunnen houden, hi-la-risch
!
!
!
quote:Je reactie via email toen je het nog niet wist was het waard
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef MUUS het volgende:[..]
Oh, wat nobel van je.
.
quote:Cry Wolf - Aha?
Op zaterdag 14 februari 2004 21:40 schreef Megumi het volgende:
Doet me een beetje denken aan dat jongetje dat wolf schreeuwde.....
quote:Mja, dat vraag ik me af.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:38 schreef cos-micV het volgende:[..]
Die blijven we echt wel serieus nemen....
quote:Mja. Nee.
Het was gewoon leuk...moet kunnen voor een keertje...het is 14 Februari en dan houden we allemaal van elkaar....dus ook van Kastanova.
quote:Wat hij zegt, daar ben ik het trouwens wel mee eens.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:39 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, er zijn kennelijk enkele mensen die het bestaansrecht van R&P niet echt begrijpen. Als mod moet je dat weten, en het niet als een lolletje zien. Anders kun je net zo goed oprotten. Het bewijst echter wel dat Kasta geen rechten meer dient te hebben om in R&P te posten, daar kan ie kennelijk niet mee omgaan. Wat mij betreft gaat z'n 4e permban in.
Ben jij een motoragent, of geweest, Gelly?
Zo'n strenge meneer met leren broek en een snor..
dat mag niet, U rijdt 5 km te hard beste burger
quote:Daarom was ik rond 19:30 ook even weg
kon je de boel nog wat opvoeren.
was je wel druk moet in/uitloggen enzo of een 2de pc nodig
quote:Ja precies. Mocht ie eens een keer echt hulp nodig hebben. Wanneer ie stervende achter zijn pc zit en alleen FOK! nog heeft, dan gelooft geen hond hem meer
Op zaterdag 14 februari 2004 21:40 schreef Megumi het volgende:
Doet me een beetje denken aan dat jongetje dat wolf schreeuwde.....
quote:Oi, nu verraad je me, gij onnobele!
Op zaterdag 14 februari 2004 21:40 schreef kastanova het volgende:[..]
Je reactie via email toen je het nog niet wist was het waard
.
Okay, wie waren de andere 3? Euh, 2. Eentje weet ik al.
quote:Even een quote verzinnen waarin je een paar fictieve adressen en tijden noemt is op zich best makkelijk
Op zaterdag 14 februari 2004 21:38 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik kreeg argwaan na het langskomen op notabene zondag, op een politieburo in Overvecht, terwijl je zelf bij Enschede woont.Edit: Hij lulde zich er uitstekend uit.
quote:Dat deed je verdomde snel ja.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef kastanova het volgende:[..]
Even een quote verzinnen waarin je een paar fictieve adressen en tijden noemt is op zich best makkelijk
.
quote:Dat ik nog in R&P mocht posten was juist aan dit topic te danken
Op zaterdag 14 februari 2004 21:39 schreef gelly het volgende:
Het bewijst echter wel dat Kasta geen rechten meer dient te hebben om in R&P te posten, daar kan ie kennelijk niet mee omgaan. Wat mij betreft gaat z'n 4e permban in.
quote:Bescheidenheid is voor mensen die niks presteren
Op zaterdag 14 februari 2004 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het was een leuk verhaal, maar iets meer bescheidenheid zou je sieren
quote:Wat een ontzettende leuke grap joh!
Op zaterdag 14 februari 2004 21:29 schreef kastanova het volgende:
-verhaal-
quote:Het dikgedrukte dus. Sorry, maar ik zie humor wel als iets anders.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:43 schreef gelly het volgende:
Dit is overigens ook al tig keer gedaan in R&P, en ik ben benieuwd wat je punt nu uiteindelijk is. Behalve eigengeilerij.
quote:Mozilla en Explorer gaat uitstekend samen m.b.t. het tegelijkertijd van kloons hoor, en heb hier 3 pc's staan, dus dat was wel mogelijk, maar zag het nut er niet van in om haar te laten posten
Op zaterdag 14 februari 2004 21:41 schreef Caesu het volgende:
waarom liet je die ex niet posten of Xennia?kon je de boel nog wat opvoeren.
was je wel druk moet in/uitloggen enzo of een 2de pc nodig
quote:Sterven achter de pc, de natte droom van elke nerd
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef nozem het volgende:
Ja precies. Mocht ie eens een keer echt hulp nodig hebben. Wanneer ie stervende achter zijn pc zit en alleen FOK! nog heeft, dan gelooft geen hond hem meer
quote:El en Krea
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef MUUS het volgende:
Oi, nu verraad je me, gij onnobele!.
Okay, wie waren de andere 3? Euh, 2. Eentje weet ik al.
quote:Ik heb écht geen flauw idee wie dat was, dat ze weet dat ik m'n konijn Mattienijn genoemd heb betekent iig wel dat ze me echt kent
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja, maar wie was de ex die in het topic postte? Een kloon van jou of heb je daar iemand anders voor op laten draven?
Ik ben geen ex van kasta.
Kan je ook een topic openen met gebruikersnaam Cute21, "Mijn moeder kwam net onder de trein". En vervolgens de mensen uitlachen die vol medelijden reageren.
Ja leuk, op een medium zonder non-verbale communicatie.
quote:Ik deed het beter
Op zaterdag 14 februari 2004 21:43 schreef gelly het volgende:
Dit is overigens ook al tig keer gedaan in R&P, en ik ben benieuwd wat je punt nu uiteindelijk is. Behalve eigengeilerij.
Ik heb me met mn griepkop iig geamuseerd.
En aan de views in de topics te zien, heel veel mensen.
quote:Staat in je fotoboek dumbass
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef kastanova het volgende:[..]
Ik heb écht geen flauw idee wie dat was, dat ze weet dat ik m'n konijn Mattienijn genoemd heb betekent iig wel dat ze me echt kent
quote:Dat staat in je fotoboek, daar plaatste pea4fun een link naar in deel 1, geloof ik. Of ik ben er zelf naartoe gegaan naar aanleiding van haar post, dat kan ook. Het staat er in ieder geval wel in.
Ik heb écht geen flauw idee wie dat was, dat ze weet dat ik m'n konijn Mattienijn genoemd heb betekent iig wel dat ze me echt kent
quote:Ik lees mee.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef MUUS het volgende:
*tromgeroffel*Ik ben geen ex van kasta.
hallmark doet 't nie!
quote:Zoveel mensenkennis heb je dus, om niet eens te weten dat dat in je eigen fotoboek staat
Thanks
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:44 schreef MUUS het volgende:
En ik wil even de groetjes doen aan Xennia.. Dat jullie maar fijn mogen neuken vanavond.
.
quote:Sorry, kon het niet laten
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef Joost87 het volgende:
doorgesleept.Thanks
quote:Wrijf het nog maar ff in ja
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef MUUS het volgende:
*tromgeroffel*Ik ben geen ex van kasta.
quote:Doe eens een keer wat moeite, lamme Indo
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie alleen nergens linkjes naar de eerdere topics, zodat ik dát ook kan lezen
quote:Is toch jammer, zo'n goeie grap, en dan toch zo'n kleinigheidje. Jammer Kassie Wijlen.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Staat in je fotoboek dumbass
quote:*nog meer tromgeroffel*
Op zaterdag 14 februari 2004 21:49 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ik lees mee.
hallmark doet 't nie!
Mijn telefoonnummer is ook niet 0900-loadofcrap.
is daar een beetje druk nu, me dunkt
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:[..]
Ik kom een keer op de koffie als jullie huisje klaar is. .
Ik ga bier drinken, de mazzel.
quote:Met de reputatie en naam die ik hier al zo'n 5 jaar heb hier, was dit verhaal de natte droom van iedere Fokker die mij en mijn arrogantie haat.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef Kontiki het volgende:
Maar ehm, wat is er eigenlijk zo bijzonder aan een lulverhaal op internet verzinnen en anderen daarin laten trappen?
quote:Oh, dan zou ik Yvonne graag even willen vragen een kloonscan te doen
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Staat in je fotoboek dumbass
quote:Ik snap dit soort topiques niet. Zelde als met de SunChaserrel. Erg kansloos als je mij vraagt..
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef yvonne het volgende:
Komop guys, het was een leuke middag en avond en zeer entertainent, als dit al niet meer op FOK! kan, doek het dan maar op.Ik heb me met mn griepkop iig geamuseerd.
quote:Dan mag je samen met ISM komen en kan ik eindelijk dat kwartetje eens doen
Op zaterdag 14 februari 2004 21:52 schreef MUUS het volgende:
Ik kom een keer op de koffie als jullie huisje klaar is..
quote:Je ego zit je iig niet in de weg.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:53 schreef kastanova het volgende:[..]
Met de reputatie en naam die ik hier al zo'n 5 jaar heb hier, was dit verhaal de natte droom van iedere Fokker die mij en mijn arrogantie haat.
Denk ook dat daarom zoveel mensen het verhaal geloofden, omdat ze het zo graag wilden geloven.
quote:In heb jouw reilen en zeilen de afgelopen jaren niet echt gevolgd, dus het sloeg niet echt aan bij me. Ik vraag me trouwens werkelijk af of er echt FOK!ers euforisch van je verhaal zijn geworden.
Met de reputatie en naam die ik hier al zo'n 5 jaar heb hier, was dit verhaal de natte droom van iedere Fokker die mij en mijn arrogantie haat.
Denk ook dat daarom zoveel mensen het verhaal geloofden, omdat ze het zo graag wilden geloven.
quote:cookies
Op zaterdag 14 februari 2004 21:55 schreef Havoc het volgende:
Whehehehehe ik vond het wel geinig maar dat is mijn mening.
quote:
Dacht je dat nou echt
quote:Kom maar langs, ik sta aan Kasta's kant.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Lijkt mij een goed plan om die Kastadinges es ff op zijn bek te rammen, mag ik je adres hebben.
Dan pak ik daarna die kutsnol nog ff van je. Vuil hoerjoch dat je er bent. Reageer ik GVD een keer normaal op je, krijg je dit gesodemieter. Vervelende kleuter. Jochies zoals jij maken het slechte in mij los, ik wil je echt in elkaar rossen lelijk kutjoch.
-edit-
Volwassen reactie trouwens. Jij stond ook niet echt vooraan toen God intelligentie uitdeelde, is het wel?.
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 14-02-2004 21:59]
quote:Martin Blokhuis
Lijkt mij een goed plan om die Kastadinges es ff op zijn bek te rammen, mag ik je adres hebben.
Kom maar hier pisvlek, 1 keer snuiven en ik heb je aan m'n neus hangen .
quote:Anders ga je ff uit je panty om niks.
Dan pak ik daarna die kutsnol nog ff van je. Vuil hoerjoch dat je er bent. Reageer ik GVD een keer normaal op je, krijg je dit gesodemieter. Vervelende kleuter. Jochies zoals jij maken het slechte in mij los, ik wil je echt in elkaar rossen lelijk kutjoch.
quote:Ik denk dat ie juist op dit soort reacties uit is
Leuk.
Wel de webcam aan doen.
quote:
o...ze zijn er dus wel
quote:wacht ff, als het rellen wordt, wil ik er bij zijn met mijn digitale camera
Op zaterdag 14 februari 2004 21:59 schreef kastanova het volgende:[..]
Martin Blokhuis
De Iemker 8
7596 LE RossumKom maar hier pisvlek, 1 keer snuiven en ik heb je aan m'n neus hangen
.
quote:zullen we even een poll houden wie aan kasta zijn kant staat? Ik wil met liefde die kutsnol van hem met mijn eikel strelen. Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
Op zaterdag 14 februari 2004 21:58 schreef Havoc het volgende:[..]
Kom maar langs, ik sta aan Kasta's kant.
quote:Ga ik toch nog wat aan die tips m.b.t. die aangifte van mishandeling hebben
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
Vechten.Leuk.
quote:Je vergeet zijn konijn.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
zullen we even een poll houden wie aan kasta zijn kant staat? Ik wil met liefde die kutsnol van hem met mijn eikel strelen. Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
quote:Kan Dirkyboy niet gewoon even op de De Jackass wannabe's maar dan beter meet komen?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:wacht ff, als het rellen wordt, wil ik er bij zijn met mijn digitale camera
quote:*proest*
zullen we even een poll houden wie aan kasta zijn kant staat? Ik wil met liefde die kutsnol van hem met mijn eikel strelen. Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
quote:Wow!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
Gewoon voor zijn gezicht zijn snol pakken en in d'r pijpsmoel spuiten. Vervolgens naar zijn moeder gaan en haar ook een beurt geven!
quote:wat een liefde op valentijnsdag
quote:Als ik eenmaal mijn elleboog in je nek geparkeerd heb zul je aan bovenstaande kennis niks hebben. Geloof me maar.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:01 schreef kastanova het volgende:[..]
Ga ik toch nog wat aan die tips m.b.t. die aangifte van mishandeling hebben
.
quote:Die Amerikanen moeten zich ook gewoon in Detroit om zeep laten helpen ipv de woestijn.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
Trouwens weer 30 doden in Irak.
quote:Ja wie maakt zich daar nou druk om. Het gaat toch van de grote hoop in die gebieden. Gelukkig zijn er nog een paar leuke valentijnsquizzen op TV
Op zaterdag 14 februari 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
Trouwens weer 30 doden in Irak.
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 14-02-2004 22:06]
quote:Misschien omdat het een pakkende titel was? Misschien hoor. Tevens het feit dat veel mensen TS niet kennen en dus denken dat het een serieus verhaal is? Misschien hoor.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:48 schreef yvonne het volgende:
Komop guys, het was een leuke middag en avond en zeer entertainent, als dit al niet meer op FOK! kan, doek het dan maar op.Ik heb me met mn griepkop iig geamuseerd.
quote:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:05 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
Als ik eenmaal mijn elleboog in je nek geparkeerd heb zul je aan bovenstaande kennis niks hebben. Geloof me maar.
En als je het lef hebt om 1 tegen 1 (je snol mag best meekomen) te vechten dan nodig ik je bij deze uit om vanavond naar Rotterdam te komen. Als je echt een man bent....
Week? Doe maar gelijk voor de komende 5 jaar.
quote:Hej jochie, aangezien jij degene met een grote bek bent, kom gewoon naar Twente, vraag aan een willekeurige voorbijganger waar Martin a.k.a. Mattie woont en ze zullen je allemaal de weg kunnen wijzen.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:05 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
Als ik eenmaal mijn elleboog in je nek geparkeerd heb zul je aan bovenstaande kennis niks hebben. Geloof me maar.
En als je het lef hebt om 1 tegen 1 (je snol mag best meekomen) te vechten dan nodig ik je bij deze uit om vanavond naar Rotterdam te komen. Als je echt een man bent....
quote:ach nee,
[Dit bericht is gewijzigd door Caesu op 14-02-2004 22:08]
quote:kerel, ga naar het Pieter Baan Centrum of zo..
quote:Tja, gefeliciteerd, dan heb je die 10 mensen op de kast gejaagd.
Maar als je nu het topic terugkijkt en ziet dat mensen nu nog serieus reageren is het wel humor ja
[Dit bericht is gewijzigd door Kontiki op 14-02-2004 22:10]
quote:Da's ook wel weer erg over the top.. Ik geloof nooit dat jij zo berucht ende gevreeschd bent in Twente
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef kastanova het volgende:[..]
Hej jochie, aangezien jij degene met een grote bek bent, kom gewoon naar Twente, vraag aan een willekeurige voorbijganger waar Martin a.k.a. Mattie woont en ze zullen je allemaal de weg kunnen wijzen.
quote:Ik vind eigenlijk dat het experiment nog niet ten einden is cos-micV.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:06 schreef cos-micV het volgende:
on topic graag...anders gaat deze dicht.
quote:weg? Het wordt nu net pas leuk!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef kastanova het volgende:
Ik ga zuipen.
quote:Twente...hahahaah daar kent iedereen elkaar. Kutboer dat je bent!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef kastanova het volgende:[..]
Hej jochie, aangezien jij degene met een grote bek bent, kom gewoon naar Twente, vraag aan een willekeurige voorbijganger waar Martin a.k.a. Mattie woont en ze zullen je allemaal de weg kunnen wijzen.
quote:Neuk ze
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef kastanova het volgende:
Ik ga zuipen.
quote:probeer eens 1 zin uit je toetsenbord te laten komen dat niet doordrenkt is met scheldwoorden. Dan kan de rest van de wereld namelijk ook beter aannemen dat jij enige vorm van intelligentie bezit.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:09 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
Twente...hahahaah daar kent iedereen elkaar. Kutboer dat je bent!
quote:niets over boeren he
Op zaterdag 14 februari 2004 22:09 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
Twente...hahahaah daar kent iedereen elkaar. Kutboer dat je bent!
quote:On topic graag.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:08 schreef cos-micV het volgende:[..]
Have fun.
quote:Je verveelt je gewoon de tering en je bent toe aan wat simpel vermaak. Dat kun je natuurlijk ook zeggen.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:09 schreef Havoc het volgende:[..]
Ik vind eigenlijk dat het experiment nog niet ten einden is cos-micV.
Het is juist te zien aan de gedragingen van onder andere Dirkh en die Eerlijke_Klootzak. Dat zij nog niet helemaal de grens tussen *knufkroeliekras* en common sense hebben gevonden.
Ik pleit daarom voor een voortzetting van dit topic om eens te kijken wat voor een reacties we nog meer kunnen verwachten.
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 14-02-2004 22:11]
quote:huh, intelligentie? weet je het zeker?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:10 schreef Havoc het volgende:[..]
probeer eens 1 zin uit je toetsenbord te laten komen dat niet doordrenkt is met scheldwoorden. Dan kan de rest van de wereld namelijk ook beter aannemen dat jij enige vorm van intelligentie bezit.
quote:Nee duh, natuurlijk niet, maar misschien wordt zijn ego op deze manier een beetje positief gestimuleerd en kan hij ook weer een seconde het leven vrolijk bekijken alvorens zijn polsen door te snijden.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
huh, intelligentie? weet je het zeker?
Enne niet overdwars he, gewoon van boven naar beneden!
Leuk topic, ik heb het ook allemaal meegelezen en me rot gelachen
Alleen erg suf dat mijn eerste posts eruit zijn gehaald zeg
Met die posts was het ook nog wel geloofwaardig hoor
quote:ik pas me aan het niveau van deze (en alle zinloze topics van kasta) aan. Dus ga me niet vertellen dat ik me nu weer serieus moet gaan gedragen, want wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:10 schreef Havoc het volgende:[..]
probeer eens 1 zin uit je toetsenbord te laten komen dat niet doordrenkt is met scheldwoorden. Dan kan de rest van de wereld namelijk ook beter aannemen dat jij enige vorm van intelligentie bezit.
(p.s. zie jij 1 scheldwoord???)
quote:Heb je gelijk in...maar als er 'geknokt 'gaat worden....
Op zaterdag 14 februari 2004 22:09 schreef Havoc het volgende:[..]
Ik vind eigenlijk dat het experiment nog niet ten einden is cos-micV.
Het is juist te zien aan de gedragingen van onder andere Dirkh en die Eerlijke_Klootzak. Dat zij nog niet helemaal de grens tussen *knufkroeliekras* en common sense hebben gevonden.
Ik pleit daarom voor een voortzetting van dit topic om eens te kijken wat voor een reacties we nog meer kunnen verwachten.
quote:aah, dat ligt meer in't straatje
Op zaterdag 14 februari 2004 22:13 schreef Havoc het volgende:[..]
Nee duh, natuurlijk niet, maar misschien wordt zijn ego op deze manier een beetje positief gestimuleerd en kan hij ook weer een seconde het leven vrolijk bekijken alvorens zijn polsen door te snijden.
Enne niet overdwars he, gewoon van boven naar beneden!
quote:Don't wanna say I told you so but I told you so
Op zaterdag 14 februari 2004 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goeie actie trouwens. Chapeau.
quote:Ja: klootzak. Dat woord kun je echt niet zeggen op een SGP-vergadering
Op zaterdag 14 februari 2004 22:13 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
ik pas me aan het niveau van deze (en alle zinloze topics van kasta) aan. Dus ga me niet vertellen dat ik me nu weer serieus moet gaan gedragen, want wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Laten we eerlijk zijn, al ben ik een klootzak: ONZIN hoort ergens anders dan in R&P.(p.s. zie jij 1 scheldwoord???)
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 14-02-2004 22:15]
quote:wellicht moet je eens je best doen voor het eerst gebruik te maken van die grijze berg stront die ze bij jou hebben ingespoten, lukt je niet geloof ik.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:13 schreef Dirkh het volgende:
Tjonge wat is die Kaskanova een grappig jochie. Echt een die het slechte in je boven kan halen, met zijn irritante kutkoppie. En dan ook nog eens denken dat ie onschendbaar is...beetje dom...
Think again..
quote:Waarom reageert u niet onder uw échte username?
ik pas me aan het niveau van deze (en alle zinloze topics van kasta) aan. Dus ga me niet vertellen dat ik me nu weer serieus moet gaan gedragen, want wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Laten we eerlijk zijn, al ben ik een klootzak: ONZIN hoort ergens anders dan in R&P.(p.s. zie jij 1 scheldwoord???)
quote:Nobody likes a wise-ass, wise-ass.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:14 schreef Lolalala het volgende:
Don't wanna say I told you so but I told you so
Maar je begrijpt zeker toch wel, helemaal als je dit ook IRL doet, dat er ooit een dag gaat komen waar je serieus wilt/moet worden genomen, en waar dat vervolgens niemand meer doet.
Vanwege al die verhaaltjes/manipulaties.
quote:je past je NIET aan, je was al zo
quote:Tja, en dat vind jij vreemd?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:14 schreef cos-micV het volgende:Er is al een boel gezeik aan de gang over dit topic....vandaar.
quote:Jup.
quote:en dat weet ik zelfs met mijn minder dan 9000 posts en 2 jaar Fok! geschiedenis.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:16 schreef Havoc het volgende:[..]
Jup.
Maar kanonne zeg, wat laat jij je op de kast(anova) jagen zeg. Als je een beetje zou weten wie Kasta is, dan kun je er gewoon van uitgaan dat het voor geen meter klopt en dat hij je in de zeik zit te nemen. Verder is Kasta absoluut geen persoon die zijn privé leven op internet gaat keilen.
Dan moet je al op zn muil gaa trappen ofzo terwijl die op de grond ligt, dat zie ik iemand die z'n vriendin betrapt niet zo 123 doen
quote:Heb jij iemand nodig om het slechte in je naar boven te halen?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:13 schreef Dirkh het volgende:
Tjonge wat is die Kaskanova een grappig jochie. Echt een die het slechte in je boven kan halen, met zijn irritante kutkoppie. En dan ook nog eens denken dat ie onschendbaar is...beetje dom...
Think again..
quote:Er gaat niet geknokt worden. Dat zou ubertriest zijn. Je wordt door een user in de maling genomen en dan ga je knokken? Ik bedoel, we zijn al een paar duizend jaar uit de holen gekropen, dus denk niet dat het zo ver zal komen.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:14 schreef cos-micV het volgende:[..]
Heb je gelijk in...maar als er 'geknokt 'gaat worden....
Er is al een boel gezeik aan de gang over dit topic....vandaar.
quote:3 dode mannen uit Echt waren Hells-Angels en zwembad ingestort in Moskou. Owja, Griekenland is ingesneeuwd, prima wintersportmogelijkheden op Kreta.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
In Israel ook weer een aanslag.
Tot zover het nieuws
quote:echter zijn er nog enkelen achtergebleven, dus past op
Op zaterdag 14 februari 2004 22:18 schreef Havoc het volgende:[..]
Er gaat niet geknokt worden. Dat zou ubertriest zijn. Je wordt door een user in de maling genomen en dan ga je knokken? Ik bedoel, we zijn al een paar duizend jaar uit de holen gekropen, dus denk niet dat het zo ver zal komen.
quote:Ach welnee. Kleine knulletjes met een grote waffel die het niet kunnen hebben dat ze in een geintje zijn gestonken, that's all.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:14 schreef cos-micV het volgende:[..]
Heb je gelijk in...maar als er 'geknokt 'gaat worden....
quote:Brabanders zijn tot alles instaat.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:18 schreef Havoc het volgende:[..]
Er gaat niet geknokt worden. Dat zou ubertriest zijn. Je wordt door een user in de maling genomen en dan ga je knokken? Ik bedoel, we zijn al een paar duizend jaar uit de holen gekropen, dus denk niet dat het zo ver zal komen.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Nobody likes a wise-ass, wise-ass.
.
quote:Deh ge ut moar wit
Op zaterdag 14 februari 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:[..]
Brabanders zijn tot alles instaat.
Bij een volgend topic over een vriendin die is vreemdgegaan kunnen we de TS helemaal afzeiken omdat we toch wel weten dat die een geintje uithaalt.
Is het wel serieus, dat maakt het dubbelgrappig. De wanhoop van zo'n iemand belachelijk maken is toch lachen.
hihi.
quote:braobantse gemoedelijkheid
Op zaterdag 14 februari 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:[..]
Brabanders zijn tot alles instaat.
quote:Ja, net zoals Indo's bounty's worden genoemd: bruin van binnen en wit van binnen.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:15 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
je past je NIET aan, je was al zo
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:18 schreef nozem het volgende:[..]
3 dode mannen uit Echt waren Hells-Angels en zwembad ingestort in Moskou. Owja, Griekenland is ingesneeuwd, prima wintersportmogelijkheden op Kreta.
Tot zover het nieuws
[Dit bericht is gewijzigd door E_Cartman op 14-02-2004 22:22]
quote:Ligt het aan de naam ofzo?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:17 schreef MUUS het volgende:[..]
Heb jij iemand nodig om het slechte in je naar boven te halen?
.
ik zei meteen al dat ik m niet geloofde
quote:100% mee eens...
Op zaterdag 14 februari 2004 21:33 schreef Kontiki het volgende:
Ja leuk hoor, geil je nu nog meer op jezelf?
quote:Yep, normaal ben ik heel erg beheersd. Kastanova is gewoon een vervelnd, verwend, arrogant gozertje (en ook een beetje dom, maar daar komt hij later zelf wel op terug..ring...ring) en daarbij vind ik het leuk om tegen hem aan te kankeren.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:17 schreef MUUS het volgende:[..]
Heb jij iemand nodig om het slechte in je naar boven te halen?
.
quote:Indo's hebben hun huiskamer doorgaans zo nodig nog kitscheriger ingericht dan de gemiddelde bewoner van de Jordaan.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:21 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
Ja, net zoals Indo's bounty's worden genoemd: bruin van binnen en wit van binnen.
Ik weet tenminste wat trots zijn op de aziatische cultuur inhoudt, sta daarom ook achter de maluku, die weten wat trots is.
Het is misschien een topic waar je het liefst NIET over wil beginnen maar: ben je weleens bij een indo thuis geweest? Je ziet geen enkel verschil met die Nederlandse huiskamer. Je bent gewoon een knuffelallochtoon!
quote:Ik geloof dat de NS op tijd rijdt trouwens, tijd om die houding om te zetten in daden. Pak je ffies die van Rotterdam-Haarlem om 22:26?
Ja, net zoals Indo's bounty's worden genoemd: bruin van binnen en wit van binnen.
Ik weet tenminste wat trots zijn op de aziatische cultuur inhoudt, sta daarom ook achter de maluku, die weten wat trots is.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:22 schreef yvonne het volgende:[..]
Ligt het aan de naam ofzo?
quote:Ik heb zo het vermoeden dat kastanova zelf ook wel door heeft dat-ie nooit meer een serieus topic in R&P kan openen. Mocht-ie daar behoefte aan krijgen that is.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:20 schreef Sidekick het volgende:
Grappige actie.Bij een volgend topic over een vriendin die is vreemdgegaan kunnen we de TS helemaal afzeiken omdat we toch wel weten dat die een geintje uithaalt.
Is het wel serieus, dat maakt het dubbelgrappig. De wanhoop van zo'n iemand belachelijk maken is toch lachen.
hihi.
quote:gast, ga naar mijn homepage en ontdek dat ik een rasechte brabander ben, geboren te geldrop.
Het is misschien een topic waar je het liefst NIET over wil beginnen maar: ben je weleens bij een indo thuis geweest? Je ziet geen enkel verschil met die Nederlandse huiskamer. Je bent gewoon een knuffelallochtoon!
Indo's heb ik gezien inmiddels, in alle kleuren en maten zowel in NL als in ID.
Maluku? ja, Malut dan Malsel, provincies van Republik Indonesia, zoals het moet zijn (oei, vast tegen het zere beentje)
quote:valt wel mee hoor ( ik ben trouwens 100% NL-er)
Op zaterdag 14 februari 2004 22:22 schreef nozem het volgende:[..]
Indo's hebben hun huiskamer doorgaans zo nodig nog kitscheriger ingericht dan de gemiddelde bewoner van de Jordaan.
quote:hij moet eerst eventjes die naar Eindhoven pakken
Op zaterdag 14 februari 2004 22:22 schreef Havoc het volgende:[..]
Ik geloof dat de NS op tijd rijdt trouwens, tijd om die houding om te zetten in daden. Pak je ffies die van Rotterdam-Haarlem om 22:26?
quote:Uhhuh, en ik heb roze olifantjes in mijn huiskamer die de cancan dansen.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:[..]
Yep, normaal ben ik heel erg beheersd. Kastanova is gewoon een vervelnd, verwend, arrogant gozertje (en ook een beetje dom, maar daar komt hij later zelf wel op terug..ring...ring) en daarbij vind ik het leuk om tegen hem aan te kankeren.
De kans dat Kastanova en ik samen een homohuwlijk sluiten is vrij klein. Al zou hij dat best wel willen.
quote:edit: laat maar
Op zaterdag 14 februari 2004 22:24 schreef MUUS het volgende:[..]
Uhhuh, en ik heb roze olifantjes in mijn huiskamer die de cancan dansen.
[Dit bericht is gewijzigd door indahnesia.com op 14-02-2004 22:26]
quote:Maar hij spelt wel beter.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:[..]
Yep, normaal ben ik heel erg beheersdt. Kastanova is gewoon een vervelend, verwend, arrogant gozertje (en ook een beetje dom, maar daar komt hij later zelf wel op terug..ring...ring) en daarbij vind ik het leuk om tegen hem aan te kankeren.
De kans dat Kastanova en ik samen een homohuwlijk sluiten is vrij klein. Al zou hij dat best wel willen.
Geldt overigens ook voor Eerlijke_Klootzak.
quote:je weet best wat ik bedoel met aanpassen, waar je zelf over begon. Dus ga niet intelligent lopen doen. En als je een rasechte brabander bent, waarom zet je geen site op oor brabo's. Door jullie blanken is onze oosterse cultuur helemaal opengebroken, letterlijk en figuurlijk
Op zaterdag 14 februari 2004 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
gast, ga naar mijn homepage en ontdek dat ik een rasechte brabander ben, geboren te geldrop.
Indo's heb ik gezien inmiddels, in alle kleuren en maten zowel in NL als in ID.
Maluku? ja, Malut dan Malsel, provincies van Republik Indonesia, zoals het moet zijn (oei, vast tegen het zere beentje)
quote:direct door naar het PBC
Op zaterdag 14 februari 2004 22:26 schreef Havoc het volgende:[..]
Maar hij spelt wel beter.
En als jij je zo erg laat opnaaien op internet wordt het misschien tijd om eens naar http://verslaving.start.nu/ te gaan.Geldt overigens ook voor Eerlijke_Klootzak.
quote:Anders ga je naast je kasta-frustratie ook nog even over iets anders off-topic lopen zeuren.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:26 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
je weet best wat ik bedoel met aanpassen, waar je zelf over begon. Dus ga niet intelligent lopen doen. En als je een rasechte brabander bent, waarom zet je geen site op oor brabo's. Door jullie blanken is onze oosterse cultuur helemaal opengebroken, letterlijk en figuurlijk
quote:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHahaha
je weet best wat ik bedoel met aanpassen, waar je zelf over begon. Dus ga niet intelligent lopen doen. En als je een rasechte brabander bent, waarom zet je geen site op oor brabo's. Door jullie blanken is onze oosterse cultuur helemaal opengebroken, letterlijk en figuurlijk
quote:Man, man ,man. Bouw dan een hut op Sulawesi en ga de rest van je leven garnalen vissen en genieten van de Oosterse cultuur aldaar..
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 14-02-2004 22:29]
quote:ach, kennelijk ben je niet bijster snugger, want dan zou je je eerst inlezen in bepaalde dingen (zoals mijn websites) en bedenk je even dat ik niet diegene was die Onsch Indië verroverde, en dat ik er bar weinig aan kan doen.
Ik voel me dus niet bepaald aangesproken door je, zeker niet op de toon zoals je die tegen me aanstaat. Beetje grote bek leveren in een land dat verdomme nog van blanken is ook.. Ga lekker in Indonesia de RMS verkondigen, weet je zeker dat je direct de bak in gaat.
quote:Daar kom ik net vandaan klootzakken
Op zaterdag 14 februari 2004 22:26 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
direct door naar het PBC
quote:een gefrustreerde orang Maluku is tot gekke dingen in staat.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:27 schreef MUUS het volgende:[..]
Anders ga je naast je kasta-frustratie ook nog even over iets anders off-topic lopen zeuren.
quote:Je bent je prozac daar vergeten, zul je toch ff terug moeten gaan.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:28 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:[..]
Daar kom ik net vandaan klootzakken
![]()
Jullie weten niet hoe het is als je vrijheid op deze manier wordt weggenomen, ga dus geen grappen maken hierover!
Op naar de volgende hoax.
O ja, wil een nerd ff spellingscontrole voor me doen, ik heb te weinig tijd om snugger te gaan doen, terwijl ik het niet ben.
quote:Vechten ?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:31 schreef yvonne het volgende:
Nou, lul het ff vol, hebben we dat ook weer gehad
quote:Of je laat je niet zo meeslepen op internet, en ga je ongeacht wat er aan de hand is fijn je serie kijken. Dat is namelijk 1 van de tekenen van internetverslaving.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:31 schreef Dirkh het volgende:
Goed, ik ben weer wat afgekoeld (komt dus door de het schitteren van afwezigheid van Kastanova).
Jullie worden bedankt, mis ik gvd een half uur van CSI, sukkels.
quote:maare, stuur eens een mailtje, kan ik je uitnodigen voor een hapje en een drankje, je verhaal tegen 'mij' boeit me wel. je kan mijn email in mijn profiel vinden. Ik ben nog tot 28 feb in eindhoven, dan ben ik 3 weken naar je grote vijand Republik Indonesia.
quote:hoe kan je nu grappig proberen te doen in zo'n serieus forum
Op zaterdag 14 februari 2004 22:32 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
hahaahaha, ik snap niet hoe stom jullie kunnen zijn om om mijn reacties in te gaan. Het was gewoon een misselijke grap, net als die van kasta.
Ik heb persoonlijk niks tegen die gast en jullie gaan hier helemaal zitten flippen omdat jullie Idols hebben gemist! wat een stelletje gasten ... No hard feelings, aight!
quote:valt weer tegen idd
Op zaterdag 14 februari 2004 22:33 schreef yozd het volgende:
Dus geen gevecht? ...jammer
quote:Zolang jij braaf je pilletjes blijft slikken is er inderdaad niets aan de hand. Maar ik moest van de leidinggevende van hier melden dat tijdens je volgende evaluatiegesprek er toch een aantal zaken besproken moeten worden.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:32 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
hahaahaha, ik snap niet hoe stom jullie kunnen zijn om om mijn reacties in te gaan. Het was gewoon een misselijke grap, net als die van kasta.
Ik heb persoonlijk niks tegen die gast en jullie gaan hier helemaal zitten flippen omdat jullie Idols hebben gemist! wat een stelletje gasten ... No hard feelings, aight!
H. Avoc
Pieter Baan Centrum.
quote:Nee, over vreemdgaan.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:34 schreef Kontiki het volgende:
Waar gaat dit over? Indonesiers, bladiebla.
quote:nee, eigenlijk niet.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:34 schreef Kontiki het volgende:
Waar gaat dit over? Indonesiers, bladiebla.
Ik denk dat Kerry ook in Massachutes wint.
En jullie ?
Dat is waar de 3de -en laatste- WO begint. Steun India, zorg voor een China dat qua mensenrechten en economie en welzijn goed staat, en we kunnen snel herstellen.
In Iran zal een revolutie plaatsvinden. Noord-Korea en Syrie zullen ook schoongeveegd moeten worden dan.
Zorg dat Irak goed zelfstandig wordt voor die tijd. Een onstabiel Irak vergroot de problemen tijdens WO 3 alleen maar.
En na die tijd moeten we ons concentreren op Afrika. Dat is nog te vaag om iets over te voorspellen.
quote:Weet je al hoeveel later en is het geen fake bericht ?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:48 schreef Havoc het volgende:
Koffie Annan is net tijdens een bezoek aan een restaurant onwel geworden. Toestand kritiek, meer info later.
quote:Zie jij Sidekick nog posten dan?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:[..]
Weet je al hoeveel later en is het geen fake bericht ?
quote:Shit.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:51 schreef Havoc het volgende:[..]
Zie jij Sidekick nog posten dan?
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:52 schreef tong80 het volgende:[..]
Shit.
voor tong80
quote:Ja klopt. Wat voor kleur onderbroek heb je aan ?
Op zaterdag 14 februari 2004 22:53 schreef E_Cartman het volgende:
tong80 jij bent best wel een beetje nieuwsgierig.
quote:En jij bent een newbie, die naar alle waarschijnlijkheid niet een beetje heeft ingelezen en dus gewoon ritueel door een bushokje moet flikkeren.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:53 schreef E_Cartman het volgende:
tong80 jij bent best wel een beetje nieuwsgierig.
heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |