Vond het een zeer goede film, enigste wat ik te klagen heb (en dat lag 'm niet eens aan de film, maar meer aan de bioscoopinstallatie zelf volgens mij...) is dat het geluid voor de laatste 10 min. niet meer synchroon liep met het beeld...
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 00:45 schreef Aced het volgende:
Vandaag naar Evolution geweestVond het een zeer goede film, enigste wat ik te klagen heb (en dat lag 'm niet eens aan de film, maar meer aan de bioscoopinstallatie zelf volgens mij...) is dat het geluid voor de laatste 10 min. niet meer synchroon liep met het beeld...
quote:Zo ziet men maar weer: niets zo subjectief als humor....
Op vrijdag 13 juli 2001 21:15 schreef Duiveltja het volgende:[..]
![]()
Heb jij poep in je hoofd zitten ofzo?? ik ben gister naar die film geweest en staat bij mijj in me top drien slechtste films die ik ooit heb gezien. De grappen waren niet grappig om maar over het acteerwerk te zwijgen kheb in de hele film volgens mij maar 1 keer gelachen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:heppie wel gelijk in maar tijdens de zogenaamde grappen bleeft het in de zaal akelig stil
Op vrijdag 13 juli 2001 21:20 schreef Smots het volgende:[..]
Zo ziet men maar weer: niets zo subjectief als humor....
quote:AUW....
Op vrijdag 13 juli 2001 21:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
heppie wel gelijk in maar tijdens de zogenaamde grappen bleeft het in de zaal akelig stil
quote:Vandaag gedaan
Op woensdag 11 juli om 11.26 schreef Theeboon het volgende:
Dan moet je 'Gattaca' eens huren. Een prachtige film met Ethan Hawke in de hoofdrol.
Vanavond heb ik als "voorgerecht" de film "10 things I hate about you" gekeken en ik moet zeggen dat ik 'm erg leuk vond. Goed acteerwerk van de jonge acteurs, leuke grappen Ik geef 'm een 8
En daarna heb ik dus Gattaca gekeken, met Ethan Hawke, Uma Thurman en Jude Law.
Gewéldige film!!! Absoluut een aanrader. Ik kan me niet heugen dat het een grote klapper is geweest maar dat is echt onterecht. Zeer goede opbouw van de spanning, prima acteerwerk van de drie hoofdrolspelers (met naar mijn mening vooral Jude Law die er uit sprong) en een erg doordacht verhaal.
* Fannetje geeft 'm vooralsnog een 9+ en gaat m deze week zeker nog eens bekijken
quote:Nee, laatste keer dat ik controleerde niet...
Op vrijdag 13 juli 2001 21:15 schreef Duiveltja het volgende:![]()
Heb jij poep in je hoofd zitten ofzo??
quote:Mijn nederige excuses voor het feit dat ik genoten heb van deze film...
ik ben gister naar die film geweest en staat bij mijj in me top drien slechtste films die ik ooit heb gezien. De grappen waren niet grappig om maar over het acteerwerk te zwijgen kheb in de hele film volgens mij maar 1 keer gelachen.![]()
![]()
![]()
![]()
DVD Rocks
Een soort gemoderniseerde versie van 'It's a wonderful life'. Ondanks dat hij het niveau van die film nergens haalt, is het zeker geen onvermakelijke film.
Eindelijk weer eens zo'n ouderwetse ontroerende no-nonsens film.
* Lamon vindt Pulp Fiction enzo best goed, maar je kan een formule ook dood draaien
quote:The Truman Show is ook door dezelfde schrijver (Andrew Niccol) geschreven, maar ik gok dat je die al gezien hebt
Op vrijdag 13 juli 2001 23:21 schreef Fannetje dat ze Gattaca goed vond.
Zo niet, ook doen!
quote:Tommy is cool! Alleen verhuren ze 'm niet bij de videotheken hier in de buurt. Waar heb jij 'm vandaan gehaald? En was de beeld- en geluidskwaliteit nog een beetje te doen?
Op vrijdag 13 juli 2001 23:06 schreef waspman het volgende:
- Tommy
quote:ik heb 'm gekocht bij www.cd-direkt.nl duurde wel erg lang voordat ik 'm had... kwaliteit van het beeld is goed, maar de muziek klinkt wel stoffig...
Op zaterdag 14 juli 2001 02:40 schreef w.o.r. het volgende:[..]
Tommy is cool! Alleen verhuren ze 'm niet bij de videotheken hier in de buurt. Waar heb jij 'm vandaan gehaald? En was de beeld- en geluidskwaliteit nog een beetje te doen?
deze zomer komt de geremasterde DVD uit...
Vanavond naar Tomb Raider
Michael Mann's 'epos' met Al Pacino en Russel Crowe over '60 minutes', het Amerikaanse actualiteitenprogramma. Russel Crowe speelt de 'insider' vanuit de sigarettenindustrie. Prachtige film.
quote:toevallig zeg..ik ook
Op zaterdag 14 juli 2001 19:28 schreef aa het volgende:
Uhm.. donderdag heb ik Meet the parents gekeken en gisteren Snatch en Keeping the Faith.
quote:Dit wordt wel erg vreemd... laatst met The Talented Mr. Ripley hadden we ook tegelijk dezelfde film gezien
Op zaterdag 14 juli 2001 21:04 schreef Qarinx het volgende:[..]
toevallig zeg..ik ook
leuke film met errug grappige dialogen.
Ik vond vooral de rol van Pitt als onverstaanbare zigeuner wel goed neergezet.
Wel jammer dat ik pas op 10 minuten voor 't eind erachter kwam dat "Dolby Surround" niet aanstond.
quote:Had al vaker wat over Gattaca gelezen op Fok!
Op vrijdag 13 juli 2001 23:21 schreef Fannetje het volgende:
En daarna heb ik dus Gattaca gekeken, met Ethan Hawke, Uma Thurman en Jude Law.
Inderdaad een hele mooie film!
quote:DVD DVD DVD
Op zaterdag 14 juli 2001 23:18 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dus vandaag heb ik 'm gewoon maar gekocht.
Ring
Fight Club (derde keer)
nu: Reservoir dogs
quote:Was het wat?
Op zondag 15 juli 2001 03:39 schreef Aaargh! het volgende:
Jurassic Park 3
pff wat een saaie film zeg... Het is dat er nog e.e.a. aan fraaie types in spelen maar voor de rest...
quote:Meer van hetzelfde, wel leuk hersenloos entertainment, niet meer dan dat.
Op zondag 15 juli 2001 23:30 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Was het wat?
(geen spoilers plz)
ga zo A.I. Artificial Intelligence kijken
quote:Ik vond hem zooooooooo saai. Maar dat zal wel aan mij liggen dan. Kep daarstrax Resevoir Dogs gekeken en zit nu Office Space op dvd te kijken. (allebei zwaar coole films). Voor vannacht liggen nog klaar The Watcher en Snatch
Op maandag 16 juli 2001 00:45 schreef Arjeninho het volgende:
Heb Cast Away gezien net. Erg leuke film met een goed acterende Tom Hanks. Een aanrader!
gisteravond nog een stukje van Reservoir Dogs
Wie zin heeft in een goed staaltje cynische humor moet deze razendsnelle David Mamet flick ff uitchecken...
Topfilmpje! Echt grappige humor
o.a met de stemmen v. David Spade, Wendie Malick (frm. Just Shoot Me) John Goodman (Roseanne), Patrick Warburton (Seinfeld)
U have to see this one
Wat een kolder zeg... film die zelf maar niet weet tot welk genre het zichzelf wil rekenen.
Daarnaast si het ronduit KNAP om een film te maken die mij Renee Zellweger bijzonder hard wil laten slaan
Five thumbs down
V>
Script heeft een Oscar gewonnen in 1998, best adaptation of a novel (of hoe ze 't ook noemen).
quote:Nee, nog niet gezien dus
Op zaterdag 14 juli 2001 02:04 schreef Theeboon het volgende:[..]
The Truman Show is ook door dezelfde schrijver (Andrew Niccol) geschreven, maar ik gok dat je die al gezien hebt
Zo niet, ook doen!
*checkt IMDB*
7,8.. Niet verkeerd
Maar hoofdrolspeler Jim Carrey... *ril*
Naja, daar moet ik me dan maar even overheen zetten
quote:Je zult meteen Jim Carrey veel meer waarderen, echt, hij speelt er perfect in
Op maandag 16 juli 2001 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Maar hoofdrolspeler Jim Carrey... *ril*
Goeie film, alleen vraag ik me af... zou Zed nou aids gekregen hebben van het bloed van Eric?
Totaal niet te vergelijken met deel 1, was heerlijk om naar te kijken.
Over een uurtje of 10 ga ik Cast away zien maar nu eerst ff slapie doen.
quote:Die is briljant, ja...
Op dinsdag 17 juli 2001 01:09 schreef Arjeninho het volgende:
Shallow Grave.Leuke zwarte komedie/thriller. O.a. Ewan McGregor.
V.
quote:Goede kwaliteit, of opgenomen uit de bioscoop?
Op dinsdag 17 juli 2001 15:40 schreef Aaargh! het volgende:
Gisteravond "Final Fantasy : The spirits within" gezien. was heel anders dan ik verwacht had, niet slecht ofzo, maar anders.
Vanavond: "Galaxy Quest" ?/10
quote:Tot het genre 'goede film' volgens mij. En dat lukt prima naar mijn bescheiden mening.
Op maandag 16 juli 2001 13:28 schreef Verbal het volgende:
Nurse BettyWat een kolder zeg... film die zelf maar niet weet tot welk genre het zichzelf wil rekenen.
* Lamon vindt dat men in tegenstelling tot het populaire gezegde zeker over smaak moet kunnen twisten
Vele malen beter dan de film die ik hiervoor in de bios zag: Swordfish (o.a. John Travolta). Het lijkt even veelbelovend in het begin, maar daarna zit er werkelijk niets opzienbarends meer in. Vlak en flauw!
quote:Zag Brando er nog een beetje gezond uit?
Op woensdag 18 juli 2001 00:37 schreef Gaoxing het volgende:
Niet vandaag, maar afgelopen weekend: The Score, met Robert DeNiro, Edward Norton en Marlon Brando. Geen opzienbarend verhaal, maar wel mooie beelden, geweldig acteerwerk en relaxte muziek.
quote:telesync, maar wel een goeie.
Op dinsdag 17 juli 2001 16:28 schreef speknek het volgende:[..]
Goede kwaliteit, of opgenomen uit de bioscoop?
gisteravond de helft van "Crocodile dundee in LA" , ga zo de 2e helft wel kijken
quote:Behalve dan dat ie naar het einde toe ronduit belachelijk werd.
Op woensdag 18 juli 2001 15:09 schreef Hoekie het volgende:
Gossip - leuke plot, voor de rest wel o.k.
Het is maar een film.
quote:Het is maar een film.
Op woensdag 18 juli 2001 17:23 schreef Mza het volgende:
Vannochtend Hackers gezien. Zo slecht dat ie lachwekkend word. Ik vraag me echt af waar ze die hackers op gebaseerd hebben
Al was het alleen al om Angelina Jolie die er in die film wel ERG schmekschmek uitziet.
afgezien van de "uiterlijke" verandering(die Hanks goed heeft weten neer te zetten) was de film ronduit slaapverwekkend.
Vooral de eindscène waar Hanks heel symbolisch op de "crossroads of his life" stond vond ik erg voorspelbaar.
Waardering : 5,5 / 10.
quote:Die is zooo gaaf.. heb dubbel gelegen om die film..vooral als Trekkie zijnde
Op dinsdag 17 juli 2001 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond: "Galaxy Quest" ?/10
Wat vond Strolie er van?
En ik ben geen seconde gaan sukkelen Aernout!
Mooi portret. Of Oliver Stone getracht heeft de waarheid te benaderen weet ik niet. Maar doet waarheid er achteraf nog toe?
een beetje te .. ja te alles.. klef overdreven etc
de dieren waren wel aardig gedaan..
wat is er met de eddie murphy van delerium en raw gebeurt? scherp snel grappig.. is geen kont meer van over
mollie
quote:Hij was inderdaad erg leuk/ leuker dan ik had verwacht. Een stuk beter dan Vertical Limit die ik een dag eerder had gezien.
Op woensdag 18 juli 2001 23:52 schreef Gellarboy het volgende:
Galaxy Quest vond ik ook geweeeeeeeldig!
Terwijl ik echt een buttfilm had verwacht.Wat vond Strolie er van?
Vooral die opmerking van Sigourney Weaver op het laatst ("Airducts? Why is it always airducts?").
--verwijzing naar Alien-films--
Geweldige film met zeer verrasend einde!!!
Ik vond het iig een bijzondere film.
Wat een shitfilm zeg, echt héél dom. Ik heb wel dubbel gelegen van het lachen, omdat ie zó dom was.
Een erg zoetsappig verhaal over een yup die opeens in een burgerlijk gezin terecht komt... een typische "An All American Story" die mij niet geheel kon boeien.
Laatste tijd worden er IMHO weinig echt goede films meer uitgebracht.
Vanavond dan ook maar weer " Empire Strikes Back " kijken.
Duurt bijna 3 uur maar verveelt geen minuut. Erg goed verhaal, mooi gespeeld!! Zeer zeker een aanrader voor mensen die 'm nog niet gezien hebben. Ik geef m een 9
Vreemd dat zo'n beetje alle films van Roger Donaldson barslechte cijfers hebben op imdb.com, behalve No Way Out met Kevin Costner en Thirteen Days met Kevin Costner.
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 21-07-2001 02:05]
Hele goede film met een heel leuk eind. Dus nu maar snel Snatch huren.... (beide van Guy Ritchie)
quote:Die film is juist zo brilliant omdat ie zo dom is
Op vrijdag 20 juli 2001 09:45 schreef Kari het volgende:
Heb gisteravond in de bios (per ongeluk) A Night at McCool's gezien met Liv Tyler, Michael Douglas, John Goodman en... Matt DillonWat een shitfilm zeg, echt héél dom. Ik heb wel dubbel gelegen van het lachen, omdat ie zó dom was.
quote:Ben je echt de 1e van wie ik dat hoor. Wilde er nl. ook naartoe, maar iedereen die ik ken die m al gezien had, vond m slecht/hooguit redelijk.
Op zaterdag 21 juli 2001 01:22 schreef Qarinx het volgende:
Pearl Harbor.. wat een mooie film!
tergend langzaam, saaie dialogen, weinig actie, maar wel een bizar en fascinerend plot.
Alhoewel de film me op 't moment zelf weinig kon boeien, had hij me naderhand toch wel aan het denken gezet.
quote:Ja, ik had al de indruk dat de makers de bedoeling hebben om hier een soort camp hype van te maken maar dat is wat mij betreft mislukt, daar is ie net niet " over the top" genoeg voor.
Op zaterdag 21 juli 2001 02:11 schreef Aaargh! het volgende:Die film is juist zo brilliant omdat ie zo dom is
![]()
je moet d'r niet voor het verhaal heengaan
Denk je dat The Village People door deze film weer populair worden?
quote:Klassiek! Heb als heel klein jochie al eens gezien, die zingende zaag soundtrack is me altijd bijgebleven
Op vrijdag 20 juli 2001 01:06 schreef Theeboon het volgende:
Cutter's Way.
Best goed, soms beetje vaag.
Deze staat op numero uno in mijn film-top 10 aller tijden, dus m'n mening is duidelijk.
quote:Ja, als je de geforceerde liefdesverhaallijn eruit haalt
Op zaterdag 21 juli 2001 01:22 schreef Qarinx het volgende:
Pearl Harbor.. wat een mooie film!
quote:ik denk dat het veel mooier is om 'm op grootscherm te kijken.. op divx komt ie was niet zo goed over..
Op zaterdag 21 juli 2001 05:38 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ben je echt de 1e van wie ik dat hoor. Wilde er nl. ook naartoe, maar iedereen die ik ken die m al gezien had, vond m slecht/hooguit redelijk.
Aanval schijnt mooi te zijn, maar het verhaal nogal saai en echt "Amerikaans" romantisch etc...is mij verteld
Denk dat ik de divx;) dan maar s kijk ipv van naar de bios...
en wat betreft dat "Amerikaans" romantisch.. daar houd ik wel van
ik ga 'm nog een keer zien in bios..
Als je de trailer hebt gezien verwahct je er iets heel anders van dan dat het is, maar ik zal maar niet teveel zeggen voor als mensen hem nog willen zien
Mijn best vriendinnetje heeft dr arm gebroken dus het is onze film vakantie.
Vorige week heb ik ook 'teaching ms tingle' gezien en nog twee waarvan ik de namen al niet meer weet.
Ronin, en ik vond het best wel een goede film Vond het alleen een ietsje frustrerend (ok, beetje overdreven, maar ik had het wel fijn gevonden als ze dat nou FF lieten zien...) dat je er niet achter komt wat er nou in die koffer zat...
quote:Aaaaaaaaaaaaaargh, ik wil er ZO GRAAG heen...
Op zondag 22 juli 2001 22:24 schreef Barb het volgende:
Tombraider.
Viel een beetje tegen, wel supervette actiescenes, maar ik vond de Lara die ik altijd in gedachten heb, net wat echter overkomen dan deze. Deze is net wat tè touigh. En voor de dialogen hoef je al helemaal niet te gaan.Toch ... voor een actiefilm is erg goed kijkbaar.
Ik heb vandaag "Girl, Interrupted" gezien. Ook met Jolie overigens. Mooie film.
[edit - Oh nee, we hebben net nog 4 gulden gevonden... Kun je daar een blik soep van kopen???]
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 22-07-2001 23:29]
Dat was ff een fikse tegenvaller, en dat voor een film waar ik al niet zoveel van verwachtte. Ik wist dat het verhaal niets zou worden, maar de actie was nog en eens half zo spectaculair als ik gehoopt had. Het enigste plus puntje was Lara Croft.
Unbreakable met Bruce Willis: Vond m beetje saai, het verhaal was op zich wel ok.
The Art of War met o.a. Wesley Snipes: Beetje warrige film, t was eerst moeilijk om een lijn in het verhaal te ontdekken. Niks byzonders verder.
Toch 1 van de beste thrillers van de afgelopen jaren, vind ik. (samen met U-turn)
Dat vastzitten in zo'n woestijndorpje geeft toch wel een heel benauwd sfeertje.
quote:Net zelf ook The Hole gezien. 'k vond de opbouw in de film heel aardig, alleen de ontknoping nogal tegenvallen. Dit gewoon vergeten, en genieten van de eerste 3/4 van de film...
Op zondag 22 juli 2001 18:26 schreef Thetallguy het volgende:
The Hole, vannachtAls je de trailer hebt gezien verwahct je er iets heel anders van dan dat het is, maar ik zal maar niet teveel zeggen voor als mensen hem nog willen zien
Het is aan te raden om deze film te zien in een bioscoop met goed geluid, vanwege de schrikeffecten e.d.
quote:Ik had ervoor teveel gezopen dus ben 1x weggelopen om te pissen en moest tegen het einde van de film weer, maar ben toen meer blijven zitten
Op maandag 23 juli 2001 02:19 schreef Ettepet het volgende:[..]
Net zelf ook The Hole gezien. 'k vond de opbouw in de film heel aardig, alleen de ontknoping nogal tegenvallen. Dit gewoon vergeten, en genieten van de eerste 3/4 van de film...
Het is aan te raden om deze film te zien in een bioscoop met goed geluid, vanwege de schrikeffecten e.d.
quote:Je had beter andersom kunnen pissen, qua tijdstip bedoel ik..
Op maandag 23 juli 2001 02:59 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Ik had ervoor teveel gezopen dus ben 1x weggelopen om te pissen en moest tegen het einde van de film weer, maar ben toen meer blijven zitten
quote:Dan verkoop je toch gewoon de psx2?
Op zondag 22 juli 2001 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb NUL centen. We hebben vandaag zelfs bij de Chinees gegeten op mijn Credit Card, omdat ik gewoon ECHT helemaal geen geld meer heb.
quote:Ik heb Cast Away gisteren ook gezien, maar dan voor de tweede keer.
Op maandag 23 juli 2001 01:59 schreef Meaghan het volgende:
Cast awayVond um zeker de moeite waard.
Nog steeds wel 'n aardige film, al is het einde wel erg langdradig.
Wat een baggerfilm zeg!
Goedkope productie, slechte acteurs en een belabberd plot.
Nog nooit eerder heb ik zulke lachwekkende verhalen gezien van Stephen King en Clive Barker.
10 Keer niks dus.
Morgen "Love & Sex" (met Famke ). Overmorgen zullen CTHD en The Green Mile wel binnenkomen denk ik
quote:Tremors met Kevin Bacon al gezien?
Op maandag 23 juli 2001 01:43 schreef Lamon het volgende:
Dat vastzitten in zo'n woestijndorpje geeft toch wel een heel benauwd sfeertje.
quote:Is dat met die beesten/monsters onder de grond ofzow?
Op maandag 23 juli 2001 22:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Tremors met Kevin Bacon al gezien?
Op video: Keeping the Faith (erg leuk) en The Skulls (na van meerdere kanten gehoord te hebben dat de negatieve kritieken ernaast zaten. Dat zaten ze niet... WAT een BAGGER )
In de bios: Shrek (ERG gelachen)
V.
vandaag: the whole nine yards.. heb echt heel erg moeten lachen om Matthew Perry.. wat heeft die gast een grappige kop en Bruce Willis naturellement
en ik heb Jurassic Park 3 gezien, wat is dat een bout film, moet je niet heen gaan. Ik zeg niet dat ie slechter is dan The Lost World maar duidelijk niet beter dan de eerste film
- The fast and the furious
- Office space
- Dr. Dollitle
- The nutty professor 2
- Frequency
Gezien
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 14:23 schreef Qarinx het volgende:
gister: me, myself and Irene..vandaag: the whole nine yards.. heb echt heel erg moeten lachen om Matthew Perry.. wat heeft die gast een grappige kop en Natasha Henstridge
naturellement
quote:Versus ownzzzzzzzzz!!!
Versus - Supergave japanse actiefilm.
Battle royale en brother zijn ook heel goed trouwens.
best een coole film vonk, ben dan ook een grote michael crichton-fan.
Zijn laatste boek lijkt me alleen een beetje moeilijk te verfilmen, maar ik hoop dat het er van komt
Chaotisch, warrig, niet structureel, beestenboel.
Oftewel,
één groot negatief pleonasme.
quote:Ow ja, met dat geheime genootschap, waarvan de leden allemaal hetzelfde lelijke en uitermate opvallende horloge dragen.
Op dinsdag 24 juli 2001 11:21 schreef Verbal het volgende:
The Skulls (na van meerdere kanten gehoord te hebben dat de negatieve kritieken ernaast zaten. Dat zaten ze niet... WAT een BAGGER)
In de bios: Shrek (ERG gelachen)
V.
Gister Event Horizon gezien, met Laurence Fishburne, Sam Neill en Joely Richardson. SF-film, over het eerste ruimteschip dat sneller kan reizen dan het licht. Het raakt zoek, en als het onverwacht terugkeert in ons zonnestelsel, blijkt dat het schip een retourtje hel achter de rug heeft. Donker, spannend, en geen moment saai.
Maar eigenlijk was ik nog het meest onder de indruk te spreken over Joely Richardson. Wat een ongelofelijk mooie blauwe ogen heeft zij.
a.s. donderdag ga ik naar Shrek (waarschijnlijk), daar kijk ik wel naar uit, lijkt me een erg leuke film
Zitten een paar aardige momenten in, maar is over het algemeen erg flauw en voorspelbaar. Niet waard om in de bioscoop te gaan kijken.
The Tailor of Panama
The Mexican
15 Minutes
The Untouchables
Le Gout Des Autres
The Accidental Spy
quote:het is nu 11:20 ongeveer. 6 films, laten we anderhalf uur per film nemen. dan kom je op 9 uur uit. had je niks te doen vanochtend?
Op woensdag 25 juli 2001 11:14 schreef Trainspotter het volgende:
Vandaag gezien:The Tailor of Panama
The Mexican
15 Minutes
The Untouchables
Le Gout Des Autres
The Accidental Spy
quote:Niet echt nee, in een vliegtuig gezeten
Op woensdag 25 juli 2001 11:22 schreef Tokus het volgende:[..]
het is nu 11:20 ongeveer. 6 films, laten we anderhalf uur per film nemen. dan kom je op 9 uur uit. had je niks te doen vanochtend?
quote:Ook uiterzonderlijk goed idd. Ook beter dan veel van zijn latere films
Op woensdag 25 juli 2001 12:16 schreef speknek het volgende:
Idem.
En Harrison Ford is natuurlijk altijd goed.
Blade Runner heb ik overigens opgenomen
quote:Ik moet zeggen dat ik wel genoten heb van The 13th Warrior. Een mooi sfeertje zo met die noormannen, en met de actiescenes wat ook niets mis.
Op woensdag 25 juli 2001 12:44 schreef diesel_boy het volgende:
Gisterenavond The 13th Warrior gekeken, en ik weet dat de meningen verdeeld zijn, maar 'mijn god', wat een KUT-film!! De actie-scenes waren slaapverwekkend, waar was het plot, vreselijke dialogen, echt walgelijk!!!
Net trouwens The Player gezien
Twin Falls Idaho. Over een siamese tweeling en een hoer.
quote:Die is heeeel goed.
Op zaterdag 28 juli 2001 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
American History X
Ik heb gisteren One Night at McCool's gezien. Ik ben blij dat m'n vriendin me meegesleept heeft, echt een hele leuke film.
en vanavond Heat en Gone in 60 seconds (1974 versie)
quote:Prachtige film!
Op vrijdag 27 juli 2001 22:49 schreef SHARKYKING het volgende:
Crouding tiger, hidden dragon!!
Man wat een kutfilm, viel bijna in slaap
Een beetje ouderwets misschien, ook niet echt een verhaal ofzo, meer verschillende thema's die aan bod kwamen. Qua sfeer erg mooi.
quote:Hmm, daar zag ik vijf minuten van, leek me ook een erg mooie film.
Op zondag 29 juli 2001 10:00 schreef Theeboon het volgende:
Gisteravond heb ik Dial M For Murder gezien, dat is echt een toppertje!
http://download.theforce.net/theater/stardudes.html
die is heeeel tof
Het is een langzame film over een meisje dat bokser wil worden. Behalve een onbevredigend voortijdig einde gebeurt er te weinig om echt te boeien, of het moet het acteerwerk zijn van de aantrekkelijke en veelbelovende hoofdrolspeelster (Michelle Rodriguez).
Wellicht een goede film om naar toe te gaan met een date.
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 31-07-2001 10:42]
- Evolution
- Tomb Raider
- Mr. Holland's Opus
waarvan ik Mr. Holland's Opus de beste vond...
mux
Nee was geen film voor mij.
Het waren allebei wel redelijke films maar niet echt bijzonder of zo.
Grappig, zeer sfeervol, fraaie soundtrack, hoog cult-gehalte. Dapper Dan, obtuse, bona fide, enz. enz.
SCARY MOVIE 2
Leuke film weer, goede humor, alleen beetje makkelijk einde dit keer. Nog even profiteren van het succes van 1. Deel 2 kan zoals gewoonlijk niet tippen aan het succes van 1. Maar leuk is ie zeker
Ik denk dat ik hem zo'n 8 jaar geleden voor het laatst heb gezien, maar het blijft een coole film.
Crocodile Dundee in LA
Heel erg knap om een film te maken met grappen waar niemand om moet lachen....
krijgt een 3 van mij... (op een schaal van 10 dan he )
quote:Hmm...is Scary Movie 2 daar al geweest? Had ik eerder moeten weten, had ik deze als tip voor volgende week kunnen geven. In elk geval: NIET HEEN GAAN DUS? :>)
Op woensdag 01 augustus 2001 16:17 schreef weststar het volgende:
gisteren gezien in de sneak preview:Crocodile Dundee in LA
Heel erg knap om een film te maken met grappen waar niemand om moet lachen....
krijgt een 3 van mij... (op een schaal van 10 dan he
)
quote:LOL, die roelt dude!!!
Op zondag 29 juli 2001 22:09 schreef Tokus het volgende:
Star Dudes episode IV: A New Dudehttp://download.theforce.net/theater/stardudes.html
die is heeeel tof
Maar ook Sleepy Hollow. Die is echt zwaar goed! Mooie duistere sfeer, goede acteerprestaties van Johnny Depp en Christina Ricci (vooral Depp), leuk verhaal. Een van de beste films die ik in tijden gezien.
Paar dagen geleden was Before the rain trouwens op Ned. 3. Ook mooie film.
Ik heb genoten !
Waardeloze film. Niet kijken. Nooit.
waaaazige film
quote:Ik ben het helemaal met je eens, wat een zuigfilm. Tegen het einde gingen alle zenders op zwart door het onweer en kon ik dus niet verder kijken. Maar dit keer was ik daar dankbaar voor.
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:04 schreef dwerg het volgende:
The island of dr. Moreau, gister op RTL5. De film zal wel een boodschap bevat hebben, zoals 'genetische manipulatie is slecht'. Als die moraal er al in zat, ging deze ten onder door het rammelende verhaal en de vreselijk ongeloofwaardige beesten (half mens/dier) op het eiland. Marlon Brando speelde God (zonder -father) op een eiland, waar hij mensen met dieren kruiste. Een VN-medewerker, Douglas, crasht op het eiland, en de beesten komen in opstand. Val Kilmer heeft ook een (onduidelijke) rol, waarschijnlijk deed hij alleen voor het geld mee.Waardeloze film. Niet kijken. Nooit.
Die Marlon Brando herkende ik nauwelijks terug, en die gast is ook nog eens ongelofelijk dik geworden. Hij was zo goed, maar nu dit
quote:Had dan gezegd dat je ging, dan hadden we samen kunnen gaan
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:43 schreef Qarinx het volgende:
jurassic park 3beetje standaard jurassic park..
In ieder geval, die film heb ik dus ook gezien.
Inderdaad beetje standaard. Jurassic Park (1) vond ik wel behoorlijk mooi, deel 2 (The Lost World) heb ik niet gezien.
quote:ow dus jij was die kwijlerd naast me
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:46 schreef aa het volgende:[..]
Had dan gezegd dat je ging, dan hadden we samen kunnen gaan
In ieder geval, die film heb ik dus ook gezien.
Inderdaad beetje standaard. Jurassic Park (1) vond ik wel behoorlijk mooi, deel 2 (The Lost World) heb ik niet gezien.
quote:Kwijlerd? Eerst ben ik T-Rex, dan die jongen met die bekakte kapsel, en nu kwijlerd? Tss.
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:48 schreef Qarinx het volgende:[..]
ow dus jij was die kwijlerd naast me
![]()
Lachen om die Muppets weer eens te zien
Is het een aanrader?
- Nee niet echt maar als je de Muppets cool vind is wel de moeite waard
(Zonder props, want dat geeft teveel rotzooi in de woonkamer )
in 1 woord: WOW!
Al denk ik dat ik hem nog een paar keer moet zien om de verhaallijn goed in m'n gedachten te krijgen. Er vallen nu nog een paar 'gaatjes' zogezegd.
quote:Heb ik ook afgelopen week voor het eerst gezien.
Op zaterdag 04 augustus 2001 16:48 schreef Trainspotter het volgende:
The Cider House Rules. Beetje zoetsappig, wel heel mooie beelden.
!MOGELIJKE SPOILER!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.