abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:58:02 #1
15985 huiz
Man in Black
pi_17150671
En hier weer verder

Vorig deeltje.

Scope Pure Colombia BV
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:11:54 #2
63591 Salvor
spastische avatar
pi_17151061
Ik heb vanmiddag een stuk of 80 foto's geschoten . Ik moet maar eens wat gaan uitzoeken...
Ik heb een saaie signature,
.
.
Met 3 loze regels.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:14:40 #3
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_17151135
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:44 schreef m-niki het volgende:
als je iets meer naar rechts loopt, dan komt de kraan van de pomp ook mooier uit EN staat dat huis er minder op en vooral die (moderne) auto niet!! Probeer eens ook foto's van heel dichtbij en andere hoeken te maken, als je een digitale camera hebt, kan je zoveel mogelijk foto's maken als je wilt! De pomp is nu ook vrij donker, misschien kan je iets meer licht de camera in laten komen?
Dat zei ik zojuist dus ook
Ik heb natuurlijk een digitale camera
Ik zal morgen nog eens proberen, want het is nu echter te donker voor.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

leuke foto, vind alleen dat "blok" (dus die hele voet met die kraan eraan) heeeel donker, is waarschijnlijk in het echt ook zo, maar hier vind ik het bijna storend.

Kan kloppen, ik heb de instellingen op auto staan.
Ik zal ook eens andere instellingen proberen,
Tja hij is eigelijk ook best wel donker, maar komt wel goed
pi_17152657
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:50 schreef huiz het volgende:
Maar jouw reactie is een subliem voorbeeld wat ik bedoel, ik zeg iets in het algemeens en jij betrekt het direct op jezelf, je gaat je verdedigen, terwijl ik het totaal niet zo bedoel

Maar goed, jammer van dit topic om hierover te discussiëren

hm, jij bent lekker! Eerst zo'n reactie plaatsen om vervolgens te suggereren dat ik beter niet kan reageren (wat natuurlijk klopt, dat is nogal off-topic).
Als jij niet begrijpt dat de reactie die je eerder plaatste, vraagt om een antwoord (en niet om een verdediging..het is ook maar zoals jij het zelf ziet he!), dan moet je beter nadenken voordat je je reageert als je niet wilt dat iemand zich het aantrekt. Je zit hier in een foto-topic en commentaar ligt soms gevoelig (dat gaf je zelf ook al aan) omdat het gaat om iets wat je zelf gemaakt hebt!!

@speedy, het zal nu buiten wel te donker zijn om te fotograveren, maar ik ben heel benieuwd hoe je foto's gaan worden, ik vind dat je al snel vooruitgang liet zien, wat kan er nog komen?!?!?!!! (de winnende foto??)

[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_17152778
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:14 schreef SpeedyGJ het volgende:

dat had ik dan nergens (goed) gelezen..sorry!!
quote:
hihi en dit had je dus al WEL gezegd (zie mijn vorige post) nogmaals: sorry!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:46:34 #6
15985 huiz
Man in Black
pi_17153757
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:08 schreef m-niki het volgende:

[..]

hm, jij bent lekker! Eerst zo'n reactie plaatsen om vervolgens te suggereren dat ik beter niet kan reageren (wat natuurlijk klopt, dat is nogal off-topic).
Als jij niet begrijpt dat de reactie die je eerder plaatste, vraagt om een antwoord (en niet om een verdediging..het is ook maar zoals jij het zelf ziet he!), dan moet je beter nadenken voordat je je reageert als je niet wilt dat iemand zich het aantrekt. Je zit hier in een foto-topic en commentaar ligt soms gevoelig (dat gaf je zelf ook al aan) omdat het gaat om iets wat je zelf gemaakt hebt!!

Jemig! Het lijkt wel of je expres zo reageert om aan te tonen hoe je reacties van anderen zo persoonlijk mogelijk kunt aantrekken! Ik suggereer helemaal niet dat jij of iemand anders beter niet kan reageren. Ik geef best toe dat ik ook niet altijd duidelijk spreek, maar met de opmerking dat het jammer was van dit topic om hierover te discussiëren bedoel ik dat dit topic over de fotowedstrijd gaat. Mocht iemand zich (persoonlijk) aangesproken voelen om dit verder uit te kauwen dan opent ie maar een topic.

Wat mij betreft is deze "discussie" over dit onderwerp in dit topic voorbij, als je nog duidelijker uitgelegd wil hebben wat ik wel bedoel en dat ik het niet over jou of een specifiek persoon heb, open dan maar een topic om hierover verder te gaan en dan zal ik proberen om e.e.a. in een reactie van ca. 50 A4-pagina's incl. index, voetnoten en verklarende woordenlijst te verduidelijken. Als je dat op prijs stelt dan

Scope Pure Colombia BV
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:50:27 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17153888
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb natuurlijk een digitale camera
wat me opvalt aan deze foto's is dat je het onderwerp van je foto recht van voren, en in het midden van het plaatje fotografeert....als ik jou was zou ik daar wat meer mee spelen....bijv: zoek eens een andere hoek...plaats het onderwerp wat meer naar de rand....fotografeer eens van wat lager bij de grond...

in dit geval is zo te zien die pomp apart driehoekig...da's iets leuks om te laten zien, door hem wat meer van de zijkant te fotograferen...ook komt de kraan er dan misschien wat meer uit....daarnaast is het een vrij fors ding, dat kun je benadrukken door wat lager te gaan zitten en wat omhoog te schieten, waardoor die pomp als het ware echt boven je uit torent (heeft als bijkomend voordeel dat de horizon lager komt te liggen, waardoor wegen en huizen enzo wat minder prominent in beeld komen...)

loop er omheen...fotografeer het vanuit allerlei hoeken...laag, hoog, rechts, links etc...en kijk wat voor effect dat geeft

schetsje als voorbeeld:

hmmm....beetje lang verhaal

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:51:43 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17153931
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:46 schreef huiz het volgende:

[..]

Jemig! Het lijkt wel of je expres zo reageert om aan te tonen hoe je reacties van anderen zo persoonlijk mogelijk kunt aantrekken! Ik suggereer helemaal niet dat jij of iemand anders beter niet kan reageren. Ik geef best toe dat ik ook niet altijd duidelijk spreek, maar met de opmerking dat het jammer was van dit topic om hierover te discussiëren bedoel ik dat dit topic over de fotowedstrijd gaat. Mocht iemand zich (persoonlijk) aangesproken voelen om dit verder uit te kauwen dan opent ie maar een topic.

Wat mij betreft is deze "discussie" over dit onderwerp in dit topic voorbij, als je nog duidelijker uitgelegd wil hebben wat ik wel bedoel en dat ik het niet over jou of een specifiek persoon heb, open dan maar een topic om hierover verder te gaan en dan zal ik proberen om e.e.a. in een reactie van ca. 50 A4-pagina's incl. index, voetnoten en verklarende woordenlijst te verduidelijken. Als je dat op prijs stelt dan

zeikerd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_17153989
*mat*post
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:05:09 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17154339
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:53 schreef Tronica het volgende:
*mat*post
que?
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 20:07:21 #11
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17154401
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

que?

denk: " terugvindpost"
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:08:42 #12
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17154440
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:07 schreef Xilantof het volgende:

maar dat spel je heel anders...
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 20:10:11 #13
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17154487
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

idd...
we wachten ff op uitleg
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17155577
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:46 schreef huiz het volgende:

ehm... wil je erover praten?

maar on-topic: waar blijven de inzendingen!! Hehe ik wil meer meer meer meer!!!

vrijdag 13 februari 2004 @ 20:49:28 #15
34663 SpeedyGJ
pi_17155666
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat me opvalt aan deze foto's is dat je het onderwerp van je foto recht van voren, en in het midden van het plaatje fotografeert....als ik jou was zou ik daar wat meer mee spelen....bijv: zoek eens een andere hoek...plaats het onderwerp wat meer naar de rand....fotografeer eens van wat lager bij de grond...

in dit geval is zo te zien die pomp apart driehoekig...da's iets leuks om te laten zien, door hem wat meer van de zijkant te fotograferen...ook komt de kraan er dan misschien wat meer uit....daarnaast is het een vrij fors ding, dat kun je benadrukken door wat lager te gaan zitten en wat omhoog te schieten, waardoor die pomp als het ware echt boven je uit torent (heeft als bijkomend voordeel dat de horizon lager komt te liggen, waardoor wegen en huizen enzo wat minder prominent in beeld komen...)

loop er omheen...fotografeer het vanuit allerlei hoeken...laag, hoog, rechts, links etc...en kijk wat voor effect dat geeft

schetsje als voorbeeld:

[afbeelding]

Thnx men voor deze reactie!
Door jullie schiet ik al een heel stuk op!
Morgen eerst naar leeuwarden toe
Dus tegen uur of 5 zal ik weer eens kijken voot foto's!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:01:33 #16
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_17157945
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

schetsje als voorbeeld:

[afbeelding]

Voordeel van jouw standpunt is dat die Volvo dan ook uit het beeld dondert. die witte auto op de achtergrond trekt je oog van het onderwerp.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 22:04:00 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17158010
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Voordeel van jouw standpunt is dat die Volvo dan ook uit het beeld dondert. die witte auto op de achtergrond trekt je oog van het onderwerp.

we weten dan echter nog niet wat er dan in beeld verschijnt door het verschuiven

maar das voor ons afwachten
en miischien zijn die auto's wel helemaal weg als hij weer gaat kijken

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:17:13 #18
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_17158412
Haha, volgens mij wordt de foto van speedy een foto gemaakt door vereende krachten, dat moet haast wel een winnaar worden zo....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:03:14 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17159845
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:17 schreef pea4fun het volgende:
Haha, volgens mij wordt de foto van speedy een foto gemaakt door vereende krachten, dat moet haast wel een winnaar worden zo....
vraag is natuurlijk of 2 weken genoeg is om er de perfecte foto van te maken
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:26:59 #20
52657 pea4fun
pi_17160513
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 23:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

vraag is natuurlijk of 2 weken genoeg is om er de perfecte foto van te maken

Het is alleen al leuk om te zien hoe, met hulp, de foto toch steeds een beetje leuker wordt.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:29:16 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17160564
ik vind het al heel wat te merken dat ik steeds beter kan zien wat er aan een foto mist...

en zo leert iedereen wat

zaterdag 14 februari 2004 @ 00:00:05 #22
34663 SpeedyGJ
pi_17161362
Whahahahaha stelletje mafkezen!
Tja ben nogal klein beetje beginner in fotografie.
Ach ja dat is iedereen geweest.
Ik doe mijn best meer kan ik helaas niet doen
pi_17161419
hmm makkelijk zo'n openingspost waar alles instaat...
kan er nog ingeleverd worden? zo ja...waar en hoe..

heb net ook maar ff een fototje geschoten...
weet niet of het wat is..maar vond em zelf wel aardig..

zaterdag 14 februari 2004 @ 00:09:26 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17161605
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:02 schreef tjAb het volgende:

-plaatje-

lees de openingspost van het sticky-topic maar....staat alles in
pi_17161648
misschien ook makkelijk

Fotowedstrijd Februari - Centraal topic

pi_17163887
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

que?

quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:07 schreef Xilantof het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:10 schreef Xilantof het volgende:

[..]

idd...
we wachten ff op uitleg

My Active Topics-post.

Iedereen schrijft "terugvindtpost", en dat vind ik zo afgezaagd.

Sorry

pi_17164004
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 23:26 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Het is alleen al leuk om te zien hoe, met hulp, de foto toch steeds een beetje leuker wordt.

Inderdaad
Je gaat hardstikke goed Speedy, en ik vind geen één lelijk!
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  zaterdag 14 februari 2004 @ 10:22:04 #28
52657 pea4fun
pi_17166052
quote:

Ik zit nu al een tijdje te kijken, maar weet nog steeds niet wat het is. Help je me uit mijn nieuwsgierigheid?
  zaterdag 14 februari 2004 @ 10:24:23 #29
35485 rique
with Canon, I can
pi_17166075
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 10:22 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik zit nu al een tijdje te kijken, maar weet nog steeds niet wat het is. Help je me uit mijn nieuwsgierigheid?

Volgens mij is het een klok.
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  zaterdag 14 februari 2004 @ 10:24:58 #30
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17166082
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 10:22 schreef pea4fun het volgende:

ouwe klok lijkt me....met van die gewichten en zo'n slinger...en van onderen gefotografeerd...
  zaterdag 14 februari 2004 @ 10:37:32 #31
52657 pea4fun
pi_17166274
Aaaaaah, nou zie ik het. Ik zag het gewicht voor een boomstam, of ander stuk hout aan, maar toch ook weer niet omdat ik geen tekening van hout zag... Bedankt
  zaterdag 14 februari 2004 @ 13:17:29 #32
15985 huiz
Man in Black
pi_17168903
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 10:37 schreef pea4fun het volgende:
Aaaaaah, nou zie ik het. Ik zag het gewicht voor een boomstam, of ander stuk hout aan, maar toch ook weer niet omdat ik geen tekening van hout zag... Bedankt

Ik dacht in eerste instantie ook dat het hout was, zo'n boomstam in de houtzagerij
Scope Pure Colombia BV
pi_17171298
Portier, mijn oprechte excuses, maar ik ben net nog wezen wandelen met de hond en kwam als bij toeval een leuker shot tegen dan hetgeen ik al inleverde. Ik wil dus graag mijn inzending herzien, zou jij mijn vorige foto willen vervangen alsjeblieft??

Deze wordt het dus.

zaterdag 14 februari 2004 @ 16:33:41 #34
63591 Salvor
spastische avatar
pi_17173128
quote:

Worst... dacht ik, worst bij een ketting
.
.
Met 3 loze regels.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:34:34 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17173149
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:33 schreef Salvor het volgende:

Worst... dacht ik, worst bij een ketting

dat zegt misschien meer over jou dan over de foto
  zaterdag 14 februari 2004 @ 17:38:34 #36
34663 SpeedyGJ
pi_17174902
Oke weer even naar die plaats geweest.
Wat ik erbij wil zeggen is dat het beetje moeilijk gaat vanwege die kleine muurtje die daar tussen staat.
Ik heb de camera uiteindelijk toch maar op het muurtje moeten doen, voor/achter het muurtje gaat gewoon niet.

This nogal moeilijk om deze goed op de foto te zetten vanwege die huizen/auto's wat dan ook maar.
Deze positie is de beste die er is, beter kan ik em gewoon niet krijgen.
Vanaf onderaan nemen vind ik ook nogal pittig gaan en wat ik net al zei: dat muurtje maakt het vooral erg moeilijk.

Daarnaast ben ik nog even rond gereden over het bolwerk.

Deze kwam ik ook nog tegen, gewoon effe snel gemaakt.

Deze heb ik wat kleiner gemaakt maar oke.
Ik wil die orginele ook wel plaatsen.
Deze was ook best wel weer pittig vanwege die huizen.

Goed dit waren ze wel weer.
Wordt beetje gek.
This moeilijk om die foto's goed in beeld te krijgen.
De huizen/auto's enz verpest alles gewoon, erg jammer.

zaterdag 14 februari 2004 @ 18:27:01 #37
15985 huiz
Man in Black
pi_17176123
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat ik erbij wil zeggen is dat het beetje moeilijk gaat vanwege die kleine muurtje die daar tussen staat.
Ik heb de camera uiteindelijk toch maar op het muurtje moeten doen, voor/achter het muurtje gaat gewoon niet.

[afbeelding]

This nogal moeilijk om deze goed op de foto te zetten vanwege die huizen/auto's wat dan ook maar.
Vanaf onderaan nemen vind ik ook nogal pittig gaan en wat ik net al zei: dat muurtje maakt het vooral erg moeilijk.

Erg mooi geworden die pomp!!
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:53:02 #38
34663 SpeedyGJ
pi_17176843
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:27 schreef huiz het volgende:

[..]

Erg mooi geworden die pomp!!

Wow dank U voor deze reactie!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:05:11 #39
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17177180
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Wow dank U voor deze reactie!

kijk...dit was dus zo ongeveer de foto die ik van die pomp in gedachten had

neem aan dat je zelf ook het verschil wel ziet met je vorige foto's?

zaterdag 14 februari 2004 @ 19:23:11 #40
34663 SpeedyGJ
pi_17177699
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kijk...dit was dus zo ongeveer de foto die ik van die pomp in gedachten had

neem aan dat je zelf ook het verschil wel ziet met je vorige foto's?

Ik zie zeker het verschil!
Wat me nu ook opvalt is dat de naam en de bouwjaar er nu ook mooi opstaan
Is ie zo goed? of moet er nog wat aan gedaan worden.

Ook jij bedankt voor jou reactie en natuurlijk voor alles!

zaterdag 14 februari 2004 @ 20:15:12 #41
15985 huiz
Man in Black
pi_17179245
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Elke foto die je mooi vindt is perfect

Je had eventueel nog kunnen experimenteren met een kleine invulflits zodat ook de onderkant wat meer belicht wordt. En je zou 'm eens een tikje bij kunnen draaien in Photoshop om te kijken of het dan mooier wordt. Maar het kan best zijn dat het er niet beter van wordt.

Ik vind het een hele mooie foto, zeker in vergelijking met de eerdere foto's spreekt mij deze foto veel meer aan.

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:20:51 #42
52657 pea4fun
pi_17179401
Wat een verschil met de eerdere foto speedy, en toen vond ik hem al wat hebben, nu komt het gewoon nog beter uit. Goed gedaan.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 21:30:53 #43
34663 SpeedyGJ
pi_17181473
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:15 schreef huiz het volgende:

[..]

Elke foto die je mooi vindt is perfect

Je had eventueel nog kunnen experimenteren met een kleine invulflits zodat ook de onderkant wat meer belicht wordt. En je zou 'm eens een tikje bij kunnen draaien in Photoshop om te kijken of het dan mooier wordt. Maar het kan best zijn dat het er niet beter van wordt.

Ik vind het een hele mooie foto, zeker in vergelijking met de eerdere foto's spreekt mij deze foto veel meer aan.

quote:
Je had eventueel nog kunnen experimenteren met een kleine invulflits zodat ook de onderkant wat meer belicht wordt.
Hoe doe je dat dan?
Moet je wat voor de flitser houden of helemaal niks.
quote:
En je zou 'm eens een tikje bij kunnen draaien in Photoshop om te kijken of het dan mooier wordt. Maar het kan best zijn dat het er niet beter van wordt.
-weg-

Heb em nog een beetje rechter gemaakt.
Zo goed?
I hope so

quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:20 schreef pea4fun het volgende:
Wat een verschil met de eerdere foto speedy, en toen vond ik hem al wat hebben, nu komt het gewoon nog beter uit. Goed gedaan.
Dank U voor deze reactie.
Dit doet me veel goed!

[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 15-02-2004 18:15]

pi_17181611
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

He, jij bent echt met sprongen vooruit gegaan! Leuk hoe je aan het experimenteren bent geslagen!
Foto 1 vind ik je standpunt een stuk beter dan de vorige, maar de foto is nog steeds erg donker..ik zie bijvoorbeeld niet de naam..(wel bouwjaar hoor!!)..misschien kan je in kleur schieten en in photoshop (in channel mixer) omzetten? Dat helpt soms ook..
Het standbeeld vind ik de mooiste! Goed op de foto gezet, goede camera positie!
De derde vind ik ook mooi, heb je ook hier mee geexperimenteerd? Heb je ook foto's met kikkerperspectief, want misschien wordt het kanon daardoor wel breder, groter, robuuster???

"voorwal doorwgaan!"

zaterdag 14 februari 2004 @ 21:38:47 #45
15985 huiz
Man in Black
pi_17181816
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe doe je dat dan?
Moet je wat voor de flitser houden of helemaal niks.
Volgens mij kun je best de ingebouwde flitser gebruiken. Als je dan teveel weerkaatsing hebt zou je een losse flitser met een difuse kapje kunnen gebruiken (nog beter als je de flitsintensiteit heel laag kunt zetten). Of je plakt een stukje halfdoorzichtig plakband over je flitser, dat werkt ook goed.
Scope Pure Colombia BV
pi_17181846
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef m-niki het volgende:

[..]

..ik zie bijvoorbeeld niet de naam..(wel bouwjaar hoor!!)..

Anno kun je ook als naam zien
pi_17181935
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:39 schreef Alex_XXL het volgende:

[..]

Anno kun je ook als naam zien

haha nee joh!! Anno betekent gewoon: "vanaf jaar" in het Latijn ... gheghe..dat bedoelde Speedy dus vast niet!!
pi_17182069
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef m-niki het volgende:

[..]

Anno betekent gewoon: "vanaf jaar" in het Latijn ... gheghe..dat bedoelde Speedy dus vast niet!!

Dat mag ik dan maar hopen Maar wel een mooie plaat
  zaterdag 14 februari 2004 @ 21:59:54 #49
34663 SpeedyGJ
pi_17182658
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:34 schreef m-niki het volgende:

[..]

He, jij bent echt met sprongen vooruit gegaan! Leuk hoe je aan het experimenteren bent geslagen!
Foto 1 vind ik je standpunt een stuk beter dan de vorige, maar de foto is nog steeds erg donker..ik zie bijvoorbeeld niet de naam..(wel bouwjaar hoor!!)..misschien kan je in kleur schieten en in photoshop (in channel mixer) omzetten? Dat helpt soms ook..
De derde vind ik ook mooi, heb je ook hier mee geexperimenteerd? Heb je ook foto's met kikkerperspectief, want misschien wordt het kanon daardoor wel breder, groter, robuuster???

"voorwal doorwgaan!"

[quote]He, jij bent echt met sprongen vooruit gegaan! Leuk hoe je aan het experimenteren bent geslagen!

Dank U wel!

Ja ik vind em personelijk ook best wel donker. Ik zal eens in kleur schieten en dan even omzetten in zwart/wit. Dat heb ik dus ook met de kanon gedaan (D8 ik)

quote:
Het standbeeld vind ik de mooiste! Goed op de foto gezet, goede camera positie!
Hier was ik al bang voor, deze zou ik wel willen inzenden alleen ik denk dat ik echter toch bij de pomp blijf.
Ik schoot deze gewoon simpelweg maar even, had deze reactie dus niet verwacht, bedankt!!!!
quote:
Ja ik heb eerst zitten na te denken hoe ik em op de foto zou zetten.
Even paar keer rond gelopen en gekeken naar de achtergrond.
Dit is em dus geworden.
Ik heb deze met kikkerperspectief gedaan. Dus niet staand, dat had ik ook gedaan alleen het kwam niet mooi over.

Ik zal zeker zo doorgaan!
Jij ook bedankt voor deze reactie's!

quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:38 schreef huiz het volgende:

[..]

Volgens mij kun je best de ingebouwde flitser gebruiken. Als je dan teveel weerkaatsing hebt zou je een losse flitser met een difuse kapje kunnen gebruiken (nog beter als je de flitsintensiteit heel laag kunt zetten). Of je plakt een stukje halfdoorzichtig plakband over je flitser, dat werkt ook goed.

Oke ik zal morgen eens kijken wat ik kan doen
Bedankt!
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:42 schreef m-niki het volgende:

[..]

haha nee joh!! Anno betekent gewoon: "vanaf jaar" in het Latijn ... gheghe..dat bedoelde Speedy dus vast niet!!

quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:45 schreef Alex_XXL het volgende:

[..]

Dat mag ik dan maar hopen Maar wel een mooie plaat

Nee zo bedoel ik het dus echt niet he
Thnx voor jullie recties!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 22:39:54 #50
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_17183905
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:

[...]

Ik vind hem bijna af.
Alleen nog iets rechter imho.

Edit: aanvulling

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 14 februari 2004 @ 22:53:56 #51
34663 SpeedyGJ
pi_17184269
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik vind hem bijna af.
Alleen nog iets rechter imho.

Edit: aanvulling

Dank U
En euh bekijk de laaste foto eens, die heb ik wat rechter gemaakt.
pi_17192493
hm... de foto's van toneel zijn er niet van gekomen zwart wit.. wel veel kleuren foto's...

Heb wel wat oud materiaal, maar zit nog te twijfelen..

tips?

of

Doei.
  zondag 15 februari 2004 @ 12:53:33 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17192521
quote:
Op zondag 15 februari 2004 12:52 schreef Faithy het volgende:
hm... de foto's van toneel zijn er niet van gekomen zwart wit.. wel veel kleuren foto's...

tips?

Je mag de kleurenfoto's ook fotosoepen naar zwart/wit
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17192563
quote:
Op zondag 15 februari 2004 12:53 schreef texelonia het volgende:

[..]

Je mag de kleurenfoto's ook fotosoepen naar zwart/wit

Dat vind ik niet echt een mooi resultaat geven

maar ik moet die foto's nog laten ontwikkelen, dus uberhaupt even kijken of er wat leuks tussen zit

hope so.. want er waren zoveel leuke kodak-moments

Doei.
  zondag 15 februari 2004 @ 13:56:28 #55
18079 neok
all the way
pi_17193925
De lichtstad. Deze meneer deed het zo'n dikke 100 jaar geleden op de Montmartre. Ik probeerde het enkele maanden terug op de Place de la Concorde.

Definitieve inzending

Buenos dias Tristeza
  zondag 15 februari 2004 @ 14:37:09 #56
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17194896
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:56 schreef neok het volgende:
De lichtstad. Deze meneer deed het zo'n dikke 100 jaar geleden op de Montmartre. Ik probeerde het enkele maanden terug op de Place de la Concorde.

[afbeelding]

Definitieve inzending

hele mooie foto
  zondag 15 februari 2004 @ 15:11:48 #57
34663 SpeedyGJ
pi_17195833
Ik heb zonet nog weer even geprobeerd maar beter dan dat kan ik er niet uithalen.
Als ik de flits aanzet geeft het weinig effect en sterker nog, het wordt het niet bepaald mooier op.
De belichting omhoog zetten tja ook weinig en met sluitertijd wil het al helemaal niet.

Dus ik denk dat ik voor 2 keuzes sta:

1:

-weg-
Of

2:

-weg-

[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 15-02-2004 18:13]

zondag 15 februari 2004 @ 15:30:39 #58
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_17196248
Ik dacht, laat ik het je eens makkelijk maken ik vind de eerste als foto beter.Maar qua belichting vind ik de tweede beter. Ik vind de eerste heel mooi alleen dus veel te donker. hmz... wat moet je daar nou mee...??? goed, toch zou ik voor de eerste gaan! kan je em echt niet wat lichter maken???
  zondag 15 februari 2004 @ 16:23:26 #59
34663 SpeedyGJ
pi_17197554
quote:
Op zondag 15 februari 2004 15:30 schreef Caar2 het volgende:
Ik dacht, laat ik het je eens makkelijk maken ik vind de eerste als foto beter.Maar qua belichting vind ik de tweede beter. Ik vind de eerste heel mooi alleen dus veel te donker. hmz... wat moet je daar nou mee...??? goed, toch zou ik voor de eerste gaan! kan je em echt niet wat lichter maken???
Ik zal nog eens proberen.
Ben ongeveer over een half uurtje wel weer terug (Hoop ik)
En dat hopen op een goeie resultaat.
Ik doe mijn best.
  FOK!fotograaf zondag 15 februari 2004 @ 16:46:22 #60
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17198048
Hey Rique, ik heb jou fotoplek bekeken... en je hebt een goede hoek gekozen om uit te fotograferen

morgen gaat hopelijk mijn rolletje weg

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 15 februari 2004 @ 16:51:10 #61
34663 SpeedyGJ
pi_17198161
Zow was ik weer.

-foto staat onderaan!-

Zo dan?

[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 15-02-2004 18:14]

FOK!fotograaf zondag 15 februari 2004 @ 16:52:07 #62
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17198178
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zow was ik weer.

[afbeelding]

Zo dan?

erg mooi. die kolom is nu niet zo donker meer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17198210
quote:
Zow was ik weer.

[afbeelding]

Zo dan?

Dat vind ik er echt een stuk beter uitzien!!!
quote:
Op zondag 15 februari 2004 12:52 schreef Faithy het volgende:

tips?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Hier mis ik denk ik de link met het klassieke :S
  zondag 15 februari 2004 @ 16:59:33 #64
34663 SpeedyGJ
pi_17198367
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:52 schreef Xilantof het volgende:

[..]

erg mooi. die kolom is nu niet zo donker meer

Oke dan!
Ik vind em zo ook goed.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:53 schreef Silent_Lucidity het volgende:

[..]

Dat vind ik er echt een stuk beter uitzien!!!

Dat vind ik ook.

Bedankt voor jullie reactie's

FOK!fotograaf zondag 15 februari 2004 @ 17:01:03 #65
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17198400
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:59 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Oke dan!
Ik vind em zo ook goed.
[..]

Dat vind ik ook.

Bedankt voor jullie reactie's

dit wordt dus je inzending?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 15 februari 2004 @ 17:01:43 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17198421
quote:
Zow was ik weer.

[afbeelding]

Zo dan?

Geen fotosoep overtredingen begaan?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 15 februari 2004 @ 17:05:27 #67
34663 SpeedyGJ
pi_17198498
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Geen fotosoep overtredingen begaan?

Geschoten:
Iso 400
3 MP

1: Foto bekeken.
2: Foto beetje rechter gezet.
3: Foto zwart wit gemaakt.
4: Foto verkleint naar 550.
5: Foto geupload.
6: Foto hier gepost.

Dus er is totaal niks aan die foto verkloot.

zondag 15 februari 2004 @ 17:12:55 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17198659
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Geschoten:
Iso 400
3 MP

1: Foto bekeken.
2: Foto beetje rechter gezet.
3: Foto zwart wit gemaakt.
4: Foto verkleint naar 550.
5: Foto geupload.
6: Foto hier gepost.

Dus er is totaal niks aan die foto verkloot.

Okay, ik dacht dat je hem lichter had gemaakt ofzow Maar weet zelfs niet eens of dat wel of niet mag.
©Dumbo
  zondag 15 februari 2004 @ 17:21:38 #69
34663 SpeedyGJ
pi_17198891
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:12 schreef texelonia het volgende:

[..]

Okay, ik dacht dat je hem lichter had gemaakt ofzow Maar weet zelfs niet eens of dat wel of niet mag.

Neej dat mag volgensmij niet.
De belichting moet echt met de camera zelf gedaan worden.
Daarom duurd het zo lang voor ik weer een foto post.
Anders was ik nu al lang klaar geweest.
pi_17199451
en toch maar weggehaald, want ik vind bij nader inzien jouw laatste foto echt goed!! veel beter dan mijn probeersel...dus

je mag wel lichter maken in photoshop hoor, dat doe je dan met brightness en contrast en de levels!!

FOK!fotograaf zondag 15 februari 2004 @ 17:47:22 #71
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_17199652
Mijn voorlopige deelname foto:

St.Hubertus jachthuis op de hoge veluwe.

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  zondag 15 februari 2004 @ 17:48:11 #72
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17199685
zo maakte ze vroeger klassieke zwartwit

En bij deze hebben ik twee onderwerpen gecombineerd "reflectie uit het verleden"

zondag 15 februari 2004 @ 17:50:25 #73
79550 Ymke
your ghost
pi_17199772
Vindt ze eigenlijk alletwee wel mooi , fr,oos . en passend bij het onderwerp
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 15 februari 2004 @ 17:52:02 #74
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17199825
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:50 schreef Ymke het volgende:
Vindt ze eigenlijk alletwee wel mooi , fr,oos . en passend bij het onderwerp
Ik denk toch dat ik voor de eerste ga, maar ik moet er nog even over nadenken
  zondag 15 februari 2004 @ 17:53:52 #75
18079 neok
all the way
pi_17199875
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Neej dat mag volgensmij niet.
De belichting moet echt met de camera zelf gedaan worden.

Jep! Een ander punt is de conversie naar zwart/wit. Standaard schiet ik alles in kleur. Dus als je een zwart/wit plaatje wilt dan heb je verschillende mogelijkheden (Photoshop): desaturate, grayscale en channel mixer:

Wat gebruiken jullie? En waarom?

Buenos dias Tristeza
  zondag 15 februari 2004 @ 17:56:20 #76
79550 Ymke
your ghost
pi_17199956
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:53 schreef neok het volgende:

[..]

Jep! Een ander punt is de conversie naar zwart/wit. Standaard schiet ik alles in kleur. Dus als je een zwart/wit plaatje wilt dan heb je verschillende mogelijkheden (Photoshop): desaturate, grayscale en channel mixer:

[afbeelding]

Daar is dit niet het topic voor lijkt me.
  zondag 15 februari 2004 @ 17:56:51 #77
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17199981
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:53 schreef neok het volgende:

[afbeelding]

Ik gebruik calculations, is wel wat moeilijker maar veel flexibeler en ik vind met betere resultaten
  zondag 15 februari 2004 @ 17:59:28 #78
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17200056
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:56 schreef Ymke het volgende:

[..]

Daar is dit niet het topic voor lijkt me.

Streng hoor
  zondag 15 februari 2004 @ 18:02:04 #79
79550 Ymke
your ghost
pi_17200131
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:59 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Streng hoor

*pak zweepje en wacht op volgend slachtoffer*
  zondag 15 februari 2004 @ 18:11:51 #80
34663 SpeedyGJ
pi_17200414
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dit wordt dus je inzending?

Dit is mijn inzending!!!
Klok mag weg

Thnx allemaal voor jullie hulp.
Ik ben echt een heel stuk wijzer geworden.
Ik zal zo zeker blijfen doorgaan!

Bedankt!!!!

De andere foto's worden nu weggehaald.

zondag 15 februari 2004 @ 18:16:40 #81
18079 neok
all the way
pi_17200554
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:02 schreef Ymke het volgende:

[..]

*pak zweepje en wacht op volgend slachtoffer*

Volgens mij is jou inzending door de "grayscale" gehaald De mijne door de channel mixer
Buenos dias Tristeza
  zondag 15 februari 2004 @ 18:19:22 #82
79550 Ymke
your ghost
pi_17200622
Het ging mij meer om dat het gebabbel over wat wel en niet,,,,,,,, enzo beter in een ander topic thuis hoorde,

Enne mijn foto is maagdelijk

FOK!fotograaf zondag 15 februari 2004 @ 18:21:03 #83
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17200660
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit is mijn inzending!!!
Klok mag weg

Bedankt!!!!

erg mooi
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 15 februari 2004 @ 18:26:01 #84
34663 SpeedyGJ
pi_17200788
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

erg mooi

Thnx
  zondag 15 februari 2004 @ 18:33:51 #85
52657 pea4fun
pi_17200981
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit is mijn inzending!!!
Klok mag weg

Bedankt!!!!

Ik vind het geweldig dat je de tijd en moeite hebt genomen om je originele idee beter te maken. Het resultaat mag er echt zijn hoor, petje af.
pi_17200986
ik gebruik zelf de channel mixer omdat het zwart voor mijn gevoel dan ook echt op zwart gezet kan worden en het wit toch nog wit blijft..ik mis vaak die twee tonen in een zwart-wit foto...(zijn vaak grijs-foto's). Daarbij kan ik dan lekker schuiven aan die schuifjes ( ) en alle combinaties uitproberen totdat ik DE goede heb..

@froos: ik ga voor die laatste! Prachtig kunstwerk heb je er van gemaakt! (weerspiegelt de camera nou in de foto zelf - cq. glanspapier of is het het glas van de lijst???)

zondag 15 februari 2004 @ 18:37:39 #87
52657 pea4fun
pi_17201088
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:48 schreef fr.oosje het volgende:

[afbeelding]

En bij deze hebben ik twee onderwerpen gecombineerd "reflectie uit het verleden"

[afbeelding]

Alleen het idee getuigt al van grote creativiteit, de tweede foto, heeft het voor mij iets meer.

stemmen gaat nog lastig worden

pi_17201247
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:48 schreef fr.oosje het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie foto's Vooral de tweede vind ik uitstekend in het onderwerp passen. Doet me wat meer. Gemaakt mbv spiegels of ed.??
pi_17201794
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:34 schreef m-niki het volgende:
ik gebruik zelf de channel mixer omdat het zwart voor mijn gevoel dan ook echt op zwart gezet kan worden en het wit toch nog wit blijft..ik mis vaak die twee tonen in een zwart-wit foto...(zijn vaak grijs-foto's). Daarbij kan ik dan lekker schuiven aan die schuifjes ( ) en alle combinaties uitproberen totdat ik DE goede heb..
Gewoon een zw/w foto maken als dat de opdracht is en niet een kleurenfoto omzetten in zw/w
  zondag 15 februari 2004 @ 19:07:18 #90
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17201823
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:06 schreef Silent_Lucidity het volgende:

[..]

Gewoon een zw/w foto maken als dat de opdracht is en niet een kleurenfoto omzetten in zw/w

da's zo voor-de-hand-liggend

pi_17201951
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:06 schreef Silent_Lucidity het volgende:

[..]

wat denk je dat een digitale camera eigenlijk doet wanneer je hem op "zwart-wit" stand zet???
pi_17202004
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:12 schreef m-niki het volgende:

[..]

wat denk je dat een digitale camera eigenlijk doet wanneer je hem op "zwart-wit" stand zet???

Sorry ik fotografeer analoog en druk de boel zelf af.
  zondag 15 februari 2004 @ 19:15:46 #93
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17202056
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:13 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Sorry ik fotografeer analoog en druk de boel zelf af.
geeft niks hoor
pi_17202452
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

geeft niks hoor

Ik zit er ook echt niet mee hoor... vind het veel leuker om er zelf meer mee bezig te zijn... welke film ik kies voor bepaalde foto's enz. enz.
Voor mij nog altijd meer een uitdaging dan klooien met de knopjes van de witbalans op je digi
  zondag 15 februari 2004 @ 20:06:44 #95
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17203559
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:34 schreef m-niki het volgende:

@froos: ik ga voor die laatste! Prachtig kunstwerk heb je er van gemaakt! (weerspiegelt de camera nou in de foto zelf - cq. glanspapier of is het het glas van de lijst???)

De camera weerspiegelt in het glas van de lijst. By the weg dit is dus de trouwfoto van mijn opa en oma (de orginele met zo'n mooie gouden lijst) De camera is een oude agfa clickII met flitser. (zelfs met lampje) uit de tijd dat je na elke flits je lampje moest verwisselen

Enne bedankt voor de complimenten

zondag 15 februari 2004 @ 20:11:45 #96
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17203702
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:06 schreef fr.oosje het volgende:

De camera weerspiegelt in het glas van de lijst. By the weg dit is dus de trouwfoto van mijn opa en oma (de orginele met zo'n mooie gouden lijst) De camera is een oude agfa clickII met flitser. (zelfs met lampje) uit de tijd dat je na elke flits je lampje moest verwisselen

Enne bedankt voor de complimenten

Wat kijken ze dan serieus/ernstig op hun bruiloft!

Hoop dat ik toch wel iets gelukkiger/verliefder kijk op mijn bruiloft

©Dumbo
  zondag 15 februari 2004 @ 20:16:55 #97
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17203835
Ik heb ook nog even in mijn archief gekeken hoewel ik het eigenlijk veel leuker vind om speciaal iets te maken (zie mijn andere post) Maar goed even een voorbeeld dan

zondag 15 februari 2004 @ 20:19:47 #98
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17203906
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:11 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja dat serieus kijken was mode in die tijd. Ik heb nog veel meer foto's uit die tijd en zelfs de kinderen kijken serieus
  zondag 15 februari 2004 @ 20:25:22 #99
34663 SpeedyGJ
pi_17204086
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:33 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig dat je de tijd en moeite hebt genomen om je originele idee beter te maken. Het resultaat mag er echt zijn hoor, petje af.

Dank je wel
Ik heb altijd wel geduld of zo, maar je moet het natuurlijk ook niet te snel opgeven
Het is een kwestie van veel tijd erin steken.
Bedankt voor jou reactie!
pi_17204147
Echt heel mooi geworden Speedy
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  zondag 15 februari 2004 @ 20:28:04 #101
79550 Ymke
your ghost
pi_17204173
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:11 schreef texelonia het volgende:

[..]

heeeeeeeeeeeeee pssssssssssssssssst texelonia fr.oos kijkt in het dagelijks leven net zo hoor!
  zondag 15 februari 2004 @ 20:34:43 #102
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17204391
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

heeeeeeeeeeeeee pssssssssssssssssst texelonia fr.oos kijkt in het dagelijks leven net zo hoor!

Zeg bemoei je er niet mee
  zondag 15 februari 2004 @ 20:35:44 #103
79550 Ymke
your ghost
pi_17204422
geef toe . je hebt net zulke oren
pi_17204434
Is een kruiwagen in jullie opinie ook een klasiek object? Ik kan niks anders bedenken anders sla ik dit maal maar over.
  zondag 15 februari 2004 @ 20:38:14 #105
52657 pea4fun
pi_17204510
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:36 schreef Supaaah het volgende:
Is een kruiwagen in jullie opinie ook een klasiek object? Ik kan niks anders bedenken anders sla ik dit maal maar over.
Het is maar hoe je die kruiwagen op de foto zet denk ik....Zet er een man op klompen achter
  zondag 15 februari 2004 @ 20:42:10 #106
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17204654
Deze vind ik ook wel klassiek aandoen, zal wel door de school uniformen komen denk ik.

Weet nog niet welke ik ga kiezen, maar ik denk toch dat het "reflecties uit het verleden" wordt. Die is tenslotte speciaal voor deze wedstrijd gemaakt.

Het valt me trouwens op dat mijn foto's als ze eenmaal online staan veel donkerder zijn dan in photoshop. Meer mensen hier last van?

pi_17204685
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:38 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Het is maar hoe je die kruiwagen op de foto zet denk ik....Zet er een man op klompen achter

Denk alleen niet dat me broertje mee wilt werken en me pa loopt niet (meer) in klompen.
  zondag 15 februari 2004 @ 20:43:45 #108
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17204707
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:35 schreef Ymke het volgende:
geef toe . je hebt net zulke oren
Wat hebben mijn oren nu met serieus kijken te maken? Maar goed dit is wel heel erg off topic
  zondag 15 februari 2004 @ 20:46:27 #109
52657 pea4fun
pi_17204782
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:42 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Denk alleen niet dat me broertje mee wilt werken en me pa loopt niet (meer) in klompen.

Broertje...nu heb ik opeens een visioen van een soort Bartjefiguur die met een pet op en klompen aan in de kruiwagen zit....
  zondag 15 februari 2004 @ 20:52:51 #110
34663 SpeedyGJ
pi_17204974
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:27 schreef beertje_ het volgende:
Echt heel mooi geworden Speedy
Thnx!
Ik ben er ook trots op!

-doei-

Nee dus!

[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 15-02-2004 21:23]

pi_17205193
oei die letters, niet doen hoor! Da's jammer van al dat werk...
  zondag 15 februari 2004 @ 21:00:19 #112
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17205219
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:

Even belijsting omheen gedaan.
Nodig of niet

NIET!

Ik vind die kaders om die foto's dus echt helemaal nix. Voegt helemaal niets toe. Een mooi passpartout vind ik dan wel weer mooi, vooral omdat de randen dan veel breeder zijn waardoor je blik automatisch naar de foto toe gaat, maw je wordt niet afgeleid. Maar ja dat is mijn mening

FOK!fotograaf zondag 15 februari 2004 @ 21:15:14 #113
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17205655
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Thnx!
Ik ben er ook trots op!

[afbeelding]

Even belijsting omheen gedaan.
Nodig of niet

rand hoeft absoluut niet ...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17205658
heb ook nog een foto gemaakt...
is dit wat?
  zondag 15 februari 2004 @ 21:22:53 #115
79550 Ymke
your ghost
pi_17205897
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:15 schreef tjAb het volgende:
heb ook nog een foto gemaakt...
is dit wat?
[afbeelding]
Ik blijf dit rare vragen vinden , eigenlijk ,,,,,

JIJ stuurt een foto in die JIJ mooi vindt , het is toch raar om van te voren te vragen wat andere er van vinden?

Kom op stuur in of niet......

zondag 15 februari 2004 @ 21:24:34 #116
34663 SpeedyGJ
pi_17205959
Oke belijsting weggehaald

Oke dan ben ik zo klaar

zondag 15 februari 2004 @ 23:15:05 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17209654
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:22 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf dit rare vragen vinden , eigenlijk ,,,,,

JIJ stuurt een foto in die JIJ mooi vindt , het is toch raar om van te voren te vragen wat andere er van vinden?

idd...je komt er in het stemtopic vanzelf wel achter of 't een mooie foto wordt gevonden of niet
  zondag 15 februari 2004 @ 23:18:30 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17209773
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:42 schreef Supaaah het volgende:

Zelfontspanner
©Dumbo
  zondag 15 februari 2004 @ 23:44:31 #119
15985 huiz
Man in Black
pi_17210505
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:

Oke dan ben ik zo klaar

Heb je bij die laatste van de pomp nog geflitst of is dit daglicht? Ik vind het toch nog een fiks stuk verbeterd nu ie wat helderder is geworden

En wat zeiden de omwonenden toen je voor de zoveelste keer dat ding op de foto ging zetten?

Scope Pure Colombia BV
  zondag 15 februari 2004 @ 23:54:47 #120
34663 SpeedyGJ
pi_17210811
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:44 schreef huiz het volgende:

[..]

Heb je bij die laatste van de pomp nog geflitst of is dit daglicht? Ik vind het toch nog een fiks stuk verbeterd nu ie wat helderder is geworden

[quote]En wat zeiden de omwonenden toen je voor de zoveelste keer dat ding op de foto ging zetten?

Puur daglicht.
De zon scheen
Wel heb ik toch even de iso waarde omhoog gegooid van 200 naar 400.

Sommige vroegen idd af waarom ik dat ding nou zovaak op de foto zette. Ik andwoorde heel simpel: Tja ik moet een foto goed hebben, als ie niet goed is kom ik gewoon weer terug

Bedankt voor je reactie!

pi_17211227
gheghe ik besef me nu idd pas dat jij daar drie dagen achtereen hebt staan fotograferen!! Terwijl het ding er al staat sinds 18nogwat (ben het effe kwijt)!!!
  maandag 16 februari 2004 @ 06:14:06 #122
34663 SpeedyGJ
pi_17214155
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:08 schreef m-niki het volgende:
gheghe ik besef me nu idd pas dat jij daar drie dagen achtereen hebt staan fotograferen!! Terwijl het ding er al staat sinds 18nogwat (ben het effe kwijt)!!!
Yup 1884
Maar was gewoon echt klote om dat zo goed mogelijk erop te zetten.
Maar ben echt blij met deze uitslag
Maar als portier effe die foto wil veranderen
Anders heb ik al het werk voor niks gedaan
  maandag 16 februari 2004 @ 09:32:45 #123
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_17215426
Oke ik ben er uit, dit wordt mijn inzending voor deze maand.

Reflecties uit het verleden

Portier? kan jij hem plaatsen

FOK!fotograaf maandag 16 februari 2004 @ 10:07:34 #124
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17215995
quote:
Op maandag 16 februari 2004 09:32 schreef fr.oosje het volgende:

[afbeelding]

Mooi
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 16 februari 2004 @ 10:59:54 #125
35485 rique
with Canon, I can
pi_17217083
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:46 schreef Xilantof het volgende:
Hey Rique, ik heb jou fotoplek bekeken... en je hebt een goede hoek gekozen om uit te fotograferen

morgen gaat hopelijk mijn rolletje weg

Heheh Het is ongeveer de enige hoek waar geen snelweg / nieuwbouwwijk / groteMercedesBenz / andermodernspul op komt te staan.
pi_17217371
quote:

[afbeelding]

goede keuze, mooie foto!

Ook de foto van tjAb vind ik erg leuk! Doet mij klassiek aan vanwege de klassieke muziek. Ik vraag me af waar je zelf aan twijfelt?

Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 16 februari 2004 @ 12:17:44 #127
79550 Ymke
your ghost
pi_17219162
quote:

[afbeelding]

Mooi , fr.oos
  FOK!fotograaf maandag 16 februari 2004 @ 16:48:11 #128
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17227133
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:59 schreef rique het volgende:

[..]

Heheh Het is ongeveer de enige hoek waar geen snelweg / nieuwbouwwijk / groteMercedesBenz / andermodernspul op komt te staan.

idd

OT:
rolletje is away

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17230253
Persoonlijk vind ik veel zwart wit foto's erg grijs. Van een paar snap ik ook de bedoeling niet, of staan de voorwerpen er niet helemaal op.
  FOK!fotograaf maandag 16 februari 2004 @ 18:43:58 #130
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17230715
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:28 schreef Melio het volgende:
Persoonlijk vind ik veel zwart wit foto's erg grijs. Van een paar snap ik ook de bedoeling niet, of staan de voorwerpen er niet helemaal op.
voorbeeldje?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 16 februari 2004 @ 18:58:44 #131
34663 SpeedyGJ
pi_17231174
Ik vraag me af waar portier eigelijk is..
  FOK!fotograaf maandag 16 februari 2004 @ 19:14:37 #132
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17231628
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
hijs idd al een tijdje stil....

er zal toch niet ergs gebeurt zijn?

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 16 februari 2004 @ 19:48:32 #133
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_17232736
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
* portier zwaait even
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 16 februari 2004 @ 19:50:47 #134
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17232812
*haalt opgelucht adem*

zal ik ook maar weer eens wat doen deze maand?
Had als eerste idee een kerkhof.. te laat met inzenden.
2e idee : handen op een piano. Heb geen piano
3e idee.. weet niet of dat zon goed idee ia.
Ymke; vind die van jou echt ruig

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  maandag 16 februari 2004 @ 20:10:01 #135
79550 Ymke
your ghost
pi_17233494
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:50 schreef Milkwoman het volgende:
*haalt opgelucht adem*

zal ik ook maar weer eens wat doen deze maand?
Had als eerste idee een kerkhof.. te laat met inzenden.
2e idee : handen op een piano. Heb geen piano
3e idee.. weet niet of dat zon goed idee ia.
Ymke; vind die van jou echt ruig

Dank je , wat is je derde idee?
  maandag 16 februari 2004 @ 20:12:38 #136
34663 SpeedyGJ
pi_17233603
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:48 schreef portier het volgende:

[..]

* portier zwaait even

Hey portier, zou je miss die klok foto willen vervangen met de Pomp foto?
  maandag 16 februari 2004 @ 20:18:57 #137
15985 huiz
Man in Black
pi_17233833
* huiz is ook op pad geweest

Maar kan niet kiezen

Ik vind ze alle drie wel wat hebben. Die blikken zijn klassiek, zo niet antiek. Dat trambaanbordje natuurlijk vanwege het ouderwetsche taalgebruik maar verder is het een gewoon plaatje, en die auto doet me denken aan Laurel & Hardy

Vertel me, welke van de drie!

Scope Pure Colombia BV
pi_17233937
Voor het klassieke tintje heb ik de vlekken en krassen maar laten zitten. Er schijnt een scanner aan te komen die me van dat werk bevrijdt.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  maandag 16 februari 2004 @ 20:23:45 #139
79550 Ymke
your ghost
pi_17234049
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:18 schreef huiz het volgende:
* huiz is ook op pad geweest

Maar kan niet kiezen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind ze alle drie wel wat hebben. Die blikken zijn klassiek, zo niet antiek. Dat trambaanbordje natuurlijk vanwege het ouderwetsche taalgebruik maar verder is het een gewoon plaatje, en die auto doet me denken aan Laurel & Hardy

Vertel me, welke van de drie!

nr 3
pi_17234507
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:23 schreef Ymke het volgende:

[..]

nr 3

Eens!!!

groet,
Frida

pi_17234601
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:21 schreef the-O het volgende:
Voor het klassieke tintje heb ik de vlekken en krassen maar laten zitten. Er schijnt een scanner aan te komen die me van dat werk bevrijdt.

[afbeelding]

Mooi! Maarre....dit lijkt me een *echt* oude foto....niet 1 die recent is genomen. Of leid je me gewoon erg goed om de tuin?

groet,
Frida

pi_17234676
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:37 schreef Frida het volgende:

[..]

Mooi! Maarre....dit lijkt me een *echt* oude foto....niet 1 die recent is genomen. Of leidt je me gewoon erg goed om de tuin?

groet,
Frida

In Spanje, (Sierra de Gredos) een paar jaar geleden, dat dan weer wel.
pi_17234905
Dus híér zijn jullie!!

Ik was het topic helemaal kwijt!

FOK!fotograaf maandag 16 februari 2004 @ 20:51:42 #144
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17235226
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:44 schreef Yeahinho het volgende:
Dus híér zijn jullie!!

Ik was het topic helemaal kwijt!

hoi
leuk dat je er weer bent
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17237734
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:39 schreef the-O het volgende:

[..]

In Spanje, (Sierra de Gredos) een paar jaar geleden, dat dan weer wel.

Complimenten!! Vind het net 2 zusters in de Afrikaanse woestijn tijdens de 2e wereldoorlog...mooi hoor!

groet,
Frida

maandag 16 februari 2004 @ 21:51:47 #146
15985 huiz
Man in Black
pi_17237933
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:34 schreef Frida het volgende:

[..]

Eens!!!

groet,
Frida

Ik zit nog te twijfelen tussen 1 en 3

Zal er nog een nachtje over slapen

Scope Pure Colombia BV
  maandag 16 februari 2004 @ 22:13:06 #147
34663 SpeedyGJ
pi_17238908
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:51 schreef huiz het volgende:

[..]

Ik zit nog te twijfelen tussen 1 en 3

Zal er nog een nachtje over slapen

Tja die 3de vind ik ook heel mooi.
pi_17239294

Let niet op de combi.... maar had niet zoveel oude spullen ;-)

www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
  maandag 16 februari 2004 @ 22:22:51 #149
15985 huiz
Man in Black
pi_17239332
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:21 schreef Denagam het volgende:
[afbeelding]

Let niet op de combi.... maar had niet zoveel oude spullen ;-)

Wat is dat voor een geslachtsdeel
Scope Pure Colombia BV
pi_17240944
LOL Huiz: een exact hetzelfde jodenkoekenblik heb ik laatst nog bij mijn lokale supermarkt gekocht (met coop clubcardkorting!!) Was wel een actie hoor, was kopie van waarschijnlijk dat blik van jou!

Ik vind zelf foto 1 echt super gaaf! Dat doe me denken aan die film trouwens van Kees van Kooten waar je alleen de coulissen van een pompstation ziet..maakt ook niet uit, maar hij doet heel authentiek aan...terwijl die film eigenlijk ook niet authentiek was, maar het wel aandeed...Foto 3 heeft ook wat, maar foto 1 springt er wat mij betreft echt uit!

@ the-O: mega mega mega mooie foto! Die blikken van die nonnetjes!! Ik vind by the way alle foto's op jouw site echt retegoed! Heb ik hier met een pro te doen?? (m.a.w. kan jij leven van fotograveren en heb je al ontzettend veel jaartjes met ervaring achter de rug??????)

maandag 16 februari 2004 @ 23:40:07 #151
15985 huiz
Man in Black
pi_17242084
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:06 schreef m-niki het volgende:
LOL Huiz: een exact hetzelfde jodenkoekenblik heb ik laatst nog bij mijn lokale supermarkt gekocht (met coop clubcardkorting!!) Was wel een actie hoor, was kopie van waarschijnlijk dat blik van jou!

Ik vind zelf foto 1 echt super gaaf! Dat doe me denken aan die film trouwens van Kees van Kooten waar je alleen de coulissen van een pompstation ziet..maakt ook niet uit, maar hij doet heel authentiek aan...terwijl die film eigenlijk ook niet authentiek was, maar het wel aandeed...Foto 3 heeft ook wat, maar foto 1 springt er wat mij betreft echt uit!

Dit koekblik zal wel echt antiek zijn, ik moest voor mijn werk vandaag in het Open Luchtmuseum in Arnhem zijn dus: camera mee
Ik heb die koekblikken en ook dat cacaoblik ook al eens in de winkel zien liggen, en bovendien is de foto ook niet haarscherp, dus die laat ik vallen voor deze wedstrijd.

En ja, ik vind die auto ook heel veel hebben maar als je er lang naar kijkt doet het weer zo gewoontjes aan. Zo van: goh, een oude auto.

De derde, dat is net andersom, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer het begint te spreken terwijl een vluchtige blik het een nietszeggende foto laat zijn.

Lastig
Hopelijk weet ik morgen na een nachtje slapen welke ik definitief inzend.

Scope Pure Colombia BV
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 09:27:15 #152
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17247496
zitten weer mooie foto's bij
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17248124
Oke, dit wordt mijn definitieve inzending. Ben er niet helemaal tevreden over, maar dit is de eerste keer dat ik mee doe met foto wedstrijd, en dus een soort generale repetitie

FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 10:00:10 #154
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17248152
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:58 schreef adjecanon het volgende:
Oke, dit wordt mijn definitieve inzending. Ben er niet helemaal tevreden over, maar dit is de eerste keer dat ik mee doe met foto wedstrijd, en dus een soort generale repetitie

[afbeelding]

mooi, maar niet echt een klassieke uitstraling
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17248517
Inderdaad wel een mooie foto maar zo'n radar op het dak straalt voor mij ook niet echt iets klassieks uit

Ik denk dat ik mijn debuut moet gaan missen Ben al dagen op zoek naar het negatief van mijn foto (die van het station in Berlijn). Twee kamers en de doka helemaal overhoop gehad, maar niks gevonden En dat terwijl ik hem nog eens af wilde laten drukken door de fotograaf.

pi_17248545
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

mooi, maar niet echt een klassieke uitstraling

idd. Zo'n radar op zo'n boot doet mij niet echt aan vroeger denken, haha. Had ook liever een oud vissersschip gehad, maarja, je hebt het natuurlijk niet altijd voorhet uitkiezen.
pi_17248703
Huiz, ik vind de 3e foto het mooist.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_17249237
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:17 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Inderdaad wel een mooie foto maar zo'n radar op het dak straalt voor mij ook niet echt iets klassieks uit

Ik denk dat ik mijn debuut moet gaan missen Ben al dagen op zoek naar het negatief van mijn foto (die van het station in Berlijn). Twee kamers en de doka helemaal overhoop gehad, maar niks gevonden En dat terwijl ik hem nog eens af wilde laten drukken door de fotograaf.

Kan je dan niet nog andere foto's maken?? oke, berlijn is dan misschien wat te ver weg, maar bij jou in de buurt moet toch ook wel wat te vinden zijn???
pi_17249602
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:49 schreef adjecanon het volgende:

[..]

Kan je dan niet nog andere foto's maken?? oke, berlijn is dan misschien wat te ver weg, maar bij jou in de buurt moet toch ook wel wat te vinden zijn???

Ja ik heb op zich wel een idee, maar om voor 2 of 3 foto's een heel rolletje vol te schieten... das me eigenlijk een beetje teveel van het goede Maar misschien dat het nog wel lukt... kan die foto pas volgende week maandag maken en dan ook nog een flinke dosis geluk hebben

edit:

[Dit bericht is gewijzigd door Silent_Lucidity op 17-02-2004 11:17]

pi_17250715
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:05 schreef Silent_Lucidity het volgende:

[..]

Ja ik heb op zich wel een idee, maar om voor 2 of 3 foto's een heel rolletje vol te schieten... das me eigenlijk een beetje teveel van het goede Maar misschien dat het nog wel lukt... kan die foto pas volgende week maandag maken en dan ook nog een flinke dosis geluk hebben

edit:

[afbeelding]

Waarom doe je deze niet gewoon?!? Het is een interessante foto om naar te kijken. Een frame dr omheen doet trouwens ook wonderen
pi_17250771
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:56 schreef adjecanon het volgende:

[..]

Waarom doe je deze niet gewoon?!? Het is een interessante foto om naar te kijken. Een frame dr omheen doet trouwens ook wonderen

Ik heb hem er zo maar even opgegooid geen zin om er een frame omheen te maken dat doe ik wel als ik hem in ga leveren
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:06:17 #162
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_17250943
Ok ik leef nog... en ik doe effe mee weer ook

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:07:29 #163
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_17250970
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:06 schreef TheMarco het volgende:

[afbeelding]

Oh ja... klassiek zwartwit gemaakt met klassieke camera (Canon A1) op Ilford Delta 400 film.
pi_17251177
quote:

[afbeelding]

Hij's fijn.

@m-niki: dank je wel. En geen prof, gewoon liefhebber.

dinsdag 17 februari 2004 @ 13:08:10 #165
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17252405
ff een vraag, hoe maak je der een frame om?
Of heeft iemand een linkje?
thnx
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 13:08:23 #166
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17252408
quote:

[afbeelding]

mooie foto
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17253166
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:08 schreef Milkwoman het volgende:
ff een vraag, hoe maak je der een frame om?
Of heeft iemand een linkje?
thnx
Je hebt daar een programma'tje voor dat heet Framemaster. En is te downloaden op www.download.com
Ik gebruik hem zelf ook.
pi_17253289
quote:

[afbeelding]

Mooie foto idd. k weet niet, maar doet me denken aan Parijs.'T zal toch niet.......... of wel?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:02:12 #169
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17253724
Dankje
Friedrich Nietzsche
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:03:30 #170
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17253757
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:10 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dank je , wat is je derde idee?

Baas in eigen buik, dolle mina's in 1970
Friedrich Nietzsche
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:10:10 #171
55492 KGA
Ben al weg
pi_17253905
Ik kwam deze nog tegen. Iets klassieker dan mij huidige inzending.

Mannen met nog echte baarden!

nog eventjes dan...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 14:21:43 #172
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_17254223
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:44 schreef adjecanon het volgende:

[..]

Mooie foto idd. k weet niet, maar doet me denken aan Parijs.'T zal toch niet.......... of wel?

Nope gewoon Amsterdam op een zonnige dag
pi_17254587
pi_17261114
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

voorbeeldje?

Grijs daar bedoel ik mee dat het wit niet wit is:Ouwsok, ymke, beertje, reulor, tulpe en allen die ik vergeten ben. Niet snappen doe ik de foto's van Icilce (slechte korrel) Raketman, roek, samescu of hoe men ook allemaal heet.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:33:20 #175
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17264267
tja.. iedereen stuurt zijn eigen smaak in..En veel mensen bewerken of achteraf de foto in fotosoep (zwart wit maken) en veel hebben zo'n functie op hun camera. de echt ouderwetse fotos zijn ook niet zwart wit hoor.. mijn moeders kinder foto's zijn ook meer grijzig.
Friedrich Nietzsche
pi_17264351
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:44 schreef adjecanon het volgende:

[..]

heeft meer van nederland weg
ow is amsterdam zie ik net
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:47:18 #177
79550 Ymke
your ghost
pi_17264754
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:03 schreef Milkwoman het volgende:

[..]

Baas in eigen buik, dolle mina's in 1970

hahaha dat gaat moeilijk worden , misschien kan je ergens nog een bom moeder vinden
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:18:54 #178
15985 huiz
Man in Black
pi_17268106
Owkee, de keuze is gemaakt, dit is mijn definitieve inzending

Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:37:27 #179
34663 SpeedyGJ
pi_17268671
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:18 schreef huiz het volgende:
Owkee, de keuze is gemaakt, dit is mijn definitieve inzending

[afbeelding]

Goeie keuze
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 21:39:08 #180
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17268724
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Goeie keuze

kan ik het alleen maar mee eens zijn
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17268914
Een fijn onderwerp dit, want eindelijk kon ik eens in mijn homemade kiekjes-map bladeren!

Nu heb ik er echter wel 4 gevonden, maar of het iets is (en zo ja, welke) dat vraag ik me ten zeerste af...

dinsdag 17 februari 2004 @ 21:56:11 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_17269252
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
Een fijn onderwerp dit, want eindelijk kon ik eens in mijn homemade kiekjes-map bladeren!

Nu heb ik er echter wel 4 gevonden, maar of het iets is (en zo ja, welke) dat vraag ik me ten zeerste af...

de middelste
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:20:02 #183
20641 portier
pi_17270048
quote:

[afbeelding]

Heej Marco, long time no see. Heb je ook een iets verkleinde versie? .
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2004 @ 22:23:36 #184
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17270181
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:56 schreef Re het volgende:

[..]

de middelste

idd
dan zit je altijd goed
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17272763
Ik doe ook maar eens mee

Deze foto is 3 weken geleden gemaakt in de franse alpen in de buurt van Gap.

Een klein boeren bedrijfje dat toch maar besloot een nieuw busje te kopen en de oude maar dienst laat doen als kippenren oid .

Klassiek en nostalgisch tegelijk.
Deze foto is niet bewerkt en is met black/white optie gemaakt.

Grote uitvoering hier klikke : http://home.planet.nl/~leeu6668/PC190170.jpg

woensdag 18 februari 2004 @ 11:33:54 #186
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17280015
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:47 schreef Ymke het volgende:

[..]

hahaha dat gaat moeilijk worden , misschien kan je ergens nog een bom moeder vinden

Tja.. als ik mijn buik nou eens flink uitzet
Friedrich Nietzsche
pi_17300598
*OOK stil is*
pi_17301044
Dan zal ik de stilte maar even doorbreken met een paar foto's waar ik dus geen idee van heb óf, en zo ja, wélke iets is.... De bovenste vind ik wel oud lijken (verpauperde reclame-borden, ouderwets scorebord), maar ik ben een absolute dus n00b, dus graag jullie mening ! Alvast bedankt.
(aub deze post niet kwooten, dan kan ik de foto's morgen weer onopvallend verwijderen )

pi_17303362
Ik vind foto 1 te rommelig, maar foto 2 heeft potenties! Kan je er nog een keer heen als het niet zo grauw weer is? Zorg dan dat het bord niet op de foto komt, maar laat iets meer zien van wat er aan de rechterkant van het 'hok' staat..krijg je volgens mij een mooie sfeer!
foto's 3 en 4 zien er ook goed uit, maar zijn te donker en daardoor te onduidelijk..is het een ophaalbrug van een kasteel? ben benieuwd wat je gaat doen! Als noob (= stom woord hoor) heb je anders wel oog voor mooie platen, getuige foto's 2 t/m 4, je moet je alleen nog meer verdiepen in het licht (sluitertijd, lichtinval etc.)
pi_17305446
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:33 schreef Milkwoman het volgende:
tja.. iedereen stuurt zijn eigen smaak in..En veel mensen bewerken of achteraf de foto in fotosoep (zwart wit maken) en veel hebben zo'n functie op hun camera. de echt ouderwetse fotos zijn ook niet zwart wit hoor.. mijn moeders kinder foto's zijn ook meer grijzig.
Smaak is iets anders dan een goede zwart/wit foto beoordelen.

Waarschijnlijk zijn jouw moeders kinder foto's ook van een matige kwaliteit.

donderdag 19 februari 2004 @ 09:24:54 #191
35485 rique
with Canon, I can
pi_17306183
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 08:19 schreef Melio het volgende:

[..]

Smaak is iets anders dan een goede zwart/wit foto beoordelen.

Waarschijnlijk zijn jouw moeders kinder foto's ook van een matige kwaliteit.

Krijgen we nu weer dezelfde sepia-achtige discussie maar dan over wat zwart-wit is? Kom op joh, je hebt je toch niet op 1 februari geregistreerd om alleen maar commentaar op onze inzendingen te hebben?

Ik ben in blijde afwachting van jouw fantastische 100% zwart-wit plaat die alle andere inzendingen zal laten schudden op hun grondvesten!

FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2004 @ 09:29:10 #192
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17306248
mijn foto's komen misschien/waarschijnlijk vanavond..
straks ff bellen of ze klaar zijn

disclaimer: er moet natuurlijk wel wat lekkers bij zitten

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:34:49 #193
35485 rique
with Canon, I can
pi_17306319
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:29 schreef Xilantof het volgende:
mijn foto's komen misschien/waarschijnlijk vanavond..
straks ff bellen of ze klaar zijn

disclaimer: er moet natuurlijk wel wat lekkers bij zitten

Oftewel, ik ben benieuwd!

FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2004 @ 09:47:21 #194
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17306487
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:34 schreef rique het volgende:

[..]

Oftewel, ik ben benieuwd!

ikke ook
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17308597
Hoe kan je een foto hier neer zetten dan?? Het lukt me niet
pi_17308818
je moet je foto al ergens hebben staan, bijvoorbeeld op www.mijneigenpagina.nl stel dat je foto heet: mijnfoto.jpg
en je wilt je foto hier hebben staan dan type je in: (en laat dan de spatie achter [ weg!)

[ img]http://www.mijneigenpagina.nl/mijnfoto.jpg[/img]

handiger is om op je foto te klikken op de site waar hij staat met je rechtermuisknop en dan klikken op 'properties' daar staat dan de url!!

succes!!

pi_17309117
Ah, Thanx! Weer wat geleerd
Deze foto is genomen in Berlijn afgelopen januari. Zwart/Wit vind ik iets historisch hebben, zo is het onderwerp op deze foto ook.

Ik ff nog meer foto's zoeken. Dit is leuk

[Dit bericht is gewijzigd door PhoolieEdje op 19-02-2004 12:46]

pi_17309497
Herdenkingsmonument van de communisten ten nagedachtenis de slag om Berlijn

Oer Hollands plaatje

[Dit bericht is gewijzigd door PhoolieEdje op 19-02-2004 12:47]

pi_17309771
ehm, ze zijn niet te zien hoor (rode kruisjes) en als ik de url in een ander window open zegt het dat ik er geen toegang toe mag hebben!

je weet dat je maar 1 foto mag inzenden voor deze wedstrijd trouwens???

pi_17310699
Sorry, ik deed het eerst via imagestation, maar dat is natuurlijk beveiligd. Ik heb het nu via @home gedaan. Maar ik wil de foto van de muur mee laten doen met de wedstrijd
pi_17311140
Dit wordt 'm:

donderdag 19 februari 2004 @ 13:21:12 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17311381
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:11 schreef k_man het volgende:
Dit wordt 'm:

[afbeelding]

prima foto!
  FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2004 @ 13:47:19 #203
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17312097
PhoolieEdje je moet ze ook ff verkleinen tot 550 pixels...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17314000
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:11 schreef k_man het volgende:
Dit wordt 'm:

[afbeelding]

Wauw!!
  FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2004 @ 15:08:29 #205
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17314347

rolletjes zijn nog niet klaar
morgen maar weer ff bellen

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17315342
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:24 schreef rique het volgende:

[..]

Krijgen we nu weer dezelfde sepia-achtige discussie maar dan over wat zwart-wit is? Kom op joh, je hebt je toch niet op 1 februari geregistreerd om alleen maar commentaar op onze inzendingen te hebben?

Ik ben in blijde afwachting van jouw fantastische 100% zwart-wit plaat die alle andere inzendingen zal laten schudden op hun grondvesten!

Nee die discussie krijg je niet. Het ging om de overwegend grijze toon in veel zwart wit foto's, ik zag wel uitzonderingen maar dat waren er niet zoveel. Een goed belichte foto is een foto waarin alle tonen tussen zwart en wit in zitten en waarin zwart zwart is en wit wit en niet grijs. Een goed zwart wit foto maken is niet makkelijk.
Sepia is volgens mij een ander verhaal.

Ik ben geen digitaal fotograaf en die spullen die ik heb houd ik liever analoog. Het feit dat je ergens verstand van hebt hoeft niet per definitie in te houden dat ik de perfecte foto's maak, ik vind het ook een lastig karwei om een mooie en goede zwart wit foto te maken. En ook bij mijzelf zie ik een geslaagd en minder geslaagd product zo terug.

pi_17315381
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 01:11 schreef m-niki het volgende:

[uitgebreid commentaar]

Foto 1 vind ik zoals gezegd zelf juist één van de mooisten.... Foto 2 is ook leuk, maar jammer van dat gloednieuw reclamebord naast de bouwvallige dugout . Foto 3 is inderdaad te donker, en de rest is ook donkerder gemaakt dan nodig is. Foto 4 is een beetje hetzelfde als 3, maar iets ander oogpunt (en lichter) en ik heb niet echt veel met het onderwerp...

Teruggaan zal niet overigens lukken. De eerste twee foto's zijn deze zomer in een klein stadionnetje in België gemaakt, en de laatste twee rond hetzelfde tijdstip in één of ander oud-Limburgs dorpje... Grauw weer was het trouwens helemaal niet; ik had juist moeite om de fel schijnende zon niet in de lens te krijgen!

Met Photoshop heb ik het allemaal wat donkerder gemaakt, maar zo te zien is dat niet echt mooi te noemen... Van sluitertijd, lichtinval, en allemaal andere foto-zaken heb ik dus totaal geen kaas gegeten, dus dat kun je vergeten!

Nog iemand meer die commentaar als dit kan/wil leveren? Erg bedankt alvast m-niki!

pi_17315832
Ik ben ook aan het stoeien geweest . Ik hoop dat hij binnen de regels valt, aangezien de border iets gesoft is?

Het is overigens "De Oeler Watermolen" in Hengelo (O). Ben daar vandaag geweest en heb van het mooie weer genoten.

Als hij niet toegelaten wordt, dan post ik hem wel zonder 'gesofte' border.

pi_17322187
ik denk wel dat het toegelaten moet kunnen worden, want heel veel inzendingen hebben een border toch! Ik vind het persoonlijk alleen niet zo heel erg mooi...laat eens zien zonder border (als je wilt) ben benieuwd!
  donderdag 19 februari 2004 @ 19:23:34 #210
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17322247
edit: precies wat m-niki hierboven al zegt...
pi_17322511
Dit is em zonder border:

Ik moet wel zeggen dat ik hem met border ouder vind lijken....

FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2004 @ 19:33:23 #212
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17322537
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:32 schreef Alex_XXL het volgende:
Dit is em zonder border:

[afbeelding]

zonder is ie mooier
vind het niet mooi, maar als ik moet kiezen tussen de 2, dan ga ik voor de gene zonder border
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 19 februari 2004 @ 19:33:24 #213
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17322538
quote:
Dit is em zonder border:

[afbeelding]

echt waar? ik vind 'm zo een stuk mooier...en net zo 'klassiek' als met border...
  donderdag 19 februari 2004 @ 19:33:32 #214
35485 rique
with Canon, I can
pi_17322546
quote:
Dit is em zonder border:

[afbeelding]

Ik vind de foto zo veel krachtiger en de natuurlijke border van takken vind ik wel speels.
pi_17322835
Goed als we toch bezig zijn Deze heb ik ook nog gemaakt, is misschien iets duidelijker. Voor mij is die andere namelijk heel duidelijk (ik was erbij ), maar als je hem zo verkleind, kun je idd niet zo goed zien wat het is.....

donderdag 19 februari 2004 @ 19:42:30 #216
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17322876
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:41 schreef Alex_XXL het volgende:
Goed als we toch bezig zijn Deze heb ik ook nog gemaakt, is misschien iets duidelijker. Voor mij is die andere namelijk heel duidelijk (ik was erbij ), maar als je hem zo verkleind, kun je idd niet zo goed zien wat het is.....

[afbeelding]

deze is saaier
pi_17322942
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

deze is saaier

Klopt. Ik heb gemerkt dat het ook ook erg lastig is om "zwart/wit" te denken.... Daarom had ik ook voor die andere gekozen. In kleur zien ze er veel levendiger uit!
pi_17326574
quote:

[afbeelding]

Je mag het contrast opvoeren dan is het een nog mooiere foto.
pi_17327407
quote:

[afbeelding]

Vanuit de andere hoek vind ik de foto wat beter. Nu leiden de gebouwen op de achtergrond ook wat af.
Btw. Wat is Oele toch een mooi gebied
Kom ook uit de buurt.
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 00:11:38 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17330471
nou, hij doet het weer

OT:
ik heb mijn foto's binnen, wat leuke zijn gescanned, en binnenkort online
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 februari 2004 @ 00:25:17 #221
40714 Subhuman
Televised confession
pi_17330741
Zo, het forum is weer online.

Ik wil deze maand ook weer meedoen maar ben er nog steeds niet aan toe gekomen om foto's te maken!
  maandag 23 februari 2004 @ 00:44:35 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17330849
Okay zal ik dan als eerste na de downtime een foto plaatsen?

Vanmiddag in huis rondgesnuffeld voor leuke dingetjes, en kwam dit beeldje tegen op m'n vaders nachtkastje Was de foto al aan het uploaden toen ik me bedacht dat het forum het natuurlijk nog niet deed

Maar bij deze dan: dit is mijn nieuwe definitieve inzeinding!
©Dumbo
pi_17332627
Eerste keer dat ik meedoe . Onderstaande plaat wordt hem.
Beschrijving: Stirling Bridge over riviertje Forth, bekend door 'the battle of Stirling Bridge' met William Wallace (Braveheart) in 1297. Nog klassieker kon ik niet verzinnen

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2004 @ 07:11:36 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17332726
Jaaaa. eindelijk kan ik mijn foto *definitief* inleveren

Station Haarlem, by the way
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 09:52:14 #225
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17333846
ik moet mijn foto nog kiezen maar goed dat komt wel... mijne komt binnenkort.
en ik zie al dat mensen goed van de downtime gebruik hebben gemaakt want er zijn weer mooie inzendingen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 februari 2004 @ 10:11:51 #226
79550 Ymke
your ghost
pi_17333997
quote:
Op maandag 23 februari 2004 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Jaaaa. eindelijk kan ik mijn foto *definitief* inleveren

[afbeelding]

Station Haarlem, by the way
leuke foto Rewino
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2004 @ 11:05:30 #227
13151 crew  Rewimo
pi_17334417
quote:
Op maandag 23 februari 2004 10:11 schreef Ymke het volgende:

[..]

leuke foto Rewino
Dank je Ik had dit idee al een hele tijd, maar moest wachten tot ik weer op het station was. Ik heb nog een paar van die mooie tegeltableaus gefotografeerd, maar deze foto was het mooiste. Het was wel lastig omdat ze erg hoog hangen en ik de foto dus alleen van schuin onder kon nemen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 23 februari 2004 @ 11:13:34 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17334495
quote:
Op maandag 23 februari 2004 00:44 schreef texelonia het volgende:
Okay zal ik dan als eerste na de downtime een foto plaatsen?

[afbeelding]

Vanmiddag in huis rondgesnuffeld voor leuke dingetjes, en kwam dit beeldje tegen op m'n vaders nachtkastje Was de foto al aan het uploaden toen ik me bedacht dat het forum het natuurlijk nog niet deed

Maar bij deze dan: dit is mijn nieuwe definitieve inzeinding!
Darn. Ik zie net dat DjMisterY ook een beeldje van Laurel & Hardy in z'n foto heeft gebruikt...
©Dumbo
  maandag 23 februari 2004 @ 11:17:30 #229
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17334565
Zo hee....Fok is wel lelijk geworden zo, maar goed, daar staan weer een paar mooie foto's tegenover
pi_17335705
Laat ik deze maand ook maar weer eens een poging doen.
Zit te twijfelen tussen deze 2:

Mijn Fotografie: http://www.bd-fotografie.nl
  maandag 23 februari 2004 @ 13:57:12 #231
40714 Subhuman
Televised confession
pi_17335941
Hierbij mijn inzending voor de fotowedstrijd van deze maand.

Dit is de 550 pixels (ongeveer) versie van deze foto, en omdat de url tag nog niet goed werkt hieronder de grotere versie die dus eigenlijk niet past

Het is de tuin van een kasteel in Lunéville. Het kasteel zelf is helaas begin vorig jaar gedeeltelijk afgebrand.
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 17:08:40 #232
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17337147
vanavond of morgen zijn de mijne er
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 februari 2004 @ 17:20:33 #233
20641 portier
pi_17337268
Ik heb nog geen rechten, dus het foto's toevoegen aan het topic laat nog ff op zich wachten .
GEILE VROUWPERSONEN!
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 17:24:51 #234
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17337346
het centrale topic is ook geen sticky meer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 februari 2004 @ 17:37:32 #235
20641 portier
pi_17337491
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:24 schreef Xilantof het volgende:
het centrale topic is ook geen sticky meer
Klopt, die moeten ff geschopt worden, done zodra ik rechten krijg .
GEILE VROUWPERSONEN!
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 17:47:39 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17337656
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:37 schreef portier het volgende:

[..]

Klopt, die moeten ff geschopt worden, done zodra ik rechten krijg .
of zodra een modje voorbij komt
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 februari 2004 @ 17:51:04 #237
20641 portier
pi_17337719
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:47 schreef Xilantof het volgende:

[..]

of zodra een modje voorbij komt
Inderdaad .
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 23 februari 2004 @ 17:58:07 #238
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17337833
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:51 schreef portier het volgende:

[..]

Inderdaad .
Hellow,wel wennen hoor!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 17:58:55 #239
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17337853
quote:
Op maandag 23 februari 2004 13:57 schreef Subhuman het volgende:
Hierbij mijn inzending voor de fotowedstrijd van deze maand.

[afbeelding]

Dit is de 550 pixels (ongeveer) versie van deze foto, en omdat de url tag nog niet goed werkt hieronder de grotere versie die dus eigenlijk niet past

[afbeelding]

Het is de tuin van een kasteel in Lunéville. Het kasteel zelf is helaas begin vorig jaar gedeeltelijk afgebrand.
leuke foto
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 23 februari 2004 @ 18:06:13 #240
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17337984
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:58 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Hellow,wel wennen hoor!
Héééj, mag jij nog wel modden
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 23 februari 2004 @ 18:08:07 #241
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17338025
quote:
Op maandag 23 februari 2004 18:06 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Héééj, mag jij nog wel modden
????
  maandag 23 februari 2004 @ 18:10:12 #242
20641 portier
pi_17338062
Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!

Moeten ff gekickt worden . Die 2e kan ik tzt zelf wel doen... Het klachtentopic kan ik ff niet vinden, was die niet sticky of was die vol?
GEILE VROUWPERSONEN!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 23 februari 2004 @ 18:16:32 #243
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17338183
quote:
Op maandag 23 februari 2004 18:10 schreef portier het volgende:

Moeten ff gekickt worden . Die 2e kan ik tzt zelf wel doen... Het klachtentopic kan ik ff niet vinden, was die niet sticky of was die vol?
Die is waarschijnlijk vol Open daar dus ff een nieuwe voor.

@Fotoloog: Hou jij de openbare orde hier even in stand, ik heb het idee dat er bij mij het een en ander niet helemaal goed doorkomt

FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 18:23:20 #244
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17338317
quote:
Op maandag 23 februari 2004 18:16 schreef Ouwesok het volgende:
@Fotoloog: Hou jij de openbare orde hier even in stand, ik heb het idee dat er bij mij het een en ander niet helemaal goed doorkomt
net alsof wij hier zo roekeloos zijn
houdt liever de andere topics van FOT in de gaten
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 februari 2004 @ 19:14:42 #245
20641 portier
pi_17338770
quote:
Op maandag 23 februari 2004 18:16 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Die is waarschijnlijk vol Open daar dus ff een nieuwe voor.
Ik heb nog geen rechten voor sticky enzo, fotoloog? Aan jou de eer. Het klachten/complimenten topic van Fotografie! is deel 1 .
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 23 februari 2004 @ 19:28:22 #246
40714 Subhuman
Televised confession
pi_17338913
quote:
Op maandag 23 februari 2004 18:10 schreef portier het volgende:

Ik weet dat ik had moeten resizen. Ik wilde ook die grote aan die kleine linken met een URL, maar de URL-tag werkte nog niet.

[edit]

Oh ik dacht dat er geklaagd werd over mijn grote foto maar bij nader inzien blijkt dat toch niet zo te zijn.
  maandag 23 februari 2004 @ 19:30:33 #247
40714 Subhuman
Televised confession
pi_17338939
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:58 schreef Xilantof het volgende:

[..]

leuke foto
Dankje!

Ben benieuwd naar jouw foto's!
  maandag 23 februari 2004 @ 19:59:26 #248
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17339128
quote:
Op maandag 23 februari 2004 19:14 schreef portier het volgende:

[..]

Ik heb nog geen rechten voor sticky enzo, fotoloog? Aan jou de eer. Het klachten/complimenten topic van Fotografie! is deel 1 .
Ik zie een oud topic van Vork! is het de bedoeling om die sticky te maken?
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 23 februari 2004 @ 23:14:11 #249
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17341640
quote:
Op maandag 23 februari 2004 19:59 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Ik zie een oud topic van Vork! is het de bedoeling om die sticky te maken?
De faq is inmiddels weer kleverig , nou de rest nog even..... maarreh....waar is de rest

[ Bericht 12% gewijzigd door Ouwesok op 23-02-2004 23:25:34 ]
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2004 @ 23:17:28 #250
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17341692
sorry allemaal, twordt morgen...
ik kan nu nog niet kiezen...

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17341712
JOEEHOOEOEEEEEE !!

bij mij doet FOK het nu pas weer (gisteravond nog niet vandaar) enneh...

IK HEB JULLIE EN JULLIE FOTO'S HEEL ERG GEMIST!!!!

ik vind het nieuwe Fok trouwens wel ergens OK hoor, de kleuren zijn niet zo schreeuwerig meer, de styling is een stuk rustiger en de lay-out is ook beter (want gecentreerd)..
ik kan het alleen nauwelijks lezen hier op 1040 bij 1280..hebben jullie dat ook??

on-topic: leuke foto's zijn er weer bij gekomen!!
pi_17342310
Tot wanneer kunnen we de fotos inleveren?Ik kon het zo gauw niet vinden.
pi_17342361
Ik heb alleen volgende week maandag nog de gelegenheid om de foto te maken die ik wil maken, maar ja dan is het helaas al 1 maart
  dinsdag 24 februari 2004 @ 00:21:50 #254
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17342860
inleveren kan volgens mij tot vrijdag de 27e
  dinsdag 24 februari 2004 @ 09:52:27 #255
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17345157
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 00:21 schreef Abbadon het volgende:
inleveren kan volgens mij tot vrijdag de 27e
Ik dacht donderdag de 26ste 23:59 uur. Maar het staat in het centrale topic, mocht iemand dat kunnen vinden
©Dumbo
pi_17345563
Lastig stemmen wordt dat als je de foto's niet op een rij kan zien. Dus misschien even uitstellen, ook omdat het forum vaak onbereikbaar is.
Vind het trouwens wel leuker als mensen speciaal voor de wedstrijd een foto maken, in plaats van het archief afzoeken naar iets wat binnen de wedstrijd past.

tijd voor #4
pi_17345632
PhoolieEdje >>> Ik wou nog even zeggen dat ik je foto van de Berlijnse muur echt heel gaaf vind Maar het lijkt wel of ik de enige ben...want niemand reageert er op Naja...ik vind hem wel mooi
  dinsdag 24 februari 2004 @ 12:48:10 #258
40714 Subhuman
Televised confession
pi_17345636
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 11:27 schreef the-O het volgende:
Vind het trouwens wel leuker als mensen speciaal voor de wedstrijd een foto maken, in plaats van het archief afzoeken naar iets wat binnen de wedstrijd past.
Ben ik met je eens. Normaliter doe ik dat ook. Alleen deze keer heb ik een uitzondering gemaakt, ik wilde wel graag meedoen (december en januari heb ik al moeten overslaan ) maar had geen tijd meer om nog foto's te maken. Dus wat dat betreft kan ik het wel begrijpen als anderen ook hun archieven nazoeken op foto's die binnen de wedstrijd passen. Volgende maand wil ik weer met een nieuwe foto meedoen!
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 00:19:33 #259
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17345919
mijn foto komt dus vandaag (woensdag dus)
maar ga straks eerst lekker slapen :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17346140
nee nee nee niet uitstellen!! foto's staan toch gewoon bovenaan nu als sticky dus iedereen kan ze zien... (ik heb sowieso al het gevoel dat deze maand wel heel erg lang duurt, ik wil heel graag naar een volgend onderwerp, kan ik weer opnieuw kijken en foto's maken!!)
pi_17346168
Heeeee.... ik ben er nog... Ik heb heeel veel problemen gehad met internet de laatste tijd en heb niet echt meer aan fok gedacht. Heb ook nog géén foto gemaakt, en ik baal er echt van. Hoop dat ik nog wel even de tijd kan vinden. Alleen ben ik bang dat als ik er eentje heb, deze site het toch niet doet. Maja... ik doe mn best... :)
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 00:40:44 #262
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17346196
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:38 schreef dane het volgende:
Ik heb heeel veel problemen gehad met internet de laatste tijd en heb niet echt meer aan fok gedacht.
maakt niet uit :P
FOK! werkt(e) ook niet meer :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 08:39:13 #263
13151 crew  Rewimo
pi_17348500
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:36 schreef m-niki het volgende:
nee nee nee niet uitstellen!! foto's staan toch gewoon bovenaan nu als sticky dus iedereen kan ze zien...
Nou eh... nee dus, hij is momenteel nog niet sticky. Maar dit is hem: Fotowedstrijd Februari - Centraal topic Nog niet alle foto's staan erin, ik begreep dat Portier zijn rechten om te wijzigen nog niet terugheeft
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:22:27 #264
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17349817
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 12:47 schreef L-E-A het volgende:
PhoolieEdje >>> Ik wou nog even zeggen dat ik je foto van de Berlijnse muur echt heel gaaf vind Maar het lijkt wel of ik de enige ben...want niemand reageert er op Naja...ik vind hem wel mooi
Er is ook niemand die op mijn foto reageert. Dus die vindt ook niemand mooi?

©Dumbo
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:25:44 #265
79550 Ymke
your ghost
pi_17349865
Ik vind alle foto's heel erg mooi
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 10:32:14 #266
13151 crew  Rewimo
pi_17349959
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:25 schreef Ymke het volgende:
Ik vind alle foto's heel erg mooi
Stemmen wordt weer erg lastig deze maand
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:36:35 #267
79550 Ymke
your ghost
pi_17350033
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Stemmen wordt weer erg lastig deze maand
hee pssssssssssst stem kopen?

woensdag 25 februari 2004 @ 10:44:47 #268
40714 Subhuman
Televised confession
pi_17350166
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:36 schreef Ymke het volgende:

[..]

FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 11:15:33 #269
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17350727
ik denk dat dit mijn inzending gaat worden.
tis zo'n oude (dioden )radio

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 25 februari 2004 @ 11:21:09 #270
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17350844
quote:

[..]

*Boos kijkt*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:22:36 #271
13151 crew  Rewimo
pi_17350869
quote:

[..]

Kost ie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:26:04 #272
13151 crew  Rewimo
pi_17350926
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:15 schreef Xilantof het volgende:
ik denk dat dit mijn inzending gaat worden.
tis zo'n oude (dioden )radio
[afbeelding]
Als ik heel eerlijk ben (en dat ben ik natuurlijk ), ik vind het idee leuk, maar er is nogal weinig van te zien 't Is dat je erbij zegt dat het een radio is... Misschien een ander camerastandpunt proberen om het wat spannender te maken?

Of je gewoon helemaal niks van mij aantrekken natuurlijk
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 11:34:14 #273
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17351066
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben (en dat ben ik natuurlijk ), ik vind het idee leuk, maar er is nogal weinig van te zien 't Is dat je erbij zegt dat het een radio is... Misschien een ander camerastandpunt proberen om het wat spannender te maken?

Of je gewoon helemaal niks van mij aantrekken natuurlijk
ik had er een aantal foto's van gemaakt, maar door de gehele kast die er omheen zit (als je hem zit staat denk je dat het zo;n dressoir-kast is) is het moeilijk, had ook 1 foto gemaakt van voren, op zich leuk, maar daar zitten ook wat nadelen aan....

en om nu nog helemaal een ander foto te maken daar heb ik geen geld voor (ik schiet met rolletjes)

(maar je hebt wel gelijk moet ik zeggen...)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 11:42:36 #274
13151 crew  Rewimo
pi_17351171
Da's jammer Xilantof. Maar ja joh, wie weet valt iedereen wel als een blok voor je foto
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 11:45:42 #275
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17351217
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Da's jammer Xilantof. Maar ja joh, wie weet valt iedereen wel als een blok voor je foto
grappemaker
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 25 februari 2004 @ 11:47:03 #276
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17351247
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 08:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nou eh... nee dus, hij is momenteel nog niet sticky. Maar dit is hem: Fotowedstrijd Februari - Centraal topic Nog niet alle foto's staan erin, ik begreep dat Portier zijn rechten om te wijzigen nog niet terugheeft
bij mij laadt hij geen enkele foto in het centrale topic
  woensdag 25 februari 2004 @ 11:47:32 #277
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17351255
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:45 schreef Xilantof het volgende:

[..]

grappenmaker
je weet nooit
pi_17351552
Ik ga dalijk eindelijk eens op pad!
Het heeft hier gesneeuwd, dus maybe komt er nog iets mooi uit
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 12:05:55 #279
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17351562
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

bij mij ook niet
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 13:20:24 #280
13151 crew  Rewimo
pi_17352795
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 11:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Da's helemaal lastig stemmen dus
  woensdag 25 februari 2004 @ 13:21:14 #281
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17352807
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 13:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's helemaal lastig stemmen dus
niks lastigs aan hoor...als ik niets zie stem ik gewoon niet

wel een beetje jammer op zich...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 13:58:55 #282
13151 crew  Rewimo
pi_17353428
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 13:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

niks lastigs aan hoor...als ik niets zie stem ik gewoon niet

wel een beetje jammer op zich...
Stem dan maar op mij
  woensdag 25 februari 2004 @ 14:00:48 #283
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17353462
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 13:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Stem dan maar op mij
alleen als jij op mij stemt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 14:50:55 #284
13151 crew  Rewimo
pi_17354341
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 14:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

alleen als jij op mij stemt...
Daar valt over te praten natuurlijk

Overigens zie ik de foto's nu weer Maar die van mij staat er nog steeds niet in...
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:03:20 #285
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17354532
ik zie ze ook weer! kan ik eindelijk wat over de foto van Texelonia zeggen, aangezien ze vond dat ze genegeerd werd:

Texelonia: hij staat scheef

bij deze dus
pi_17354607
Waar is het topic gebleven met de wedstrijd foto's,
Ik wil ze graag zien maar kan ze niet vinden.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:09:11 #287
52657 pea4fun
pi_17354619
Ik zie dat ik heel wat gemist heb. Ik ga het centrale topic maar eens opzoeken om te kijken wat voor moois er misschien is bijgekomen (bijna sluitingsdatum toch? of wordt die ivm werkzaamheden uitgesteld?)
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:10:42 #288
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17354639
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:26:34 #289
52657 pea4fun
pi_17354914
Bedankt abbandon....jammer dat nog niet alle foto's erinstaan, maar dat kan ook eigenlijk niet na al dat getrubbel op de site....

Maar goed, alles komt langzaam weer op gang, dus ook dit zal wel goed komen.
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:28:53 #290
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17354960
ongetwijfeld...zou prettig zijn als dat op tijd gebeurt voor het stemmen
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:32:17 #291
52657 pea4fun
pi_17355025
We draaien het gewoon om...als het niet lukt stemmen we niet....
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:34:17 #292
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17355061
ik heb alle vertrouwen in ons moderatie-team
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 15:37:55 #293
13151 crew  Rewimo
pi_17355142
Euh, misschien kan Portier voor dit speciale geval een (tijdelijk) noodtopic aanmaken met alle foto's erin? Of is dat geen oplossing? Eventueel aan te maken na de sluiting morgen om 23.59 uur? Het topic kan dan meteen op slot. Met een linkje in het dan toch te maken stemtopic kan iedereen de foto's dan bekijken.
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 17:01:46 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17356679
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:34 schreef Abbadon het volgende:
ik heb alle vertrouwen in ons moderatie-team
idd
ze verzinnen wel wat
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 25 februari 2004 @ 17:19:49 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_17357069
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Euh, misschien kan Portier voor dit speciale geval een (tijdelijk) noodtopic aanmaken met alle foto's erin? Of is dat geen oplossing? Eventueel aan te maken na de sluiting morgen om 23.59 uur? Het topic kan dan meteen op slot. Met een linkje in het dan toch te maken stemtopic kan iedereen de foto's dan bekijken.
heeft portier al rechten dan?

trouwens het makkelijkste om het sticky topic weer te vinden is om posts van de laaste 2 weken te laten zien, dan zie je hem weer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 17:26:07 #296
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17357209
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:19 schreef Re het volgende:

[..]

heeft portier al rechten dan?

trouwens het makkelijkste om het sticky topic weer te vinden is om posts van de laaste 2 weken te laten zien, dan zie je hem weer
het vinden is juist aardig moeilijk...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 25 februari 2004 @ 17:41:12 #297
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17357511
Het probleem is,in mijn topic-admin staat dat topic als sticky,maar dat is ie dus niet.
Waarschijnlijk een bugje wat verholpen moet worden
  woensdag 25 februari 2004 @ 17:51:52 #298
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17357716
ik weet nog steeds niets.. alles wat ik bedenk is niet leuk genoeg, of is al gedaan, en ben ik weer te laat met insturen
Friedrich Nietzsche
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2004 @ 17:56:42 #299
73911 ultra_ivo
pi_17357815
De foto die ik had willen insturen kan ik helaas als dia niet meer vinden, ergens een keer verkeerd gearchiveerd? Wel heb ik nog een brakke scan hiervan:

Ik ga dus vanavond maar eens naar een alternatief zoeken.

Ivo

woensdag 25 februari 2004 @ 17:56:49 #300
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17357817
Gelukt,topic is sticky inmiddels
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:03:53 #301
63591 Salvor
spastische avatar
pi_17357941
En wordt het nog uitgesteld? of doen we het gewoon zo, tot donderdag-avond.
.
.
Met 3 loze regels.
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:04:59 #302
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17357966
zoals ik al zei: ik heb alle vertrouwen in ons moderatie-team
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:07:19 #303
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17358008
*kickje*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 februari 2004 @ 18:23:19 #305
13151 crew  Rewimo
pi_17358295
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:56 schreef fotoloog het volgende:
Gelukt,topic is sticky inmiddels
En je bent ook al nieuwe inzendingen aan het plaatsen, zie ik

Nu de mijne nog
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:24:11 #306
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17358313
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En je bent ook al nieuwe inzendingen aan het plaatsen, zie ik

Nu de mijne nog
Ja,ik ben er druk mee ff geduld ajb,komt in orde