Fotowedstrijd Februari - Centraal topic
linkje eerste deel:
Fotowedstrijd februari - Slowchat en inlevertopic
Hoever wijken we er nu vanaf? Ik kan niet even snel tig posts door lezen hier op mijn werk , maar als ik zie wat er nu ingeleverd word. Het zijn bijna allemaal gewoon zw foto.s weinigs klassiek.
Is het thema erg veranderd, mis ik iets ?
quote:In het vorige topic: 11 onvervalste pagina's met geneuzel over het thema.
Op zaterdag 7 februari 2004 09:06 schreef Ymke het volgende:
Is het thema erg veranderd, mis ik iets?
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 07-02-2004 14:56]
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:21 schreef Keios het volgende:
Portier, Ik zou mn foto ook willen inleveren. Die met de steiger en de zonsondergang. Of is er iets mis mee? Dit is al de derde keer dat ik bevestig dat ik die wil inzenden en hij staat er nog niet.
quote:nu nog de breedte aanpassen op max. 550 pixels
Op zaterdag 7 februari 2004 12:32 schreef Riann het volgende:
zo ik heb maar eens een zwart wit foto gemaakt
hehehe
ben nog maar een newbie in dit soort dingen hoor
..misschien is het een idee om de motivatie achter de inzending erbij te vermelden?
Daarbij vind ik het ook erg storend dat mensen hun foto posten en er vlug bij vermelden dat dit nog niet de definitieve inzending is...ik heb nog nooit mee gemaakt dat dit mag bij een wedstrijd (je verplaatst toch ook niet je dame in het schaken om dan te vragen aan je tegenstander wat hij/zij zou doen na jouw zet, om je dame dan maar vlug terug te zetten als het antwoord je niet bevalt?).
Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn om in een ander topic (bijvoorbeeld: beoordeel mijn foto) je foto te posten en te vragen wat ze er daar van vinden. Op die manier voorkom je de verbintenis tussen de nog-niet-inzending-maar-al-wel-door-heel-veel-personen-leuk-gevonden-foto en de wedstrijd...is wel zo eerlijk voor de anderen (en dan spreek ik natuurlijk ook heel erg voor mezelf!!)
Kom op mensen, ga foto's maken in plaats van overal over te miepen..
@Portier: Thx
quote:Ben ik eigenlijk wel mee eens. 3 foto's plaatsen, vragen wat men ervan vindt en dan de foto die men het mooiste vind nemen is inderdaad wat makkelijk.
Op zaterdag 7 februari 2004 14:54 schreef m-niki het volgende:
Hoewel ik erg voor ben om het onderwerp 'Klassiek' zo breed mogelijk te houden, krijg ik nu toch echt de impressie dat bepaalde personen samen met hun zwart-wit foto dit topic hals over kop zijn ingedoken zonder te beseffen dat het onderwerp dus toch echt 'klassiek' is...ik zie dat (zelfs met flinke lading fantasie) niet zo 1,2,3 terug...misschien is het een idee om de motivatie achter de inzending erbij te vermelden?
Daarbij vind ik het ook erg storend dat mensen hun foto posten en er vlug bij vermelden dat dit nog niet de definitieve inzending is...ik heb nog nooit mee gemaakt dat dit mag bij een wedstrijd (je verplaatst toch ook niet je dame in het schaken om dan te vragen aan je tegenstander wat hij/zij zou doen na jouw zet, om je dame dan maar vlug terug te zetten als het antwoord je niet bevalt?).
Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn om in een ander topic (bijvoorbeeld: beoordeel mijn foto) je foto te posten en te vragen wat ze er daar van vinden. Op die manier voorkom je de verbintenis tussen de nog-niet-inzending-maar-al-wel-door-heel-veel-personen-leuk-gevonden-foto en de wedstrijd...is wel zo eerlijk voor de anderen (en dan spreek ik natuurlijk ook heel erg voor mezelf!!)
En wat dat klassiek betreft: Dat is eerder ook al door iemand ( ) gezegd: als je de foto niet bij het thema vindt passen, stem er dan niet op.
ik zit te twijfelen tussen deze 3. Persoonlijk vind ik die deur het mooiste. In sepia nog mooier, maargoed wat vinden jullie?
quote:De middelste
Op zaterdag 7 februari 2004 16:43 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]ik zit te twijfelen tussen deze 3. Persoonlijk vind ik die deur het mooiste. In sepia nog mooier, maargoed
wat vinden jullie?
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens
Op zaterdag 7 februari 2004 16:21 schreef Salvor het volgende:
Als je niet vindt dat er andere foto's dan de inzendingen gepost mogen worden in het wedstrijd topic, kun je daar toch ook gewoon niet op reageren?En wat dat klassiek betreft: Dat is eerder ook al door iemand (
) gezegd: als je de foto niet bij het thema vindt passen, stem er dan niet op.
Zelf wil ik misschien een van de onderstaande foto's inzenden, welke ik doe, weet ik nog niet precies maar zouden deze foto's worden toegelaten? Ik vind ze klassiek, de NES is immers een klassieke spelcomputer En ze zijn zwart-wit
[Dit bericht is gewijzigd door Raketman op 07-02-2004 18:55]
quote:grooooot
Op zaterdag 7 februari 2004 18:04 schreef Raketman het volgende:
[afbeelding]
quote:hoe maak je ze kleiner als je ze van internet linkt???
Op zaterdag 7 februari 2004 18:07 schreef Xilantof het volgende:[..]
grooooot
quote:je moet ze kleiner op internet zetten...
Op zaterdag 7 februari 2004 18:11 schreef Raketman het volgende:[..]
hoe maak je ze kleiner als je ze van internet linkt???
quote:Ok, dat lukt wel zo. Thanx
Op zaterdag 7 februari 2004 18:13 schreef Xilantof het volgende:[..]
je moet ze kleiner op internet zetten...
in de topiclist van FOT staat boven aan een verklein tooltje, maar kan ook met andere fotobewerkings programma's en dan weer uploaden en weer linken.
das de enige manier.
quote:Het is zeker wel ieders recht om eerst foto's te posten en te vragen "wat vinden jullie? welke zullen jullie straks de meeste punten geven?", maar niet mijn recht om daarop te reageren??
Op zaterdag 7 februari 2004 15:41 schreef texelonia het volgende:
En ik word een beetje moe van al die discussies elke keer.Kom op mensen, ga foto's maken in plaats van overal over te miepen..
Als je moe wordt van het discussieren dan ga je lekker in je bedje liggen meid!
[cynisch-mode]
(of levert deze opmerking mij minder punten op, want dan trek ik hem gauw in hoor!!)
[/cynisch-mode]
[Dit bericht is gewijzigd door m-niki op 07-02-2004 18:40]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |