abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2004 @ 07:35:00 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16964744
en weer verder, ik merkte dat ik die andere al had vol geluld

Fotowedstrijd Februari - Centraal topic

linkje eerste deel:
Fotowedstrijd februari - Slowchat en inlevertopic

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16964828
Je bent er maar druk mee.
pi_16964989
Ik had gestemd op klassiek zw een foto waarbij je zo een jaar binnen stapt , bv de jaren 70 .

Hoever wijken we er nu vanaf? Ik kan niet even snel tig posts door lezen hier op mijn werk , maar als ik zie wat er nu ingeleverd word. Het zijn bijna allemaal gewoon zw foto.s weinigs klassiek.

Is het thema erg veranderd, mis ik iets ?

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zaterdag 7 februari 2004 @ 09:13:58 #4
35485 rique
with Canon, I can
pi_16965008
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 09:06 schreef Ymke het volgende:
Is het thema erg veranderd, mis ik iets ?
In het vorige topic: 11 onvervalste pagina's met geneuzel over het thema.
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_16965018
Ah , dat lees ik vanavond dan wel , als ik weer thuis ben , heb daar nu geen tijd voor, thanks
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_16965478
Portier, Ik zou mn foto ook willen inleveren. Die met de steiger en de zonsondergang. Of is er iets mis mee? Dit is al de derde keer dat ik bevestig dat ik die wil inzenden en hij staat er nog niet.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_16967669
zo ik heb maar eens een zwart wit foto gemaakt
hehehe
ben nog maar een newbie in dit soort dingen hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 07-02-2004 14:56]

zaterdag 7 februari 2004 @ 13:48:04 #8
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16969444
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:21 schreef Keios het volgende:
Portier, Ik zou mn foto ook willen inleveren. Die met de steiger en de zonsondergang. Of is er iets mis mee? Dit is al de derde keer dat ik bevestig dat ik die wil inzenden en hij staat er nog niet.
.
Ik had um wel geupload, maar nog niet gepost.
Domme ik .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16970650
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:32 schreef Riann het volgende:
zo ik heb maar eens een zwart wit foto gemaakt
hehehe
ben nog maar een newbie in dit soort dingen hoor

[afbeelding]

nu nog de breedte aanpassen op max. 550 pixels
pi_16971066
Hoewel ik erg voor ben om het onderwerp 'Klassiek' zo breed mogelijk te houden, krijg ik nu toch echt de impressie dat bepaalde personen samen met hun zwart-wit foto dit topic hals over kop zijn ingedoken zonder te beseffen dat het onderwerp dus toch echt 'klassiek' is...ik zie dat (zelfs met flinke lading fantasie) niet zo 1,2,3 terug.

..misschien is het een idee om de motivatie achter de inzending erbij te vermelden?

Daarbij vind ik het ook erg storend dat mensen hun foto posten en er vlug bij vermelden dat dit nog niet de definitieve inzending is...ik heb nog nooit mee gemaakt dat dit mag bij een wedstrijd (je verplaatst toch ook niet je dame in het schaken om dan te vragen aan je tegenstander wat hij/zij zou doen na jouw zet, om je dame dan maar vlug terug te zetten als het antwoord je niet bevalt?).

Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn om in een ander topic (bijvoorbeeld: beoordeel mijn foto) je foto te posten en te vragen wat ze er daar van vinden. Op die manier voorkom je de verbintenis tussen de nog-niet-inzending-maar-al-wel-door-heel-veel-personen-leuk-gevonden-foto en de wedstrijd...is wel zo eerlijk voor de anderen (en dan spreek ik natuurlijk ook heel erg voor mezelf!!)

[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_16972241
En ik word een beetje moe van al die discussies elke keer.

Kom op mensen, ga foto's maken in plaats van overal over te miepen..

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16972308
Alles is klassiek.

@Portier: Thx

Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_16972736
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:54 schreef m-niki het volgende:
Hoewel ik erg voor ben om het onderwerp 'Klassiek' zo breed mogelijk te houden, krijg ik nu toch echt de impressie dat bepaalde personen samen met hun zwart-wit foto dit topic hals over kop zijn ingedoken zonder te beseffen dat het onderwerp dus toch echt 'klassiek' is...ik zie dat (zelfs met flinke lading fantasie) niet zo 1,2,3 terug.

..misschien is het een idee om de motivatie achter de inzending erbij te vermelden?

Daarbij vind ik het ook erg storend dat mensen hun foto posten en er vlug bij vermelden dat dit nog niet de definitieve inzending is...ik heb nog nooit mee gemaakt dat dit mag bij een wedstrijd (je verplaatst toch ook niet je dame in het schaken om dan te vragen aan je tegenstander wat hij/zij zou doen na jouw zet, om je dame dan maar vlug terug te zetten als het antwoord je niet bevalt?).

Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn om in een ander topic (bijvoorbeeld: beoordeel mijn foto) je foto te posten en te vragen wat ze er daar van vinden. Op die manier voorkom je de verbintenis tussen de nog-niet-inzending-maar-al-wel-door-heel-veel-personen-leuk-gevonden-foto en de wedstrijd...is wel zo eerlijk voor de anderen (en dan spreek ik natuurlijk ook heel erg voor mezelf!!)

Ben ik eigenlijk wel mee eens. 3 foto's plaatsen, vragen wat men ervan vindt en dan de foto die men het mooiste vind nemen is inderdaad wat makkelijk.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 16:21:05 #14
63591 Salvor
spastische avatar
pi_16973250
Als je niet vindt dat er andere foto's dan de inzendingen gepost mogen worden in het wedstrijd topic, kun je daar toch ook gewoon niet op reageren?

En wat dat klassiek betreft: Dat is eerder ook al door iemand ( ) gezegd: als je de foto niet bij het thema vindt passen, stem er dan niet op.

Ik heb een saaie signature,
.
.
Met 3 loze regels.
pi_16973816

ik zit te twijfelen tussen deze 3. Persoonlijk vind ik die deur het mooiste. In sepia nog mooier, maargoed wat vinden jullie?

pi_16973852
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:43 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ik zit te twijfelen tussen deze 3. Persoonlijk vind ik die deur het mooiste. In sepia nog mooier, maargoed wat vinden jullie?

De middelste
pi_16973869
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:21 schreef Salvor het volgende:
Als je niet vindt dat er andere foto's dan de inzendingen gepost mogen worden in het wedstrijd topic, kun je daar toch ook gewoon niet op reageren?

En wat dat klassiek betreft: Dat is eerder ook al door iemand ( ) gezegd: als je de foto niet bij het thema vindt passen, stem er dan niet op.

Daar ben ik het helemaal mee eens

Zelf wil ik misschien een van de onderstaande foto's inzenden, welke ik doe, weet ik nog niet precies maar zouden deze foto's worden toegelaten? Ik vind ze klassiek, de NES is immers een klassieke spelcomputer En ze zijn zwart-wit

pi_16976078
Hoi,
Ik ben eigenlijk net nieuw op het footoo forum, dus ik dacht van eh, ik laat ik er eens 2 posten. Ze zijn allebei in Leiden genomen; de fietsen op het station, de lelies in de gracht. De lelies zijn gefotografeerd met Fuji Neopan 400, de fietsen met Kodak Tmax 400...
PLZ COMMENT... Cheers

[Dit bericht is gewijzigd door Raketman op 07-02-2004 18:55]

FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2004 @ 18:07:55 #19
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16976161
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:04 schreef Raketman het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

grooooot
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16976257
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:07 schreef Xilantof het volgende:

[..]

grooooot

hoe maak je ze kleiner als je ze van internet linkt???
  FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2004 @ 18:13:54 #21
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16976323
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:11 schreef Raketman het volgende:

[..]

hoe maak je ze kleiner als je ze van internet linkt???

je moet ze kleiner op internet zetten...
in de topiclist van FOT staat boven aan een verklein tooltje, maar kan ook met andere fotobewerkings programma's en dan weer uploaden en weer linken.
das de enige manier.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2004 @ 18:14:30 #22
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16976337
owhja
bedoelde trouwens Groot in de hoogte.
in de breedte vind ik ze best, maar ze zijn erg hoog..
das vind ik lastig
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16976665
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:13 schreef Xilantof het volgende:

[..]

je moet ze kleiner op internet zetten...
in de topiclist van FOT staat boven aan een verklein tooltje, maar kan ook met andere fotobewerkings programma's en dan weer uploaden en weer linken.
das de enige manier.

Ok, dat lukt wel zo. Thanx
pi_16977067
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:41 schreef texelonia het volgende:
En ik word een beetje moe van al die discussies elke keer.

Kom op mensen, ga foto's maken in plaats van overal over te miepen..

Het is zeker wel ieders recht om eerst foto's te posten en te vragen "wat vinden jullie? welke zullen jullie straks de meeste punten geven?", maar niet mijn recht om daarop te reageren??

Als je moe wordt van het discussieren dan ga je lekker in je bedje liggen meid!

[cynisch-mode]
(of levert deze opmerking mij minder punten op, want dan trek ik hem gauw in hoor!!)
[/cynisch-mode]

[Dit bericht is gewijzigd door m-niki op 07-02-2004 18:40]

[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_16977078
-edit- oeps!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')