Wat ziek zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 03:28 schreef raphidae het volgende:
Ik ben door een ex eens gevraagd of ik haar zo hard mogelijk in haar kont wou neuken terwijl ik haar rug hol trok aan haar haren. Heeft even geduurt voordat ik het hard genoeg deed naar haar zin.
Ennuh, een meid die me uitnodigde voor een prive feestje. Dat is normaal genoeg, ware het niet dat iedereen een SOA test mee moest nemen niet ouder dan een maand en bereid moest zijn wat bloed te doneren, en verdere info werd niet verstrekt
Ik ben voor alles in en was nieuwsgierig als de tering, dus ik ben daarheen gegaan. Was het een vrij grootschalige (15-20 mensen) orgie. Er zat een arts bij de ingang die een buisje bloed afnam, wat anderen dan dronken en elkaar mee insmeerden enzo. Ik heb zelf geen bloed gedronken, maar ik heb me best vermaakt. Als je wat bloed mist dan gaat alcohol extra hard kan ik je vertellen. Het is niet helemaal mijn ding, maar het was zeker een ervaring...
Als dat het vreemdste is, dan heb je indd. een heel ' normaal' sexleven jaquote:Op maandag 9 mei 2005 12:16 schreef Metro2005 het volgende:
- Dat ik dr moest slaan
- Anaal
- Trio (nooit gedaan overigens)
dat was het welverder heb ik een normaal sexleven
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als dat het vreemdste is, dan heb je indd. een heel ' normaal' sexleven ja
lolquote:Op maandag 9 mei 2005 13:12 schreef Shreever het volgende:
Manen kunnen in ieder geval heel raar kijken als je vraagt of hij je haar niet vast kan pakken
Eigenlijk heb ik nog nooit een raar verzoek gehad verder..
Hee Metro jij hierquote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het niet heb geprobeerd natuurlijk
Dat waren de raarste verzoeken
Je komt me ook op de raarste plekken tegen hequote:
Tja, wat is 'ziek'. Persoonlijk drink ik liever iemand z'n bloed dan dat ik me door een man in mijn anus laat neuken, maar als anderen dat willen doen dan vind ik dat niet 'ziek' eigenlijk.quote:
Nou nee dan ik liever dan andere. Brr.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef raphidae het volgende:
[..]
Tja, wat is 'ziek'. Persoonlijk drink ik liever iemand z'n bloed dan dat ik me door een man in mijn anus laat neuken, maar als anderen dat willen doen dan vind ik dat niet 'ziek' eigenlijk.
Hmmm, kdenk dat ik wel heel wat 'potentiele kinders' van me op heb gegeten...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Mn eigen sperma proeven
Niet gedaan ook, ben niet gek
Je krijgt zeker nooit een blowjob?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Mn eigen sperma proeven
Niet gedaan ook, ben niet gek
Nooitquote:
En nu je ex? Dan zeker balen dat je het niet hebt gedaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Pain_Elemental het volgende:
Niet echt met sex te maken, maar goed
Ik was met mijn ex-vriendin op vakantie in Egypte. Kwam er in een keer een rijke arabier langs en die vroeg in crappy engels of ik mijn vriendin wou ruilen tegen een kudde kamelen en de ontmaagding van zijn dochter. (die ik overigens schatte op een jaar of 14).
Toch maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:22 schreef Enil het volgende:
[..]
Hmmm, kdenk dat ik wel heel wat 'potentiele kinders' van me op heb gegeten...
Vink niet zo raar eigenlijk
Ik denk er wel eens aan terug, ze is namelijk vreemd gegaan en heeft mij laten staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
En nu je ex? Dan zeker balen dat je het niet hebt gedaan!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:43 schreef Pain_Elemental het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens aan terug, ze is namelijk vreemd gegaan en heeft mij laten staan.
Ben nu vrijgezel en nog steeds somber daarover..![]()
Ik zou zeggen: Probeer het effect eens uitquote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
lolwaarom zou iemand je haar moeten vastpakken?
Is dat nou zou vreemd?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Omdat dat geil is.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ahum... Als jij je gaatje met glijmiddel insmeert en je bent niet gewend aan grieks bereid je dan maar voor.... Als je namelijk een beetje gespannen bent is je eerste reactie hem tegen te houden door je kringspier aan te spannen... Helaas is die nogal glad en lukt het niet hem tegen te houden. Hij floept hem er dus alsnog in wat behoorlijk pijnlijk is. Eerste keer anale sex? Gebruik GEEN of heel weinig glijmiddel...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Klemvast het volgende:
Nou, het is waarschijnlijk helemaal geen "raar" verzoek, maar IK vind het wel raar: dat een meisje graag in haar kont geneukt wil worden. Eerst en vooral wilde ze het al per se zónder glijmiddel, want "mensen die het met glijmiddel doen, die willen de pijn niet voelen". Mijn eerste reactie: jij wil dus dat ik jou PIJN doe?
Neen, daar kick ik dus op af. Snap niet dat mensen het leuk kunnen vinden, noch om het zelf te doen, noch om het te "ondergaan". Maja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
sorry schat kzat nog bij de vorige pagina zie ikquote:
Lijkt me geen probleem - ik zou daarvoor best het subject willen zijn, hoor!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:27 schreef Duracell het volgende:
Of ik een bepaalde korte borek wou aantrekken, zodat ze me kon rukken tijdens het eten in een restaurant (Met ze 6en aan tafel)
Hoe beviel het?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef -Redhead- het volgende:
Iemand (geen goeie bekende of zo) die ooit, nogal out of the blue, eens vroeg naar zijn huis te komen en daar geblinddoekt binnen te komen, een potje te wippen en tot vertrek geblinddoekt te blijven. Geen rooie haar op mijn hoofd die er ook maar een seconde over gepiekerd heeft om op dat voorstel in te gaan.
Euhm...nou er stond al bij dat ik er niet over gepiekerd heb om er op in te gaan. Dus ik heb het niet gedaan.quote:
Koop een rokje voor dr en neem haar mee uit eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:41 schreef Bright het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem - ik zou daarvoor best het subject willen zijn, hoor!
Andersom ook: mijn vrouw met een kort rokje zonder slipje mee uit eten nemen, lijkt me lekker ... (nee, nog niet gevraagd, maar ze weet het wel, heeft alleen geen kort rokje, helaas)
Misschien hoefde je er niet over na te denken omdat je het voorstel prachtig vond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Euhm...nou er stond al bij dat ik er niet over gepiekerd heb om er op in te gaan. Dus ik heb het niet gedaan.
Ik kan me voorstellen dat je het zo zou kunnen interpreteren. Maar in dit verhaal vond ik het een 'niet zo goed' voorstelquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef Domai het volgende:
[..]
Misschien hoefde je er niet over na te denken omdat je het voorstel prachtig vond.
Ik bedoel, het zou kunnen....
Hmm ... en dan de sexy lingerie voor een andere keer bewarenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Shreever het volgende:
[..]
Koop een rokje voor dr en neem haar mee uit eten.
Ik zou het een leuke verassing vinden als mijn lief dat zou doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |