quote:
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef melismay het volgende:
[..]
erop, volgende keer mag jij m openen
OT: Waar hadden we t over.... Owja.. Metro, echt rottig
heel verliefd lijk jijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja nou ik ga er vanavond heen, even praten over de situatie maar ik heb haar al duidelijk verteld dat ik niet van plan ben dit soort dingen te gaan veranderen.
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...quote:
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
quote:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach volgens mij ziet ze hem niet als vriendje maar meer als gewoon gezelschap... Moeite met alleen zijn?
Blijkbaar ben je toch niet zo goed met je handen Metro anders zou ze daar niet over zeuren in de auto
Verliefdheid zit toch altijd tussen je orenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook elke keer mijn hele punt. Verliefdheid zit volgens mij tussen zn oren...![]()
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
ze zeurde juist dat ik het niet wilde afmaken omdat ik mijn ogen liever op de weg hou als ik rij.
Ik heb geen automaat johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
het maakt een autorit wel spannender jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je goed met je handen bent heb je je ogen niet nodig hoor... Gewoon 1 hand op t stuur en 1 in dr broek... Logisch lijkt me...![]()
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
Maarja, ik tref ze wel altijd weer. van die geestelijk instabiele typejes die bij het minste of geringste al gaan twijfelen
Kijk jij snapt hm...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Beach het volgende:
En zij mag de schakelpook beroeren :'0
Jullie bewijzen maar weer dat jullie mannen maar aan 1 dingen denkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hm...Ik snap t probleem niet zo. Je bent opgewonden in de auto... ZET HM DAN AAN DE KANT!!!!!!!!! De jeugd van tegenwoordig...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze is de relatie al gestart met verkeerde redenen, zoals niet alleen zijn...nogal logisch dat ze snel gaan twijfelen dan. Je 'treft' ze niet, je greep deze kans met open armen ook weer aan. Je noemde het na 1 dag een relatie etc...probeer dus eerst goed erachter te komen met wié je een relatie hebt alvorens het een relatie te noemen.
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het maakt een autorit wel spannender ja![]()
oooh, je kent me zo goed JoeyTquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever klaarkomt van een goed gesprek...
En Metro ik denk niet zozeer dat ze twijfelt omdat ze instabiel is maar meer omdat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt. Klinkt hard maar als ze helemaal weg van je was zou ze het niet willen afkappen om die flutredenen...
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja misschien wel maarja dat hoor ik dan vanavond wel.
dan zal ik me hier maar weer mengen tussen de singles alvast
Single zijn roeleert de pan uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je was nooit weggeweest toch? Volgens mij verlangde je best naar een single bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |