Vervolg op ER: Emergency Room [Deel 3]
Hier verder over de ontboezemingen van onze favoriete doktoren en zustertjes.
Sherry Stringfield - Susan Lewis.
Sharif Atkins - Michael Gallant.
Laura Innes - Kerry Weaver.
Alex Kingston - Elizabeth Corday.
Ming-Na - Jing Mei Chen.
Mekhi Phfifer - Gregory Pratt.
Maura Tierney - Abby Lockheart.
Goran Visnjic - Luka Kovac.
Noah Wyle - John Carter.
Yvette Freeman - Haleh Adams.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 12-02-2004 23:19]
Ik vind Corday op dit moment niet echt sterk, van mij mag dit nu wel zijn climax bereiken. Vette clash met iemand en dan weer gewoon wat milder.
En ik vraag me af wanneer ze het verhaal van Weaver verder uit gaan bouwen.
En idd zag Haleh er heel slecht oud. Althans, zo oud.
quote:Mee eens, wilde er niet over zeuren, maar ik vind het niks. Waarom kan het niet gewoon dezelfde titel zijn als het vorige deel?
Op donderdag 12 februari 2004 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
doe titel beter zoEmergency Room
en juist op dat gebied is vandaag een doorbraak! Was vanmiddag de hele tijd op 't radionieuws....
quote:Meer...
Nu.nl:
Stamcellen uit gekloond embryo gehaaldUitgegeven: 12 februari 2004 09:42
Laatst gewijzigd: 12 februari 2004 09:50WASHINGTON/SEOUL - Zuid-Koreaanse wetenschappers zeggen erin geslaagd te zijn uit een gekloond menselijk embryo stamcellen te halen. Zij - en ook collega-wetenschappers - denken dat dit de eerste stap is op weg naar een medische revolutie, waarbij de cellen gebruikt kunnen worden in transplantatiegeneesmiddelen tegen ziekten als diabetes, de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson.
Romano "So it's true! You're all suckers for the accent!"
over Luka
oh en idd wat een brakke topictitel :|
quote:Ja precies, ik dacht gisteren net: wat toevallig, dat moet ik op FOK posten!
Op vrijdag 13 februari 2004 00:12 schreef ImPrEzA het volgende:
en juist op dat gebied is vandaag een doorbraak!
quote:Er is echt iets mis met die broer, een paar afleveringen terug was hij vrij nuchter. Maar nu leek hij heel impulsief te zijn zonder na te denken.
Ook ben ik erg benieuwd naar hoe het verder gaat met die broer van Abby en z'n vreemde vriendin.
Romano was wel weer gaaf met z'n Martinishaker.
quote:Ja dat was erg grappig!
Op donderdag 12 februari 2004 22:32 schreef Euc- het volgende:
haha die 14 jarige "slet"![]()
stond ze wel ff fijn voor paal
Ook Romano in die vergadering was superleuk.....! Ik vond het een sterke aflevering, dat dansen op het eind...... Wow
Leuk dat hij meer in beeld komt, die rol is echt geweldig!
Dat 14-jarig meisje Dat had ik toch eigenlijk niet verwacht, zo'n kind kun je toch wat doen of niet??
Die Parkinson stagiair vind ik erg zielig, hoe hij daar op het einde zat...
Het is me nu pas opgevallen wat voor grote neus Carter heeft
quote:ze was echt heeeel veeeeeeeel afgevallen. Of misschien was het toch iemand anders? Ik zat op een gegeven moment wel te twijfelen...
Op donderdag 12 februari 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
En idd zag Haleh er heel slecht oud. Althans, zo oud.
quote:Ja, kan iemand dat doen? Ik heb het ook gemist, vergeten te video in te stellen
Op vrijdag 13 februari 2004 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het natuurlijk weer gemist. Kan iemand een samenvatting geven?
quote:Ik dacht ook al meteen: die nieuwe stagiair heeft iig wel visie
Op vrijdag 13 februari 2004 00:12 schreef ImPrEzA het volgende:
te toevallig! Die nieuwe (ben z'n naam kwijt) stagiair (?) met Parkinson noemde vandaag stamcellenonderzoek dat allerlei ziektes zou kunnen genezen, waaronder Parkinson (door Carter opgemerkt)en juist op dat gebied is vandaag een doorbraak! Was vanmiddag de hele tijd op 't radionieuws....
quote:Wat heeft dat met slechte gedachten te maken?
Op vrijdag 13 februari 2004 14:45 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Gister ook gekeken en dat van die 14 jarige zag ik ook niet aankomen. Ik had eerder haar vader verwacht mompelt iets over slechte gedachten
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:46 schreef Murray het volgende:[..]
Wat heeft dat met slechte gedachten te maken?
Toen die vader zo snel mogelijk weg wou dacht ik namelijk ook eerst dat hij het gedaan had.
Ik heb dubbel gelegen van die bazooka die door Jerry werd afgeschoten
En beste aflevering vond ik de aflevering waar Ross die jongen red uit het riool. Laatst was de herhaling op tv en ik kreeg gewoon rillingen op het eind toen hij met die jongen het riool uit kwam en die helicopter op hem scheen
Abby was weer fijn, alleen dat linedancing, maar goed het is haar vergeven.
quote:Dat zat ik ook te denken, dat is echt zo'n typische ER verhaallijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 14:45 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Gister ook gekeken en dat van die 14 jarige zag ik ook niet aankomen. Ik had eerder haar vader verwacht mompelt iets over slechte gedachten
speelde hij ook nie in 8 mile of is dit iemand anders
quote:Die naam kwam me inderdaad erg bekend voor. Ik geloof dus van wel.
Op vrijdag 13 februari 2004 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Mekhi Phfifer - Gregory Pratt.speelde hij ook nie in 8 mile of is dit iemand anders
quote:Ik heb hetzelfde probleem!
Op vrijdag 13 februari 2004 17:11 schreef Fannetje het volgende:
Al twee weken achter elkaar gemistIk kan er maar niet aan wennen dat het niet meer op vrijdagavond komt, hoewel dat eik al een hele tijd geleden is.
En vanavond is geen ruk op!
quote:Video opnieuw instellen lijkt me nuttiger
Op vrijdag 13 februari 2004 21:59 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik heb gelijk mijn biologische klok opnieuw ingesteld.
quote:D'r is nu idd helemaal niets op tv.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:49 schreef aatje88 het volgende:
Nee, inderdaad, was eerst echt een goed TV programma voor de vrijdagavond
quote:is dit nou dezelfde die d'r eerst speelde of niet? anders idd behooorlijk afgevallen
Op donderdag 12 februari 2004 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yvette Freeman - Haleh Adams.
quote:Volgens mij heb ik iemand zien posten dat ze zo is afgevallen vanwege suikerziekte. Ik zal eens ff kijken of ik die post kan vinden..tot zo!
Op zaterdag 14 februari 2004 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja dat is nog altijd dezelfde Haleh. Ik kan me niet herinneren dat ze er in seizoen 8 ook zo uitzag...
Ik kan me zelfs niet herinneren of ik haar wel heb gezien in seizoen 8.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:27 schreef GameCube het volgende:Volgens mij heb ik iemand zien posten dat ze zo is afgevallen vanwege suikerziekte. Ik zal eens ff kijken of ik die post kan vinden..tot zo!
quote:Hiero
Op donderdag 12 februari 2004 22:38 schreef Murray het volgende:Trivia
Lost 110 lbs. after starting to have health problems caused by diabetes.
Staat op imdb.com.
quote:Jaaaaah! Nu je het zegt herken ik ´m ook! Raar dat ik dat niet eerder zag............
Op vrijdag 13 februari 2004 20:22 schreef furanku het volgende:
Je zult hem kennen uit 8 mile ja, en shaft (2000) Ook is hij te zien in Brandy & Monica's Clip: The Boy is Mine.
quote:Nah, vind Abby toch liever
Op zaterdag 14 februari 2004 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:Geweldige
aflevering was het weer! En Carter was weer een schatje
.
quote:nu je het zegt
Op vrijdag 13 februari 2004 20:22 schreef furanku het volgende:
Je zult hem kennen uit 8 mile ja, en shaft (2000) Ook is hij te zien in Brandy & Monica's Clip: The Boy is Mine.
quote:Foei foei foei, schaam je !!!
Op zondag 15 februari 2004 01:15 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben donderdag vergeten te kijken
quote:Carter is ALTIJD een schatje
Op zaterdag 14 februari 2004 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
En Carter was weer een schatje
zo, en nu even de episode guide lezen om te zien wat er gaat gebeuren
Oe! Big news tonight! Ik zeg niks.
spoiler:
Voor degenen die het helemaal willen lezen: http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?oid=622907&season=9
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 19-02-2004 13:18]
En Carter en Abby zijn echt een leuk koppel . Zo'n relatie wil ik ook
.
Van wie zou Weaver zwanger zijn?
quote:Van John Doe lijkt me hé?
Op donderdag 19 februari 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Hormonen en rietjes gok ik zo.
Op donderdag 19 februari 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat oog! Ieuw.
En Carter en Abby zijn echt een leuk koppel
. Zo'n relatie wil ik ook
.
En idd Carter en Abby zijn echt
Mijn top 3 van indrukwekkende afleveringen:quote:Op vrijdag 13 februari 2004 15:07 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Wat vonden jullie trouwens het mooiste/leukste moment uit ER en welke aflevering was het beste?
-Carter en Lucy neergestokenquote:Op vrijdag 13 februari 2004 15:07 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Wat vonden jullie trouwens het mooiste/leukste moment uit ER en welke aflevering was het beste?
Ik heb het nog ff nagevraagd, maar het gaat volgens hem waarschijnlijk om seizoen 4,5 en 6. De licentie van seizoen 7 ligt nog bij de AVRO waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 februari 2004 10:13 schreef Murray het volgende:Hoeveel seizoenen gaan ze uitzenden?
Goed nieuws! Al vind ik die serie die nu op Net 5 is, Strong Medicine, ook best ok.quote:Op maandag 23 februari 2004 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ohjah, van iemand die bij SBS werkt heb ik begrepen dat NET5 vanaf 1 maart meteen gaat beginnen met het dagelijks uitzenden van ER. Startend bij aflevering #69 "Make A Wish", dat is de één naar laatste aflevering van seizoen 3.
Dus vanaf 1 maart 2004 om 19:00 elke werkdag.![]()
Klopt, was idd al bekend. Ze hadden eerst de seizoenen 1-3 en nu idd 4-6.quote:Op maandag 23 februari 2004 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ohjah, van iemand die bij SBS werkt heb ik begrepen dat NET5 vanaf 1 maart meteen gaat beginnen met het dagelijks uitzenden van ER. Startend bij aflevering #69 "Make A Wish", dat is de één naar laatste aflevering van seizoen 3.
Dus vanaf 1 maart 2004 om 19:00 elke werkdag.![]()
Ik heb natuurlijk liever seizoen 7 er ook bij (vooral door Mark) maar met 3 seizoenen zijn we toch wel weer even zoetquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb het nog ff nagevraagd, maar het gaat volgens hem waarschijnlijk om seizoen 4,5 en 6. De licentie van seizoen 7 ligt nog bij de AVRO waarschijnlijk.
Ik wel, 'Secrets and Lies'quote:Op maandag 23 februari 2004 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Aanvulling:
-Doug en Carol die elkaar na een jaar weer zien (Such Sweet Sorrow) en het vertrek van Julianna Margulies.
-De dood van Lucy
-"Beyond Repair" seizoen 8 kwam Paul Sobriki weer terug, vooral hoe Carter hierop reageerde was indrukwekkend.
-Emma die binnengebracht wordt met een overdosis omdat ze pillen geslikt heeft van Rachel.
-Uitbraak van dodelijk pokkenvirus (Lockdown)
-Het 'foutje' in de ER van Malucci en Chen waardoor een patient overlijdt, later blijkt dit dus de fout van Weaver te zijn, dat probeert ze te verzwijgen.
Zijn vast nog meer afleveringen waar ik nu niet op kom.
Ja, ja. Ik heb het vorige week nog gezien, maar heb daarna tot nu carnaval gevierd, geen tijd gehad om te reageren!!quote:Op donderdag 19 februari 2004 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geef hem nog maar weer een schopje. <p>KONINGIN let je ook op?!
Idd, en meteen even mijn video programmeren zodat het iig elke dag opgenomen word.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:54 schreef Koningin het volgende:
Maandag weer op Net 5 kijken
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In deze serie(s) komt dan toch ook het hele verhaal van Doug and Carol tot de ontkoping?
Hmmm, heerlijk. Nog effe George Clooney kijken...
da's niet leukquote:Op zondag 29 februari 2004 11:37 schreef Abbadon het volgende:
*vorige aflevering gemist heeft...
Oeh oeh oeh!quote:Op zondag 29 februari 2004 11:35 schreef BlaatschaaP het volgende:Morgen
Weer
Een
Aflevering
.
Met
Greene
.
waar was je dan donderdagavondquote:Op zondag 29 februari 2004 11:42 schreef Abbadon het volgende:
inderdaad....ik ga er langzaam aan kapot
niet huilenquote:Op zondag 29 februari 2004 11:45 schreef Abbadon het volgende:
had een optreden ergens, en was vergeten de video in te stellen...
The Horror!
je zit toch in een band?? ik dacht dat je niet zong maar iets anders deed....bijv. drummenquote:Op zondag 29 februari 2004 11:50 schreef Abbadon het volgende:
drummen?
en ik maar denken dat je ademloos aan mijn lippen hing en elk woord onthield...
het tweede grote drama van deze week
ps. daar gaan we weer met de slowchat![]()
cool... ik wil dat ook wel leren! muziek makenquote:Op zondag 29 februari 2004 11:54 schreef Abbadon het volgende:ik ben toetsenist ja...
dankjequote:Op zondag 29 februari 2004 12:07 schreef Abbadon het volgende:
spannend....hoop dat het wat wordt voor je! is iig heel positief zo...
ik kijk ook niet veel tv, maar dat is neit hetzelfde asl helemaal niet kijken...ER kijk ik eigenlijk altijd wel, da's nl kwaliteits-tv imho...
leugenaar...hmpf
videobandje dan maar doen???quote:Op maandag 1 maart 2004 09:36 schreef Koningin het volgende:
19.00 uur? Ik meende 18.30 uur........om 19.15 uur moet ik al weer weg, kan ik minder zien dan ik dacht
Vanavond missen is niet zo'n ramp. Het is toch nog een herhaling van seizoen 3, de een naar laatste aflevering. Die is de vorige keer door NET5 ook al uitgezonden dacht ik.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:36 schreef Koningin het volgende:
19.00 uur? Ik meende 18.30 uur........om 19.15 uur moet ik al weer weg, kan ik minder zien dan ik dacht
Euh.. fout dus van mij. Vanavond is gelijk seizoen 4 niet eind seizoen 3 wat mij verteld is.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vanavond missen is niet zo'n ramp. Het is toch nog een herhaling van seizoen 3, de een naar laatste aflevering. Die is de vorige keer door NET5 ook al uitgezonden dacht ik.
Volgens mama_Tom-, die deze aflevering al eerder heeft gezien, was het een aflevering waarin gedaan werd alsof de plaatselijke TV een documentaire aan het maken was over ER.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:09 schreef Murray het volgende:
Deze aflevering was toch helemaal live?
Klopt, deze aflevering hebben ze twee keer gespeeld: 1 keer voor eastcoast, en 1 keer voor de westcoast.De wedstrijd die op tv in de lounge te zien was, was een live wedstrijd, om zo aan te kunnen tonen dat ze daadwerkelijk live waren met ER.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:09 schreef Murray het volgende:
Deze aflevering was toch helemaal live?
Vreemd dan, want volgens de episode guide van de officiele site was dit dus niet de eerste van dat seizoen, terwijl ik dat ook dacht, dat het wel de eerste was.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:48 schreef Sunnyflower het volgende:
Nee hoor, er zijn geen afleveringen overgeslagen, 'Ambush' was de eerste aflevering van seizoen 4.
Dat is echt enorm groot.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kunnen we ook het enorme gewichtsverschil bij Haleh zien!
GTST-sletten zijn okay!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me nu net zo'n GTST-slet maar dat mag de pret niet drukken.
Morgensternquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vertel nou eens wie die Macy is!
En ja, ik voel me ook een junkie, rennen en vliegen om maar om 19.00 voor de TV te kunnen zitten en de video snort boven voor het geval dat.
Noah Wyle, en Benton is Eriq La Salle (dat weet ik ook alleen maar door de voorstukjesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Duh, wie Morgenstern is weet ik wel hoor! Je praat wel tegen de opperjunk he!
Maar die IRL namen, dat weet ik allemaal niet. Ja, 2: George Clooney and Noah Whiley (oid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gorro op 04-03-2004 19:06:38 ]
Was idd een hele mooie scene. Thanks for the reminder.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Carter is idd groot geworden. Maar Marc Greene zei in het "afscheidsgesprek" met hem (vergeet dat nooit meer, gesprek was afgelopen, Marc liep door, draaide zich om en toen was het "Carter, you set the tone!".......Kippenvel...
Jeannie is zo'n lieve dame.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jeannie is de laatste tijd wel heel zielig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anna BelAmico..
Anna is wel okay, haar hele relatie met Carter was ook wel leuk. En toch heeft de relatie Abby-Carter iets extra's.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anna BelAmico..
Del, Bel, what's the difference?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:03 schreef furanku het volgende:Del Amico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mon 'en!
Is dat nu in het vervolg iedere week om dit tijdstip dan???quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:50 schreef Aventura het volgende:
Het begint nu om 20:40.
Carol heeft de brief wel gekregen, maar het is nooit opgehelderd wat betreft Cynthia...Dat die brief dus niet voor haar bestemd was. Er stond ook geen aanzoek in zoals het eerst leek
quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:20 schreef bloempjuh het volgende:
Ja daarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
Ik weet ook niet hoe dr. Weaver mank is geworden. Iemand die dit kan toelichten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat ik me afvraag: Waarom hebben ze die ene dokter, die wandelstok gegeven? Daar loopt ze nu al een hele tijd mee op net5. En toen ik op nederlander keek, liep ze nog steeds met dat ding. Voegt die wandelstok zoveel toe aan haar rol?
Voor zover ik me kan herinneren is het nooit echt naar voren gekomen, ze loopt er vanaf het begin al mee rond.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:43 schreef Aventura het volgende:
Ik weet ook niet hoe dr. Weaver mank is geworden. Iemand die dit kan toelichten?
Ik vind het alleen komisch uitzien, lijkt me ook lastig om continu met die stok te lopen tijdens de opnames. En hoe doet ze dat wanneer ze moet opereren?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dr. Weaver mank is geworden. Iemand die dit kan toelichten?
Wel raar vind is dat jij het hebt over wat het 'toevoegt'. Je hebt toch mensen in alle soorten en maten? Witte, zwarte, gezonde, zieke...Dr. Weaver loopt met een stok, nou en?
Ze heeft ook meer een managementfunctie geloof ik nu.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind het alleen komisch uitzien, lijkt me ook lastig om continu met die stok te lopen tijdens de opnames. En hoe doet ze dat wanneer ze moet opereren?
En nog iets. Toen ik een aflevering zag op de nederlander, was er een donkere dokter met parkingson. Vond dat dus ook vreemd. Die kon amper bewegen, laat staan, medewerking verlengen bij een operatie.
In mijn TV-gids staat van wel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid.
Er is dus geen ER vanavond?????????????????????????
Help me! Ik wordt gek!
Had ze niet iets van polio gehad als kind?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wel raar vind is dat jij het hebt over wat het 'toevoegt'. Je hebt toch mensen in alle soorten en maten? Witte, zwarte, gezonde, zieke...Dr. Weaver loopt met een stok, nou en?
Ik ook niet. Ik heb niks tegen voetbal hoor, maar moet dat nou echt onder ERquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:01 schreef Aventura het volgende:
www.tvgids.nl
edit: oh nee ik wist niks van dat k*tvoetbal. Ik snap niet dat alles daar maar voor moet wijken
Komt goed uit, net de donderdag dat ik niet thuis benquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Over twee weken weer geen E.R. he!![]()
Het is juist leuk om te zien dat Romano Corday altijd al leuk heeft gevonden, en dan in de nieuwe serie nog steeds.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is wel ff wennen om Benton & Corday samen te zien. Zeker omdat je zo gewend geraakt bent aan Marc & Corday.
Je hoeft alleen maar naar hem te kijken, dat maakt alles goedquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:16 schreef DarkElf het volgende:
allemaal ineens vergeten wat een zwijn doug altijd is geweest???
Ja, ik zit me ook te verbazen over de reacties. Probeer Carol d'r gedrag niet goed te praten, maar ik kan me wel voorstellen dat ze vind dat het allemaal wat snel gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:16 schreef DarkElf het volgende:
allemaal ineens vergeten wat een zwijn doug altijd is geweest???
En binnenkort Lucyquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Corday an Romano is leuk om te zien en ook Corday en Benton, hoewel ik dat nog wel wist.
Zeker Lucyquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:59 schreef Sunnyflower het volgende:
[..]
En binnenkort Lucy![]()
![]()
Bedoel je de actrice???Die is eruit gegaan, omdat haar zus een lange tijd in het ziekenhuis heeft gelegen, en ook overleden is in het ziekenhuis ten tijde dat 'Lucy' in ER speelde.De serie herinnerde haar teveel aan haar zus, en daarom is ze eruit gegaan (helaas).quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Waarom is zij er ooit uit gegaan??
Ja, dat was zeker niet zo mooi.Maar wel een ontzettend goeie aflevering!!! Eén van mijn favo afleveringen......quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom ze eruit gegaan is weet ik niet.
Wel hoe...
quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:30 schreef Aventura het volgende:Spoiluhr.. voor sommigen dan.. natuurlijk heb ik alles al gezien he en is somewhere over the rainbow nog altijd een vaak gedraaid nummer in mijn winampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
Ja dat valt mij ook heel erg op. Hier is ze veel spannender en uitdagender.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef Kerry-anne het volgende:
ik vindt Corday in de oude serie echt compleet anders dan nu.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:11 schreef furanku het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 22:30 schreef Aventura het volgende:Ow sorry. Nou ja ik ging er maar vanuit dat de serie voor iedereen hier wel al minstens 1 keer bekeken isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiluhr.. voor sommigen dan.. natuurlijk heb ik alles al gezien he en is somewhere over the rainbow nog altijd een vaak gedraaid nummer in mijn winamp
![]()
Maar ik zal voortaan wat beter opletten en dingen tussen tags zetten waar nodig![]()
Ja, ze wilde zich op haar filmcarrière richten..quote:Weet iemand waarom Anna (Maria Bello) uit de serie is geschreven?
Goed dat je zegt dat het al zo vroeg is! Anders had ik mooi een uur later voor de TV gezeten!quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:16 schreef Koningin het volgende:
Shit, heb al 3 dagen de afleveringen gemist. Gaat me vanavond toch niet gebeuren hoop ik.
Vanavond om 20.40 uur?? Dan moet ik de video instellen!
welke filmcarrière?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:00 schreef ArjanL het volgende:
Ja, ze wilde zich op haar filmcarrière richten..
Het leek wel op memento ('achterstevoren afgespeeld').quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef mitt het volgende:
Toffe aflevering.
zo willen we ER zien, ook al was het voornamelijk zonder de echt leuke.
Idd, en je moet geloof ik ook nog AVRO lid zijn....we wachten wel tot ie in de winkel ligtquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
60 euro.
Papa_Tom- en Mama_Tom- konden het niet zo goed volgen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat een enorm leuke flashbackaflevering.
jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:28 schreef Sunnyflower het volgende:
Zeer weinig Carter vanavond![]()
Veel te weinig, nog geen minuut bij elkaar ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:28 schreef Sunnyflower het volgende:
Gisteren in de bios zag ik een trailer van de film 'Secret Window' met Johnny Depp. Daar zit ze inquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welke filmcarrière?
Ze speelt ook in Coyote Uglyquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gisteren in de bios zag ik een trailer van de film 'Secret Window' met Johnny Depp. Daar zit ze in
Ze speelde ook in Payback met Mel Gibsonquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welke filmcarrière?
Ja, echt een hele goede aflevering!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:05 schreef bloempjuh het volgende:
Wa'n goeie aflevering weer..
Waar heb jij hem zo snel vandaan gehaald?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:05 schreef bloempjuh het volgende:
Wa'n goeie aflevering weer..
Die gedachte kwam bij mij ook op. Maar bij Memento had het een duidelijke functie (namelijk meebeleven wat die geheugenverlies-persoon zich herinnert). In deze ER aflevering was er nauwelijks een plot aan het eind (dus begin) van de flashbacks. Ja, dat Kovac gefrustreerd was door zijn patiënten, maar dat was me aan het begin al behoorlijk duidelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Het leek wel op memento ('achterstevoren afgespeeld').
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:01 schreef mitt het volgende:Maar sommigen schrijven nog wel over Benton dat hij in een aflevering zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is Susan nu echt zo'n bitch of valt dat erg mee? In seizoen 1 was ze héérlijk
My soul is painted like the wings of butterflies
Elke donderdagavond op Ned2 is er een nieuwe aflevering uit seizoen 9 (in Amerika zijn ze met seizoen 10 bezig) en Net 5 zendt iedere werkdag rond 19.00 afleveringen uit van eerdere seizoenen ( ik dacht nu seizoen 4) vandaar dat Benton daar nog in zit. In dit topic loopt dit dus een beetje door elkaar heen. En inderdaad, ER is geweldig! Sommige seizoenen zijn beter dan andere, maar over het algemeen helemaal te gek. 't is wel grappig dat veel gast acteurs in ER later in andere films/series weer opduiken. Zoals nu bij de herhalingen van ER die acteur die nu in CSI zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Maar sommigen schrijven nog wel over Benton dat hij in een aflevering zit
En is Susan nu echt zo'n bitch of valt dat erg mee? In seizoen 1 was ze héérlijk
Maar wel veel Kovacquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:28 schreef Sunnyflower het volgende:
Oeh! Ik ga gelijk kijken!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:09 schreef Koningin het volgende:
Koningin vond het wel eens tijd worden dat Carter (Noah Wyle) een eigen topic verdiende in Babes en Hunks.....................zie aldaar voor geïnteresseerden....![]()
Dan wil ik 'm ook!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet toevallig nog de aflevering van donderdag op video?![]()
Er zaten wel twee heerlijk komische opmerkingen in. (het lingerieblaadje met de naam op de achterkant en de opmerking van Greene nadat Ross te horen kreeg dat de vader er niet blij mee zou zijn "stay out of the mensroom"quote:Op maandag 22 maart 2004 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Heb net ER even gekeken op Net 5. Beetje matige aflevering trouwens. Maar weet iemand welk seizoen dat precies is?
Dat is iemand die niet in de vaste cast zit van ER. Ze komt gewoon af en toe opdraven.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:24 schreef Aventura het volgende:
He die Chief Neurosurgeon (of hoe dat ook heet) uit de aflevering van vandaag ken ik helemaal niet (die dame met dat donkerbruine haar).
Vrijdag was er anders een geweldige aflevering.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:01 schreef scanman01 het volgende:
Heb net weer gekeken op Net5, maar viel me weer tegen. Dit zijn de eerste twee afleveringen die ik zie na het gehele eerste seizoen in een paar dagen te hebben gekeken. Het eerste seizoen was snel, heftig en vol emoties. Dat ontbrak er allemaal aan in de aflevering van vandaag en gisteren. Is dat toeval of zijn de makers een andere weg ingeslagen?
Heb je de nieuwe gids nog niet? ER begint dan om 18:35quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren zag ik steeds reclame op net5 voor Friends volgende week om 19.30.
Iemand enig idee hoelaat ze ER dan gaan uitzenden?
Te lui om te kijken gisterenavondquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe gids nog niet? ER begint dan om 18:35
Grace is coolquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:47 schreef RedGuy het volgende:
Betekent dit dan ook het einde van de werkelijk tenenkrommende 'comedy' Grace under Fire (:r.)?
Want dat zou natuurlijk geweldig nieuws zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:45 schreef Sunnyflower het volgende:
Vanaf volgende week woensdag komt Lucy de ER versterken![]()
I second!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:26 schreef California het volgende:
[..]
Grace is cool.
Oh god, je bent nog erger dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:26 schreef California het volgende:
Grace is cool.
Lucy, Lucy, Lucy, Lucy.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:45 schreef Sunnyflower het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Grace Under Fire is zo pijnlijk niet grappig dat ik er wel om kan huilen. En dat mens met die kutstem van d'r. Ieuw.
Ach kom, zo erg is het toch niet, als achtergrond geblaat tijdens het koken?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh god, je bent nog erger dan ik had verwacht.
Grace Under Fire is zo pijnlijk niet grappig dat ik er wel om kan huilen. En dat mens met die kutstem van d'r. Ieuw.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lucy, Lucy, Lucy, Lucy.. Die is nog veeeel leuker dan Anna.
Jij snapt er duidelijk ook niks vanquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Alles beter dan Roseanne.
Ach Fopperd, je weet dat ik dat graag doe.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:29 schreef California het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ga nou niet doen alsof ik degene zonder smaak ben.
Op dit terrein moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:29 schreef California het volgende:
Jij snapt er duidelijk ook niks van.
Dit is toch opvallend. Jij luistert naar kutstemmen op professioneel niveau, maar Grace kun je niet op waarde schatten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat mens met die kutstem van d'r. Ieuw.
Karen (W&G): die stem past bij haar en haar karakter.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:38 schreef California het volgende:
Dit is toch opvallend. Jij luistert naar kutstemmen op professioneel niveau, maar Grace kun je niet op waarde schatten..
Helaas betekent dat wel het einde van Anna.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:45 schreef Sunnyflower het volgende:
Grrr... tijd voor een klaagbaaktopicquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... balen dat er morgen geen ER is
Anna was vandaag wel jummie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helaas betekent dat wel het einde van Anna.![]()
![]()
![]()
En Grace under Fire is trouwens echt geen hol aan. Verzieking van een goede naam (Grace W&G)![]()
KUT voetbal.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Aarghh, vandaag weer geen E.R.
Polonaise!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik haat voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |