Een geest verwante !quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ER, wat doe je![]()
Mot er zonodig weer voetbal uitgezonden worden vanavond, gaat ER niet door![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:18 schreef Heli0s het volgende:
Een geest verwante !
waarom gaat dat voetbal toch altijd voor op andere series / programma's? Alsof we allemaal graag naar een stelletje overbetaalde apies die achter een bal aan rennen willen kijken![]()
ziekenhuis seriequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef MallePall het volgende:
wtf is ER?
Omdat de wedstrijd actueel is en de serie totaal niet, die kan op elk willekeurig moment uitgezonden worden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:18 schreef Heli0s het volgende:
[..]
waarom gaat dat voetbal toch altijd voor op andere series / programma's?
Ja, absoluut, liefst nog meer dan 365 dagen per jaar.quote:Alsof we allemaal graag naar een stelletje overbetaalde apies die achter een bal aan rennen willen kijken![]()
NET 5 is een wijvenzender...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:24 schreef Tha_T het volgende:
Is dat geen wijvenserie? Of ben ik nou in de war met Gilmore Girls?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
*noteert*quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef rihago het volgende:
[..]
NET 5 is een wijvenzender...
echt.... mijn vriendin kijkt de hele avond net 5quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*noteert*
Maar dat betekent toch niet dat heel nederland massaal er naar moet gaan zitten kijken, en hun ritueel er voor aanpassenquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef DIGGER het volgende:
Omdat de wedstrijd actueel is en de serie totaal niet, die kan op elk willekeurig moment uitgezonden worden.
Ik geloof je wel hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:28 schreef rihago het volgende:
[..]
echt.... mijn vriendin kijkt de hele avond net 5
Aantal kijkers voetbal vs aantal kijkers ER.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:29 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat heel nederland massaal er naar moet gaan zitten kijken, en hun ritueel er voor aanpassen
En meer dan 24 uur per dag als het ff kanquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef DIGGER het volgende:
Ja, absoluut, liefst nog meer dan 365 dagen per jaar.
Ik heb wel Calcio 24 op de schotel, want als wij slapen, voetballen ze natuurlijk wel in Venezuela, China, Costa Rica etc.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En meer dan 24 uur per dag als het ff kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |