game on
- Bettini won 2e rit in Mid.Zee en Astarloa is nieuwe leider
- Pagliarini won rit in Langkawi en Perez is leider
+ terugvindpost
quote:Maleisi๋.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Waar ligt dat Langkawi eigenlijk.
Het doet me goed dat Rabobank weer goed mee doet met 3 man (Niermann, Leipheimer, Boogerd)in het klassement en binnen enkele seconden van de leider. Met de overwinningen van Freire en Hunter is het weer een goede start van het seizoen. Hopen dat ze het nou langer dan tot aan maart kunnen vasthouden.
Ik vind het overigens ook verstandig om geen renners te sparen. Leipheimer rijdt gewoon volop mee, zodat het niet weer allemaal van ้้n wedstrijd afhangt voor hem (en weten hoe dat vorig jaar af liep in de tour!)..
bron: belgische TT
Niet dat die renner bekend is (mij zei het een beetje). Maar tis toch weer triest
wel weer sneu, gebeurt nu wel heel vaak.
quote:Belg, en volgens mij aangezien die belofte is, is ligt zijn leeftijd tussen de 20 en 23
Op zaterdag 14 februari 2004 10:43 schreef Leatherface het volgende:
Triest weerWat was zijn nationaliteit?
* De Spaanse renner Francisco Perez is
door de federatie van zijn land
geschorst tot 17 april 2005. Perez werd
vorig seizoen twee keer betrapt op het
gebruik van epo tijdens de Ronde van
Romandi๋. De tot op dat moment onbeken-
de Perez won er twee ritten en eindigde
derde in het eindklassement.
Bron:
http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=429&g=0&s=0&r=0&x=1
http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=428&g=0&s=0&r=0&x=1
Op zaterdag 14 februari 2004 12:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waarom die miljoenen stoppen in het opsporen van doping als er toch massaal gebruikt wordt, steek het dan in goede medische begeleiding. De tour rijdt je echt niet uit op alleen pasta en water
Maar dat ze dan een lijst maken met middelen die wel mogen en het soepeler maken die lijst. En produkten die echt schadelijk te zijn te bannen van die lijst.
En de renners die die produkten dan nemen te schorsen.
- Marin wint 9e rit Langkawi en Fredy Gonzalez (beide Col. Selle Italia)
- Bo Hamburger wint 2e rit Luguria. Rit 1 was afgelast vanwege geen permissie om op die wegen te rijden en rit 2 was dat ook het geval dus is omgetoverd naar criterium. Rit 3 gaat wel gewoon normaal door.
Marco Pantani is overleden.
Nadere bericht volgt.
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op zaterdag 14 februari 2004 23:07 schreef shepherd1 het volgende:
Ik las zojuist een vreselijk bericht op teletekst.Marco Pantani is overleden.
Nadere bericht volgt.
GVD
.
RIP
Hij was depressief, zou het zelfmoord zijn.
Zo is er vorig jaar ook een aantal wielrenners ons ontvallen. een spanjaard en Michel Zanoli. Beiden waren depressief.
Wat zou dat toch zijn?
Ruben Bongiorno van Panaria won de laatste rit in de Tour de Langkawi voor Henderson en Carrara. Fredy Gonzalez won de ronde voor Cox en Bruylandts.
- verder is vandaag nog een ploegentijdrit in de Ronde van de Mid.zee met aankomst op de Mont Faron (Laatste rit)
- Is nog de 3e rit in Ligurie en de start van de Ruta del Sol
quote:In de vreemde constructie 'ploegentijdrit bergop met individuele tijden' was CSC met drie man de sterkste. Boogerd werd knap vierde in de tijdrit en het eindklassement. Leipheimer werd 10e, Asterloa zakte naar een plaats net buiten de top-10.
Op zondag 15 februari 2004 16:39 schreef Bartoli het volgende:
J๖rg Jaksche wint de Ronde van de Middellandse zee.Meer volgt later.
Eindklassement Ronde van de Middellandse Zee
Stand Renner Land Ploeg Tijd
1. J๖rg Jaksche Dui CSC 12:16:31
2. Ivan Basso Ita CSC 0:00
3. Jens Voigt Dui CSC 0:33
4. Michael Boogerd Ned RAB 0:54
5. David Moncoutie Fra COF 1:05
6. Paolo Bettini Ita QSD 1:07
7. Laurent Brochard Fra A2R 1:12
8. Bobby Julich VS CSC 1:17
9. Sylvain Chavanel Fra BLB 1:18
10. Levi Leipheimer VS RAB 1:25
Bron: http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=149850
Btw nooit geweten dat Boonen kon sprinten en renners als Freire achter zich kan laten
quote:Leipo rijdt ook meer wedstrijden. Want zonder wedstrijden voor de Tour red je het niet.
Op zondag 15 februari 2004 20:26 schreef Hedgehog het volgende:
Leuk dat Leipheimer nu ook meer wedstrijden rijdt en zich niet meer op 1 wedstrijd richt. Ik denk dat de Rabo ploeg zo ook meer profeit van de renner heeft.Btw nooit geweten dat Boonen kon sprinten en renners als Freire achter zich kan laten
En dat Boonen kan sprinten wisten we. Maar zo goed is ook chapeau!!!!!!
quote:Het volk bedoel je neem ik aan
Op maandag 16 februari 2004 09:17 schreef express1982 het volgende:
Binnenkort is Lokeren weer
mooiste koers in het jaar
1. Max van Heeswijk (Ned-Usp) 4.22.50
2. Oscar Freire Gomez (Spa-Rab) st.
3. Erik Zabel (Ger-Mob) st.
4. Josu Silloniz Aresti (Spa-Eus) st.
5. David Fernแndez Domingo (Spa-Alm) st.
De FotoFinish
Zabel aan de leiding na 2 etappes, voor Freire en van Heeswijk.
1. Erik Zabel (Ger-Mob) 9.12.17
2. Oscar Freire Gomez (Spa-Rab) st.
3. Max van Heeswijk (Ned-Usp) st.
4. Vicente Reynes Mimo (Spa-Ibb) st.
5. Francisco J.Ventoso Alberdi (Spa-Sdv) st.
quote:hij heeft het over een belofte koers in Lokeren. Niet over Omloop het Volk.
Op maandag 16 februari 2004 18:00 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Het volk bedoel je neem ik aan
Naar die laatste wedstrijd ga ik trouwens kijken
quote:Mja had eigenlijk al zo'n vermoeden maja over minder dan 3 weekjes gaat het echt beginnen
Op maandag 16 februari 2004 18:23 schreef Bartoli het volgende:[..]
hij heeft het over een belofte koers in Lokeren. Niet over Omloop het Volk.
Naar die laatste wedstrijd ga ik trouwens kijken
Misschien ook eens gaan kijken, lokeren is toch nie zo ver van hier
quote:mja niet ver. Ligt eraan waar je woont. Vanuit Limburg is het ongeveer 2/2,5 uur rijden.
Op maandag 16 februari 2004 18:27 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Mja had eigenlijk al zo'n vermoeden maja over minder dan 3 weekjes gaat het echt beginnen
Misschien ook eens gaan kijken, lokeren is toch nie zo ver van hier
quote:Voor mij half uurtje 3 kwartier
Op maandag 16 februari 2004 18:31 schreef Bartoli het volgende:[..]
mja niet ver. Ligt eraan waar je woont. Vanuit Limburg is het ongeveer 2/2,5 uur rijden.
quote:je woont dus ergens in de buurt van zeeland dus
Op maandag 16 februari 2004 18:33 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Voor mij half uurtje 3 kwartier
Dan kan dat gemakkelijk.
quote:Jup helemaal onderin, in zeeuws vlaanderen, zo'n 10 min,. van belgische grens
Op maandag 16 februari 2004 18:50 schreef Bartoli het volgende:[..]
je woont dus ergens in de buurt van zeeland dus
Dan kan dat gemakkelijk.
http://www.cyclingfx.nl/Interviews/Interview%20Baden%20Cooke.htm
quote:cool, thnx
Op dinsdag 17 februari 2004 13:45 schreef Biggs het volgende:
http://teams.wielerprono.be/index_nederlands.php?pagina=home
Hebben jullie je al ingeschreven???
quote:zijn een paar punten.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:52 schreef petertje86 het volgende:
Vraagje, waarom scheren wielrenners hun benen?
punt 1: ziet niet uit
punt 2: bij het masseren is het niet fijn als er haren tussen zitten, als je
het dan masseert met olie kan dat behoorlijk pijn doen.
quote:Minder kans op infectie na een valpartij, tussen al die haartjes blijft normaal veel vuil tussen zitten
Op dinsdag 17 februari 2004 17:02 schreef Bartoli het volgende:[..]
zijn een paar punten.
punt 1: ziet niet uit
punt 2: bij het masseren is het niet fijn als er haren tussen zitten, als je
het dan masseert met olie kan dat behoorlijk pijn doen.
Maar dat het er anders niet uit ziet is een feit
quote:Ja klopt was ik nog vergeten
Op dinsdag 17 februari 2004 18:11 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Minder kans op infectie na een valpartij, tussen al die haartjes blijft normaal veel vuil tussen zitten
Maar dat het er anders niet uit ziet is een feit
Juan-Carlos Dominquez won trouwens de 3e rit in de Ruta del Sol. Garcia Quesada werd 2e en Samuel Sanchez 3e. Dekker 8e. Dit is ook de stand. Dominquez rijdt voor Saunier Duval.
Juan Carlos Domingues heeft 3e etappe van Ruta del Sol gewonnen en heeft hierbij gelijk de leiding in het algemeen klassement overgenomen van Zabel.
Stage 3
1. Juan Carlos Domingues (Spa-Sdv) 4.05.16
2. Carlos Garcia Quesada (Spa-Kel) 0.15
3. Samuel Sanchez Gonzalez (Spa-Eus) 0.19
4. Jos้ Gomez Marchante (Spa-Alm) 0.28
5. Aitor Osa Eizaguirre (Spa-Ibb) 0.34
Ranking
1. Juan Carlos Domingues (Spa-Sdv) 13.17.33
2. Carlos Garcia Quesada (Spa-Kel) 0.15
3. Samuel Sanchez Gonzalez (Spa-Eus) 0.19
4. Jos้ Gomez Marchante (Spa-Alm) 0.28
5. Aitor Osa Eizaguirre (Spa-Ibb) 0.34
Beste Nederlander is Erik Dekker op 54 sec. van de leider
quote:Hmm net te laat, dacht zal het ff netjes opstellen
Op dinsdag 17 februari 2004 18:13 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja klopt was ik nog vergeten
Juan-Carlos Dominquez won trouwens de 3e rit in de Ruta del Sol. Garcia Quesada werd 2e en Samuel Sanchez 3e. Dekker 8e. Dit is ook de stand. Dominquez rijdt voor Saunier Duval.
quote:Dan heb ik het gezegd en jij opgesteld
Op dinsdag 17 februari 2004 18:19 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Hmm net te laat, dacht zal het ff netjes opstellen
perfecte combinatie
quote:Key dan
Op dinsdag 17 februari 2004 18:20 schreef Bartoli het volgende:[..]
Dan heb ik het gezegd en jij opgesteld
perfecte combinatie
Nog ff vraagje is er een appart onderwerp over het veldrijden of zit dat hier tussen.
Moet nog steeds denken aan hoe Nijs zondag genaaid is door zijn landgenoten
Bron: tt
quote:is apart topic over. Ff de search gebruiken
Op dinsdag 17 februari 2004 18:29 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
Key dan
Nog ff vraagje is er een appart onderwerp over het veldrijden of zit dat hier tussen.
Moet nog steeds denken aan hoe Nijs zondag genaaid is door zijn landgenoten
quote:komen ze daar nu pas mee
Op dinsdag 17 februari 2004 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Philippe Gaumont is door zijn ploeg
Cofidis ontslagen.Onverwacht komt dat
ontslag niet.Gaumont kwam in opspraak
in een dopingaffaire en gaf het gebruik
van epo toe.Er loopt nog een juridisch
onderzoek tegen de 30-jarige Fransman.Bron: tt
was allanger bekend
quote:Bron
Parijs-Nice met vernieuwd parkoers
De 62e editie van Parijs-Nice wordt gereden op een vernieuwd parkoers, langs beide kanten van de Rh๔ne-vallei. De rittenkoers loopt doorheen 22 departementen in 8 etappes (1310 km) met 14 cols op het menu.
De dood van Marco Pantani heeft dinsdag de voorstelling van de "Koers naar de zon", van 7 tot 14 maart tussen Chaville en Nice, volledig overschaduwd. "Parijs-Nice is de ideale gelegenheid voor een sterke heropwaardering van de wielersport, met het vertrouwen van de media en de steun van het publiek, op een moment dat onze sport een moeilijke tijd doormaakt", verklaarde Jean-Marie Leblanc. "Ik wacht met volle vertrouwen op het eerste startschot, want het wielrennen verdient zo'n opdoffers niet."
Juan Carlos Domํnguez blijft leider in het algemeen klassement.
*Uitslag volgt nog*
1 Alberto Benito (Spa) Antarte-Rota Dos Moveis 3.27.50
2 Candido Barbosa (Por) L.A. Pecol
3 Angel Edo (Spa) Milaneza-Maia
4 Stuart O'Grady (Aus) Cofidis
5 Martin Garrido (Arg) Barbot-Gaia
6 Jimmy Engoulvent (Fra) Cofidis
7 Pedro Lopes (Por) L.A. Pecol
8 Pedro Soeiro (Por) Carvalhelhos-Boavista
9 Nuno Marta (Por) Wurth/BOM Petisco
10 Bas Giling (Ned) Rabobank
General Classification after stage 1
1 Alberto Benito (Spa) Antarte-Rota Dos Moveis 3.27.40
2 Candido Barbosa (Por) L.A. Pecol 0.04
3 Jordi Berenguer (Spa) Beppi-Ovarense 0.05
4 Angel Edo (Spa) Milaneza-Maia 0.06
5 Wim De Vocht (Bel) Relax-Bodysol
6 Staf Scheirlinckx (Bel) Cofidis 0.07
7 Stuart O'Grady (Aus) Cofidis 0.10
8 Martin Garrido (Arg) Barbot-Gaia
9 Jimmy Engoulvent (Fra) Cofidis
10 Pedro Lopes (Por) L.A. Pecol
aan deze wedstrijd doet ook Lance Armstrong mee
1. Max van Heeswijk (Ned) Us Postal 4h03'05"
2. Nico Mattan (Bel) Relax-Bodysol
3. Peter van Petegem (Bel) Lotto-Domo
4. Vicente Reynes (Spa) Illes Balleares
5. Oscar Freire (Spa) Rabobank
6. Erik Zabel (Ger) T-Mobile
7. Martin Elmiger (Swi) Phonak
8. Josep Jufre (Spa) Relax-Bodysol
9. David Fernandez (Spa) Costa de Almeria-Paternina
10. Samuel Sanchez (Spa) Euskaltel
General Classification after stage 4
1. Juan Carlos Dominquez (Spa) Saunier Duval 13h17'33"
2. Carlos Garcia Quesada (Spa) Communitat Valenciana a 15
3. Samuel Sanchez (Spa) Euskaltel a 19
4. Jos้ Gomez (Spa) Costa de Almeria-Paternina a 28
5. Aitor Osa (Spa) Illes Balleares a 34
6. Joaquin Rodriquez (Spa) Saunier Duval a 44
7. Inigo Landaluze (Spa) Euskaltel a 51
8. Erik Dekker (Ned) Rabobank a 54
9. David Fernandez (Spa) Costa de Almeria-Paternina a 55
10. Santiago Perez (Spa) Phonak a 56
quote:aankoop, onderhoud, training enzo
Op donderdag 19 februari 2004 18:17 schreef Scighera het volgende:
Misschien een idee om een topic te openen welke niet over de wedstrijden gaat maar over het zelf wielrennen en bijvoorbeeld adviezen op het gebied van aankoop en onderhoud?
btw Zabel won de laatste rit in de Ruta del sol voor Freire en Boonen. Van Heeswijk werd dit keer 4e. Dominquez wint de ronde. Dekker werd 8e.
En in de Algarve won Barbosa voor Benito en O'Grady de 2e rit. Dit is ook de stand
en de renners + bijbehorende foto's van de Euskaltel ploeg kun je vinden op onderstaande link:
http://www.cyclingfx.nl/team-presentation/Euskaltel.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 19-02-2004 19:16]
quote:Goed idee
Op donderdag 19 februari 2004 18:17 schreef Scighera het volgende:
Misschien een idee om een topic te openen welke niet over de wedstrijden gaat maar over het zelf wielrennen en bijvoorbeeld adviezen op het gebied van aankoop en onderhoud?
Topic over de nieuwste snufjes, of als iemand problemen heeft, technisch gezien of bij aankoop van materiaal
BGL staat 20e hoor!!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:02 schreef Bartoli het volgende:
trouwens Lotz heeft zijn website helemaal vernieuwd. Het ziet er nu veel strakker uit als eerst.
Aars_Koek vergeet niet te melden dat Bankgiro bij de Teams 29e staat en dat alleen Vini Caldirola nog minder doet tot nu toe dan BGL
quote:Omloop Het Volk: Steels laat groepstraining links liggen
Tom Steels vergezelde zijn ploegmaats van Landbouwkrediet-Colnago niet voor de groepstraining van woensdag, in voorbereiding op de Omloop Het Volk van zaterdag.
"Tom Steels heeft door zijn tegenslagen een kleine conditionele achterstand op zijn collega's. We vinden het dan ook wenselijk dat Tom individueel gaat trainen en niet met ons meetrekt. Hij kan zo zijn eigen programma afwerken. Beter dat dan voor het einde van de groepstraining verkleumd in de wagen te kruipen", aldus manager Gerard Bulens.
Woensdag vertrokken Tony Bracke, Ludovic Capelle, Bert De Waele, Ludo Dierckxsens, Johan Verstrepen, Geert Van Bondt, Marc Streel, Nico Sijmens en Maxime Monfort op verkenning voor een tocht van zowat 160 kilometer. "Voldoende vind ikzelf zo'n drie dagen voor de openingsklassieker", besloot Bulens
Nee hoor dat is een oude stand volgens cycling4all staan ze nu 28e.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:44 schreef Aars_Koek het volgende:
[..]
BGL staat 20e hoor!!
1 RABOBANK NED 353.00
2 FDJEUX.COM FRA 314.00
3 LOTTO - DOMO BEL 261.00
4 QUICK STEP - DAVITAMON BEL 222.00
5 AG2R PREVOYANCE FRA 205.00
6 LIBERTY SEGUROS ESP 201.00
7 TEAM CSC DEN 171.00
8 EUSKALTEL - EUSKADI ESP 169.00
9 FASSA BORTOLO ITA 150.00
10 T-MOBILE TEAM GER 135.00
10 CREDIT AGRICOLE FRA 135.00
12 GEROLSTEINER GER 124.00
13 COFIDIS, LE CREDIT PAR TELEPHONE FRA 112.00
14 LANDBOUWKREDIET - COLNAGO BEL 107.00
15 PALMANS - COLLSTROP BEL 101.00
16 ILLES BALEARS - BANESTO ESP 72.00
17 DE NARDI ITA 60.00
18 RELAX - BODYSOL ESP 57.00
19 BRIOCHES LA BOULANGERE FRA 56.00
20 BANKGIROLOTERIJ NED 54.00
21 PHONAK HEARING SYSTEMS SUI 45.00
22 ALESSIO - BIANCHI ITA 43.00
23 SAUNIER DUVAL - PRODIR ESP 38.00
24 LAMPRE ITA 30.00
25 SAECO ITA 27.00
26 CHOCOLADE JACQUES WINCOR - NIXDORF BEL 24.00
UCI Ranking
Die Poggio komt Petacchi ook wel overquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:19 schreef Aars_Koek het volgende:
Hmm denk toch dat een zabel daar meer voor in aanmerking komt. Zabel komt toch wat beter de Heuvels over dan Alessandro ma je weet het nooit als ie goed in topvorm is
Bartoli vergeet niet te melden dat BGL pas aan 2 koersen heeft meegedaan. Ze hebben gewoon nog weinig kansen gehad om punten te behalen. Bekijk hun site maar ns, dan zie je dat ze pas in maart kunnen scoren. Ze wilden rustig aan beginnen om hun jonge renners niet 'over de kop heen te jagen'.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:02 schreef Bartoli het volgende:
Aars_Koek vergeet niet te melden dat Bankgiro bij de Teams 29e staat en dat alleen Vini Caldirola nog minder doet tot nu toe dan BGL
En daar heeft Zabel denk ik een streepje voor op Petacchi.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:13 schreef Bartoli het volgende:
Petacchi kan de Poggio en zo wel verteren. Gaat er gewoon om wie na 300 km dan nog wat over heeft.
In Parijs - Tours klopte Zabel Petacchi.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En daar heeft Zabel denk ik een streepje voor op Petacchi denk ik.
jij bent helemaal gek om ze een boete op te leggenquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:15 schreef okee6 het volgende:
Als de organisatie ze nou ook nog een boete oplegt, zijn ze ook nog uit de kosten
Als ze konden zeggen dat ze uit noodweer hadden gehandeld zouden ze vrijuit gaan, maar dat hebben ze dus niet gedaan. Lafbekkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jij bent helemaal gek om ze een boete op te leggen
vanavond geloof ik maar vrees dat het niet doorgaat. Want ik zou er naar toe gaan met een fotograaf die werkt voor het persagentschap van Cor Vos. Maar die liet me weten dat in overleg met Cor Vos is besloten niet af te reizen naar West-Vlaanderen. Dus vrees ook het ergstequote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Wanneer wordt definitief bekend of de Omloop doorgaat?
Eindelijk Phonak, verdienen zequote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
De wildcards voor de tour zijn bekend gemaakt. 7 van de 8 althans.
Phonak, Lotto-Domo, Domina Vacanze, AG2R Pr้voyance, Brioches La Boulang่re, Cr้dit Agricole en ..... RAGT Semences
Nu mag Cipo nog eens meedoen, op het moment dat het beste er toch wel vanaf is. En RAGT Semences vind ik enigszins vreemd. OK, het is een Franse ploeg, maar de enige ietwat interessante renners IMO (Halgand, Nazon, Edalaine, Krivtsov) zijn allemaal weg. Ze hebben nog wel Rinero, Bourquenoud en Finot, maar of die het nu waard zijn? Dan had ik toch liever Lampre of Landbouwkrediet gezien, maar ja.....
De 8ste wildcard zou naar Kelme gaan (als die dan nog bestaan)
In deze weersomstandigheden maakt De Jongh ook een goede kans.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:58 schreef Poppert het volgende:
Morgenochten om 9 uur wordt bekend of de omloop doorgaat. Ben benieuwd als ie doorgaat, wie er goed voor de dag komen. Van Petergem schijnt erg sterk te zijn maar ik zet toch mijn geld op Max van Heeswijk. Hij zegt dat ie zelf nog nooit zo sterk is geweest en volgens mij deed ie t vorig jaar ook al goed in 't Volk.
Werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
RAGT Semences
Landbouwkrediet, is dat niet gewoon Credit Agricole, of maak ik hier een hele domme opmerking.quote:Dan had ik toch liever Lampre of Landbouwkrediet gezien, maar ja.....
Laten we het hopen. Blijft gewoon een leuk team, Kelme.quote:De 8ste wildcard zou naar Kelme gaan (als die dan nog bestaan)
RAGT Semences is het vervolg op Jean Delatour.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit van gehoord.
[..]
Nope, Landbouwkrediet is een belgisch team, met onder meer Popovych (nummer 3 van de Giro vorig jaar) Steels en Dierkxsens in de gelederen.quote:Landbouwkrediet, is dat niet gewoon Credit Agricole, of maak ik hier een hele domme opmerking.
[..]
idemquote:Laten we het hopen. Blijft gewoon een leuk team, Kelme.
Credit Agricole zijn o.a. Moreau, Nazon, Hushovd, Botcharov en Dean (O'Grady en Voigt zijn daar weg)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:06 schreef zjroentje het volgende:
Landbouwkrediet, is dat niet gewoon Credit Agricole, of maak ik hier een hele domme opmerking.
[..]
ja de enige echte eskimo in het pelotonquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In deze weersomstandigheden maakt De Jongh ook een goede kans.
Ik woon ook in het zuiden, zo goed als tegen belgse grens maar hier sneeuwde het vanmorgen behoorlijk hard en lag er wel en cm om 10/15.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:49 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad. Veel smalle gladde wegen. Raar dat het daar nog zo sneeuwde. Ik woon redelijk in het zuiden en hier schijnt al de hele morgen volop de zon.
Jammer.
Ook ik kan dit bevestigen vanaf een paar km van de Belgische grens..het lijkt me toch de verstandigste beslissing. Wanneer er wel gereden was en er was iets mis gegaan, dan was het ook niet goed. Dit is de beste beslissing voor organisatie, renners en publiek..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:49 schreef Aars_Koek het volgende:
[..]Nu schijnt ook volop de zon alleen te laat
Dus het is een goede beslissing want het was gewoon veel te gevaarlijk om op te fietsen
Driewerf bevestiging.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook ik kan dit bevestigen vanaf een paar km van de Belgische grens..het lijkt me toch de verstandigste beslissing. Wanneer er wel gereden was en er was iets mis gegaan, dan was het ook niet goed. Dit is de beste beslissing voor organisatie, renners en publiek..
Denk wel dat Kuurne morgen doorgaat, ze geven toch zo goed als geen sneeuw meer af en nu dooit het erg hard.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:32 schreef cptmarco het volgende:
Jammer dat het niet door gaat, ik had me op een leuk middagje wielrennen verheugd....
Laten we hopen dat het morgne wel door gaat.
Foei Lance.quote:Op zondag 29 februari 2004 09:07 schreef Wombcat het volgende:
't Ziet er wel goed uit geloof ik. Op belgische TT staat dat de defenitieve beslissing later vanochtend wordt genomen, maar dat er twee alternatieve zijn drie omlopen van 50 km of de heuvels schrappen. Maar als 't weer in Belgi๋ net zo is als hier (Dordrecht), dan moet het wel mogelijk zijn te fietsen.
Stond ook weer wat uitspraken van Armstrong op TT. Hij vond dat Ullrich zich maar vast zorgen moest maken, omdat hij (Armstrong dus) al een tijdrit heeft gewonnen in de Algarve.
Kan die man niet eens gewoon zijn bek houden in plaats van al dat gemekker over zijn concurrenten? Dit soort dingen is nu precies waarom ik 'm niet mag. Laatst riep 'ie ook al dat Ulllrich zich zorgen moest maken omdat zijn ploeg te sterk was. Armstrong dacht dat Botero nooit voor Ullirch zou knechten. En waarom wel niet als ik vragen mag? Ik denk dat Botero heel wat beter voor Ullrich zal knechten als Heras dit jaar voor Armstrong zal doen.
Ja, Amerikanen zijn ook een kutvolk. Kunnen zich moeiteloos aan de Fransen spiegelen.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Typisch die Amerikanen om weer beginnen te zeiken.
Zie ook Hedrick, de Amerikaanse poolbiljarters etc.
Er staat 1 foutje in je bericht. Heras zal dit jaar niet voor Lance knechten aangezien Heras niet meer bij de ploeg van Armstrong zit.quote:Op zondag 29 februari 2004 09:07 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat Botero heel wat beter voor Ullrich zal knechten als Heras dit jaar voor Armstrong zal doen.
Mooi zo, kan ik weer eens lekke wielrennen gaan kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Kuurne-Brussel-Kuurne gaat definitief door
Te zien op Canvas vanaf 14.30 en op Nederland 2 vanaf 16.30
Mooi zoquote:Op zondag 29 februari 2004 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
goed nieuwsquote:Op zondag 29 februari 2004 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Zeker naar de Nederlander hoef je niet te kijken als je wielrennen wilt zienquote:Op zondag 29 februari 2004 13:05 schreef cptmarco het volgende:
[..]
goed nieuws
Dat wordt vanmidaag dus naar de Belgen kijken.
Precies, daarom bedoel ik dus.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Er staat 1 foutje in je bericht. Heras zal dit jaar niet voor Lance knechten aangezien Heras niet meer bij de ploeg van Armstrong zit.
Heras is vertrokken naar Liberty Seguros
Sterke sprint van de Jongh.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:28 schreef Aars_Koek het volgende:
Maakte mooi het werk van Den Bakker af [afbeelding]
En 4 nederlanders in de top 10 is ook verre van slecht
Dat is maar in ieder geval altijd goed voor de moraalquote:Op zondag 29 februari 2004 20:24 schreef Bartoli het volgende:
ja dat ging het vorig jaar ook maar wonnen ze nog geen grote prijs op Brabantse Pijl, E3 en Vuelta rit na.
Landbouwkrediet heeft met Popovych zelfs een serieuze kanshebber op de eindzege. Vorig jaar al 3de op heel jonge leeftijd.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:53 schreef Aars_Koek het volgende:
Ben me net voor
Ondanks de afzeggingen van die topteams is het toch een mooie lijst met teamnamen en denk toch wel dat je ploegen als Choco en Landbouwcredit veel zal zien ivm publiciteit
En Popovych heeft natuurlijk een machtig beschermheer in Itali๋, Ernesto Colnago himself.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Landbouwkrediet heeft met Popovych zelfs een serieuze kanshebber op de eindzege. Vorig jaar al 3de op heel jonge leeftijd.
En lekker live bij de Belg te volgen. Top, hoef volgende week alleen 's morgens les te geven (en 1 avond), dus ik kan lekker voor de buis gaan hangen! Het leven is mooi!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:52 schreef mitt het volgende:
Parijs Nice is de volgende wedstrijd
Mja Bankgiro maar de Giro of Vuelta hmm met die ploeg niet. Maar goed voor te harden is de Giro natuurlijk goed en mss met wegvallen van Choco Jacques al ze niet zouden gaan dan kan dat alsnogquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:54 schreef Aars_Koek het volgende:
Minder dat Bankgiro Loterij in geen een van de 3 grote rondes start, Denk toch dat ze wel gehoopt hadden op of de giro of vuelta.
Zou toch mooi voor die ploeg zijn
ik vrees t ook. Maar de geruchten gaan nog steeds. Maar je hebt gelijk dat na 2 maanden de hoop mag worden opgegeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:58 schreef Bartoli het volgende:
die fusie komt er niet, anders was die er allang geweest
Lucky Youquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:57 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
En lekker live bij de Belg te volgen. Top, hoef volgende week alleen 's morgens les te geven (en 1 avond), dus ik kan lekker voor de buis gaan hangen! Het leven is mooi!![]()
Leef met je mee!! Maar dat heb je bij de meeste "gewone" banen. Dat wordt dan samenvattingen kijken, alhoewel ik me afvraag of de NL tv er veel aan zal doen. Wielrennen heeft bij de Belgen gewoon een grotere prioriteit en ze doen het ook beter vind ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:42 schreef Aars_Koek het volgende:
[..]
Lucky You![]()
Ik moet gewoon hele dagen werken, maja kan nie alles hebben
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:31 schreef okee6 het volgende:
Ach, Ulle moet de Tour maar winnen, dus vooral niet te vroeg pieken
Max is goed bezigquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:45 schreef Bartoli het volgende:
Van Heeswijk wint de 1e rit in Murcia voor Galvez en Zabel.
Jan "Ulle" Ullrich en Di Luca verloren 5.00 door een breuk in de groep
lolquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:48 schreef Aars_Koek het volgende:
Slecht geregeld hoor tussen T-Mobile/Giant en rest van Leveranciers.
Zeker die sticker van Shimano terwijl er Campa op ligt vindt ik wel Geinig eigelijk
beter een goed renner met 'slecht' spul , dan een slecht renner met goed spulquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:28 schreef Aars_Koek het volgende:
Zo'n test lijkt me toch niet echt betrouwbaar. De ene fiets rijdt voor de een erg comfortabel terwijl hij voor een ander totaal bagger rijdt. Het is gewoon het gevoel dat je moet hebben.
Enja als ze over Zijdelingse stijfheid beginnen te praten begint er mij in mijn hoofd toch iets te kraken
Is wel overdreven als je al zo naar een fiets gaat kijken, het is nog altijd de renner die het zelf moet doen al helpt een goede fiets natuurlijk altijd maar het zal nooit de doorslag geven.
Dit zou over wielerwedstrijden moeten gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:46 schreef Chepke het volgende:
Zijn er ook topics over de wielerwedstrijden of alleen over technische dingen??
Ik heb Eurosport nog geen wielerwedstrijd uit zien zenden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:33 schreef mitt het volgende:
en wel cool, op de Belg Parijs Nice.
was er soms een viaduct opgenomen in het parkoers?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:49 schreef BillyBeflap het volgende:
17 renners buiten tijdlimiet, waaronder blijlevens
er bestaat helaas geen echt technisch topic. daarvoor moet je buiten fok gaan kijken (wielertoerist.be of procycling.be)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:46 schreef Chepke het volgende:
Zijn er ook topics over de wielerwedstrijden of alleen over technische dingen??
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef Hedgehog het volgende:
Max van Heeswijk wint wederom een rit in de ronde van Murcia
Zijn 4e overwinning dit seizoen al![]()
Nu hopen dat hij een leuke klassieker kan winnen
Tja zou leuk zijn maar Max nemen ze toch niet meequote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:01 schreef Bartoli het volgende:
ja en steeds met groot verschil.
Strax moet Lance op de champs elysees nog de sprint gaan aantrekken voor Max
Als hij zo blijft rijden misschien wel, hij kan ook beulen op het vlakkequote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:26 schreef Aars_Koek het volgende:
Tja zou leuk zijn maar Max nemen ze toch niet mee![]()
Een paar drempels achter elkaar geloof ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
was er soms een viaduct opgenomen in het parkoers?
Dat is ook weer waar. Maar in het gebergte komt hij schromelijk te kort.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als hij zo blijft rijden misschien wel, hij kan ook beulen op het vlakke
is de puntentrui in Murciaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Wel een afgrijselijk shirt wat hij aanheeft.
Ik hoopte al zoiets.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is de puntentrui in Murcia
Hincapie, Pe๑a en Ekimov zijn ook nooit van die geweldige klimmers geweest. Ik weet alleen niet hoe z'n (ploegen)tijdrit kwaliteiten zijn, dat zal de doorslag gevenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Dat is ook weer waar. Maar in het gebergte komt hij schromelijk te kort.
Pena is denk ik toch wat beter bergop.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hincapie, Pe๑a en Ekimov zijn ook nooit van die geweldige klimmers geweest. Ik weet alleen niet hoe z'n (ploegen)tijdrit kwaliteiten zijn, dat zal de doorslag geven
Ik zou niet eens willen dat Max mee ging naar de tour. Kan hij meer dan 3000 km het vuile werk voor meneer Lance op gaan knappen, om misschien de laatste etappe op de champs de elysees te winnen. In een ontsnapping erbij zijn, zit er niet in als je bij de US postals rijdt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:54 schreef zjroentje het volgende:
Hincapie gaat volgens mij alleen maar mee omdat hij een vriend van Armstrong is. Ekimov voor de ploegentijdirt en het gebuffel op het vlakke, en daar is hij denk ik toch wat beter in dan Max.
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:23 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Ik zou niet eens willen dat Max mee ging naar de tour. Kan hij meer dan 3000 km het vuile werk voor meneer Lance op gaan knappen, om misschien de laatste etappe op de champs de elysees te winnen. In een ontsnapping erbij zijn, zit er niet in als je bij de US postals rijdt.
Nee laat Max zijn krachten maar lekker sparen om in het naseizoen nog een paar mooie wedstrijden te winnen.
Grote vriend van Petacchi.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:22 schreef Aars_Koek het volgende:
Nauduzs wint Ronde van Reggio di Calabria
De Letse wielrenner Andris Nauduzs (Domina Vacanze) heeft zaterdag de 59e editie van de Ronde van Reggio di Calabria (cat. 1.3) op zijn naam gebracht. Na een rit van 184 km hield de Letse kampioen in de spurt de Italiaan Mauro Zinetti en de Rus Dimitri Konishev achter zich.
Bron:'t Gazet
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Grote vriend van Petacchi.
Yep, en hij kan wellicht een levenslange schorsing tegemoet zien.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Vasseur zou op het gebruik van cocaine zijn betrapt.
En Dekker miste de slag en zat niet in de kopgroep en verspeelde dus op die manier zijn derde plaats.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:06 schreef Leatherface het volgende:
Pedro Horillo (Quick Step - Davitamon) wint de 1e etappe van Parijs - Nice.
8 man zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:14 schreef knep het volgende:
Dom dom dom en erg slim van CSC natuurlijk om met 7 man de slag te forceren.
Eng he.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:16 schreef mitt het volgende:
een naam :
Frank VanderBroucke
niet zo doen over VDB h้quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Eng he.
Ik idd ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zo doen over VDB h้
Ik en andere gunnen VDB nog een comeback
Ik ook. zal geen fan van hem worden, maar als anderen de kans krijgen om zich te rehabiliteren dan VDB ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zo doen over VDB h้
Prachtig gesproken! Ik wil VDB wel 'ns opnieuw naast Bartoli zien op La Redoute in Luik-Bastenaken-Luik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik ook. zal geen fan van hem worden, maar als anderen de kans krijgen om zich te rehabiliteren dan VDB ook.
Idd, mooi dat hij zijn eerste zege dit seizoen al zo vlug heeft. Hopelijk volgen er nog wat mooie overwinningen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:02 schreef Leatherface het volgende:
Grote klasse van Van Bon en de Duitser
Overwinning om in te lijsten voor Leon.
Wat is ie geworden ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robert Millar heeft het ook niet meer op een rijtje in z'n bovenkamer. Die heeft zich laten ombouwen.
Ja dat kan natuurlijk altijd maar toen ik dat hoorde vorig jaar ergens moest ik er om lachen dat hij zich liet ombouwen omdat hij zich niet meer happy voelde in zijn mannenlijfquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoorde het vandaag pas voor het eerst eigenlijk.
Is ie nu een wijf?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk altijd maar toen ik dat hoorde vorig jaar ergens moest ik er om lachen dat hij zich liet ombouwen omdat hij zich niet meer happy voelde in zijn mannenlijf
VDB is eenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet zo doen over VDB h้
WAT WAT WAT WAT??? Grapje of niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk altijd maar toen ik dat hoorde vorig jaar ergens moest ik er om lachen dat hij zich liet ombouwen omdat hij zich niet meer happy voelde in zijn mannenlijf
Inderdaad een grapje. Columnisten (Peter Winnen in de NRC in dit geval) hebben nou eenmaal de vrijheid hun fantasie te mogen gebruiken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:04 schreef BillyBeflap het volgende:
WAT WAT WAT WAT??? Grapje of niet?
Robert Millar wel (niet te verwarren met David Millar h้ Zroen, die rijdt nog gewoon als man en rijd nu in P-Nice)quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is ie nu een wijf?
nogmaals niet te verwarren met DAVID MILLAR van COFIDIS.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:04 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WAT??? Grapje of niet?
Ik dacht al hebben we het over dezelfdequote:Op woensdag 10 maart 2004 18:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Robert Millar wel (niet te verwarren met David Millar h้ Zroen, die rijdt nog gewoon als man en rijd nu in P-Nice)
Dit had de etappe van Johan van de Velde kunnen zijn. Als hij zou meedoen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
De vierde etappe van Parijs-Nice is zojuist afgelast. Door de hevige sneeuwval zijn grote delen van het parcours onbegaanbaar geworden.
Column van Peter Winnen is wel schitterend vind ik!quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik hoorde hem op de Belg zeggen dat hij morgen eigenlijk wilde winnen voor Kivilev, maar vandaag niet kon laten schieten. Verder kan ik er niets over zeggen, want ik schakelde net te laat in.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vinokourov wilde vandaag pers้ winnen.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ษ้n jaar geleden alweer. Herinner me dat moment nog als de dag van gisteren.
zeg, een beetje minder h้quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
VDB is eenbak.
VdB is een dopingbak zul je bedoelen. Wat mij betreft hoort hij in de categorie Virenque. Naast zijn dopinggebruik heeft hij imo ook nog eens een slecht karakter. Ik heb echt geen goed woord voor die gast over, en wat mij betreft verdwijt hij zo snel mogelijk uit het peloton.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:19 schreef placebeau het volgende:
zeg, een beetje minder h้
VDB is een klassebak, en dat heeft hij vandaag weer getoond. Hij zit trouwens veel beter bij Fassa, als bij een Belgissche ploeg.
in de klassiekers zal hij op zijn top zijn
Hij wint Luik Bastenaken Luik, schrijf dat maar op.
1. Nu ja, dat dopinggebruik was op het moment dat het heel erg slecht met hem ging, hij geraakte er niet meer bovenop en zocht toen zijn heil bij de doping.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:31 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
1. VdB is een dopingbak zul je bedoelen. Wat mij betreft hoort hij in de categorie Virenque. Naast zijn dopinggebruik heeft hij imo ook nog eens een slecht karakter. Ik heb echt geen goed woord voor die gast over, en wat mij betreft verdwijt hij zo snel mogelijk uit het peloton.
2. Hij was toch die gast die beweerde dat die kilo's doping die bij hem gevonden waren voor zijn hond waren. Tuurlijk....
3. Ook snap ik niet dat hij zo populair kan zijn in Belgi๋. Daar hebben ze zoveel renners en dan ga je VdB supporteren....
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:31 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
VdB is een dopingbak zul je bedoelen. Wat mij betreft hoort hij in de categorie Virenque. Naast zijn dopinggebruik heeft hij imo ook nog eens een slecht karakter. Ik heb echt geen goed woord voor die gast over, en wat mij betreft verdwijt hij zo snel mogelijk uit het peloton.
Hij was toch die gast die beweerde dat die kilo's doping die bij hem gevonden waren voor zijn hond waren. Tuurlijk....
Ook snap ik niet dat hij zo populair kan zijn in Belgi๋. Daar hebben ze zoveel renners en dan ga je VdB supporteren....
Dat is iedereen in het wielrennen, maar dat maakt de sport niet minder mooi. En een slecht karakter hebben er wel meer. Armstrong, Ullrich, Pantani, Blijlevens en Delgado hebben ook allemaal vervelende trekjes, maar ze vermaken mij wel op de fiets. Dat is het enige dat telt. LBL met een fantastische VdB blijft op je netvlies staan, niet een eventuele dopingvondst of een sneer naar alles en iedereenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:31 schreef Hedgehog het volgende:
VdB is een dopingbak zul je bedoelen.
Ik dacht dat Freire nu leider was omdat Petacchi op 9 minuten was gereden. Volgens TT iig. Heb helaas nog niks kunnen zien van deze koersen maar Rabo is wederom goed bezig.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:52 schreef Aars_Koek het volgende:
Freire wint 3e etappe in Tirreno, voor Duma en Boogerd.
1 Oscar Freire Gomez (Spa-Rab)
2 Vladimir Duma (Ukr-Pan)
3 Michael Boogerd (Ned-Rab)
4 Danilo Hondo (Ger-Gst)
5 Erik Zabel (Ger-Mob)
Alessandro Petacchi blijft leider
bartoli himself is nu trainingspartner v an VDB en zij zelf dat hij in de klassiekers terug op zijn top zal zijn. (en dat betekent dus winnen volgens mij)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:43 schreef Bartoli het volgende:
Wat Placebeau zegt over VDB klopt helemaal alleen zou ik niet te hard roepen dat VDB op zijn gemak LBL wint en dat we dat moeten opschrijven. Dat die goed is dat is een feit nu het nog houden t/m na LBL.
Goede uitgangsposities voor Boogerd , Bettini en Figueras met het oog op de eindzegequote:Stand na derde rit:
1.O.Freire (Spa) in 13u36'41"
2.M.Boogerd (Ned) op 3"
3.E.Zabel (Dui) 4"
4.V.Doema (Oek)
5.D.Hondo (Dui) 6"
6.P.Bettini (Ita)
7.S.O'Grady (Aus) 7"
8.I.Astarloa (Spa) z.t.
9.C.Herv้ (Fra)
10.G.Figueras (Ita)
Mja dat kan Miki wel gezegd hebben. Het is een favoriet die VDB maar of die al gaat winnen is vers 2. Denk eerder dat Miki Bartoli zelf wint.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
bartoli himself is nu trainingspartner v an VDB en zij zelf dat hij in de klassiekers terug op zijn top zal zijn. (en dat betekent dus winnen volgens mij)
schrijf dus toch maar op
tja, ben ook eens benieuwd hoeveel die elkaar zullen gunnen in de klassiekers. Met twee kopmannen rijden is steeds gevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mja dat kan Miki wel gezegd hebben. Het is een favoriet die VDB maar of die al gaat winnen is vers 2. Denk eerder dat Miki Bartoli zelf wint.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
tja, ben ook eens benieuwd hoeveel die elkaar zullen gunnen in de klassiekers. Met twee kopmannen rijden is steeds gevaarlijk.
D'r moet niemand veroordeeld worden die nog niet betrapt is, maar het wielerpeleton is echt wel ziek. Het begint al bij de junioren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:43 schreef Bartoli het volgende:
hey weer een paar mensen erbij die het wielrennen door de dopingbril zien.
Het begint bij de fans die van Maart tot en met Oktober hun favorieten overal willen zien rijden. Armstrong en Ullrich worden weggehoond als ze weinig rijden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
D'r moet niemand veroordeeld worden die nog niet betrapt is, maar het wielerpeleton is echt wel ziek. Het begint al bij de junioren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |