Idd.. geweldig leven heeft meneer SIngh... kolere zegquote:
Nou, wat een gelul van die gast. 12 billion, 14 billion. Boeie. Als ze nou 12 million zong, okee. Maar die 14 billion kan over een tijd net zo goed 12 billion blijken te zien. Ze precies is 't namelijk niet en het is dus eigenlijk best een guess ook nog 'es dus.quote:
Wow, Arcee! Wat doe je nu? Een schrijffout? Zo ken ik je niet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, wat een gelul van die gast. 12 billion, 14 billion. Boeie. Als ze nou 12 million zong, okee. Maar die 14 billion kan over een tijd net zo goed 12 billion blijken te zien. Ze precies is 't namelijk niet en het is dus eigenlijk best een guess ook nog 'es dus.
Phieuw, gelukkig maar een minor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wow, Arcee! Wat doe je nu? Een schrijffout? Zo ken ik je niet...
Hmmz.. Lizz Wright. Weer lekker jazzy soul, maar voor mij niet meer dan achtergrond muziek. Katie pakt mij echt... daar kan ik echt van genieten. Van Lizz niet.quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef MaJo het volgende:
Ze heeft inderdaad een prachtige stem. Op de een of andere manier heb ik geen cd van haar, daar moet ik snel verandering in brengenIk vind het wel leuk die nieuwe generatie die nu opstaat: Jamie Cullum, Lucie Silvas, Joss Stone, Katie Malua en Lizz Wright. Laatstgenoemde is nog niet echt bekend in Nederland maar daar komt wel verandering in. Wright staat op 20 oktober in Paradiso voor de geinteresseerden.
Cullum vind ik niks, Silvas met d'rquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef MaJo het volgende:
Ze heeft inderdaad een prachtige stem. Op de een of andere manier heb ik geen cd van haar, daar moet ik snel verandering in brengenIk vind het wel leuk die nieuwe generatie die nu opstaat: Jamie Cullum, Lucie Silvas, Joss Stone, Katie Malua en Lizz Wright. Laatstgenoemde is nog niet echt bekend in Nederland maar daar komt wel verandering in. Wright staat op 20 oktober in Paradiso voor de geinteresseerden.
Veel plezier. Heb haar vorig jaar (of was het van het voorjaar, ik weet het nie meer) in Vredenburg gezien. Was een erg goed en intiem concert. Verwacht dit niet in de bierhal en heb dus besloten om maar niet te gaan...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ticket voor 21 feb is aangeschaft.
quote:Op zondag 20 november 2005 15:49 schreef Roi het volgende:
Zij is daar al eens eerder geweest volgens mij!
Ze komt weer volgens Talpa !quote:Op zondag 20 november 2005 15:49 schreef Roi het volgende:
Zij is daar al eens eerder geweest volgens mij!
Morgenochtend het eerste wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ticket voor 21 feb is aangeschaft.
quote:Op maandag 21 november 2005 10:14 schreef Toad het volgende:
ik hang al 16 min aan de tel.
Ze zong net al een stukje van het prachtige Nine Million Bicyles.quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk Katie bij Barend & Van Dorp @ Talpa
Pffffff.... Barend en van Dorp is echt drie keer niks.....quote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Haar single zingt ze dadelijk !!!
Ik denk dat er geen interview plaats vind daar !quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Pffffff.... Barend en van Dorp is echt drie keer niks.....
Schiet nou es op, waar blijft Katie! Er vindt zeker geen interview plaats?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |