quote:
Voor wie wil weten waar we het in vredesnaam over hebben: een on-line textabased gangsterspel.
Wat is onze irc-adres
Server: irc.barafranca.com
Channel 1: #fok
Channel 2: #fokoc
Channel 3: #orgcrime
Wat is Omerta
Omerta is een online webgame dat zich afspeelt tijden het hoogtij van de Italiaanse maffia in de jaren 30. Je kan geld verdienen door o.a. winkels bestelen, auto's jatten en illegale dingen smokkelen. Als je het goed doet kan je zelfs een misdaadfamilie beginnen en met meerdere mensen georganiseerde misdaad plegen, zoals de stadsbank overvallen.
De site is: http://www.barafranca.com/
Hoe begin ik
In het begin zal het nog wel eens gebeuren dat je even (paar minuten hooguit) de gevangenis ingaat omdat je wordt opgepakt. Je kan er voor kiezen om je straf uit te zitten (en het begin zijn de straffen niet zo lang dus dit is wel aan te raden), maar je kan je ook vrij kopen. In het begin is het nogal frustrerend, je kansen zijn 0, geen crime lukt, je komt constant in de gevangenis en als je eens wat lukt, verdien je een paar dollar. Maar na een dagje merk je dat je kansen aardig zijn gestegen, en je steeds meer verdient, tot na een paar dagen spelen ineens 60.000 dollar verdient aan het jatten van een auto. Het is dus even doorploeteren in het begin, maar daarna gaat het heel hard. Ook kan je dan drank gaan smokkelen, om het echte grote geld te verdienen.
Het sleutelwoord is dus even doorzetten
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
Waar staan die ranken eigenlijk voor
Rank 01 - Empty-Suit
Rank 02 - Deliveryboy
Rank 03 - Pickpocket
Rank 04 - Associate
Rank 05 - Mobster
Rank 06 - Soldier
Rank 07 - Assasin
Rank 08 - Local Chief
Rank 09 - Chief
Rank 10 - Godfather
OC wat is dat?
Iedereen moet in dezelfde stad zijn. De leader (liefst degene met de hoogste rank) vult het lijstje. Daarmee verstuurt hij de uitnodigingen.
De Driver, Explosives Expert en Weapons Expert krijgen dan een bericht in hun inbox.
Je gaat dan naar 'Organised Crime'. Daar staat dan:
You have been invited bij [naam] to be the [functie] of an OC. [naam] is planning this OC in [stad], Yes | No
Druk op Yes om mee te doen.
Als Driver moet je zorgen dat je auto in die stad is (meestal hangt het dus van de driver af waar de OC is, omdat een auto verplaatsen 1 uur duurt en $2500. Je moet nu de CarID invullen (opzoeken tussen je gestolen wagen). Gebruik het liefst een Caddy of RR van 0%.
Als Explosives Expert moet je $100.000 hebben en C4 kopen.
Als Weapons Expert krijg je een dropdownmenu waarin je kan kiezen hoeveel Tommyguns je wil kopen (25000 per stuk). Altijd 4 nemen. En er is een balkje waairn je invult hoeveel kogels je wil gebruiken (100).
Dan krijg je een bericht dat je 'ready' bent. Geef dit door aan de leider op IRC. Dan moet je Leider weer op OC drukken, en kan de OC beginnen. De Leader drukt op Do It en krijgt meteen de uitslag van de OC:
You made [bedrag].
Ieder lid krijgt ook een bericht in zn inbox.
De Leader moet dan eerlijk het geld verdelen. Rekenprogrammaatjes staan in de OP. Ik gebruik het liefst de tweede.
Hoeveel kogels heb ik nodig om iemand te killen?
Without protection
Empty-suit: 700
Deliveryboy: 700
Pickpocket: 750
Associate: 900
Mobster: 1500
Soldier: 4000
Assassin: 7000
Local Chief: 12000
Chief: 17000
Godfather: 22000
With protection
Empty-suit: 1500
Deliveryboy: 2000
Pickpocket: 2000
Associate: 2500
Mobster: 3000
Soldier: 8000
Assassin: 13000
Local Chief: 17000
Chief: 22000
Godfather: 25000
tip 1 voor de Booze: à www.booze.tk
tip 2 voor OC (Organised Crime)Omerta OC calculator
tip 3 Betere versie van de OC Calculator )Omerta OC calculator 2 (wel downloaden)
Special thanxs to Nkjez
[Dit bericht is gewijzigd door Nkjez op 11-02-2004 20:14]
quote:Helaas
Op woensdag 11 februari 2004 20:04 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Sorry, Fuxl maar heb net mn pass en mn nick gemaild naar iemand anders![]()
quote:Misschien ff #orgcrime erbij. Het lijstje van de bulletverhouding voor Kills (plak ik hier zometeen wel ff neer, kan jij copyen, haal ik m weer).
Op woensdag 11 februari 2004 20:05 schreef Nkjez het volgende:
Nog meer dingen die ik moet toevoegen aan de OP wat handy is
[Dit bericht is gewijzigd door DaFan op 11-02-2004 21:37]
quote:is al een tijdje zo, zal vast wel weer binnenkort opengaan
Op woensdag 11 februari 2004 20:13 schreef ToMm het volgende:
Waarom kan ik me niet registreren, zit het vol ofzo
quote:Hmm... beetje oud
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
quote:JA als je kogels hebt moet je daarvan een bepaald aantal inzetten ,maar het liefst 100 wat het max ook is
Op woensdag 11 februari 2004 23:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Hey ik had een vraagje.
Als je nou een OC gaat doen en je wilt mee doen als WE.
Moet je dan ook nog extra voor de kogels betalen?
Dus 100000 voor 4 Tommyguns en de kogels?
Wel een domme vraag hoor
EN HET STAAT OOK IN DE OPENINGSPOST
quote:Je kan er max 5 hebben. De functie heb ik ook nog niet helemaal door, maar je koopt ze toch op een gegeven moment. Ik heb er 5 iig.
Op donderdag 12 februari 2004 09:11 schreef Torath het volgende:
Weet iemand wat precies het nut van bodyguards is? Ik snap wel dat ze je een betere protectie geven, maar wat ze nou precies doen.... En hoeveel je er ongeveer moet hebben is me niet echt duidelijk.
1e: $10.000
2e: $50.000
3e: $100.000
4e: $300.000
5e: $700.000
quote:Tussen 11 en half 12 dus.
Op donderdag 12 februari 2004 10:00 schreef Kuijpie het volgende:
iets voor 10en waren er in baltimore 1000 kogels, dus voor de mensen die kogels nodig hebben ga voor 11en in baltimore kijken
Niet dat ik plannen heb.. Just curious.
quote:Ik denk dat je ze alledrie moet killen.
Op donderdag 12 februari 2004 11:58 schreef Alcatraz het volgende:
Kan er iemand vertellen wat je moet doen om een familie te elimineren? Moet je iedereen doden, alleen de Don of de Don, de Sottocapo en de Consiglieri?Niet dat ik plannen heb.. Just curious.
Zijn er btw nog andere manieren om snel geld te verdienen ook ? Met Booze runs met een DC3 schijnt het ook te kunnen toch ?
quote:Als je al anderhalf miljoen heb vraag ik me af waarom je nog steeds geen DC-3 hebt gekocht...
Op donderdag 12 februari 2004 13:06 schreef Rommel het volgende:
Huy k speel dit nu ook een weekje ofzo maar t lijkt wel of er nix te vedienen valt aan geld in het begin met auto's ed. k heb nu 1.500.000 en wil wel is meer gaan verdienen dus k zoek mensen voor oc'sZijn er btw nog andere manieren om snel geld te verdienen ook ? Met Booze runs met een DC3 schijnt het ook te kunnen toch ?
(Ow jah heb ook nog 350.000 los in me zak 1.500.000 op de bank)
Iemand een leuke familie in de aanbieding?
quote:Je kan eens per halfuur reizen, ipv eens per uur.
Op donderdag 12 februari 2004 13:12 schreef Rommel het volgende:
Mjah omdat k geen id heb wak ermee moet en k vint zonde van t geld als k er 1 koop en k kan er verder nix mee(Ow jah heb ook nog 350.000 los in me zak 1.500.000 op de bank)
Ten tweede: je kan dan lekker snel wat extra geld verdienen met booze smokkelen. Ten derde krijg je veel % erbij als je een succesvolle boozerun doet (soms wel 0.7% erbij als assassin).
Dat kan je ermee.
quote:booze inkopen en verkopen?
Op donderdag 12 februari 2004 14:39 schreef Rommel het volgende:
Ok ik heb nu een DC hoe doe je in godsnaam een boozerun ?
BTW: www.booze.tk is offline?!
weet iemand een mirror?
quote:Zodra ik een auto heb wil ik dat wel. Welke stad zit je? (ik mail je wel even)
Op donderdag 12 februari 2004 15:20 schreef _GdR_ het volgende:
wie wilt er met me racen?
quote:ik zit in NewYork
Op donderdag 12 februari 2004 15:22 schreef Z het volgende:[..]
Zodra ik een auto heb wil ik dat wel. Welke stad zit je? (ik mail je wel even)
ik heet in omerta GdR
zonder underscores dus.
quote:Booze kopen, reizen naar andere stad, booze verkopen. Ook wel bekend als 'boozerun'.
Op donderdag 12 februari 2004 14:39 schreef Rommel het volgende:
Ok ik heb nu een DC hoe doe je in godsnaam een boozerun ?
New York -> Balti met Amaretto en terug met Whisky doet het altijd wel goed.
quote:Ja dat snap ik ook.
Op woensdag 11 februari 2004 23:46 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
JA als je kogels hebt moet je daarvan een bepaald aantal inzetten ,maar het liefst 100 wat het max ook is
![]()
Wel een domme vraag hoor
EN HET STAAT OOK IN DE OPENINGSPOST
quote:Simpel antwoord: Ja.
Op donderdag 12 februari 2004 17:13 schreef SimtekF1 het volgende:[..]
Ja dat snap ik ook.
Maar als je een WE bent betaal je dus veel meer dan de andere?
Want die leggen hooguit 100000 in.
En dat staat niet in de openingspost en dit is dus ook geen domme vraag.
quote:daarvoor heb je een OC calculator.
Op donderdag 12 februari 2004 17:13 schreef SimtekF1 het volgende:[..]
Ja dat snap ik ook.
Maar als je een WE bent betaal je dus veel meer dan de andere?
Want die leggen hooguit 100000 in.
En dat staat niet in de openingspost en dit is dus ook geen domme vraag.
quote:Ik wil wel oc
Op donderdag 12 februari 2004 17:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja dat wist ik al.
Maar goed ik heb antwoord op m'n vraag, tnx.Iemand zin in een OCtje vanaaf?
quote:De Don heeft een successor ingesteld, dit is zijn vervanger als hij wordt vermoord. Als de successor ook wordt vermoord is dit het einde van de family.
Op donderdag 12 februari 2004 12:13 schreef DaFan het volgende:[..]
Ik denk dat je ze alledrie moet killen.
Nofear, de don van Yakuza, was ook gekilld, en die familie bestaat nog steeds.
Dan ga ik hier maar eens een stukje doorlezen (17 delen...mooi niet )
quote:Ik wil ook wel mee doen aan een OC
Op vrijdag 13 februari 2004 08:31 schreef Kuijpie het volgende:
ik wil ook wel een keer meedoen aan een OC, ik heb een rolls dus ik word wel driver dan
Ik heb geprobeert te racen, de ander decline-de, maar ikheb er geen geld bij gekregen.
Weet iemand hoe dit zit?
quote:Das gelul.
Op vrijdag 13 februari 2004 13:14 schreef Incitatus het volgende:
Iemand in Italie die carraces met mij wil doen? (schijnt goed te zijn voor je driving skills (so I heard)
@drinkemaatje:
Heb je je wagen wel nog?
ik dacht ookal... beetje vreemd
dus het is alleen voor geld/auto
btw. zit serieus IEDEREEN in Amerika?? Ik zit in Italie (foutje) en ik wil ook wel eens iets doen (oc/carrace) maar niemand in Italie Toch maar eens een vliegtuigje kopen (sparen)
@Dafan: De wagen heb ik nog. Dus blijkbaar alleen winst als je daadwerkelijk raced.
nouja... in ieder geval, kijk eens op www.booze.tk naar het verschil in prijzen tussen de cognac van Palermo en Corleone (en andersom is de wijn vet goed)!!
dus qua booze zit ik niet vervelend, alleen zit hier verder niemand
quote:Vliegtuig kopen
Op vrijdag 13 februari 2004 14:33 schreef Incitatus het volgende:
"Incitatusfiguur"????nouja... in ieder geval, kijk eens op www.booze.tk naar het verschil in prijzen tussen de cognac van Palermo en Corleone (en andersom is de wijn vet goed)!!
dus qua booze zit ik niet vervelend, alleen zit hier verder niemand
quote:Ja, ik wist ja naam niet meer, het was iets met 'in' en 'c' en 'atus', vandaaR.
Op vrijdag 13 februari 2004 14:33 schreef Incitatus het volgende:
"Incitatusfiguur"????
Zal Omerta trouwens nog wat doen met Valentijn (in plaats van nick a car, get your girl in to bed )
quote:ik heb je ingame een message gestuurd ik wil wel racen
Op vrijdag 13 februari 2004 13:14 schreef Incitatus het volgende:
Iemand in Italie die carraces met mij wil doen? (schijnt goed te zijn voor je driving skills (so I heard)
quote:kut is dat he?
Op vrijdag 13 februari 2004 15:13 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik wil ook spelen alleen is de registration closed.
quote:Ja BEHOORLIJK JAH!
Op vrijdag 13 februari 2004 15:16 schreef _GdR_ het volgende:[..]
kut is dat he?
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:[..]
Ja BEHOORLIJK JAH!
wie wil er met me racen.
de verliezer geeft de auto aan de winnaar
quote:Dat probleem heb ik ook, ik zit ook in Italie.
Op vrijdag 13 februari 2004 14:21 schreef Incitatus het volgende:
Fijn.....ik dacht ookal... beetje vreemd
dus het is alleen voor geld/auto
btw. zit serieus IEDEREEN in Amerika?? Ik zit in Italie (foutje) en ik wil ook wel eens iets doen (oc/carrace) maar niemand in Italie
Toch maar eens een vliegtuigje kopen (sparen)
quote:waarom zit je in italie.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:09 schreef SimtekF1 het volgende:[..]
Dat probleem heb ik ook, ik zit ook in Italie.
quote:Maar niet naar de USA.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:22 schreef _GdR_ het volgende:[..]
waarom zit je in italie.
ik bedoel ook zonder vliegtuig kan je reizen hoor.
quote:Fok! Familia bestaat niet.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan ik zomaar bij de Fok! Familie en hoe werkt dit? Ik heb een account van iemand kunnen overnemen en ben soldier
quote:waarom niet?
Op vrijdag 13 februari 2004 20:21 schreef DaFan het volgende:[..]
Fok! Familia bestaat niet.
quote:Ja nu al 2 dagen grmbl
Op zaterdag 14 februari 2004 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
Registration closed grrrrr
quote:Al 2 weken.
Op zaterdag 14 februari 2004 14:01 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Ja nu al 2 dagen grmbl
.
quote:Ja dat vraag ik me ook af
Op zaterdag 14 februari 2004 15:12 schreef wabbit het volgende:
heeft iemand nog een nickname beschikbaar? aangezien het registreren nog wel op zich laaat wachten
quote:Het erge is er wordt niks aan gedaan, oud members krijgen te horen zoek maar een andere family, het gaat jou niet aan.
Op zaterdag 14 februari 2004 10:27 schreef Alcatraz het volgende:
R.I.P Yakuza, Yakuzu, Menkey, Elf & Yoshio.= Topic van #yakuza..
Lekkere respect kweek je dan.
quote:En hij weet geen precieze datum ?
Op zaterdag 14 februari 2004 16:33 schreef wabbit het volgende:
<wabbit> when can i register on the site? the sign up is closed
<sv> It may take a while
<wabbit> hmmz why is it closed?
<sv> Cause we want to fix our problems first. before we can handle more users
quote:Jij hebt nu ook geen familie meer? Jij zat toch bij Yakuza?
Op zaterdag 14 februari 2004 17:14 schreef Wendigo het volgende:[..]
Het erge is er wordt niks aan gedaan, oud members krijgen te horen zoek maar een andere family, het gaat jou niet aan.
Lekkere respect kweek je dan.
quote:$555.000 betalen als je erbij wil
Op zaterdag 14 februari 2004 18:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik kreeg net een uitnodiging om bij de Pericoloso familie te gaan.
Wat zal ik doen.
En nog ff doorspelen, of was je al assassin? ze nemen namelijk alleen maar Assassins + aan.
quote:hey DaFaN weet jij nog iemand die met een account in zijn maag zit=
Op zaterdag 14 februari 2004 18:42 schreef DaFan het volgende:[..]
$555.000 betalen als je erbij wil
En nog ff doorspelen, of was je al assassin? ze nemen namelijk alleen maar Assassins + aan.
quote:Nee sorry, ik had er 3 eerst, maar die zijn allemaal al weg....
Op zaterdag 14 februari 2004 18:44 schreef wabbit het volgende:[..]
hey DaFaN weet jij nog iemand die met een account in zijn maag zit=
quote:hmm bummer,
Op zaterdag 14 februari 2004 18:47 schreef DaFan het volgende:[..]
Nee sorry, ik had er 3 eerst, maar die zijn allemaal al weg....
quote:Zit je er ook bij dan?
Op zaterdag 14 februari 2004 18:42 schreef DaFan het volgende:[..]
$555.000 betalen als je erbij wil
quote:Staat in het profiel van Peridinges.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:17 schreef SimtekF1 het volgende:[..]
Zit je er ook bij dan?
Ik heb niks gehoord over het betalen van 555.000.
En ja ik ben een Assassin.
-assassin or higher. (soldier 90% is also fine)
-loyalty to the family
-and donate 555k to the family bank
En wat heb je er nou precies aan, zo'n familie (je moet namelijk ook nog geld dat je verdient met crimes gedeeltelijk inleveren) alleen bescherming?:{
quote:}:|Hoe vaak heb je dat nu al gezegd, of gevraagd wanneer je je weer kunt registreren??
Op zaterdag 14 februari 2004 20:23 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Grmbl ik hoop dat je snel weer kan registreren ......... lijkt me wel een leuk spelletje.
Moet het alleen wel gaan terugbetalen binnen paar dagen, dus k ga maar weer es een booze-run maken ....en morgen promoveren naar assassin moet lukken
quote:Als je in Italië begint zou ik eerst die van 200k kopen, ja. In Amerika kun je met boozeruns veel meer verdienen. Dat haal je er dan wel weer uit. Als je volgende vliegtuig dan maar een DC-3 is.
Op zaterdag 14 februari 2004 20:47 schreef Incitatus het volgende:
Trouwens.... als je 200.000 $ bij elkaar hebt gespaard kun je dan het beste zo'n prutser vliegtuigje kopen, of kun je beter doorsparen voor een beter?
Bedenk je dat je het vooral voor je XP progress moet doen.
quote:Ik zat in Yakuzu ja. Dagje familieloos geweest en werd toen uitgenodigd door Mangano.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:29 schreef DaFan het volgende:[..]
Jij hebt nu ook geen familie meer? Jij zat toch bij Yakuza?
Is wel relaxte fam minimaal 1x per week een crusher ed.
Ik heb alleen zware pech met oc's de laatste tijd.
The organised crime you where part from made $888,800. The organised crime you where part from made $1,104,000. The organised crime you where part from made $918,000. The organised crime you where part from made $963,900. The organised crime you where part from made $398,610.The organised crime you where part from made $223,020. The organised crime you where part from made $453,600. The organised crime you where part from made $743,400.
Hoop dat er weer eens verandering in gaat komen.
quote:Beroerde OC's man.
Op zondag 15 februari 2004 11:30 schreef Wendigo het volgende:[..]
Ik zat in Yakuzu ja. Dagje familieloos geweest en werd toen uitgenodigd door Mangano.
The organised crime you where part from made $888,800. The organised crime you where part from made $1,104,000. The organised crime you where part from made $918,000. The organised crime you where part from made $963,900. The organised crime you where part from made $398,610.The organised crime you where part from made $223,020. The organised crime you where part from made $453,600. The organised crime you where part from made $743,400.
quote:Het was eerst ook uren, minuten, sec, maar dat hadden ze veranderd in Sec....
Op zondag 15 februari 2004 12:21 schreef Incitatus het volgende:
HEY, ze hebben de layout van de wachttijden veranderd.... er staat nu niet alleen meer hoeveel seconden, het wordt verdeeld in uren minuten en seconden!!
Handig
quote:Dan zijn mijn laatste OC toch beter:
Op zondag 15 februari 2004 11:30 schreef Wendigo het volgende:[..]
Ik zat in Yakuzu ja. Dagje familieloos geweest en werd toen uitgenodigd door Mangano.
Ik hou ze allemaal bij, bij deze was ik allemaal leader.
quote:We moeten regelmatig wat inleggen voor een crusher ed ja, maar staat tegenover dat we bij promoties weer boussen van de capo's krijgen. Dat is ook wel weer relaxed.
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef SimtekF1 het volgende:[..]
Beroerde OC's man.
Maare, moest jij ook geld betalen om bij die familie te gaan?
quote:Ik heb geen lot.... Best grote kans, 1:1000 toch?
Op woensdag 18 februari 2004 15:26 schreef Alcatraz het volgende:
*topic oppepper geeft*Ik ga vanavond $10,000,000 winnen.
quote:Nietes, ik ga dat winnen...
Op woensdag 18 februari 2004 15:26 schreef Alcatraz het volgende:
*topic oppepper geeft*Ik ga vanavond $10,000,000 winnen.
Weet alleen niet wat ik er mee moet, heb al genoeg en het uitgeven aan kogels gaat ook niet omdat ze er nooit zijn.
* Cart_man wil killen.
Ik ben er vanavond om 10 uur ook bij, om mn 10 miljoen op te eisen (5 miljoen is ook wel ok).
quote:Ik kan je wel aan een paar targets helpen hoor...
Op woensdag 18 februari 2004 17:24 schreef DaFan het volgende:
Ik sterf van de kogels, ik weet van ellende niet wat ik ermee moetIk ben er vanavond om 10 uur ook bij, om mn 10 miljoen op te eisen (5 miljoen is ook wel ok).
Toevallig koop ik net wel weer 750 kogels
quote:Binnenkort...binnenkort.
Op woensdag 18 februari 2004 17:26 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik kan je wel aan een paar targets helpen hoor...
Toevallig koop ik net wel weer 750 kogels
Wat is je rank Cart_Man? En kom je wel eens op IRC? Nieuwen zijn altijd welkom (adres staat in de OP).
Edit: Omdat ik jou moest antwoorden heb ik net de kogels in Baltimore gemist:
There are -3000 bullets in this factory
You can buy bullets for $358 a bullet.
Lul
quote:Ik ben LC 45% en Capo in een van de eerste families binnen het spel.
Op woensdag 18 februari 2004 17:29 schreef DaFan het volgende:[..]
[quote]Binnenkort...binnenkort.
Wat is je rank Cart_Man? En kom je wel eens op IRC? Nieuwen zijn altijd welkom (adres staat in de OP).
quote:Mwoehaha, laat ik ze nou net daar gekocht hebben.
Edit: Omdat ik jou moest antwoorden heb ik net de kogels in Baltimore gemist:
There are -3000 bullets in this factory
You can buy bullets for $358 a bullet.Lul
![]()
quote:Ah ok. Dan hoef je niet te komen
Op woensdag 18 februari 2004 17:32 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik ben LC 45% en Capo in een van de eerste families binnen het spel.
[..]Mwoehaha, laat ik ze nou net daar gekocht hebben.
Ten Tweede: zoals ik al zei:
Lul
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:24 schreef DaFan het volgende:
Ik sterf van de kogels, ik weet van ellende niet wat ik ermee moet
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:36 schreef DaFan het volgende:Lul
![]()
quote:Jij ziet verbanden die er helemaal niet zijn
Op woensdag 18 februari 2004 18:01 schreef Alcatraz het volgende:[..]
[..]
![]()
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:22 schreef DaFan het volgende:
Update:
Check mn sig.
quote:Medicci dus....heb ik vandeweek nog een uitnodiging van gekregen van Redline... blij dat ik t niet gedaan heb
Op donderdag 19 februari 2004 09:05 schreef Cart_man het volgende:
Is gewoon mijn familie weg...
Jammer man...nouja je krijgt vast wel weer een uitnodiging. Of zoek ons een op op IRC!
Ik heb van de week eens gekeken naar mobstar, maar het irritante daarvan is dat je bijna niks kan als je geen betalend lid bent (en om nou geld te gaan lappen voor zo'n spelletje vind ik nou ook weer zoiets...)
Zijn er hier mensen die zowel Omerta als Mobstar kennen? En lijken die twee qua opzet erg op elkaar?
quote:Ze hebben een familieprofiel natuurlijk. Je zou eens de moeite kunnen nemen daarnaar te kijken
Op donderdag 19 februari 2004 16:09 schreef Z het volgende:
Ik wordt net uitgenodigd door de 'The Diablos Familiy' moet ik dat doen? Ik bedoel hoe zoek je dingen uit over de familie en kan ik dan met m'n vaste OC groepje blijven werken?
Je moet het zelf weten, maar slim is om te vragen aan degene die je uitnodigde: 'Wat hebben jullie mij te bieden?'
quote:Ik had gezien dat jij niet bij een familie zat en toch al lang speelt. Heb je wel bij een familie gezeten?
Op donderdag 19 februari 2004 16:14 schreef DJKoster het volgende:
#fokoc is veel leuker
quote:Nope..
Op donderdag 19 februari 2004 16:16 schreef Z het volgende:[..]
Ik had gezien dat jij niet bij een familie zat en toch al lang speelt. Heb je wel bij een familie gezeten?
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 19-02-2004 16:34]
quote:Heb nog wel een dupe die je mag hebben....
Op donderdag 19 februari 2004 15:58 schreef Drej het volgende:
Aargh, wanneer gooien ze die registration nou weer eens open! Er staat nu al wekenlang "registration closed." Maar goed, zo te zien zijn er meer fok!ers die daar last van hebben.Ik heb van de week eens gekeken naar mobstar, maar het irritante daarvan is dat je bijna niks kan als je geen betalend lid bent (en om nou geld te gaan lappen voor zo'n spelletje vind ik nou ook weer zoiets...)
Zijn er hier mensen die zowel Omerta als Mobstar kennen? En lijken die twee qua opzet erg op elkaar?
quote:Dat mag dus niet he
Op donderdag 19 februari 2004 16:24 schreef Cart_man het volgende:[..]
Heb nog wel een dupe die je mag hebben....
quote:Ik mag alles, ik ben god.
Op donderdag 19 februari 2004 16:34 schreef DaFan het volgende:[..]
Dat mag dus niet he
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:18 schreef DJKoster het volgende:[..]
Nope..
*ja, nu heb je het vast wel gelezen, weg ermee..*
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:37 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik mag alles, ik ben god.
quote:http://www.barafranca.com/user.php?nick=God
Op donderdag 19 februari 2004 16:37 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik mag alles, ik ben god.
Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.
KUTKUTKUT.... hopelijk resetten ze hem niet
De cheaters vern**ken het dus weer voor de normale spelers.
Gelukkig was ik vorige week zondag al 100% Chief geworden, zal dus alleen maar wat geld en bullets verliezen, voor anderen is het wel lullig dat ze weer terug zakken in hun rang.
Wat is zn nickname op Omerta dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:10 schreef Incitatus het volgende:
ik ben gefrustreerd!!!
ik heb net mee gedaan aan een OC, het liep allemaal al erg ongecoordineerd. De Leader had iedereen ge-invite, toen de Driver zijn RR 0% ingezet had stopte hij de oc en gaf nog een invite. Ik (zonder te weten dat de wagen weg was) heb mijn 100 kogels en 4 tommy's ingezet. Komt de driver (Alessander) erachter dat de leader (Mafiacapone) zijn RR heeft verkloot. Veel gedoe, hij wil eerst geld zien voor zijn RR. Leader wil geen geld geven. Uiteindelijk zet driver een kut-bak in om toch iets minder verlies te draaien. Uitkomst van OC was 47.000$. Leader wordt boos op ons! Omdat WIJ zijn OC hadden laten mislukken. Hij had in totaal twee keer 100.000$ ingezet en zijn maat (die EE was...) had dus ook twee keer 100.000$ ingezet. Nu wil hij ons (alessander en ik) killen als wij niet binnen een uur elk 2 ton aan hem geven![]()
prettige OC dus!
(quote van Mafiocapone :
[12:32] <V> fuck you jullie gaan zo dood ik ken toch een paar mensen die don zijn dus
[12:33] <V> jullie gaan zo dood
om te huilen!)
ik denk dat hij alleen maar bluft het gaat echt wel iets meer kosten om iemand neer te schieten dan 2 ton en welke rank ben jij ??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:10 schreef Incitatus het volgende:
ik ben gefrustreerd!!!
ik heb net mee gedaan aan een OC, het liep allemaal al erg ongecoordineerd. De Leader had iedereen ge-invite, toen de Driver zijn RR 0% ingezet had stopte hij de oc en gaf nog een invite. Ik (zonder te weten dat de wagen weg was) heb mijn 100 kogels en 4 tommy's ingezet. Komt de driver (Alessander) erachter dat de leader (Mafiacapone) zijn RR heeft verkloot. Veel gedoe, hij wil eerst geld zien voor zijn RR. Leader wil geen geld geven. Uiteindelijk zet driver een kut-bak in om toch iets minder verlies te draaien. Uitkomst van OC was 47.000$. Leader wordt boos op ons! Omdat WIJ zijn OC hadden laten mislukken. Hij had in totaal twee keer 100.000$ ingezet en zijn maat (die EE was...) had dus ook twee keer 100.000$ ingezet. Nu wil hij ons (alessander en ik) killen als wij niet binnen een uur elk 2 ton aan hem geven![]()
prettige OC dus!
(quote van Mafiocapone :
[12:32] <V> fuck you jullie gaan zo dood ik ken toch een paar mensen die don zijn dus
[12:33] <V> jullie gaan zo dood
om te huilen!)
Aan welk bedrag zat je te denken? En waarom geef je m hier niet gewoon gratis weg? Verkoop al je shit, geef het geld aan een vriend, en geef het account weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:13 schreef Platina het volgende:
Ik ga binnenkort stoppen met dit spel wie is bereid geld te geven inruil voor mijn account?
Hij is er alweer vanaf.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:49 schreef Da_Koen het volgende:
Doe iig geen OC's met Feeder, hij betaald je niet uit......
Ik heb hem iig al op de hitlist gezet
Whehehe thanx maar wel stom want ik zou toch zweren dat de 1 wel een hoofdletter is en de ander nietquote:Op zondag 29 februari 2004 16:36 schreef Platina het volgende:
Hoofdletters gebruiken
Thanx dude.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:40 schreef Platina het volgende:
kans dat het lukt
en ik transfer je wel 10k ofzo
en ik gooi er nog 14300 bijopquote:Op zondag 29 februari 2004 18:43 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[..]
Thanx dude.
Ik heb nu 14,008.
Hehehe thanx man !quote:Op zondag 29 februari 2004 18:56 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
en ik gooi er nog 14300 bijop![]()
ik was er al mee gestopt maar speciaal voor jou nog even een auto gestolen en verkochtquote:Op zondag 29 februari 2004 18:59 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[..]
Hehehe thanx man !
Ik heb nu bijna 27k .......... ik dacht al hoe kom ik ineens aan zoveel.
Thanx again peepz.
Je bent een schatjequote:Op zondag 29 februari 2004 19:00 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik was er al mee gestopt maar speciaal voor jou nog even een auto gestolen en verkocht
quote:Op zondag 29 februari 2004 18:56 schreef Platina het volgende:
Zucht, ik heb nu al weer 200k vergokt bij die shit numbergame, ik ben gokverslaafd
Volgens mij is dat gewoon pure tijddoding..quote:Op zondag 29 februari 2004 19:04 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Kun je met die spelletjes in de jail ook geld winnen btw ?
Ok wel jammer eigenlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 19:05 schreef PRMNS het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon pure tijddoding..
Zeker.. zit elke keer iets van 4 min in de gevangenis omdat k drank probeer te kopenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:07 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[..]
Ok wel jammer eigenlijk.
Heheh ik steeds bijna 1.5 minuten .............. Ik speel het nog maar net maar kan nu al zeggen dat dit een nieuwe verslaving isquote:Op zondag 29 februari 2004 19:09 schreef PRMNS het volgende:
[..]
Zeker.. zit elke keer iets van 4 min in de gevangenis omdat k drank probeer te kopen![]()
Verslaving is het zeker weten, ben gister om 23 uur begonnen en ben nu Mobster.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:10 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[..]
Heheh ik steeds bijna 1.5 minuten .............. Ik speel het nog maar net maar kan nu al zeggen dat dit een nieuwe verslaving is.
Ik vanaf vandaag kwart over 2 maar speel het niet constant want ben ook nog bezig op de PSX2 met 007 Everything or Nothingquote:Op zondag 29 februari 2004 19:11 schreef PRMNS het volgende:
[..]
Verslaving is het zeker weten, ben gister om 23 uur begonnen en ben nu Mobster.![]()
Geen probleem voor mij hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 19:04 schreef PRMNS het volgende:
[..]
Gooi je dat zo ff het casino in??
Wat is je rank dan?quote:Op zondag 29 februari 2004 19:00 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik was er al mee gestopt maar speciaal voor jou nog even een auto gestolen en verkocht
Als je toch stopt mag je mij nog wel wat donerenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:26 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat is je rank dan?
en als je toch stopt mag ik je account? ik ken een paar mensen die nog een account zoeken.
je kan je toch gewoon registrerenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:26 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat is je rank dan?
en als je toch stopt mag ik je account? ik ken een paar mensen die nog een account zoeken.
je bent net een paar dagen te laat anders had ik je wel wat van mijn 10 miljoen gegevenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:35 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[..]
Als je toch stopt mag je mij nog wel wat doneren.
Dit is makkelijker hequote:Op zondag 29 februari 2004 19:46 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
je kan je toch gewoon registreren![]()
![]()
Dat is gemeen om nu te zeggenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:47 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
je bent net een paar dagen te laat anders had ik je wel wat van mijn 10 miljoen gegeven![]()
vooruit nog maar 40000 danquote:Op zondag 29 februari 2004 19:49 schreef Unknown_Drunk het volgende:
[..]
Dat is gemeen om nu te zeggen![]()
.
En btw kan me maar weer sinds gister reggen.
Heel hartelijk bedankt maar je moet je niet verplicht voelen hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 20:01 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
vooruit nog maar 40000 danmaar nu houd het op hoor
![]()
Geduld hebben en wat mensjes beroven, je zal wel vaak in het gevang terecht komen in het beginquote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef NeoDweezil het volgende:
ok....wat zijn belangrijke dingen om in het begin te doen
login is wabbit btw
Suc6quote:Op zondag 29 februari 2004 21:30 schreef NeoDweezil het volgende:
ja heb het door hehe
geduld heb ik wel
hoop snel uit te groeien tot een grote speler
Ik heb Wabbit en Unknowndrunk wel geld gegevenquote:Op maandag 1 maart 2004 11:24 schreef PRMNS het volgende:
Het was ook niet mijn intentie om te bedelen hoor
quote:Op maandag 1 maart 2004 11:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb Wabbit en Unknowndrunk wel geld gegeven![]()
Jail zuigt....6 minuten....
quote:You bought this dude out of jail
Ik heb je 1x betaaldquote:Op maandag 1 maart 2004 11:35 schreef DaFan het volgende:
Ik werd een stuk of 4 keer achterelkaar opgepakt... Ik hoop niet dat je elke keer $5000 hebt betaald (al is het maar een schijntje).
Maar hoe gaat het met Administ8or? Lang niet gezien! Wat is je rank inmiddels?
Dat is wel gek idd. misschien is het zo dat 'ze' niet willen dat je je vermogen in auto's verstopt oid. Want auto's komen niet bij je vermogen te staan...quote:Op maandag 1 maart 2004 16:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb nu 104 auto's en ik hou bij welke ik heb, serienummer enz.
En het rare is nu dus dat ik geen auto's mis, ik heb m'n Caddy's en Audi's bij elkaar opgeteld en ik mis van beide geen auto.
Erg vaag die meldingen.
Thanx againquote:Op maandag 1 maart 2004 11:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb Wabbit en Unknowndrunk wel geld gegeven![]()
Jail zuigt....6 minuten....
quote:Notification 01-03 @ 19:17:01
The feds confiscated a stolen T-Ford Model T from you
Notification 01-03 @ 18:52:00
The feds confiscated a stolen Mercedes Benz 290 from you
Notification 01-03 @ 18:31:02
Notification 01-03 @ 16:58:00
The feds confiscated a stolen Mercedes Benz 290 from you
Notification 01-03 @ 16:34:00
Maar dat is te duur om ff voor de veiligheid een nachtje te briben...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:57 schreef Z het volgende:
Ah! Nog een toevoeging.
"Go to the shop to bribe the same feds who are confiscating your cars "
Antwoord:quote:From:Crfricky 02-03 @ 14:31:52
!!! PAY THE MONEY ORE YOU WILL BE DEAD !!!
ME and 8 chiefs have located you and can kill you now at this moment but if you pay us 1.500.000 in now and 15 minutes you will stay alive and can play this game along!
One of us is the owner of a bullet factory so we have got bullets enough and money enough to keep you searching and kill you!
Dont think to be smart and try to kill me because..
* You have 5 bodyguards.
Thats the maximum you can hire
* You have all the protection you could wish for
PAY FAST ORE YOU WILL BE END UP DEAD BECAUSE THE UNDERGROUND FAMILY WILL TAKE YOU.
The underground...
En hij staat toevallig ook ineens op de hitlist.... fokking soldiersquote:Blackmailing 20 people without backup is something you SHOULDN't try....
You are not the only one having big friends....you soldier claiming to be a Chief....pathetic.
I too have all BG and All protection...and backfire....watch ur ass!
Not trying to be rude, but blackmailing is not smart when you're only a soldier.
Respect
DaFan
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:54 schreef DaFan het volgende:
Haha chantage is cool:
[..]
Antwoord:
[..]
En hij staat toevallig ook ineens op de hitlist.... fokking soldiers
Edit: Hij is dood.
Ik mocht ook niet meer praten in #terranovaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef Platina het volgende:
Goh, meneertje Roeland heeft mij geband van #fokoc
kennelijk wilt meneer niet, dat ik over hun top secret plannen te weten kom. achja ze zullen t wel snel genoeg merken.
De snode top-secert plannen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Welke plannen?
hij komt uit de film Road to Perdition mooi stukje dat wel ik had hem wel eerder gezien maar keek vanavond weer en herkende hetquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:08 schreef DaFan het volgende:
Nou?
Trouwens: ik dacht dat jij gestopt was?
Ik speelde het spel toen net een paar minuutjesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 05:11 schreef DaFan het volgende:
Mafera....lieve Mafera...
Het heet Barafranca....
Als je een keer op #fokoc komt, en beetje aanspraak hebt, dan kan je wel wat geld krijgen/lenen.
-----------
robbiesheuvel....lieve robbiesheuvel......
Je kan echt niet zomaar een familie beginnen (=gebinnen), dat kost je namelijk minstens 25 miljoen dollar (ja vijfentwintigmiljoen).
Kom eerst maar ns op #fokoc, wij regelen wel wat.
uhm nee..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:44 schreef DaFan het volgende:
Mag je eindelijk weer he !
Heb je de post gelezen van me waarin staat wat er allemaal uit de OP moet?
Mijn 'geheime' geldschieterquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:12 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ja ik was gestopt mag ik er dan nooit meer komen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |