[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 11-02-2004 16:43]
quote:Wie ?
Op woensdag 11 februari 2004 16:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hopelijk komt ie je helpen!
quote:Staat die hier in?
Op woensdag 11 februari 2004 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été
http://www.free-scores.com/boutique/boutique-artiste-int-uk.php?artiste=471&style=9
het is voor piano
quote:Ooh, mand. Mand is een sympathieke vent, die helpt je wel verder.
Op woensdag 11 februari 2004 16:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
mand
quote:Gelukkig! Dan komt alles in orly.
Op woensdag 11 februari 2004 16:49 schreef HaJee het volgende:[..]
Ooh, mand. Mand is een sympathieke vent, die helpt je wel verder.
Alvast bedankt.
quote:Hey, kun je niet van een gitaartab een partij fabriceren?
Op dinsdag 17 februari 2004 18:09 schreef MrUndo het volgende:
[bladmuziek] rhcp - under the bridge
zie daar:) Alvast bedankt!
Em, G en A zijn accoorden, je bedoelt misschien de noten die in de accoorden zitten of de juiste vingerzetting of zo? En voor welk instrument?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Kan iemand mij de akkoorden geven van Em, G en A?
Alvast bedankt!!
Vingerzettingen. En voor piano ofzo. (keyboard of orgel mag ook, klavicimbel liever niet)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:16 schreef Zander het volgende:
[..]
Em, G en A zijn accoorden, je bedoelt misschien de noten die in de accoorden zitten of de juiste vingerzetting of zo? En voor welk instrument?
Heb je je al eens bedacht dat de vingerzettingen voor piano, keyboard, orgel en klavecimbel exact hetzelfde zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Vingerzettingen. En voor piano ofzo. (keyboard of orgel mag ook, klavicimbel liever niet)
Vandaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:19 schreef Toet het volgende:
[..]
Heb je je al eens bedacht dat de vingerzettingen voor piano, keyboard, orgel en klavecimbel exact hetzelfde zijn
Maar kan iemand me ze dan geven?quote:![]()
Oh het was een grapquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Vandaar.
[..]
Maar kan iemand me ze dan geven?
Alvast bedankt!
Daar hebben we deze toch voor, Ik zoek een tab ook algemene tabvragen - deeltje 1quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:13 schreef Toet het volgende:
[..]
Oh het was een grapZo'n vreemde vraag was het overigens niet van Zander, kunnen natuurlijk net zo goed vingerzettingen zijn voor gitaar.
Komt uit Help! Ik zoek een nummer/titel/artiest! Deel 103.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje aangepaste versie van wat hier normaal langskomt!
Ik heb dus het nummer Miami 2017, van Billy Joel (geweldig nummer overigens). Maar ik ben op zoek naar het notenschema van de intro uit dit nummer!
Zijn er toevallig pianovirtuozen aanwezig die kunnen horen welke noten het hier betreft, of mensen die dit thuis op blad hebben???
Mijn dank zal eeuwig zijn
Niemandquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Komt uit Help! Ik zoek een nummer/titel/artiest! Deel 103.
Iemand hier die me kan helpen??
Feel van Robbie Williams is leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:33 schreef yF het volgende:
Ik heb ooit een documentje gemaakt van wat ik allemaal in de aanbieding heb (best veel!) maar toen werd mijn pc geformateerdIk zoek niet echt speciaal een nummer maar als er iemand leuke, laag niveau, popliedjes heeft ben ik geïnteresseerd! (voor piano)
Hoi... Zou ik deze van je kunnen krijgen???quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:41 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Feel van Robbie Williams is leuk!mail maar
Ik heb mijn collectie wat uitgebreid: klik
Gemaild, yF ook.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:58 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Hoi... Zou ik deze van je kunnen krijgen???
04-04-2003 22:04 769.037 992 - norah jones - dont know why.pdf
Zou ik super gaaf vinden...!
Super bedankt... Ik heb je nog even gemaild voor nog een paar liedjes (als het niet teveel moeite is...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:46 schreef R-Mon het volgende:
Gemaild, yF ook.
Geen probleem, hij is nu bezig met versturen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Super bedankt... Ik heb je nog even gemaild voor nog een paar liedjes (als het niet teveel moeite is...)
http://www.geocities.com/muzlam/sheet2.htmquote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef Faithy het volgende:
ok, ik zoek WINTER van Tori Amos...
IEMAND die deze heeft? voor Piano?
Zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:49 schreef R-Mon het volgende:
yF, is het inmiddels al gelukt met downloaden?
Laat maar, ik heb hem al.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:11 schreef R-Mon het volgende:
Als iemand Keane - Somewhere only we know heeft, graag!
Zou ik misschien de bladmuziek van Harry PotterTheme mogen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:41 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja dat mag. En als je een emailadres in je profiel had staan zou ik het zelfs naar je mailen!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:12 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Zou ik misschien de bladmuziek van Harry PotterTheme mogen?
En Matrix - clubbed 2 death wil ik ook wel graag...
Alvast bedankt![]()
Sorry....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:02 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja dat mag. En als je een emailadres in je profiel had staan zou ik het zelfs naar je mailen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:43 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Sorry....Ik dacht dat ik het erin had staan
Gestuurd naar je zeelandnet. En ik zou die spoiler ff wegeditten, je adressen staan er gewoon alleen in het wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Na veel omwegen toch gevonden...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:15 schreef dscx het volgende:
Hey folks,
Net m'n piano binnen, ben op zoek naar de sheet music van My funny valentine (Rodgers & Hart) voor piano
(Over golden oldies gesproken..)
DSCX
Hoe groot (in mb) is die map al wel niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:41 schreef R-Mon het volgende:
[..]
200MB...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:22 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Hoe groot (in mb) is die map al wel niet?
(Zou hem ook graag hebben)
Ik hang zelf een beetje rond op http://www.pianofiles.com .quote:Op zondag 18 juli 2004 19:55 schreef Martijn85 het volgende:
Ik ben op zoek naar goede site met bladmuziek voor piano / keyboard (graag met de noten erbij![]()
Ben redelijk n00b jatnx
Gewoon bestellen of in de winkel kopen. Kost maar 15 euro en het is een prachtig album. broekmans.com is erg makkelijk voor bladmuziekquote:Op maandag 19 juli 2004 13:25 schreef clowncloon het volgende:
Wie kan mij helpen aan bladmuziek van de film "the piano" met muziek van Micheal Nyman?
Ik heb volgens mij wel wat ervan liggen.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:25 schreef clowncloon het volgende:
Wie kan mij helpen aan bladmuziek van de film "the piano" met muziek van Micheal Nyman?
Mailt ende gij zalt krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:12 schreef Ilske het volgende:
Everytime van Britney Spears (zeg maar niks, ik weet het).
heel stom, maar ik ben een dusdanige pianiste dat ik eigenlijk alleen maar goed van papier kan spelen (geen extreem muzikaal gehoor iig). Maar aan de andere kant: ik moet het toch weer eens een keertje proberen, dus: graag!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:35 schreef BillyOcean het volgende:
Als ik je gewoon de akkoorden geef is dat dan ook goed?
En staan daar ook drumpartijen op? want ik heb gekeken, maar ik kan niets zien over welk instrument het is (zou aan mij kunnen liggen)quote:
Alles piano.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:43 schreef Operc het volgende:
[..]
En staan daar ook drumpartijen op? want ik heb gekeken, maar ik kan niets zien over welk instrument het is (zou aan mij kunnen liggen)
http://www.sheetmusicplus(...)rt=34099987885167088 (zelf zoeken op Alicia Keys als ie het niet doet) ik kwam hier net op 23 usd = 15 euro voor een boek + verzenden.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:55 schreef Numbie het volgende:
Weet iemand waar ik voor weinig aan de bladmuziek voor piano van Alicia Keys kan komen?( Dwz, ik ga niet 25-30 euro neerleggen voor een boek, maar de helft als het ff kan)
jij beheert die site?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef 013512 het volgende:
Mx-Music heeft een heel arsenaal aan populair bladmuziek.. dus ik kan hierbij vast een aantal mensen helpen..
p.s. Registreren is wel verplicht.. maar het levert geen spam of andere shit..
(knip)
Volgens mij heb ik nog ergens een (hand genoteerde) versie daarvan, zal morgen is kijken of ik hem kan vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:01 schreef Gitarist het volgende:
Ik zoek bladmuziek van De clown (Ben Cramer) en de klassieker "Daar aan de waterkant". Heeft iemand dat voor me?
Ik zoek het voor een afscheidsfeest van een ex-collega (er is een andere tekst op gemaakt en dat gaan m'n collega's zingen en ik spelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Jaja, erg laat..quote:Op maandag 26 mei 2008 16:10 schreef WhiteRaven11 het volgende:
heej allemaal ik speel nu viool voor 2 jaar, en ik heb een vraagje.
wie heeft een beetje muziek om te kunnen spelen
alvast bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |