quote:Jaaaaaaaaa Semtex, die bagels creamcheese van dat groene V&D tentje...te lekker voor woorden...als ze die ook eens met zalm erbij verkochten...
Op maandag 16 februari 2004 09:14 schreef SEMTEX het volgende:
Er is in Alkmaar zo'n zaakje. l'Art du pain in de Magdalenenstraat. En die heeft echt zulke goddelijke italiaanse bollen met Filet Americain
Je kunt er ook heerlijke rauwkost bij krijgen en dat maakte het dan helemaal af.
Ik heb ze nog nooit ergens zo lekker gegeten als daar.
Wat ook lekker is, zijn bagels met roomkaas, die ze vaak verkopen bij die broodjeszaakjes op 't Station. Helaas mag ik die niet meer eten vanwege een allergie, maar dat neemt niet weg dat ze goddelijk zijn
quote:en ei! als dat nog niet gepost is
Op woensdag 11 februari 2004 12:48 schreef Stimodrol het volgende:
Broodje verse filet american met peper, zout en.. mayo!Mjammie!
Dat zijn eigenlijk de voornaamste dingen waar je me blij mee maakt
De subway is open !quote:Op vrijdag 13 februari 2004 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Slecht nieuws!!!!!
Hier gaat subway komen.:(:(:(
Niet goed voor Zworld.
[afbeelding]
http://www.subway.com/sub(...)u/menu_classics.aspx
[afbeelding]
http://www.subway.com/sub(...)nu/menu_selects.aspx
Daat gaat me salaris![]()
![]()
![]()
![]()
Het allerlekkerste broodje is : zeer vers wit bolletje, oude kaas en ah mayo.
Kom je uit Breda? Ik zag dat 'ie daar net open was gegaan namelijk...quote:Op donderdag 22 april 2004 21:11 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
De subway is open !
Net een sub gehaald.... Zeer lekker brood. Dik belegd.
Iets te veel groente maar dat had ik zelf besteld, volgende keer minder dus.
Apart is dat je olijven en spaanse pepertjes er bij lan laten doen.
En niet duur. 5.50 voor een dikke 30 cm brood vol met beleg.
of met mayoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:31 schreef Appetjoek het volgende:
Broodje bal met pindasaus
Lekkurrrr!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kadetje halfom, Pekelvlees, Lever, beetje mosterd
lever =quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:32 schreef maureen75 het volgende:
[..]
Lekkurrrr!!![]()
En laat die Xvid maar lullen joh.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kadetje halfom, Pekelvlees, Lever, beetje mosterd
quote:Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
wat ook lekker is is op je filet american een beetje kerrie poeder strooien!
(vooral lekker op toastjes)
Neeej, geen Cheddar.. dat dàt bestaat vind ik echt een belediging voor de rest van de kazen..quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:15 schreef divX_Xvid het volgende:
(...)
misschien nog wat kaas, zoals cheddar.
(...)
Jaaaj, wel cheddar: lekker vetquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:21 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Neeej, geen Cheddar.. dat dàt bestaat vind ik echt een belediging voor de rest van de kazen..
Heb je überhaupt wel eens echte Cheddar gegeten? en dan bedoel ik niet van die smeltkaasplakjes voor op de hamburger...quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:21 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Neeej, geen Cheddar.. dat dàt bestaat vind ik echt een belediging voor de rest van de kazen..
Mmmjam.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:24 schreef The_Golf_Driv3r het volgende:
Wit pistoletje met warme beenham en een beetje mostersaus eroverheen *kwijl-mode*![]()
Volgens mij is dat gewoon een broodje kaas met heel veel konijnenvoerquote:Op woensdag 10 november 2004 11:20 schreef divX_Xvid het volgende:
dat laatste broodje ziet er erg lekker uit![]()
Klinkt ook goedquote:Op donderdag 18 november 2004 22:01 schreef cora4034 het volgende:
Pistoletje met warme grillworst van de slager om de hoek![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:51 schreef cultheld het volgende:
Broodje ongezond, maar wel heel lekker: Flikker 3 eieren in de pan, gooi er een blikje unox knaks bij in en wacht tot 't goed doorbakken is. Gooi 't op een paar broodjes en vreten maarOok al zo'n ongezonde, vreemde en toch lekkere combinatie: Een heleboel noodles (of gewoon een doos van honig) in een pan koken, zout d'r bij doen, geen andere shit en een paar frikandellen of een paar gehaktballen d'r bij
![]()
Heb nu best wel honger, dus ga maar ff een paar saucijzenbroodjes in de pan flikkeren
toevallig die van Bufkus? Die zijn erg lekkerquote:Op donderdag 18 november 2004 22:01 schreef cora4034 het volgende:
Pistoletje met warme grillworst van de slager om de hoek![]()
Een bara lamsvlees met zuur en peper doet het ook erg goedquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:05 schreef hassanjassan het volgende:
bara kip kerrie met madame jeanette sambal
Als je dan ook nog even verteld wat het is...quote:
Owh, een "Martino" is een dik belegd belgisch broodje. Een begrip in Belgie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even verteld wat het is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |