cremepaté ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef Oblivion het volgende:
Wat is kreempate?
Als ik google krijg ik maar 2 hits....
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:32 schreef ChrisJX het volgende:Wit pistoletje met jonge/jong belegen kaas (en dus geen boter, sla of weet ik wat) Witbrood met kroket
Less is more
Ja sorry, crêmepaté, die hele fijne paté zonder stukjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef Oblivion het volgende:
Wat is kreempate?
Als ik google krijg ik maar 2 hits....
Ah, de goede dus...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ja sorry, crêmepaté, die hele fijne paté zonder stukjes
Nee, moet je eens met thousand-islamd-sauce proberen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Doekes het volgende:
Wit pistoletje warme beenham met honing/mosterdsaus of knoflooksaus![]()
Honing-mosterdquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Stansfield het volgende:
Morgen ook eens wat lekkere dingen halen voor op een broodje.
Pijnboompitten, kipfilet, sla. Alleen nog eendressing of iets in die richting. Wat voor dressing is daar lekker bij?
Misschien nog lekkerder: hollandse garnalen, beetje mayo, drupje azijn en wat versgedraaide peper, op witbrood. To die for!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef Curiosity het volgende:
Een hard broodje, een bakje rivierkreeftjes aanmaken met een klein beetje mayo en peper, heerlijk.
Dat klinkt echt niet lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:41 schreef krioro het volgende:
nog nooit gemaakt, maar het lijkt me wel lekker dus ga ik het een keer proberen (zodra ik watermeloen heb, zal wel in de zomer worden):
pistoletje met kipfilet, kaas en stukjes watermeloen. en een sausje maar ik weet nog niet wat voor iets.
ach ik ben best "avontuurlijk" met sandwiches en broodjes en zo, en heb misschien ook wel een rare smaak.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |