quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
Hij doet me altijd aan de struikrover denken van de voorkant van het boekje van Wipneus & Pim.
Speelt ook een beetje als een struikrover, zoals hij woest alle ballen verovert.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En Paultje Scholes is dus een wanker.
Hij doet geen rare dingen op het veld maar is wel degelijk erg technisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zo'n speler heeft elk team volgens mij wel nodig, gewoon wat ballen afpakken en er kort opzitten. Van zijn techniek moet hij het niet hebben dacht ik.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gatusso is gewoon een enorm woeste speler, alleen zijn uitstraling al maakt dat je een bal graag aan hem afgeeft, of hij nou je tegenstander is of niet!
Prachtig he, dat zijn de karakteristieken die Gatusso maken zoals hij is. In de World Cup afgelopen zomer speelde Gatusso overigens ook een enorme rol, tijdens de wedstrijden, in de rust, en na de tijd was hij de cocaine die de spelers nodig hebben, hij schreeuwt over het veld wat iedereen moet doen en rent zich totaal de benen uit het lijf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
hoe die ook anceloti op zijn wangen tikte
dat gebaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YH2QZvNvMwg&mode=related&search= (rond de 40 seconden)
You fucking wanker
Trofeeenkast vol met lichaamsdelen van tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef PhifeDawg het volgende:
Hij was net op MTV Cribs. Wat een held!
Is er een keer iets leuks op dat cribs en dan mis ik hetquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef PhifeDawg het volgende:
Hij was net op MTV Cribs. Wat een held!
Kijk die vent ook grijnzen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn favoriete voetballer
[ afbeelding ]
Dat verdient Harmen Siezen nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn favoriete voetballer
[ afbeelding ]
quote:AC Milan-middenvelder Gattuso wil naar Premier League
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 3-mei-2008 12:48
Gennaro Gattuso (foto) wil graag nog eens in de Premier League spelen. Dat zegt de middenvelder van AC Milan tegenover het Italiaanse Sky TV. Het is een langgekoesterde droom van de fanatieke 'pitbull' om in Engeland uit te komen.
'Het is een droom die ik heb en altijd al heb gehad,' zegt Gattuso. 'Ik denk dat ik de goede eigenschappen heb om in de Premier League te spelen.' De 30-jarige middenvelder zegt zich niet eerder uitgesproken te hebben, omdat hij geen problemen wilde in de groep. Toch is ook dit moment niet ideaal, want zondag wacht de belangrijke stadsderby tegen Inter. AC Milan is nog in een felle strijd met Fiorentina verwikkeld voor de vierde plek in de Serie A, die recht geeft op Champions League-voetbal. (BR)
Lekker boeiend. Weet niet wie de schrijver van het stukje is, maar Rhino zit op de wip bij Milan, hoe kun je hem dan nu ongelukkige timing verwijten?quote:De 30-jarige middenvelder zegt zich niet eerder uitgesproken te hebben, omdat hij geen problemen wilde in de groep. Toch is ook dit moment niet ideaal, want zondag wacht de belangrijke stadsderby tegen Inter.
Friet met curryquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef pirlo444 het volgende:
Inizialmente di siccilia
quote:'Gattuso tekent voor vier jaar bij Bayern München'
08 mei 2008
Bayern München lijkt opnieuw een grote slag te gaan slaan op de transfermarkt. Na de komst van Luca Toni, Franck Ribery en Miroslav Klose vorig seizoen, staat de ploeg nu op het punt om Gennaro Gattuso binnen te halen. Volgens Duitse en Italiaanse media tekent de middenvelder voor vier jaar in de Allianz Arena.
Naar verluidt gaat Gattuso (30), die al sinds 1999 bij AC Milan speelt, in München een slordige zes miljoen euro per jaar verdienen. De transfersom zou tussen de 15 en twintig miljoen euro bedragen, terwijl ook Willy Sagnol mogelijk bij de deal betrokken wordt. De Franse verdediger mag vertrekken bij Bayern München.
Mocht Gattuso inderdaad naar München komen, dan wordt de wereldkampioen de tweede grote aanwinst van Bayern voor volgend seizoen. Eerder legde de ploeg van de nieuwe hoofdcoach Jürgen Klinsmann al middenvelder Tim Borowski vast. De Duitse international komt transfervrij over van Werder Bremen.
zat ik ook al aan te denken. een nieuwe trainer, 2 nieuwe middenvelders erbij.. dan moeten er wel spelers op de bank belanden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
Dat had ik niet verwacht.
Zal dit het einde van Van Bommel zijn?
Van Bommel naar Milaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:24 schreef RayMania het volgende:
Zeg maar dag Van Bommel. Wel een opvallende transfer hoor, ik weet niet anders of Gattuso = Milan. Geen middenveld meer met Seedorf, Pirlo, Kŕka en Gattuso
, dat team valt een beetje uiteen (zeker als ook Maldini gaat stoppen).
heb ik iets gemist ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:51 schreef abcoude het volgende:
Ik vond dat hij erg goed tegen ManU afgelopen woensdag heeft gespeeld met name hoe hij C.Ronaldo hele wedstrijd lastig had gemaakt.
ik hoop dat je beseft dat dit om te zwanzen isquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
En Toni kent zijn aanstaande teamgenoot niet eens![]()
PIquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik hoop dat je beseft dat dit om te zwanzen is
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:44 schreef Vidacz het volgende:
Bah, Gattuso naar München. Wat zou dat me van hem tegenvallen. Mooie speler bij een grafclub.
opmars alle hoeken van het veld gekregen van Zenith O_O-quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het een prachtcombi vinden, het voetbal past ook bij hem. Plus gegarandeerd CL, dus we zien hem op het hoogste niveau. Bayern is in opmars, hij kan prima helpen.
quote:Gattuso blijft bij AC Milan
MILAAN - De Italiaanse international Gennaro Gattuso voetbalt ook de komende drie jaar bij AC Milan. De middenvelder maakte een einde aan de geruchten rond een nakend vertrek bij de Italiaanse topclub.
„Ik blijf nog drie jaar, hier sluit ik mijn loopbaan af”, verklaarde Gattuso, twee weken nadat hij had aangegeven ervan te dromen zijn loopbaan voort te zetten in Engeland. Ook Bayern München had concreet interesse in de 30-jarige speler. Met AC Milan komt Gattuso komend seizoen uit in de UEFA Cup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |