mee eens!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Mijn advies: tweede CD ook kopen. Ook de andere liedjes zijn leuk, maar je moet er even inkomen. I Can't Decide is hilarisch en Lights is heerlijk discotastisch net als IDFLD.
Overigens heb ik It Can't Come Quickly Enough herontdekt van het eerste album.
Over een kwartiertje dus!quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:40 schreef dwerg het volgende:
Veronica in concert: Scissor Sisters. Vanavond om 0.05. Op Veronica dus.
Ah, daar zijn mijn servicekosten naar toequote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TicketmasterJe besteld 2 kaarten, betaalt en krijgt er 4 opgestuurd
Ja, maar ff afwachten of ze me nog contacten eroverquote:Op zondag 10 december 2006 01:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, daar zijn mijn servicekosten naar toe. Veel plezier ermee
.
Controleer ook maar even of ze je ook 4 kaarten in rekening brengen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ff afwachten of ze me nog contacten erover
Aan mij bijvoorbeeld?quote:Op zondag 10 december 2006 08:50 schreef HuubTuub het volgende:
Wel een voordeel dat het is uitverkocht, dan raak je ze zeker kwijt.
Ik heb ze gelijk die ochtend via iDeal betaald dus ze kunnen niet meer afschrijven.quote:Op zondag 10 december 2006 08:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Controleer ook maar even of ze je ook 4 kaarten in rekening brengen.
Wel een voordeel dat het is uitverkocht, dan raak je ze zeker kwijt.
Bij mij helaas andersom gegaan: bestelde met veel pijn en moeite mijn zeven kaartjes (in zes bestellingen en evenveel betalingen...), blijkt er slechts een bestelling goed te zijn aangekomen. Waarmee ik eindig met één kaartje, wat excuses van Ticketmaster, en ik zal het teveel betaalde geld zsm terug krijgen...quote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TicketmasterJe besteld 2 kaarten, betaalt en krijgt er 4 opgestuurd
Da's lullig!quote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef Asclepius het volgende:
[..]
Bij mij helaas andersom gegaan: bestelde met veel pijn en moeite mijn zeven kaartjes (in zes bestellingen en evenveel betalingen...), blijkt er slechts een bestelling goed te zijn aangekomen. Waarmee ik eindig met één kaartje, wat excuses van Ticketmaster, en ik zal het teveel betaalde geld zsm terug krijgen...
iTunes, freerecordshop.nl... dat soort sites. De Consumentenbond heeft pas nog een test gedaan met mp3sites.quote:Op zondag 10 december 2006 14:46 schreef releaze het volgende:
joh, waar kan je dit legaal downloaden?Het cdhoesje ziet er leuk uit and all, maar ik draai gewoon echt geen cds meer en wil gewoon het album digitaal
maar ik heb nog nooit wat/ergens muziek legaal gedownload
iemand tips?
Welke A'pen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:32 schreef Keios het volgende:
De sissies komen naar 'hof ter lo' in A'pen op 21 april.
Natuurlijk weer te vinden op youtubequote:Op zondag 10 december 2006 12:12 schreef MadGuy het volgende:
De video van A Land Of A Thousand Words is wel leuk gedaan trouwens: net een James Bond introfilm...
Tofquote:LONDEN - De New Yorkse popband The Scissor Sisters heeft besloten een deel van zijn inkomsten aan goede doelen te schenken. De opbrengst van de uitverkochte tournee door Groot-Brittannië gaat naar zeventien liefdadigheidsinstellingen, waaronder een opvangcentrum voor daklozen.
Dat meldden Britse media woensdag. The Scissor Sisters scoren op dit moment hoog in veel hitparades met de single I Don't Feel Like Dancin'. De muziek van de band kenmerkt zich door een mix van glamrock, disco en alternatieve muziek.
Die zijn niet op CD verschenen. Ze zijn wel te vinden op The Demo Album, de uitgelekte opnamen van de demo's voor hun eerste album.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:16 schreef rena het volgende:
Van welke cd komen trouwens Bicycling with the devil & Step aside for the man?
Dat dacht ik al, tenminste, ik vermoedde het nadat ik een inzending zag voor een fotowedstrijd met als thema Pink Floyd. De winnaars titel van de foto was: My hands felt just like two balloons...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef bladibladibla het volgende:
Comfertably Numb?
Dat is inderdaad een Pink Floyd cover
quote:Scissor Sisters naar Westerpark
DELFT (ANP) - De New Yorkse band Scissor Sisters geeft op 4 juli een concert in het Westerpark in Amsterdam. De flamboyante muzikanten zijn populair in Nederland want het concert van 22 april in de Heineken Music Hall was in een mum van tijd uitverkocht.
De kaartverkoop voor het concert in het Westerpark begint vrijdag, meldde een Mojo-woordvoerder dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |