Volgens mij niet meer hoor, heeft koopmans besloten die uit de handel te nemenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
mix voor worteltaart verkopen ze ook gewoon bij de AH, van koopmans geloof ik
mooie boel....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef bibi het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer hoor, heeft koopmans besloten die uit de handel te nemen![]()
Is Rotterdam dichtbij genoeg, www.koekela.nl? Dudok in Rotterdam heeft volgens mij dezelfde (lijkt er iig heel erg op), geen idee of ze em in Den Haag bij Dudok ook hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee waar je of kant en klare worteltaart in de buurt van Den haag kan kopen? Of een mix voor de taart.
Dan zul je die van koekela denk ik ook niet zo lekker vinden. Maar ze hebben anders nog veel ander lekkers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:20 schreef bibi het volgende:
Rotterdam is op zich goed te doen, thanx.
Ik heb die van de dudok al gegeten, en ik vond hem niet super. Vooral de topping vond ik niet lekker.
Bibi, als Rdam te doen is voor je, dan misschien Leiden ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee waar je of kant en klare worteltaart in de buurt van Den haag kan kopen? Of een mix voor de taart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |