abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54106972
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:50 schreef Muck het volgende:

[..]

mix voor worteltaart verkopen ze ook gewoon bij de AH, van koopmans geloof ik
Volgens mij niet meer hoor, heeft koopmans besloten die uit de handel te nemen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:00:49 #52
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54107076
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef bibi het volgende:

[..]

Volgens mij niet meer hoor, heeft koopmans besloten die uit de handel te nemen
mooie boel....
ze hebben die roze en paarse hartjes waarmee je taart kunt versieren ook al niet meer
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54107964
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee waar je of kant en klare worteltaart in de buurt van Den haag kan kopen? Of een mix voor de taart.
Is Rotterdam dichtbij genoeg, www.koekela.nl? Dudok in Rotterdam heeft volgens mij dezelfde (lijkt er iig heel erg op), geen idee of ze em in Den Haag bij Dudok ook hebben.
pi_54108463
Rotterdam is op zich goed te doen, thanx.

Ik heb die van de dudok al gegeten, en ik vond hem niet super. Vooral de topping vond ik niet lekker.
pi_54108807
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:20 schreef bibi het volgende:
Rotterdam is op zich goed te doen, thanx.

Ik heb die van de dudok al gegeten, en ik vond hem niet super. Vooral de topping vond ik niet lekker.
Dan zul je die van koekela denk ik ook niet zo lekker vinden. Maar ze hebben anders nog veel ander lekkers.
pi_54109045
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef bibi het volgende:
Iemand een idee waar je of kant en klare worteltaart in de buurt van Den haag kan kopen? Of een mix voor de taart.
Bibi, als Rdam te doen is voor je, dan misschien Leiden ook.
Daar zit een reformwinkeltje, "de Brandnetel", waar ze wortelcake verkopen. Het is machtig maar ook weer luchtig met walnoten er in.

Noa, bedankt voor het neerzetten, die omschrijvingen op die site zien er wel het proberen waard uit.
Hoe ziet de entourage er daar binnen uit, het adresje op nieuwe binnenweg?
Dudokse appeltaart vind ik trouwens overgewaardeerd, maar terzijde.
pi_54109705
Koekela is niet zo groot (denk bakkerijtje met toonbank en boven wat zitplaatzen), ik vind het persoonlijk meer een afhaal adresje. Je kan er kopje koffie drinken met wat gebak erbij. Ze hebben ook scones en clotted cream.

Vrouwtje van koekela heeft de Dudok appeltaart "ontworpen".
  woensdag 12 november 2008 @ 23:36:27 #58
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_63177890
Belangrijke kick! Ik ben op zoek naar een vormpje om de marsepeinen worteltjes die bovenop de taart 'horen' zelf te maken. Ik kan ze niet op google of waar dan ook vinden, handwerk is geen optie, ze mislukken altijd bij mij.

Iemand een idee waar ik zoiets kan kopen?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')