Ik ben op zoek naar een nummer van Queen waarin hij in de clip heel erg is vermagerd door zijn ernstige ziekte. De clip is voornamelijk zwart wit en het was een van zijn laatste nummers voor zijn overlijden. Is er iemand die mij aan de titel kan helpen ?
quote:Queen of Freddie himself
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef jcartastic het volgende:
Mensen,Ik ben op zoek naar een nummer van Queen waarin hij in de clip heel erg is vermagerd door zijn ernstige ziekte. De clip is voornamelijk zwart wit en het was een van zijn laatste nummers voor zijn overlijden. Is er iemand die mij aan de titel kan helpen ?
Je kan 'm ook onder bryan may - too much love will kill you .. vinden
Hint: google: queen freddie mercury last clip
quote:WAAAAAT dat de laatste clip? hoe kom je daar nou bij? :| dat is wel een nummer dat nooit meer live is gedaan.. maar zeker niet 1 van de laatste
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef Beertje27 het volgende:
Zover ik terug kon vinden is het "Innuendo". Naar het gelijknamige album dat dat jaar uitkwam.
De Singel werd gelijk nummer 1.
Deze is vanwege zijn ziekte zwart-wit gemaakt, TIn de clip zie je ook de hoogtepunten uit de cariere van Freddie.
quote:Haha! Neeh klopt, echt iedereen zegt een andere
Op dinsdag 10 februari 2004 13:23 schreef Nicket het volgende:
hahaahah nu weet hij het helemaal niet meer.. iedereen noemt een ander nummer
quote:juist dit is hem.. maarre.. er zijn ook een paar centrale queen topics..
Op dinsdag 10 februari 2004 13:23 schreef myownwindow het volgende:
I'm going slightly madDeze is vanwege zijn ziekte zwart-wit gemaakt, TIn de clip zie je ook de hoogtepunten uit de cariere van Freddie.
quote:Het enige goede antwoord is I'm going slightly mad
Op dinsdag 10 februari 2004 13:24 schreef Dead_nacho het volgende:[..]
Haha! Neeh klopt, echt iedereen zegt een andere
En trouwens, I'm going slightly mad en Innuendo zijn toch niet zwart-wit?
quote:Ten eerste: Queen was NIET alleen Freddie Mercury. Ten tweede: Twee van de latere videoclips van Queen waren zwart-wit; "These Are The Days Of Our Lives" en "I'm Going Slightly Mad" De eerste was in z'n geheel zwart-wit (tevens laatste videoclip) en de tweede bevatte ook kleurstukken, dus uit jouw verhaalte af te leiden moet het dan wel de 2e zijn
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef jcartastic het volgende:
Mensen,Ik ben op zoek naar een nummer van Queen waarin hij in de clip heel erg is vermagerd door zijn ernstige ziekte. De clip is voornamelijk zwart wit en het was een van zijn laatste nummers voor zijn overlijden. Is er iemand die mij aan de titel kan helpen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |