een tot gort gebakken eend... en jij gooit ern nog wat gember pulp bij...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef Capsicum het volgende:
* gooit er wat gember pulp in *
Idd, je hebt helemaal geen zout nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:35 schreef vats het volgende:
* gooi het water van de mie weg, en zet nieuw water op zonder zout, nergens voor nodig zout.
nog meer gember???quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, je hebt helemaal geen zout nodig.
* Martijn_77 gooit er nog wat gember bij
Ja lekkerquote:
Ik doe er wat reepjes zongedroogde tomaat bij, want door de tijm krijgt dit gerecht vast een mediteraans smaakje en daar horen ook zongedroogde tomaatjes bij!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef Spacehamster het volgende:
Ik hak snel wat tijm fijn en doe dat er gelijk in als ik de champignons in de wok zie vallen.
* LeeHarveyOswald pakt 'm af, zet em op heet vuur, gooit er een flinke lading gevijzelde peper/knoflook/chili/olie prut in, gevolgt door de sugar snaps en wortel.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:37 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 vind die smaken lekker en maakt ondertussen de4 pan weer schoon en geeft hem aan Martijn_77
MinderMutsig voegt daar in stukjes gesneden kipfilet aan toequote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald pakt 'm af, zet em op heet vuur, gooit er een flinke lading gevijzelde peper/knoflook/chili/olie prut in, gevolgt door de sugar snaps en wortel.
Das eigenlijk al te laat, die hoort al 10 minuten op het aanrecht te staanquote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
En zet ook vast een pannetje water op voor de rijst.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
MinderMutsig voegt daar in stukjes gesneden kipfilet aan toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |