een tot gort gebakken eend... en jij gooit ern nog wat gember pulp bij...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef Capsicum het volgende:
* gooit er wat gember pulp in *
Idd, je hebt helemaal geen zout nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:35 schreef vats het volgende:
* gooi het water van de mie weg, en zet nieuw water op zonder zout, nergens voor nodig zout.
nog meer gember???quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, je hebt helemaal geen zout nodig.
* Martijn_77 gooit er nog wat gember bij
Ja lekkerquote:
Ik doe er wat reepjes zongedroogde tomaat bij, want door de tijm krijgt dit gerecht vast een mediteraans smaakje en daar horen ook zongedroogde tomaatjes bij!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef Spacehamster het volgende:
Ik hak snel wat tijm fijn en doe dat er gelijk in als ik de champignons in de wok zie vallen.
* LeeHarveyOswald pakt 'm af, zet em op heet vuur, gooit er een flinke lading gevijzelde peper/knoflook/chili/olie prut in, gevolgt door de sugar snaps en wortel.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:37 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 vind die smaken lekker en maakt ondertussen de4 pan weer schoon en geeft hem aan Martijn_77
MinderMutsig voegt daar in stukjes gesneden kipfilet aan toequote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald pakt 'm af, zet em op heet vuur, gooit er een flinke lading gevijzelde peper/knoflook/chili/olie prut in, gevolgt door de sugar snaps en wortel.
Das eigenlijk al te laat, die hoort al 10 minuten op het aanrecht te staanquote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
En zet ook vast een pannetje water op voor de rijst.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
MinderMutsig voegt daar in stukjes gesneden kipfilet aan toe
Kan wokolie geen hogere temperatuur bereiken dan standaard bakolie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:58 schreef Devano het volgende:
*Wokt ook vele malen in de week*
Wat is het voordeel van echte Wok olie? Is dat vetter?Ik gebruik nu gewone bakolie, maar merk wel dat de pasta met name soms vast gaat koeken als je het niet een beetje bijhoudt. Das zonde van het eten, en nadelig met het afwassen.
![]()
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kan wokolie geen hogere temperatuur bereiken dan standaard bakolie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |