Ik denk dat deze mensen vergeten dat dat niet iets is wat ik alleen ben op het forum ofzo.
Er gaat geen seconde voorbij dat ik geen homo ben.
Raar he, dat je dat terug ziet in mijn posts.
Wees blij dat ik er de draak mee kan steken ipv dat ik gefrustreerd rondloop.
Maar wat ik me nou afvraag is...
Waarom hoor je niemand als een jongen dingen plaatst als: "Wijvuuuuuh! Met grote tietuuuuuuuh!"
Waarom stoort het niemand dat die zo opvallend hetero zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door dus op 11-07-2001 15:37]
quote:Leuk he? Opvallend homo zijn...
Subject: FOK!forum
homo!! kontsoldaat!!aidsverspreider!!
quote:Ik stoor me daar juist enorm aan.
Op woensdag 11 juli 2001 15:36 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom hoor je niemand als een jongen dingen plaatst als: "Wijvuuuuuh! Met grote tietuuuuuuuh!"Waarom stoort het niemand dat die zo opvallend hetero zijn?
V.
quote:Zooooo..
Op woensdag 11 juli 2001 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
Kijk, krijg ik net van Forumpi via de ICQ page...
[..]Leuk he? Opvallend homo zijn...
lekker volwassen gedrag!
quote:Forumpi zit blijkbaar met zichzelf in de knoop. Heb nu al weinig respect voor die jongen.
Kijk, krijg ik net van Forumpi via de ICQ pager...
/edit: Mijn nederige excuses, Gellarboy. Een typo van het domste soort.
[Dit bericht is gewijzigd door Latindancer op 11-07-2001 15:44]
quote:Hallo?! Wat is dit nou weer? Ik heb niet eens ICQ!!!
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 15:42 schreef Latindancer het volgende:
Gellarboy zit blijkbaar met zichzelf in de knoop. Heb nu al weinig respect voor die jongen.
[Dit bericht is gewijzigd door dus op 11-07-2001 15:55]
quote:goh.. misschien ligt het wel aan je usericon
Op woensdag 11 juli 2001 15:36 schreef Gellarboy het volgende:Er gaat geen seconde voorbij dat ik geen homo ben.
quote:Jep, dat kan.
Op woensdag 11 juli 2001 15:46 schreef Forumpi het volgende:
Kan iemand zomaar mijn naam gebruiken met dat ICQ pagen ofzo?
quote:Fijn, dank je wel. Waarschijnlijk iemand die heeft lopen lurken en mij de schuld wil geven. Heel erg laag. Gellarboy, ik zou toch nooit zo stom zijn om mijn eigen naam eronder te zetten?
Op woensdag 11 juli 2001 15:47 schreef dus het volgende:[..]
Jep, dat kan.
quote:Je hebt ook geen ICQ nodig.
Op woensdag 11 juli 2001 15:42 schreef Forumpi het volgende:
Hallo?! Wat is dit nou weer? Ik heb niet eens ICQ!!!
Wil je wel eerst even je facts 'straight' maken voor je iemand beschuldigt.
Ik vind dit echt niet tof.
Zal best verder.
Ik hoor die woorden al vanaf (pak 'm beet) m'n zesde, dus veel doet het me inmiddels niet meer.
quote:We hebben de dader!
Op woensdag 11 juli 2001 15:47 schreef dus het volgende:[..]
Jep, dat kan.
quote:forumpi klik is op dat bloemetje bij de naam van gellar he je kan een berichtje sturen naar een icq nummer
Op woensdag 11 juli 2001 15:42 schreef Forumpi het volgende:[..]
Hallo?! Wat is dit nou weer? Ik heb niet eens ICQ!!!
Wil je wel eerst even je facts 'straight' maken voor je iemand beschuldigt.
Ik vind dit echt niet tof.
quote:Wel als je daarna dit argument kunt gebruiken.
Op woensdag 11 juli 2001 15:50 schreef Forumpi het volgende:
Gellarboy, ik zou toch nooit zo stom zijn om mijn eigen naam eronder te zetten?
quote:lol , niet echt de slimste dader
Op woensdag 11 juli 2001 15:52 schreef kamagurka het volgende:[..]
We hebben de dader!
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Ikke op 11-07-2001 15:54]
quote:Waarschijnlijk omdat dat 'normaal' is.
Nou ja, die grapjas die mijn naam gebruikt, wordt bedankt.
* Forumpi hoopt dat Gellarboy hem gelooft.
quote:ARE YOU FOR REAL?!?!?!?!
Op woensdag 11 juli 2001 15:54 schreef Da_Ikke het volgende:
(waar praten homos in godsnaam over)
En ik heb helemaal geen behoefte aan een homo forum.
Ik heb het hier prima naar m'n zin.
Verder heeft het ook helemaal geen nut om te debatteren over dat ICQ-pager geval, was slechts een voorbeeldje.
quote:dan krijg je meteen de hele fanbrigade van Semtex/jerney/Qarinx/Mellowdy over je heen
Waarom hoor je niemand als een jongen dingen plaatst als: "Wijvuuuuuh! Met grote tietuuuuuuuh!"
quote:U wordt gewaardeerd.
Op woensdag 11 juli 2001 16:05 schreef Herald het volgende:
maar ik doe mijn best om alle Dagootjes hier af te zeiken hoor
quote:Jep, dus verder on-topic:
Op woensdag 11 juli 2001 16:05 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Verder heeft het ook helemaal geen nut om te debatteren over dat ICQ-pager geval, was slechts een voorbeeldje.
ik denk dat macho-gedrag als hetero en daarom als STANDAARD wordt gezien. (Overdreven) Homo is nog steeds een uitzondering en wordt daarom anders benaderd.
Het zou natuurlijk gelijk moeten zijn, maar ben stiekem toch wel blij dat hetero ook nog een beetje 'in' is.
quote:Nee, 'gewoon' hetero is normaal. Overdreven hetero is overdreven.
Op woensdag 11 juli 2001 15:55 schreef ~Anja~ het volgende:
Waarschijnlijk omdat dat 'normaal' is.
quote:Ken er nog wel meer ANUSKRINGSPIER MUSKETIER! ANUS KORPORAAL! RUG RACER!
en nog wel veel meer.
Ik heb niks tegen homo's ofzo hoor ze moeten alleen niet aan mij komen. En daarmee bedoel ik te opdringerig zijn
quote:Je hebt niets tegen homo's, maar je scheldt ze wel de huid vol?
Op woensdag 11 juli 2001 16:13 schreef Ultralaser het volgende:
Ken er nog wel meer ANUSKRINGSPIER MUSKETIER! ANUS KORPORAAL! RUG RACER!en nog wel veel meer.
Ik heb niks tegen homo's ofzo hoor ze moeten alleen niet aan mij komen. En daarmee bedoel ik te opdringerig zijn
Ik weet overigens niet hoeveel homo's er per week in een cafe tegen jou aanrijden of aan je kont zitten, maar het lijkt me dat dat nogal meevalt.
quote:Ja vast.
Op woensdag 11 juli 2001 16:09 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nee, 'gewoon' hetero is normaal. Overdreven hetero is overdreven.
(Dit denk ik dus hoor, ik kan me niet zo goed in die gasten inbeelden, ik heb nooit zo last van homo's en hun overdrevenheid)
quote:Daar zit ik sowieso niet op te wachten, ook van hetero's niet.
Op woensdag 11 juli 2001 16:20 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb zelfs met een homo samengewerkt hele aardige kerel maar op maandag ging die altijd zijn belevenissen vertellen van het weekend met zijn vriendje kijk dat vind ik nou niet echt prettig om te horen.
quote:In de Bijbel staat zoveel. Je moet de stukken eruit pikken die je aanspreken en niet alles wat erin staat letterlijk opvolgen... Tenminste, je moet niks...
Ik zeg toch dat ik de woorden wel ken! Ik zeg niet dat ik ze uitscheld. Maar lees een Leviticus 20 vers 13.
Daar staat ook een stukje in en nou kan je wel zeggen das het oude testament maar toch.
quote:Heb je ZELFS met een homo samengewerkt???
Ik heb zelfs met een homo samengewerkt hele aardige kerel maar op maandag ging die altijd zijn belevenissen vertellen van het weekend met zijn vriendje kijk dat vind ik nou niet echt prettig om te horen.
quote:Dit is niet eens een raar argument, het is geen argument. Ultralaser herhaalt de vraag. WAAROM kun je dat niet van een homo aanhoren en wel van een hetero?
Ik zeg toch dat ik de worden wel ken! Ik zeg niet dat ik ze uitscheld. Maar lees een Leviticus 20 vers 13.
Daar staat ook een stukje in en nou kan je wel zeggen das het oude testament maar toch. Ik heb zelfs met een homo samengewerkt hele aardige kerel maar op maandag ging die altijd zijn belevenissen vertellen van het weekend met zijn vriendje kijk dat vind ik nou niet echt prettig om te horen.
quote:nou...
Op woensdag 11 juli 2001 16:07 schreef dus het volgende:
U wordt gewaardeerd.
quote:kenmerk van heel veel homofoben, die denken allemaal dat alle homo's juist op hen vallen.
Op woensdag 11 juli 2001 16:13 schreef Ultralaser het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 11-07-2001 16:37]
quote:Omdat nederland van nature een heterosexueel land is, met heterosexuele normen en waarden, en een heterosexueel erfgoed.
Als homosexuelen niet willen integreren is dat hun probleem. Maar ze moeten zich maar aanpassen aan de heterosexuele meerderheid.
En niet meteen gaan blaten over discriminatie. Er zijn genoeg tenten waar ik van die leernichten niet samen met mijn vriendin naar binnen mag. Zoals daar zijn: Argos, de Cockring, Dirty Dick's etc.
quote:hmm beetje verdacht dat jij dat weet? heb je soms dubieus verleden ofso
Op woensdag 11 juli 2001 16:55 schreef links234 het volgende:[..]
En niet meteen gaan blaten over discriminatie. Er zijn genoeg tenten waar ik van die leernichten niet samen met mijn vriendin naar binnen mag. Zoals daar zijn: Argos, de Cockring, Dirty Dick's etc.
quote:Ik vonnum wel toepasselijk
The Perfect ManThe perfect man is gentle
Never cruel or mean
He has a beautiful smile
And keeps his face so clean.
The perfect man likes children
And will raise them by your side.
He will be a good father
As well as a good husband to his bride.The perfect man loves cooking
Cleaning and vacuuming too
He'll do anything in his power
To convey his feelings of love on you.The perfect man is sweet
Writing poetry from your name
He'll be a best friend to your mother
And kisses away your pain.He has never made you cry
Or hurt you in any way
Oh screw this stupid poem
The perfect guy is gay!
quote:Dat zeiden die homohaters afgelopen zondag ook op SBS6 - Reportage. Zelfde vage smoesen...
Het key-word is hier trouwens overdreven.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 12-07-2001 02:16]
quote:Ik zeg niet dat ik op overdreven nichterig gedrag gesteld ben, maar ik bedoel alleen maar dat sommigen het niet willen/kunnen tolereren...
Op donderdag 12 juli 2001 01:20 schreef Zanderrr het volgende:
Niets tegen homo's (jaja, cliché-opening), maar overdreven nichterig gedrag, daar ben ik persoonlijk nooit zo op gesteld . Evenals overdreven macho-gedrag hoor, daar niet van...
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 16:55 schreef links234 het volgende:[..]
Omdat nederland van nature een heterosexueel land is, met heterosexuele normen en waarden, en een heterosexueel erfgoed.
Als homosexuelen niet willen integreren is dat hun probleem. Maar ze moeten zich maar aanpassen aan de heterosexuele meerderheid.
quote:Niet willen intergreren?? Waar HEB je het over?
Op woensdag 11 juli 2001 16:55 schreef links234 het volgende:
quote:Nounou, wat vervelend he, dat je daar niet naar binnen mag.
Er zijn genoeg tenten waar ik van die leernichten niet samen met mijn vriendin naar binnen mag. Zoals daar zijn: Argos, de Cockring, Dirty Dick's etc.
quote:ik ben hetero, ik steek er de draak niet mee, maar ik ben ook niet gefrustreerd.
Wees blij dat ik er de draak mee kan steken ipv dat ik gefrustreerd rondloop.
quote:tss... belachelijk....homo's zijn zo lui als de pest...of...waren dat nou negers?
Op woensdag 11 juli 2001 16:24 schreef Gellarboy het volgende:Heb je ZELFS met een homo samengewerkt???
Was wel een belevenis zeker he?
quote:Dat zijn gewoon domme lui, dat is inderdaad heel triest, maar die zijn er nou een keer.
Op donderdag 12 juli 2001 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Ik word echt dieptriest van zulk soort mensen.
quote:Het zijn gefrustreerden Gellarboy, mensen zonder inhoud, met zo'n bord voor de kop dat ze niet zien wat er buiten hun eigen zelf gecreëerde wereldje speelt.
Lees voor de grap dit topic even...
Daarom zijn ze bang, en bange honden gaan blaffen, en blaffende honden bijten niet, behalve in het stof.
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 16:18 schreef tong80 het volgende:[..]
Het zijn gefrustreerden Gellarboy, mensen zonder inhoud, met zo'n bord voor de kop dat ze niet zien wat er buiten hun eigen zelf gecreëerde wereldje speelt.
Daarom zijn ze bang, en bange honden gaan blaffen, en blaffende honden bijten niet, behalve in het stof.
Waar zit je dan met je hoofd?
quote:Bij flink rechts-conservatieve gedachten. Maar o wee als er iemand met een kleurtje wat over homo's zegt, dan is het forum weer te klein...
Op donderdag 12 juli 2001 18:37 schreef Gellarboy het volgende:
quote:
Het gaat me niet zozeer om deze twee jongens, en ik trek me er op zich ook niet zoveel van aan, maar ik vind het zo onvoorstelbaar...
Zó onvoorstelbaar dat er mensen die anderen bij voorbaat al afkeuren omdat hun sexuele voorkeur anders is.
Zo vreemd!![]()
quote:Hoho, dat is een hele andere discussie.
Op donderdag 12 juli 2001 18:39 schreef Koekepan het volgende:
Maar o wee als er iemand met een kleurtje wat over homo's zegt, dan is het forum weer te klein...
Voorbeeldje:
Ik liep ooit hand in hand met Dani, in Amsterdam.
Toen kwamen er 3 Turkse meisjes aanlopen (arm in arm notabene) en die begonnen Hitler gebaren te maken.
Waar zijn jullie nou mee bezig, meisjes?
Waar dacht je dat Hitler jullie liet in WOII ???
quote:Dat is zo. Maar mentaliteit is ook een sleutelwoord.
Op donderdag 12 juli 2001 18:47 schreef Gellarboy het volgende:
Hoho, dat is een hele andere discussie.
quote:Mja, om toch maar even off-topic te zijn: dat gaat gemakkelijker dan je denkt. Iemand die in het verleden gepest is, doet later zelf in veel gevallen des te harder mee met anderen pesten omdat hem dat machtsgevoel geeft dat 'ie vroeger nou juist niet had.
Je weet toch hoe het is als iemand je niet accepteert hoe je bent? Waarom doe je het dan bij iemand anders zelf ook...
quote:Dat is wel zo ja. Heb ik ook weleens gedaan!
Op donderdag 12 juli 2001 18:50 schreef Koekepan het volgende:
Mja, om toch maar even off-topic te zijn: dat gaat gemakkelijker dan je denkt. Iemand die in het verleden gepest is, doet later zelf in veel gevallen des te harder mee met anderen pesten omdat hem dat machtsgevoel geeft dat 'ie vroeger nou juist niet had.
quote:Gatverdamme, hier kan ik wel zo pisnijdig van worden hè! Net als mensen die zeggen "ik wil niet discrimineren hoor..maar die buitenlanders...(vul zelf in). Homo, hetero who cares! Dat er in 2001 nog steeds dit soort uitspraken worden gedaan vind ik echt ongelooflijk zielig. Dat bange gedrag van mannen altijd: "ik heb niks tegen homo's, als ze mij maar niet lastig vallen". Wat een gezeik zeg, alsof homo's iedereen die ze tegenkomen willen bespringen ofzo. Waarom gaan 'hetero" mannen hier altijd zo verkrampt mee om? Als een meisje laat blijken dat ze je een lekker ding vind voel je je toch ook gevleid! Waarom is het ineens anders als een kerel zijn belangstelling laat blijken? Als die bewuste collega heterosexueel zou zijn en een geil verhaal had opgehangen over zijn lekkere neukpartij met een dame had je dan ook afwijzend gereageerd?
Ik zeg toch dat ik de worden wel ken! Ik zeg niet dat ik ze uitscheld. Maar lees een Leviticus 20 vers 13.
Daar staat ook een stukje in en nou kan je wel zeggen das het oude testament maar toch. Ik heb zelfs met een homo samengewerkt hele aardige kerel maar op maandag ging die altijd zijn belevenissen vertellen van het weekend met zijn vriendje kijk dat vind ik nou niet echt prettig om te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 12-07-2001 19:01]
quote:Maar ik heb dus ook een stronthekel aan dit soort mensen. Gelukkig zie je ook op Fok! dat er nog een hele hoop mensen zijn die hun verstand wel gebruiken.
quote:ken dat Gellar. Zoals je wellicht weet is Ludo een rasechte Surinamer en wij zitten w.s. in hetzelfde schuitje v.w.b. opvattingen van sommige domme lui.
Lees voor de grap dit topic even...
quote:Meen je dat, Ludo?
Op vrijdag 13 juli 2001 08:10 schreef Ludo het volgende:
ken dat Gellar. Zoals je wellicht weet is Ludo een rasechte Surinamer en wij zitten w.s. in hetzelfde schuitje v.w.b. opvattingen van sommige domme lui.
Ik denk dat de verspreider van het bericht (onder Forumpi's naam) op pagina 1 inmiddels gevonden is.
Hummer, waarschijnlijk boos over zijn ban, stuurde me het volgende pager bericht.
quote:Makes you go warm and tingly all over, doesn't it?
Subject: Vieze flikker
Kanker vieze AIDS verspreider!
Maar goed dat je je niet voort kan planten!
quote:Zou hummer die das of dus ofzoiets zijn..?
Op vrijdag 13 juli 2001 09:23 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Hummer, waarschijnlijk boos over zijn ban, stuurde me het volgende pager bericht.
BTW, goed dat ie geband is (waar dan ook)
quote:dat bedoel ik nou, net of dat niet samengaat?
Meen je dat, Ludo?
Ik heb alleen gehoord dat je een 'hele nette jongen' bent, maar dat je Surinaams bent wist ik niet.
quote:Dat merk ik ook ja, hier en irl!
Op vrijdag 13 juli 2001 10:05 schreef sataN het volgende:
Maar het lijkt wel alsof tollerantie over het algemeen minder wordt; niet alleen tegenover homo's, maar ook tegenover allochtonen, en tegen iedereen die maar even anders is.
'T is natuurlijk wel zo van die topictitel. However, heterosexualiteit is vooralsnog meer algemeen geaccepteerd, net als bruin haar t.o.v blauw haar bijvoorbeeld. En zoals al eerder gezegd: heel veel mensen houden ook helemaal niet van dat overdreven tentoonspreiden van heterosexueel gedrag. Needless to say dat het mij persoonlijk geen bal uitmaakt, iedereen moet binnen redelijke grenzen maar doen waar hij/zij zich lekker bij voelt.
Het is duidelijk dat de manifestatie van homosexualiteit nog niet algemeen geaccepteerd is, er moet nog veel gebeuren op dat gebied. Aan de andere kant, als je eerlijk bent bevind je je ook wel in een grappige postitie: je hebt als flaboyante homo op een overwegend heterosexueel forum wel een heel eigen plekje, juist dankzij het feit dat de manifestatie van homosexualiteit nog niet algemeen geaccepteerd is. Dit geeft jou een speciale rol, het maakt je bizonder, GB is de Fok!homo. Maar jij weet natuurlijk netzo goed als ik: in het land van blinden is eenoog koning. Dus diezelfde strijd omtrent homo's levert jou ook best wat winst op.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 13-07-2001 14:47]
quote:Omdat hetero mannen vallen op meisjes, en dus de aandacht leuk vinden. Dus gewoon omdat ze hetero zijn. Lijkt me ook niet zo vreemd.
Op donderdag 12 juli 2001 18:57 schreef Noayla het volgende:[..]
Wat een gezeik zeg, alsof homo's iedereen die ze tegenkomen willen bespringen ofzo. Waarom gaan 'hetero" mannen hier altijd zo verkrampt mee om? Als een meisje laat blijken dat ze je een lekker ding vind voel je je toch ook gevleid! Waarom is het ineens anders als een kerel zijn belangstelling laat blijken?
quote:GRRRRR.... en hier kan ik dus echt bijna van over de rooie gaan. Ik ben geen vrolijke miep, beetje azijnzeiker misschien wel op dit forum. Niks is zo aangenaam als constateren dat ik me weer stukken beter kan voelen dan de koeien die allemaal dezelfde kant op lopen. Maar maakt mij dat ook maar één procent minder homo dan Gellarboy die nu de titel 'erehomo' krijgt? Nee dus.
Op vrijdag 13 juli 2001 12:43 schreef Manono het volgende:
Ben ff snel door het topic heengeraced en heb het dus niet uitgebreid gelezen........
Het is duidelijk dat de manifestatie van homosexualiteit nog niet algemeen geaccepteert is, er moet nog veel gebeuren op dat gebied. Aan de andere kant, als je eerlijk bent bevind je je ook wel in een grappige postitie: je hebt als flaboyante homo op een overwegend heterosexueel forum wel een heel eigen plekje, juist dankzij het feit dat de manifestatie van homosexualiteit nog niet algemeen geaccepteert is. Dit geeft jou een speciale rol, het maakt je bizonder, GB is de Fok!homo. Maar jij weet natuurlijk netzo goed als ik: in het land van blinden is eenoog koning. Dus diezelfde strijd omtrent homo's levert jou ook best wat winst op.
PS. Gellar, voordat JIJ nu verdrietig wordt dit was geen tirade tegen flamboyant gedrag, want van die zeikerds die vinden dat we (homo's) maar het best allemaal supergrijs en respectabel moeten zijn in afwachting van het grote moment dat onze medebewoners op deze aarde een stukje toleranter kunnen worden, daar moet ik helemaal niks van hebben.
quote:Is ie ook niet, ik neem morgen het bewijs wel mee
Meen je dat, Ludo?
Ik heb alleen gehoord dat je een 'hele nette jongen' bent, maar dat je Surinaams bent wist ik niet.
quote:of wat dacht je van Frank Zanderrrs?
Op vrijdag 13 juli 2001 13:42 schreef Zanderrr het volgende:
de Frank Govers-achtige nicht
quote:Ik heb het niet over 'hoeveel procent homo' de andere homo's hier zijn, en ik geef geen neuk.
Op vrijdag 13 juli 2001 13:14 schreef HiZ het volgende:
Maar maakt mij dat ook maar één procent minder homo dan Gellarboy die nu de titel 'erehomo' krijgt? Nee dus.
Duffe hetero's die er altijd maar vanuitgaan dat iedereen zonder roze handtasje hetero zal zijn.
GB is 'onze knuffelnicht' omdat hij zich duidelijk presenteert. Zelfs licht homofobische mannen hier zijn "al aan GB gewend". Dit heeft niets met diepgang te maken, of met hoeveel procent homo de andere homo's hier zijn. Op een Internet forum besta je pas als je communiceert. Je zou zeggen dat het te maken heet met BG z'n gevoel voor marketing.
PS weet allang dat GB niet de enige homo hier is, please do not underestimate my intelligence, thank you
quote:Stephan Zanderrrs kan er anderrrrs ook wat van.
Op vrijdag 13 juli 2001 14:35 schreef Ludo het volgende:of wat dacht je van Frank Zanderrrs?
quote:wat dacht je van Hans Anderrrs
Op vrijdag 13 juli 2001 15:04 schreef bixister het volgende:[..]
Stephan Zanderrrs kan er anderrrrs ook wat van.
quote:ah, je hebt 'n kopie van z'n paspoort weten te bemachtigen?
Op vrijdag 13 juli 2001 13:20 schreef bibi het volgende:Is ie ook niet, ik neem morgen het bewijs wel mee
quote:Hans' Worst?
Op vrijdag 13 juli 2001 15:06 schreef Ludo het volgende:
wat dacht je van Hans Anderrrs
quote:Worrrst
Op vrijdag 13 juli 2001 15:09 schreef bixister het volgende:[..]
Hans' Worst?
quote:Het gaat hier niet om Gellarboy, of mij, het gaat om het principe. Dat hetero's in het algemeen te stom zijn om zich niet te realiseren dat er massa's homo's rondlopen. Niet alleen mensen die voldoen aan het stereotype, en ook die willen liever niet per abuis voor hetero worden aangezien. Mij stoort niets zo erg als mensen zeggen 'goh, aan jou kun je het helemaal niet zien'. Het lijkt soms wel alsof ze je willen dwingen tot flamboyant gedrag, zodat je ze in ieder geval niet de kans geeft ze in gedachten bij de fokkers in te delen (is niet fok!kers)
Op vrijdag 13 juli 2001 14:56 schreef Manono het volgende:[..]
Ik heb het niet over 'hoeveel procent homo' de andere homo's hier zijn, en ik geef geen neuk.
GB is 'onze knuffelnicht' omdat hij zich duidelijk presenteert. Zelfs licht homofobische mannen hier zijn "al aan GB gewend". Dit heeft niets met diepgang te maken, of met hoeveel procent homo de andere homo's hier zijn. Op een Internet forum besta je pas als je communiceert. Je zou zeggen dat het te maken heet met BG z'n gevoel voor marketing.
PS weet allang dat GB niet de enige homo hier is, please do not underestimate my intelligence, thank you
[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 13-07-2001 15:14]
quote:Ja hoor, de kleine mag ook in plakjes.
Op vrijdag 13 juli 2001 15:12 schreef Zanderrr het volgende:
Mag de kleine ook een plakje?![]()
quote:Precies, mensen zijn in het algemeen ook te stom om zich te realiseren dat er massa's negers rondlopen. Niet alleen negers die voldoen aan het stereotype, en ook die willen liever niet per abuis voor neger worden aangezien. Mij stoort niets zo erg als mensen zeggen 'goh, aan jou kun je het helemaal niet zien'.
Op vrijdag 13 juli 2001 15:14 schreef HiZ het volgende:[..]
Het gaat hier niet om Gellarboy, of mij, het gaat om het principe. Dat hetero's in het algemeen te stom zijn om zich te realiseren dat er massa's homo's rondlopen. Niet alleen mensen die voldoen aan het stereotype, en ook die willen liever niet per abuis voor hetero worden aangezien. Mij stoort niets zo erg als mensen zeggen 'goh, aan jou kun je het helemaal niet zien'. Het lijkt soms wel alsof ze je willen dwingen tot flamboyant gedrag, zodat je ze in ieder geval niet de kans geeft ze in gedachten bij de fokkers in te delen (is niet fok!kers)
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo op 13-07-2001 15:32]
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 15:12 schreef Ludo het volgende:
tsss... Bibi, sister, omdat je toevallig een foto van mij in negatieve kleuren print wil dat nog niet zeggen dat ik blank ben. Ya man, I am still black on the inside man.
Ik kwam er net achter dat ik hem niet meer kan vinden
[Dit bericht is gewijzigd door bibi op 13-07-2001 15:26]
quote:Ja maar ik was er nog niet aan begonnen
Op vrijdag 13 juli 2001 15:24 schreef Ludo het volgende:
Goh dubbele bi, jij hebt zeker heb boekje "ik kan al quoten" gekregen??
quote:stommurts!
Op vrijdag 13 juli 2001 schreven zowel homoHiZ als negerLudo het volgende:dat hetero's/mensen in het algemeen te stom zijn om zich niet te realiseren dat [...]
groetjes,
Hetero Antilliaantje (mét Homobroer) tevens mens in 't algemeen.
moeilijk hè, schrijven
quote:De enige reden waarom ik die titel heb is omdat ik het overal rondschreeuw en jij niet. Dat ik dit op het forum doe, wil niet zeggen dat dit IRL ook zo is.
Op vrijdag 13 juli 2001 13:14 schreef HiZ het volgende:
Maar maakt mij dat ook maar één procent minder homo dan Gellarboy die nu de titel 'erehomo' krijgt? Nee dus.
Wat ik wil zeggen is dat ik IRL niet zo flamboyant ben.
quote:Ik dacht al, wat lopen er veel homo's op Pinkpop...
Op vrijdag 13 juli 2001 16:10 schreef Gellarboy het volgende:
Dat ik mijn haar ooit eens roze heb gehad staat voor mij ook los van mijn homoseksualiteit (voor iemand daarmee aankomt).
quote:Zaten ook homo's tussen! Waren al mijn volgelingen!
Op vrijdag 13 juli 2001 16:18 schreef Lithion het volgende:
Ik dacht al, wat lopen er veel homo's op Pinkpop...
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 15:14 schreef HiZ het volgende:
Mij stoort niets zo erg als mensen zeggen 'goh, aan jou kun je het helemaal niet zien'. Het lijkt soms wel alsof ze je willen dwingen tot flamboyant gedrag,zodat je ze in ieder geval niet de kans geeft ze in gedachten bij de fokkers in te delen (is niet fok!kers)
Het lijkt soms wel of iemand mij een uitspraak aan wil praten die ik helemaal niet heb gedaan zodat hij er een conclusie aan kan verbinden die in zijn eigen straatje past?
Zeg zeurpiet, als je bepaalde denkbeelden wilt bestrijden ga vooral je gang (I applaude you) maar doe dat dan op eigen kracht, en zoek in mij geen zondebok om je ongenuanceerde denkbeelden aan op te hangen. De pot verwijt de ketel, tsss.
De strekking volgend van wat ik al eerder zei: sommige mensen ontleden een identiteit aan het verkeerd begrepen worden, en zorgen er daarom regelmatig voor dat ze verkeerd begrepen worden. Sommigen doen dat op een leuke manier, anderen niet.
quote:de ver-amerikanisering en verharding van de Nederlandse maatschappij....
Op vrijdag 13 juli 2001 10:05 schreef sataN het volgende:
Maar het lijkt wel alsof tollerantie over het algemeen minder wordt; niet alleen tegenover homo's, maar ook tegenover allochtonen, en tegen iedereen die maar even anders is.
Wat gebeurt er?
quote:Wat bedoel je eigenlijk met rondschreeuwen? Volgens mij KAN een homo niet eens zo irritant nadrukkelijk zijn over z'n sexualiteit als een fokker. Die rammen het je 24 uur per dag door je strot. Ik wou dat ze het zouden beperken tot een jaarlijkse hetero-parade.
Op vrijdag 13 juli 2001 16:10 schreef Gellarboy het volgende:[..]
De enige reden waarom ik die titel heb is omdat ik het overal rondschreeuw en jij niet. ..
Wat ik wil zeggen is dat ik IRL niet zo flamboyant ben.
[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 13-07-2001 19:56]
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 19:46 schreef HiZ het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met rondschreeuwen? Volgens mij KAN een homo niet eens zo irritant nadrukkelijk zijn over z'n sexualiteit als een fokker. Die rammen het je 24 uur per dag door je strot. Ik wou dat ze het zouden beperken tot een jaarlijkse hetero-parade.
Een jaarlijkse hetero parade is er hoor... Heet carnaval!
quote:Omdat jij het bijvoorbeeld amper hebt over je geaardheid en ik elke gelegenheid aangrijp om er een grapje over te maken.
Op vrijdag 13 juli 2001 21:03 schreef HiZ het volgende:
Dus vraag ik me af waarom jij jouw eigen gedrag schreeuwerig noemt.
quote:Vind ik wel... Ik loop heel vaak (vooral bij de X-Ray achtigen) gewoon te provoceren...
Op vrijdag 13 juli 2001 21:48 schreef HiZ het volgende:
Jij bent niet meer 'overdreven homo', dat is het punt.
Afzender is Dlareh (omgekeerd Herald)
quote:Pakkend hoor!
homo!
quote:dat was gewoon om je te bokken joh
Op vrijdag 13 juli 2001 22:03 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb weer een pager bericht ontvangen...
Dit gebeurt dus pas sinds enkele dagen he??Afzender is Dlareh (omgekeerd Herald)
[..]Pakkend hoor!
quote:Wil je mijn Smots bericht hier buiten houden?
Op vrijdag 13 juli 2001 22:08 schreef Herald het volgende:
dat was gewoon om je te bokken joh
als reactie op je Smots bericht
quote:wat HiZ bedoelt is denk ik dat heterosexuelen het nodig vinden om ontzettend vaak te onderstrepen dat zij hetero zijn. Neem bijv de Dagootjes die ontzettende kwijlposts doen voor een dametje.
Op vrijdag 13 juli 2001 21:55 schreef Gellarboy het volgende:
Vind ik wel... Ik loop heel vaak (vooral bij de X-Ray achtigen) gewoon te provoceren...
Die paar provocerende homoposts van jou wegen niet op tegen de contanste stroom van posts waar de heteroseksualiteit wordt benadrukt.
quote:* Koekepan heeft tranen van het lachen
Op vrijdag 13 juli 2001 22:03 schreef Gellarboy het volgende:
Afzender is Dlareh (omgekeerd Herald)
Er zijn idd van die macho-hetero en macho-homo mensen.
Bah.
Relax, accepteer en ervaar je geluk bij diegene waar je jezelf kan zijn en je veilig bij voelt.
Volgens mij ben je dan dichtbij "gelukkig zijn".
quote:Exacto.
Op vrijdag 13 juli 2001 22:13 schreef Herald het volgende:[..]
wat HiZ bedoelt is denk ik dat heterosexuelen het nodig vinden om ontzettend vaak te onderstrepen dat zij hetero zijn. Neem bijv de Dagootjes die ontzettende kwijlposts doen voor een dametje.
Daarnaast aanvragen voor foto's van enkel vrouwelijke Fok!sters (en dan het liefste knappe natuurlijk) in fototopiques, teleurgestelde berichten als het een keertje niet een vrouw betreft ed.Die paar provocerende homoposts van jou wegen niet op tegen de contanste stroom van posts waar de heteroseksualiteit wordt benadrukt.
quote:Aha. Bedankt Herald!
Op vrijdag 13 juli 2001 22:35 schreef HiZ het volgende:
Exacto.
Getver, wat een naar wereldje is dat toch...
quote:Correctie.
Op vrijdag 13 juli 2001 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
Getver, wat een naar wereldje is dit toch...
Met vriendelijke groeten,
Koekepan, uw Weltschmerz-provider
quote:Nu wilt ie ineens weer hetero zijn...
Overigens ben ik juist heel blij dat ik hier tussen zoveel (zich normaal gedragende) hetero's zit, want de gayscene komt me m'n strot uit!Getver, wat een naar wereldje is dat toch...
"De GayScene komt me mijn strot uit" Kan het me voorstellen ja.....moet er niet aan denken
GATVERDAMME !!
quote:Ik wil helemaal geen hetero zijn.
Op dinsdag 17 juli 2001 21:24 schreef SiLENT.ONE het volgende:[..]
Nu wilt ie ineens weer hetero zijn...
"De GayScene komt me mijn strot uit" Kan het me voorstellen ja.....moet er niet aan denken
GATVERDAMME !!
![]()
![]()
![]()
Ik zeg dat ik de gayscene verschrikkelijk vind. Ja, dus ga ik er niet naartoe.
Maar dat betekent niet automatisch dat ik geen homo wil zijn...
Alsof het iets met 'willen' te maken zou hebben! Geez!
quote:...en? Nooit last van keelpijn?
de gayscene komt me m'n strot uit!
quote:Wie zegt dat ik mij daar niet aan stoor
Iets wat me de laatste tijd opvalt is dat mensen zeggen 'jij loopt er altijd zo mee te koop dat je homo bent!'Ik denk dat deze mensen vergeten dat dat niet iets is wat ik alleen ben op het forum ofzo.
Er gaat geen seconde voorbij dat ik geen homo ben.
Wees blij dat ik er de draak mee kan steken ipv dat ik gefrustreerd rondloop.Maar wat ik me nou afvraag is...
Waarom hoor je niemand als een jongen dingen plaatst als: "Wijvuuuuuh! Met grote tietuuuuuuuh!"Waarom stoort het niemand dat die zo opvallend hetero zijn?
quote:Nee hoor, ik heb ook niet zoveel op met hetero's, kan ze alleen niet oz makkelijk ontwijken omdat het er zo verdomd veel zijn.
Op dinsdag 17 juli 2001 23:26 schreef MixMasterMike het volgende:
Ik geef t toe: ik ben absoluut homo-foob. Ik wil het liefst zo weinig mogelijk met ze te maken hebben. Er zullen ongetwijfeld hele aardige gasten tussen zitten maar ik zou mezelf geen houding kunnen geven als ik helemaal normaal met ze zou omgaan. Velen zullen nu zeggen dat ik een geestelijke afwijking heb maar ik heb er geen problemen mee en ben niet van plan er echt iets aan te gaan doen.
En ga nu niet allemaal zeggen dat dit de ontkenningsfase is en dat ik stiekem gewoon homo ben want dat is gewoon niet zo.
Zo ik heb gezegd hoe ik erover denk en nu ben ik benieuwd hoe hard er nu op mijn reactie ingehakt gaat worden.
quote:tja..daar heb je op zich best wel gelijk in. T zijn er wel veel...
Op woensdag 18 juli 2001 13:34 schreef HiZ het volgende:[..]
Nee hoor, ik heb ook niet zoveel op met hetero's, kan ze alleen niet oz makkelijk ontwijken omdat het er zo verdomd veel zijn.
Erg raar. (maar verder prima hoor, moet je zelf weten)
quote:Je hebt helemaal gelijk. Hetero-zijn is blijkbaar
Op woensdag 11 juli 2001 15:40 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik stoor me daar juist enorm aan.
Van mij mag je lekker homo zijn hoorV.
quote:OK, om te beginnen: ik heb geen hekel aan (aan sommigen wel) maar heb gewoon weinig op met homo`s. Vanaf het moment dat ik weet (en in de meeste gevallen heb ik het zelf door) dat iemand homo is kijk ik gewoon al anders tegen zo iemand aan en denk ik anders over zijn uitspraken. Ik kan er nix aan doen, maar ik vind het gewoon moeilijk om met die groep mensen normaal om te gaan.
Op woensdag 18 juli 2001 14:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik snap jullie allebei niet eigenlijk.
Hoe kun je nou bij voorbaat al een hekel hebben aan (of weinig op hebben met) met iemand die een andere sexuele voorkeur heeft?
Dat deze persoon misschien wel erg aardig zou kunnen zijn doet niet ter zake?
Ow, die heeft een andere sexuele voorkeur, die hoef ik niet te kennen.Erg raar. (maar verder prima hoor, moet je zelf weten)
quote:jeah whatever, keep it real...
Op donderdag 19 juli 2001 01:37 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hetero-zijn is blijkbaar
iets om trots op te zijn ofzo. Ik vind het zelf nog een gebaar uit de oertijd, maargoed. Daar zal het ook nog wel vanaf stammen. Hetero's die zo pathetisch doen, schrijf ik per definitie af.
Om te kokken!!!
En als reactie op Mike's post: ik heb dit ook al gezegd in het topic over dikke meisjes: als je een hele groep mensen van te voren al uitsluit van je vriendenkring, dan reageer je wel een beetje kortzichtig. Niet alle homo's zijn OK, net als niet alle hetero's, negers, blondjes en marrokanen OK zijn. Maar moet je daarom een hele groep over een kam scheren. Beoordeel mensen liever op wie ze zijn en niet op wat ze zijn. Gellarboy is een lieve, gezellige en grappige jongen, die toevallig op jongens valt. Ik vind het eerste belangrijker dan het tweede.
quote:ontspannen...
Op donderdag 19 juli 2001 11:34 schreef Hagelslag het volgende:
Hetero's, homo's, lesbo's, andere o's en ah's, het is allemaal een pot nat. bah. allemaal vies. eerst wassen voor het slapen gaan. Met de blote voeten naar bed. En waarom wordt deze discussie gehouden? Is dat zinvol of zo? Je hebt protserige homo's, je hebt klootzakken van homo's, je hebt kuthomo's, je hebt klotehomos, protserige heteros, klootzakken van heteros, kutheteros en klotoheteros. Zo. Ik zie geen verschil. Allemaal een pot nat. MOet daar dan nog over gepraat worden dan? Ga alsjeblieft een potje leven.
quote:Als er 2 lesbo's in bed liggen en 1 heeft er zin in sex, dan heb je 1 pot nat.
Hetero's, homo's, lesbo's, andere o's en ah's, het is allemaal een pot nat.
quote:Dat merk je toch?
MOet daar dan nog over gepraat worden dan?
P.S. Ripley, ik probeer je te bereiken (maar dat lukt dus niet). Call me plz.
quote:Wat mij betreft hoeft daar NOOIT meer over gepraat te worden. Omdat homofilie net zo normaal/afschuwelijk/prachtig/mooi/romantisch/klote en geweldig is als elke andere vorm van geaardheid. Het maakt geen bal wat uit. Ik vind het wel jammer dat er mensen zijn die een bord voor hun kop hebben en denken dat ze iets anders zien als ze een verliefd homostelletje zien zoenen.
Op donderdag 19 juli 2001 19:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat merk je toch?
quote:dit zijn dus de ergste homopraktijken
Op donderdag 19 juli 2001 19:01 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Ik ben er trots op dat ik niet zo'n eencellige worm ben als jij. Maar verder "even goede vrienden" hoor
Op donderdag 19 juli 2001 02:18 schreef MixMasterMike het volgende:[..]
PS ik ben er trots op dat ik een oer-hetero ben.
Prima, kan ik helemaal mee leven.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaar, als homo's NIET anders zijn, waarom dan de Homolympics en roze zaterdag?
Rennen homo's harder of langzamer als hetero's? Is er ook een <watvoorkleurhetero'sdanookhebben> zaterdag?
Kortom homosexuelen plaatsen zichzelf regelmatig in een uitzonderings/minderheidspositie, en daar komt weerstand tegen.
Komt hier natuurlijk het standaard antwoord op dat genoemde voorbeelden gedaan worden om begrip en acceptatie te bevorderen in de maatschappij.
In mijn opinie zorgt het juist voor het tegendeel, want het beeld van 'anders zijn' wordt versterkt
quote:kinderen vragen zich ook weleens af, waarom is er een moederdag, waarom is er een vaderdag, waarom is er geen kinderdag?
Op zondag 22 juli 2001 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er ook een <watvoorkleurhetero'sdanookhebben> zaterdag?
quote:en dus schiet het zijn doel voorbij om het nog langer te organiseren
Op zondag 22 juli 2001 21:19 schreef Herald het volgende:[..]
kinderen vragen zich ook weleens af, waarom is er een moederdag, waarom is er een vaderdag, waarom is er geen kinderdag?
In landen waar homoseksualiteit juist niet (zo) wordt geaccepteerd wordt geen roze zaterdag gevierd. Dus in zekere zin geeft roze zaterdag aan dan homoseksualiteit toch wel geaccepteerd is in Nederland.
quote:ik vier mijn verjaardag ook niet
Op zondag 22 juli 2001 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
en dus schiet het zijn doel voorbij om het nog langer te organiseren
quote:Zal ik maar wel doen ,want geaccepteerd ben je nog niet
Op zondag 22 juli 2001 21:30 schreef Herald het volgende:[..]
ik vier mijn verjaardag ook niet
En om even terug te komen op het "opdringerig" zijn van homo's: ik heb vaker meegemaakt dat hetero-mannen zeer opdringerig zijn, tot het "ongewenste intimiteiten" aan, dan lesbi's (met homo's heb ik om begrijpelijke redenen geen ervaring).
quote:Ik ben een eencellige worm maar ik vermaak me prima met m`n vriendin en m`n vrienden. Dat jij mij om het feit dat ik full-time hetero ben meteen een eencellige worm vind interesseert me eerlijk gezegd echt geen flikker... (oe, wat een woordspeling op dit tijdstip..)
Op zondag 22 juli 2001 20:39 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik ben er trots op dat ik niet zo'n eencellige worm ben als jij. Maar verder "even goede vrienden" hoor
quote:Yeah rite, Nederland is een homo-paradijs. NOT
Op zondag 22 juli 2001 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
en dus schiet het zijn doel voorbij om het nog langer te organiseren
quote:
Op zondag 22 juli 2001 21:19 schreef Herald het volgende:
Dus in zekere zin geeft roze zaterdag aan dan homoseksualiteit toch wel geaccepteerd is in Nederland.
quote:Quote wel de goede reactie aub
Op maandag 23 juli 2001 05:43 schreef HiZ het volgende:[..]
Yeah rite, Nederland is een homo-paradijs. NOT
veel hier heeft niets te maken met het topic, en valt onder de policy, dat er geen postings flamend op de persoon geplaatst mogen worden.
Dus mocht je niets bij te dragen hebben aan een topic, hou dan je commentaar voor je.
Met vriendelijke groet,
L.D
quote:
Op maandag 23 juli 2001 09:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
BLIJF bij het TOPIC !veel hier heeft niets te maken met het topic, en valt onder de policy, dat er geen postings flamend op de persoon geplaatst mogen worden.
Dus mocht je niets bij te dragen hebben aan een topic, hou dan je commentaar voor je.
Met vriendelijke groet,
L.D
Ik vind dit prima on-topic allemaal...
quote:Wat jij vind, moet je aan de rechtmatige eigenaar terug geven
Op maandag 23 juli 2001 09:37 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik vind dit prima on-topic allemaal...
quote:waarom nu weer verbannen naar een ander forum ? das dan alweer "opvallend afzonderings gedrag".
gellar anders ga je homoforum oprichten, samen met paar andere homos, kun je beetje over homos zaken praten (waar praten homos in godsnaam over )
Nix Gellar, lekker hier verder lullen.
quote:Nix Gellar, hier verder lekker lullen.
Op maandag 23 juli 2001 13:25 schreef Squartaq het volgende:
Nix Gellar, lekker hier verder lullen.
quote:Dat stoort zeker wel mensen (maar dat moge inmiddels duidelijk zijn). Mij stoort het ook behoorlijk. En ik vind jouw homo-zijn op dit forum hilarisch! Ik kan er erg van genieten.
Op woensdag 11 juli 2001 15:36 schreef Gellarboy het volgende:Waarom hoor je niemand als een jongen dingen plaatst als: "Wijvuuuuuh! Met grote tietuuuuuuuh!"
Maar er moet me toch verder wel iets van het hart, Gellar, want jij opent toch wel met enige regelmaat dit soort topics, over acceptatie van homosexuelen en dat er weer fokkers zijn die je niet moeten alleen omdat je homo bent. Ik ben met je eens dat dat kortzichtig is om je alleen maar af te wijzen op je geaardheid. Maar ik denk niet dat dat iets is wat exclusief met je geaardheid gebeurt. Hoe kortzichtig het ook is om iemand alleen maar op basis van een of enkele dingen af te wijzen, het gebeurt toch heel vaak. Veel mensen zullen jou of mij, of vele andere fokkers hier afwijzen na een blik op hun uiterlijk. Waarom? Omdat die persoon net even die stroming vertegenwoordigt waar je helemaal niets mee hebt of waar je slechte ervaringen mee hebt (vrouwen met leggings in tijgerprint doen het bij me niet goed, terwijl het best een heel leuk, aardig en wijs persoon kan zijn, maar dat asssocieer ik er in eerste instantie niet mee, dus wijs ik dat af, hoe kortzichtig dat ook van me is). Veel mensen zullen me afwijzen omdat ik hockey (kak, trutje), veel mensen omdat ik een wetenschapper ben (saai, onbegrijpelijk, eng (want chemicus)). Veel mensen omdat mijn kledingstijl en bestaanswijze niet skater zijn of juist hiphopper of ... en ga zo maar door zijn. The bottom line is dat je niet door iedereen aardig gevonden kunt worden en dat niet iedereen evenzeer voor rede vatbaar is of over zijn eigen kortzichtigheid heen wil stappen. Dat kom je tegen irl en ook hier, op het forum met een grote diversiteit aan mensen en persoonlijkheden. En als je je het nou iedere keer gaat aantrekken als iemand hier iets over vieze homo's zegt dan maak je het jezelf wel lastig en als je er dan iedere keer een topic over opent dan wordt het nog erger want dan krijg je nog meer reacties, al is het maar om je wat te stangen. Als je kunt accepteren dat je niet altijd door iedereen geaccepteerd zult worden dan heb je volgens mij een makkelijker leven en misschien ook wel een stuk gelukkiger.
quote:Nou bijvoorbeeld zijn homo's anders omdat ze als minderheid van dag tot dag nog steeds met discriminatie of onbegrip over hun homo zijn kunnen worden geconfronteerd. Dan kan het wel eens lekker voelen om geen hetero's om je heen te hebben die je het gevoel geven 'anders' te zijn.
Op zondag 22 juli 2001 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Homo's dragen steeds de boodschap uit dat zij net zijn als hetero's en niet anders gezien willen worden, behalve dat hun geaardheid anders is.Prima, kan ik helemaal mee leven.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaar, als homo's NIET anders zijn, waarom dan de Homolympics en roze zaterdag?...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |