Als je echter 40 bent geweest mag je toch wel verwachten dat je tot andere inzichten bent gekomen. Maar aan de politiek te zien is dat aan sommige niet nader genoemde politici niet besteed.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Daar hebben pubers wel vaker last van.![]()
Weten de meesten wel dat PvdA niet voor de arbeiders is?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:43 schreef Monidique het volgende:
Weten de meesten wel de de VVD helemaal niet liberaal is?
Weet je dat jij nou al maanden aan je piemol trekt en nog steeds niet bent gekomenquote:Op woensdag 3 maart 2004 04:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Weten de meesten wel dat PvdA niet voor de arbeiders is?
Weten de meesten wel dat Groen Links geen ruk geeft om de natuur?
Weten de meesten wel dat de SP, tja, wat is de SP?
Ach, steek je piemol toch in je hol.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je echter 40 bent geweest mag je toch wel verwachten dat je tot andere inzichten bent gekomen. Maar aan de politiek te zien is dat aan sommige niet nader genoemde politici niet besteed.
Ik wist weldat jij andere mannen wil betasten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:37 schreef sjun het volgende:
[..]
Afgezien wat partijlidmaatschap hiermee te maken zou hebben gok ik erop dat de Wijkerslooth een voorkeur heeft voor D66![]()
Ik begrijp het huidige lemminggedrag van deze man echter niet. Zou hij zich onaantastbaar wanen?
Ga de trein uit Eindhoven morgen terugkoppen. Sletje.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:10 schreef Harry_Sack het volgende:
flikker toch allemaal op met dat geouwehoer, het lijkt hier wel een kippenhok vol met Tinekke Netelenbossen
Ja dus? Wat is dit nou weer voor statement?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:43 schreef Monidique het volgende:
Weten de meesten wel de de VVD helemaal niet liberaal is?
Met alle plezier, Brabo's moeten we hier nietquote:Op donderdag 16 september 2004 00:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ga de trein uit Eindhoven morgen terugkoppen. Sletje.
Joden hebben geen kerk, Joden hebben een klaagmuur.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is hier een Jodenkerk!![]()
![]()
![]()
dat was het milleniumjaar, kijk maar er staat duidelijk 1999, je weet wel, toen was er geen licht in de lichtstadquote:
Ach sterf toch, debiel. Ik haat je, ik heb je nooit gemogen.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is hier een Jodenkerk!![]()
![]()
![]()
.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat was het milleniumjaar, kijk maar er staat duidelijk 1999, je weet wel, toen was er geen licht in de lichtstad
En dat moet ons op de een of andere manier boeien?quote:Op donderdag 16 september 2004 00:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach sterf toch, debiel. Ik haat je, ik heb je nooit gemogen.
De intenties worden tenminste niet achter een falende Ghee weggemoffeldquote:Op donderdag 16 september 2004 00:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
.
... over een deugend educatief systeem in Amsterdam was ook vrij weinig sprake.
Hoer
Degene die er voor zorgt dat jij wat te doen hebtquote:Op donderdag 16 september 2004 00:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Die kon ik ook niet zo goed plaatsen, maar ja hij heeft dan ook een maandje op frontpagerantsoen gezeten hequote:Op donderdag 16 september 2004 00:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent Relllnicht!
Rechtssss is razzistiesjquote:Op donderdag 16 september 2004 02:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
Links is slecht, laat de communisten niet winnen!!11
Een moslimquote:Op donderdag 16 september 2004 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de neuk is dit.
En iedere burger van Nederland "onder embargo" op zijn/haar onderarm getattoueerd.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:21 schreef sjun het volgende:
De FNV bezette de toegang van een club andersdenkenden en belette hen om aan het werk te gaan. Binnenkort iedere werknemer het stempel goedgekeurd door de FNV op het voorhoofd?
Hoe groot is die broek van Lodewijk de Waal en zjin sympathisantenclubje eigenlijk en wanneer nemen hij en zjin vriendenclubje de PvdA over?
Sterf eenzaam in een greppel.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik poep op alle fundementalistische boomknuffelaars. Die een utopische "teletubbie" wereld als samenlevingsdroom hebben (met bio-konijntjes en recyclebaar 'voetbal'gras). Ook zitten ze te klagen over niet naleven van het kyoto-verdrag terwijl ze zelf halogeen bouwlampen hebben om hun wiet-teeltje een beetje draaiende te houden. Ze zijn derhale hypocriet dat ze het beste met hun burgers voor hebben, maar als de aandacht een beetje verslapt stappen ze ook binnen in de wereld die graaicultuur heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |