Verzoekje van de oud-layouters, graag je foto's resizen vóór plaatsing, ook i.v.m. laadtijd
Vorige topics hier:
[Centraal] Kattenfoto topic deel 1
[Centraal] Katten Foto Topic [deel 2]
[Centraal] Kattenfoto topic deel 3
[Katten] Centraal fototopic deel 4
[Katten] Centraal foto topic deel 5
[Katten] Centraal Foto topic deel 6
[Katten]Centraal foto topic deel 7
[Katten]Centraal foto topic deel 8
[Katten]Centraal foto topic deel 9
[Katten]Centraal foto topic deel 10
quote:Polle!
Op dinsdag 10 februari 2004 00:16 schreef onetouch het volgende:
deze lijkt wel heeeeel erg op (wijlen) onze kater
Mijn lieve Remi poezemeisje:
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:44 schreef Scandalous het volgende:
Mijn lieve Remi poezemeisje:
[afbeelding]
Hoe geweldig katten ook zijn...soms kunnen ze zo ontzettend dozig kijken!
quote:Ja
Op dinsdag 10 februari 2004 00:45 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Hoe geweldig katten ook zijn...soms kunnen ze zo ontzettend dozig kijken!
quote:OMFG die ziet echt kjoet uit! Echt zon beest dat de helft niet ziet omdat zn haren voor zn ogen zitten
Op dinsdag 10 februari 2004 13:01 schreef DarkElf het volgende:Pollewop:
quote:Oohh
Op dinsdag 10 februari 2004 13:01 schreef DarkElf het volgende:
Pollewop:
Mijn eigen favoriet, Nala. En heilig birmaan die momenteel krols is. En dus voor een hoop herrie zorgt :
en de rest :
Ukkie
Poging tot maken van kerstkaart is helaas niet gelukt met Simba
En de laatste kat, Byfus. Lieve kat, maar kan helaas niet met de rest goed overweg. Ze zit liever buiten dan binnen. Dus binnenkort is ze misschien ergens anders beter op haar plekje .
en van de kat van m'n broer z'n vrouw, Salem:
-edit-
maar ff geresized ^_^
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:57 schreef ruby het volgende:
Nog effe een foto van Chippy met een hapje uit haar oor.
quote:Super koele foto's!!!
Op donderdag 12 februari 2004 15:49 schreef DuchessX het volgende:
Diddlein aktie
heftig aan het nadenken
ik ben gewoon verliefd op zijn neus
tsjah en dit vind ikzelf gewoon een mooie foto
quote:Nala is een prachtig beestje.. Wij hebben ook een heilige birmaan.. een lilac point (Vader is Dave van de Moustache, of hoe je dat ook mag schrijven), hij is alleen heel sloom, en kan verschrikkelijk zeuren
Op dinsdag 10 februari 2004 14:08 schreef powerpeewee het volgende:
Onze katten:Mijn eigen favoriet, Nala. En heilig birmaan die momenteel krols is. En dus voor een hoop herrie zorgt
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vinden jullie ook dat het verkleuren van de staart enzo zo langzaam gaat? Bij ons is nu de staart en het masker aan het verkleuren... maar de pootjes willen nog niet..
Ik heb wat foto's met de webcam geprobeert te nemen, maar Tibor bleef niet echt stil staan...
*kopje aan webcam geeft*
"Ik kom er aan hoor!!!"
[Dit bericht is gewijzigd door daeri op 15-02-2004 09:55]
quote:Ja bij ons is ze ook best laat aan het verkleuren. Ze is nu 11 maanden en de kleur zit er nu wel in denk ik zo.Mooi koppie en mooi gekleurde staart. Ze heeft zelfs haar eerste krolsheid al achter de rug. Volgende keer ( ligt eraan hoe oud ze is ) willen we haar laten dekken met een chocolate point of chocolate tabby. Haar vader is dacht ik ook van Moustache ( heb zo de stamboom niet bij de hand). En haar moeder is chocolate. Dus misschien komen er wel hele mooie chocolate tabby's uit
Op zondag 15 februari 2004 09:53 schreef daeri het volgende:[..]
Nala is een prachtig beestje.. Wij hebben ook een heilige birmaan.. een lilac point (Vader is Dave van de Moustache, of hoe je dat ook mag schrijven), hij is alleen heel sloom, en kan verschrikkelijk zeuren
Zonder hem zou het hier heel stil in huis zijn.. mijn moeder wil hem alleen laten castreren maar dat vind ik zo zonde..
Maarja.. ik ben de baas in huis niet...
(hij is net 10 maanden geworden)
Vinden jullie ook dat het verkleuren van de staart enzo zo langzaam gaat? Bij ons is nu de staart en het masker aan het verkleuren... maar de pootjes willen nog niet..
Ik heb wat foto's met de webcam geprobeert te nemen, maar Tibor bleef niet echt stil staan...
[afbeelding] *kopje aan webcam geeft*
[afbeelding] "Ik kom er aan hoor!!!"
En idd, ik zou niet weten wat ik zonder mijn nala moet. Ze moet alleen 1 ding heel hard afleren en dat is aan de kabels in huis bijten. We hebben echt alles geprobeerd. Waterspuitje, een tik geven etc. Maar helaas. Vanacht was mijn elektrische deken aan de beurt. Gelukkig voor haar staat die uit . Anders hadden we een geroostert beestje
quote:Deed Harrie ook en die is er uit zichzelf mee opgehouden. Misschien hebben jullie daar ook mazzel mee...
Op zondag 15 februari 2004 11:39 schreef powerpeewee het volgende:
Ze moet alleen 1 ding heel hard afleren en dat is aan de kabels in huis bijten.
quote:Laten we dat maar hopen dan. Want zit niet op kittens te wachten die moeder na gaan doen
Op zondag 15 februari 2004 11:44 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Deed Harrie ook en die is er uit zichzelf mee opgehouden. Misschien hebben jullie daar ook mazzel mee...
quote:
Op zondag 15 februari 2004 12:18 schreef texelonia het volgende:
Gisteren hadden we lekker broodjes in de oven gedaanDaarna de oven open gelaten, om weer af te koelen enzow. Ging Sjaak, de kat van m'n vriend, erin zitten
Mensen: resize de foto's die je hier plaatst even naar een kleiner formaat!!
550x550 - resolutie 72 dpi
Er zijn nog steeds heel veel gebruikers die niet over een supersnelle breedband verbinding beschikken!!
quote:Misschien helpt het om sambal aan de snoeren te doen...vind ze vast niet lekker
Op zondag 15 februari 2004 11:39 schreef powerpeewee het volgende:[..]
Ja bij ons is ze ook best laat aan het verkleuren. Ze is nu 11 maanden en de kleur zit er nu wel in denk ik zo.Mooi koppie en mooi gekleurde staart. Ze heeft zelfs haar eerste krolsheid al achter de rug. Volgende keer ( ligt eraan hoe oud ze is ) willen we haar laten dekken met een chocolate point of chocolate tabby. Haar vader is dacht ik ook van Moustache ( heb zo de stamboom niet bij de hand). En haar moeder is chocolate. Dus misschien komen er wel hele mooie chocolate tabby's uit
.
En idd, ik zou niet weten wat ik zonder mijn nala moet. Ze moet alleen 1 ding heel hard afleren en dat is aan de kabels in huis bijten. We hebben echt alles geprobeerd. Waterspuitje, een tik geven etc. Maar helaas. Vanacht was mijn elektrische deken aan de beurt. Gelukkig voor haar staat die uit
. Anders hadden we een geroostert beestje
quote:ahhh, dat is zielig.
Op zondag 15 februari 2004 13:53 schreef daeri het volgende:[..]
Misschien helpt het om sambal aan de snoeren te doen...vind ze vast niet lekker
quote:OMG
Op zondag 15 februari 2004 12:55 schreef beefcake het volgende:
Dit zijn de lieve poezebeestjes van mij en ShaoliN! De cyper heet Misty en de zwart-witte is Shady.
Schuldige blik met zeer verschrikte ogen: Betrapt! tijdens het spelen met het speelgoed van zoonlief.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 15:22 schreef Rewimo het volgende:Schuldige blik met zeer verschrikte ogen: Betrapt! tijdens het spelen met het speelgoed van zoonlief.
Sjonnie wast zijn poten:
Dat was wel nodig ook:
quote:Die kat heeft humor
Op zondag 15 februari 2004 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Jamie badend in luxe
[afbeelding]Schuldige blik met zeer verschrikte ogen: Betrapt! tijdens het spelen met het speelgoed van zoonlief.
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door rena op 16-02-2004 18:18]
[Dit bericht is gewijzigd door argusoog op 16-02-2004 19:00]
quote:De URL van je plaatje moet tussen [ img] en [ /img] (zonder spaties)
Op maandag 16 februari 2004 18:38 schreef argusoog het volgende:
waarom zie ik alleen een link ipv een plaatje???
quote:nee, dat werkt niet. ik doe het precies hetzelfde als iedereen (heb een bericht gequote om de code af te kijken). baal
Op maandag 16 februari 2004 18:40 schreef Spindizzy het volgende:[..]
De URL van je plaatje moet tussen [ img] en [ /img] (zonder spaties)
[Dit bericht is gewijzigd door argusoog op 16-02-2004 18:55]
quote:Werkt wel
Op maandag 16 februari 2004 18:52 schreef argusoog het volgende:nee, het werkt niet.
quote:Nee dat doe je niet... Plaatjes worden linkjes in quotes. Overigens staat dir ook allemaal in de FAQ,
ik doe het precies hetzelfde als iedereen (heb een bericht gequote om de code af te kijken). baal
quote:zo moet ie:
Op maandag 16 februari 2004 18:52 schreef argusoog het volgende:[..]
nee, het werkt niet. ik doe het precies hetzelfde als iedereen (heb een bericht gequote om de code af te kijken). baal
code:[img]http://home.deds.nl/~moonstar/poezen_paal.jpg[/img]
quote:hehe, het is gelukt. code lezen is duidelijk niet m'n sterkste punt (tikfoutje gemaakt).
Op maandag 16 februari 2004 18:55 schreef Tain het volgende:[..]
zo moet ie:
code:[afbeelding][url=http://home.deds.nl/~moonstar/poezen_paal.jpg][afbeelding][/url]
quote:Heeeeyyy, een van mijn poezen heet ook Jules!!! Alleen die andere heet Snow bij ons...
Op maandag 16 februari 2004 21:46 schreef deedeetee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn Jules en Casey.
quote:Wat een stoer beest!
Op woensdag 18 februari 2004 20:42 schreef eitsohG het volgende:
[afbeelding]
Genieten van het uitzicht..
Mijn woonkamerramen kijken uit op de tuinen van de overburen. Vanmiddag zag ik opeens mijn Sjonnie over de schutting heen en weer baggeren op zoek naar een hapje duif. Tot het begon te regenen, toen moest er gauw een schuilplaats gezocht worden. Een boom:
Languit in het gras:
Paddy poseert:
Vage Paddy:
Ik zie geen foto's?quote:Op maandag 23 februari 2004 15:21 schreef DuchessX het volgende:
Tjah....een typische maandagochtend...
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nationale tong-uit-steek-dag zeker? [afbeelding]
Ik ook nietquote:Op maandag 23 februari 2004 16:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's?![]()
De foto's waren onzichtbaar vanwege http://forum.fok.nl/topic/496892 (zie de urls in de quote voor het bewijsquote:Op maandag 23 februari 2004 15:21 schreef DuchessX het volgende:
Tjah....een typische maandagochtend...
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nationale tong-uit-steek-dag zeker? [afbeelding]
Deze vind ik echt meesterlijk, vooral als je hem een kwart slag naar links draait.quote:Op maandag 23 februari 2004 18:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
...
...
Ik ben dus niet de enige waarbij rommel altijd op de foto staat...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:12 schreef MissMSX het volgende:
Nog een paar uit de oude doosch:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:44 schreef daeri het volgende:
Ik ben dus niet de enige waarbij rommel altijd op de foto staat...![]()
Deze doet me denken aan die Nuon-reclame waarbij die schildpadpoes ook zo heerlijk op de verwarming ligt. Ziet er zoquote:![]()
aaaaahhhh wat een lief koppie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:12 schreef MissMSX het volgende:
Nog een paar uit de oude doosch:
[afbeelding]
Verder is ze ook al zo liefquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
aaaaahhhh wat een lief koppie.![]()
Die voor zn baas koffie gaat halen toch? Dies ook cute ja..quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[afbeelding]<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">[afbeelding] </div></blockquote>Deze doet me denken aan die Nuon-reclame waarbij die schildpadpoes ook zo heerlijk op de verwarming ligt. Ziet er zouit.
Mijne is net wit op de plekken waar de meeste katten zacht zijn. Bij de borst enzo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verder is ze ook al zo lief
Ik wilde net vragen of bij die poes van jou de witte haren ook veel zachter zijn dan de rest. Ik heb er namelijk ook zo eentje rondlopen waarbij dat het geval is en vroeg me af of dat normaal is of dat ik gewoon een rare heb
Hij kan dus niet op dat pootje lopen..? Gelukkig heeft hij een baasje gevonden ookal is hij niet helemaal compleetquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:13 schreef cosmick het volgende:
Joris!
[afbeelding]
Niks ernstig aan zijn linkerpoot, zo geboren (geen gewricht zeg maar)..
Klopt! De mensen waar we Joris vandaan hebben zeiden dat ze 'm anders af zouden maken als niemand hem zou nemen.. mja. Maar hij kwam zo'n beetje als enige uit het nest naar ons toe gestrompeld dus de keus was simpel. Joris is nu vier jaar. Hij loopt moeilijk maar redt zich primaquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:27 schreef daeri het volgende:
[..]
Hij kan dus niet op dat pootje lopen..? Gelukkig heeft hij een baasje gevonden ookal is hij niet helemaal compleet(meeste mensen willen namelijk een gezonde/hele kat)
Als ie maar gelukkig is toch?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt! De mensen waar we Joris vandaan hebben zeiden dat ze 'm anders af zouden maken als niemand hem zou nemen.. mja. Maar hij kwam zo'n beetje als enige uit het nest naar ons toe gestrompeld dus de keus was simpel. Joris is nu vier jaar. Hij loopt moeilijk maar redt zich prima
[afbeelding]
Hij wordt enorm verwendquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:42 schreef daeri het volgende:
[..]
Als ie maar gelukkig is toch?![]()
Dat komt (denk ik) omdat Bob wel merkt dat Joris iets mankeert aan zn pootje, en Joris kan zich zelf niet echt beschermen omdat hij iets aan zn pootje heeft, dus doet Bob dat... (denk ik hoor..)quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij wordt enorm verwendWe hebben er nog een, Bob, en die mankeert (lichamelijk) niks.
We namen Bob als kitten samen met zijn broertje Tim. Tim moesten we helaas in laten slapen omdat ie last had van blaasgruis wat zulke heftige vormen aan nam dat er niets meer aan te doen was.
Grappige is dat Bob Joris eigenlijk beschermd enzo tegen al het 'kwaad' van buiten enzo
Wat een leuk vlekje op zn mondquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:57 schreef SEMTEX het volgende:
Polle vindt het maar niks; sneeuw
Daar krijg je koude kussentjes van
[afbeelding]
[afbeelding]
Dwarrel doetutnietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:35 schreef Faithy het volgende:
Dwarrel nog maar eens een keer
Senk joe! Ik vind 'm zelf eigenlijk ook wel heel mooi.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Die onderste foto is prachtig met dat licht zo!!!
Dat vlekje vind ik echt grappigquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:13 schreef Monkeylover het volgende:
Simba (rode kater) en Mickey
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hugo is een Noorseboskat of een Maine Coon....? Erg mooi in iedergevalquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:48 schreef Sulley het volgende:
Meneer Hugo Boss![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bubbel
[afbeelding]
[afbeelding]
Een maine coonquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Hugo is een Noorseboskat of een Maine Coon....? Erg mooi in iedergeval
Wij hebben een Noorseboskat, en hij is van de week 5 maanden geworden, maar ziet er nog steeds uit als 3 maanden, hij heeft een enorme groeiachterstand door de antibiotica spuiten die hij heeft gehad... geestelijk gaat ie ook nog niet zo snel als 5 maanden, dus is het niet zo erg
Jippe is nu 5 maanden.. en 1,7 kilo... Niet veel dus, maar hij heeft ook een verschrikkelijke achterstand, hij komt namelijk uit het asiel in België... en hij heeft daat niesziekte opgelopen... en daar is hij bijna aan overleden, en door de antibiotica spuiten heeft hij het wel overleefd, maar heeft hij nu een groei achterstand...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:33 schreef Sulley het volgende:
[..]
Een maine coonen hij is nu (onderste foto) 11 maanden (7kg)
Wat een grappig lief koppie heeft Lucky.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Hij heet Lucky maar zo kijkt hij niet![]()
[afbeelding]
Hij heeft nog geen planten omgegooid, maar al wel een keer een beeldje van mijn vensterbank gestoten terwijl ik lag te slapen, geloof me zo wil je niet wakker worden... Gelukkig schrok hij er zelf ook van![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Hij heet Lucky maar zo kijkt hij niet![]()
[afbeelding]
Hij heeft nog geen planten omgegooid, maar al wel een keer een beeldje van mijn vensterbank gestoten terwijl ik lag te slapen, geloof me zo wil je niet wakker worden... Gelukkig schrok hij er zelf ook van![]()
is jouw kater al gewend???quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:04 schreef ruby het volgende:
Wat een grappig lief koppie heeft Lucky.
Thanx.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
is jouw kater al gewend???
en hoe reageren de 2 vrouwtjes???
mooie foto's van het beestje
Die site is echtquote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Twiggy het volgende:
http://selfdestruct.net/kitties/
Hier staan talloze prachtige foto's, absoluut de moeite waard om te bekijken.
Echt geweldige foto'squote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Twiggy het volgende:
Wat een prachtige foto's.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Twiggy het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:27 schreef Twiggy het volgende:
Even een foto van Dotje. Mijn lieve kater die ik vanaf m'n 12e heb en bij m'n ouders heb achtergelaten toen ik het huis uit ging. 15 jaar heeft ie onvoorwaardelijke liefde gegeven en gisteren hebben we hem helaas in moeten laten slapen. De liefste, grootste, immer chagerijnig kijkende knuffelkont die heeft bestaan.
[afbeelding]
Mooi beestje!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Dit is Misty, de poes van mn zus, nog in haar slanke periode (inmiddels 3 keer zo dik! Maar op dieet)![]()
[afbeelding]
Weggelopenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Remi lijkt erg op mijn weggelopen Wiske
Lievv koppie.
Ze kijkt best slim...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:50 schreef marbe het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwste aanwinst. Ze is zo lieffffff
Jaaah zelfs kattenmannen gebruiken make-upquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 00:49 schreef pos het volgende:
Jimmy
[afbeelding]</div></blockquote> Eyeliner!!![]()
![]()
![]()
wat heb jij een mooie beestje zeg.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest! Wat een mooie beestjes!!! Ik heb van de week weer wat foto's van Yian laten ontwikkelen, dit was in september:
Hoe bedoel je, ik mag niet aan de plant zitten??
[afbeelding]
Maar eronder liggen slapen mag vast wel
[afbeelding]
Maar het liefst lig ik lekker bij miss_of mister_d, in dit geval mister_d
[afbeelding]
Jouw stoel? Hoe bedoel je jouw stoel? Ik zit hier toch?? En denk maar niet dat ik weg ga
[afbeelding]
Aaaaahhhh... het enge mens met die camera
[afbeelding]
Alleen is er nu met een andere foto vervangen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ze kijkt best slim...
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest! Wat een mooie beestjes!!! Ik heb van de week weer wat foto's van Yian laten ontwikkelen, dit was in september:
Hoe bedoel je, ik mag niet aan de plant zitten??
[afbeelding]
Maar eronder liggen slapen mag vast wel
[afbeelding]
Maar het liefst lig ik lekker bij miss_of mister_d, in dit geval mister_d
[afbeelding]
Jouw stoel? Hoe bedoel je jouw stoel? Ik zit hier toch?? En denk maar niet dat ik weg ga
[afbeelding]
Aaaaahhhh... het enge mens met die camera
[afbeelding]
Dankjewelquote:Op maandag 15 maart 2004 17:43 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
wat heb jij een mooie beestje zeg.
Wat voor soort is ze/hij ?
Ik zit te twijfelen tussen van alles dus vandaar, kan het niet duidelijk zien op de foto.
maar ze ziet er mooi uit hoor.
Das een aparte poesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:50 schreef marbe het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwste aanwinst. Ze is zo lieffffff
Ze is een heel klein beestje...maar ja ze is ook nog maar 4 maandjes oudquote:Op maandag 15 maart 2004 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is Luna lief en klein
Ze ligt op haar rug en speelt met een draadje dat naar beneden bungelt. Hier wil ze het draadje met haar poten in haar bek stoppen, maar het draadje zit er niet meer inquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:52 schreef Alixia het volgende:En hoe zit dat dan bij die bovenste? Hangt ie aan zijn poten?
![]()
Het ziet er leuk uit iig.
Wat een moppie!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:52 schreef xenobinol het volgende:
even een foto-tje van mijn boefie
[afbeelding]
Oh zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ze ligt op haar rug en speelt met een draadje dat naar beneden bungelt. Hier wil ze het draadje met haar poten in haar bek stoppen, maar het draadje zit er niet meer in![]()
Ja hoor! No problemo!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:41 schreef Alixia het volgende:
Oh zo.Ik vind het echt een hele lieve en leuke foto.
Mag ik er een icoontje van maken?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:26 schreef medina het volgende:
[afbeelding] dit zijn de buster en trixi stiekum op de kinderkamer, de boefjes en dat mogen ze niet![]()
haha jazekerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat kijkt die buster toch boos, wat een schatje is het toch he!!
Trixi ook hoor..
Daar was ie 6 weken, ondertussen is ie 8 maanden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat een moppie!!!![]()
Hoe oud issie?
Leuk, bedankt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja hoor! No problemo!![]()
Dat kon natuurlijk ook niet anders, met zo'n leuke poes!!quote:Op zondag 21 maart 2004 19:04 schreef Alixia het volgende:
EDIT: Kijk! Het icoontje is leuk geworden.![]()
Wat een prachtige kat! En hij kijkt zo gelukzaligquote:Op zondag 14 maart 2004 19:31 schreef Spindizzy het volgende:
Harrie vanmiddagWat een leventje he...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooie, leuke en lieve kat zeg...quote:Op zondag 28 maart 2004 15:26 schreef Roze_Olifantje het volgende:
Een week geleden uit het asiel gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een onwijs mooie poes zeg!quote:Op zondag 28 maart 2004 15:26 schreef Roze_Olifantje het volgende:
Een week geleden uit het asiel gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eva lijkt wel een gangstah zo!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:19 schreef DarkElf het volgende:
Eva in the picture
Ze heeft een knobbeltje op haar kaak, waar eerst haar snijtand zat, die is uitgevallen en nu hangt haar lip wel eens achter het knobbeltje, ziet er erg vervaarlijk uit
[afbeelding]
Die is heel gaaf!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:11 schreef Poesch het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd zwaar zitten genieten van alle leuke foto's in dit topic!!
Natuurlijk kan ik niet achterblijven, dus bij deze wat foto's van mijn schatjes:
Azraël in het zonnetje... hij is nu drie jaar en een echte kater!
[afbeelding]
Sam op het balkon... zij is een jaar of 9 en een enorme vrijdoos
[afbeelding]
Ze komen allebei uit het asiel -> Sam was al een jaartje of drie toen ik haar ophaalde en Azraël was pas zes weekjes. Hij was heel ziek en het snot kwam uit alle gaten gelopen, maar met een beetje rust en liefde is hij er weer helemaal bovenop!!
![]()
Wow!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:11 schreef nikanoru het volgende:
Met dit weer mogen ze ook weer naar buiten.
[afbeelding]
Wat moet je?!?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:03 schreef DarkElf het volgende:
Eva kan soms zo sip kijken...
[afbeelding]
Maar gelukkig ook tevreden slaperig
[afbeelding]
Wat een leuke fotoquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:14 schreef DuchessX het volgende:
Onze beesten zijn vandaag lekker in de tuin bezig geweest
Inderdaad een TE gekke foto zeg.. super!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef pos het volgende:
[..]
Wat een leuke foto![]()
Hebben ze hem opgegeten?
Ja, wat..?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:29 schreef Despio het volgende:
hey.. ik
Polletje lijkt wel een speelgoed knuffelquote:Op donderdag 1 april 2004 23:37 schreef DarkElf het volgende:
Uit-rek Polletje!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef nikanoru het volgende:
Wat een heerlijk leven hebben die beesten toch.![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me ernstig af hoe het beeld een seconde na het nemen van de foto was.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft echt een 'volwassen hoofd' gekregen.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Polle kletst sinds een paar maanden tegen me, over van alles. Als ik tegen haar praat, krijg ik mauwtjes terug. Zo kunnen we hele gesprekken houden
[afbeelding]
quote:
Wat een goeie siamees!quote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef ploppie23 het volgende:
Jammer genoeg staat tegenwoordig niet eens in de FAQ hoe SML eruit ziet![]()
dus helaas geen directe links naar de foto's...
[afbeelding]
[afbeelding]
--
edit: gelukkig worden er kennelijk wel linkjes van gemaakt, beter dan niets.
--
edit 2: thanks!
Wat een lekker buikiequote:Op woensdag 14 april 2004 23:05 schreef juniz het volgende:
Hier een foto's van mijn Devil (sorry heeft iets te veel Aldi-voer op):
[afbeelding]
remi's kleuren zijn idd mooi en die grote zwarte is lievquote:Op maandag 12 april 2004 19:33 schreef Scandalous het volgende:
Chico de grote zwarte kater
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedemorgen Remi...
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ik vind Remi's kleuren zo mooi)
Gaaf, al lijkt het me niet standaard, je kat mee aan een riempje. Blijkbaar ging t in dit geval primaquote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef DuchessX het volgende:
Vanavond hebben we Bailey meegenomen naar de hei, samen met onze honden
Hij vond het erg leuk, vooral de aandacht die hij kreeg van vreemde mensen. Hij ging gewoon naar de mensen toe om zich te laten aaien de slijmbal
Ik geloof wel dat hij het erg fijn vond buiten in de natuur. Hij liep ook goed mee aan zijn riempje en bleef steeds in de buurt van de 'roedel', net een hond, haha
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aww ja hij is een grote goedzakquote:Op donderdag 15 april 2004 14:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
remi's kleuren zijn idd mooi en die grote zwarte is liev
Al geprobeerd, maar ze verliest haar halsbandjes altijd. Ze doet het gelukkig niet dagelijks trouwensquote:Op donderdag 15 april 2004 16:20 schreef Roadster het volgende:
Zou je m geen belletje omdoen dan, of vind je het wel oke dat ie vogels vangt?
Oke, gelukkig maar, is aan de ene kant toch een beetje zielig voor de vogel. Mijn poes is het 1x gelukt een musje te vangen terwijl ze toch een luid klinkend belletje om had.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar ze verliest haar halsbandjes altijd. Ze doet het gelukkig niet dagelijks trouwens
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:05 schreef juniz het volgende:
Hier een foto's van mijn Devil (sorry heeft iets te veel Aldi-voer op):
[afbeelding]
Bailey hoeft niet in het mandje. Hij gaat gewoon mee in de auto, op schoot. Wel aangelijnd en ik hou hem kort, zodat hij geen rare sprongen kan maken ofzo. Meestal staat hij op zijn achterpootjes met zijn voorpootjes tegen het dashboard of het raam naar buiten te kijken.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
DuchessX, is het geen enorm gevecht om Bailey mee te krijgen? Ik bedoel, die van mij zijn nou niet echt fans van die draagmand.
Nee dat is ook niet standaard. Maar mijn hele gezin is niet standaardquote:Op donderdag 15 april 2004 14:53 schreef Roadster het volgende:
[..]
Gaaf, al lijkt het me niet standaard, je kat mee aan een riempje. Blijkbaar ging t in dit geval prima
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Aww ja hij is een grote goedzak![]()
Remi was vandaag weer buiten en kwam na 5 minuten alweer trots een dood vogeltje bij me brengen ...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is mooi; het lijkt net of ze samen een gesprek voerenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:46 schreef DarkElf het volgende:
Pol kan zo lekker ondeugend naar Eva kijken
De arrogantie himself en Heer en meester van dit huishouden.
Ik dacht dat R. dat was
Hehehehehequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Rt denkt dat ie dat is en Loei gedraagt zich ernaar, maar ik ben het
Nee dit is de enige foto die ik tot nu toe heb, maar ik zal er straks nog een paar schietenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:38 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Popov, leuke naam voor een leuke kat
Heb je ook een foto waar hij helemaal op te zien is? Ik ben nl benieuwd naar de rest van zijn vacht
Kuck, kuchquote:Op donderdag 15 april 2004 21:17 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet standaard. Maar mijn hele gezin is niet standaard
I
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:47 schreef D-Devil het volgende:
Onze kat Sokan, in onze nieuwe aanwinst op de balkon, de tuinset . Die kat heeft echt een "i don't care, talk to the hand instelling". Alles is van hem
.
.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Één topic?quote:Op zondag 18 april 2004 03:38 schreef Steijn het volgende:
Mijn god, er is zelfs een topic aan het nest-rovende tuig gewijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |