Wat een goeie siamees!quote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef ploppie23 het volgende:
Jammer genoeg staat tegenwoordig niet eens in de FAQ hoe SML eruit ziet![]()
dus helaas geen directe links naar de foto's...
[afbeelding]
[afbeelding]
--
edit: gelukkig worden er kennelijk wel linkjes van gemaakt, beter dan niets.
--
edit 2: thanks!
Wat een lekker buikiequote:Op woensdag 14 april 2004 23:05 schreef juniz het volgende:
Hier een foto's van mijn Devil (sorry heeft iets te veel Aldi-voer op):
[afbeelding]
remi's kleuren zijn idd mooi en die grote zwarte is lievquote:Op maandag 12 april 2004 19:33 schreef Scandalous het volgende:
Chico de grote zwarte kater
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedemorgen Remi...
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ik vind Remi's kleuren zo mooi)
Gaaf, al lijkt het me niet standaard, je kat mee aan een riempje. Blijkbaar ging t in dit geval primaquote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef DuchessX het volgende:
Vanavond hebben we Bailey meegenomen naar de hei, samen met onze honden
Hij vond het erg leuk, vooral de aandacht die hij kreeg van vreemde mensen. Hij ging gewoon naar de mensen toe om zich te laten aaien de slijmbal
Ik geloof wel dat hij het erg fijn vond buiten in de natuur. Hij liep ook goed mee aan zijn riempje en bleef steeds in de buurt van de 'roedel', net een hond, haha
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aww ja hij is een grote goedzakquote:Op donderdag 15 april 2004 14:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
remi's kleuren zijn idd mooi en die grote zwarte is liev
Al geprobeerd, maar ze verliest haar halsbandjes altijd. Ze doet het gelukkig niet dagelijks trouwensquote:Op donderdag 15 april 2004 16:20 schreef Roadster het volgende:
Zou je m geen belletje omdoen dan, of vind je het wel oke dat ie vogels vangt?
Oke, gelukkig maar, is aan de ene kant toch een beetje zielig voor de vogel. Mijn poes is het 1x gelukt een musje te vangen terwijl ze toch een luid klinkend belletje om had.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar ze verliest haar halsbandjes altijd. Ze doet het gelukkig niet dagelijks trouwens
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:05 schreef juniz het volgende:
Hier een foto's van mijn Devil (sorry heeft iets te veel Aldi-voer op):
[afbeelding]
Bailey hoeft niet in het mandje. Hij gaat gewoon mee in de auto, op schoot. Wel aangelijnd en ik hou hem kort, zodat hij geen rare sprongen kan maken ofzo. Meestal staat hij op zijn achterpootjes met zijn voorpootjes tegen het dashboard of het raam naar buiten te kijken.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
DuchessX, is het geen enorm gevecht om Bailey mee te krijgen? Ik bedoel, die van mij zijn nou niet echt fans van die draagmand.
Nee dat is ook niet standaard. Maar mijn hele gezin is niet standaardquote:Op donderdag 15 april 2004 14:53 schreef Roadster het volgende:
[..]
Gaaf, al lijkt het me niet standaard, je kat mee aan een riempje. Blijkbaar ging t in dit geval prima
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Aww ja hij is een grote goedzak![]()
Remi was vandaag weer buiten en kwam na 5 minuten alweer trots een dood vogeltje bij me brengen ...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is mooi; het lijkt net of ze samen een gesprek voerenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:46 schreef DarkElf het volgende:
Pol kan zo lekker ondeugend naar Eva kijken
De arrogantie himself en Heer en meester van dit huishouden.
Ik dacht dat R. dat was
Hehehehehequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Rt denkt dat ie dat is en Loei gedraagt zich ernaar, maar ik ben het
Nee dit is de enige foto die ik tot nu toe heb, maar ik zal er straks nog een paar schietenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:38 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Popov, leuke naam voor een leuke kat
Heb je ook een foto waar hij helemaal op te zien is? Ik ben nl benieuwd naar de rest van zijn vacht
Kuck, kuchquote:Op donderdag 15 april 2004 21:17 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet standaard. Maar mijn hele gezin is niet standaard
I
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:47 schreef D-Devil het volgende:
Onze kat Sokan, in onze nieuwe aanwinst op de balkon, de tuinset . Die kat heeft echt een "i don't care, talk to the hand instelling". Alles is van hem
.
.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |