quote:ICT-ers zijn slim, dus rechts.
Op maandag 9 februari 2004 22:49 schreef giovan het volgende:[..]
Het valt me wel heel erg op dat veel ICT'ers rechts zijn, komt dat door hun gebrek aan 'sociale' vaardigheden??
hmmzz..tijd dat ik die sector maar eens verlaat
quote:Er zijn ook zeer weinig vrouwen in de opleiding. Heeft kennelijk te maken met het feit dat er nauwelijks gevoel of emotie met computers bestaat.
Het valt me wel heel erg op dat veel ICT'ers rechts zijn, komt dat door hun gebrek aan 'sociale' vaardigheden??
computers ![]()
ik heb b.t.w. IRL weinig te schaften met andere mensen
quote:Lijkt me vrij duidelijk idd.
quote:'t zijn meestal toch gewoon domme saaie nerds
Op maandag 9 februari 2004 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ICT-ers zijn slim, dus rechts.
quote:Volgens mij heeft het met angsten te maken. Ict'ers hebben zo weinig invloed op hun omgeving dat ze al snel lijden aan angsten. Vaak ICT'en ze omdat dat de enigste perfect world is waar ze een vorm van volmaaktheid kunnen bereiken, voor de rest lopen ze schaapachtig door de maatschappij.
Op maandag 9 februari 2004 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ICT-ers zijn slim, dus rechts.
quote:dat zijn de arbeiders van inhuurbedrijven.
Op maandag 9 februari 2004 22:55 schreef du_ke het volgende:[..]
't zijn meestal toch gewoon domme saaie nerds
.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:55 schreef giovan het volgende:[..]
Volgens mij heeft het met angsten te maken. Ict'ers hebben zo weinig invloed op hun omgeving dat ze al snel lijden aan angsten. Vaak ICT'en ze omdat dat de enigste perfect world is waar ze een vorm van volmaaktheid kunnen bereiken, voor de rest lopen ze schaapachtig door de maatschappij.
Mijn computer is mijn utopia! Blijf daar van af of je mailbox zit straks bomvol.
quote:Je bent ontslagen, vergeet je recht op ww maar!
Op maandag 9 februari 2004 22:55 schreef giovan het volgende:[..]
Volgens mij heeft het met angsten te maken. Ict'ers hebben zo weinig invloed op hun omgeving dat ze al snel lijden aan angsten. Vaak ICT'en ze omdat dat de enigste perfect world is waar ze een vorm van volmaaktheid kunnen bereiken, voor de rest lopen ze schaapachtig door de maatschappij.
quote:LOL, ik zag een voorstukje!
Op maandag 9 februari 2004 23:02 schreef Kaalhei het volgende:
Morgen Zalm's optreden als bankdirecteur in de nieuwe film van van Gogh bij Nova.
quote:Neem nou bouwvakkers. Die hebben veel minder te lijden onder xenofobie omdat ze midden in de maatschappij staan.
Op maandag 9 februari 2004 22:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mijn computer is mijn utopia! Blijf daar van af of je mailbox zit straks bomvol.

Zij worden de helden van 2004, tenzij de Polen hun werk overnemen
quote:Ik vind dat een bright shining woman!! echt een hele leuke uitstraling, maar wel zo'n type die net niet op tijd haar tanden poetst.
Op maandag 9 februari 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat heeft die Claudia de Breinaald in Vara-laat een hoerig topje aan.
quote:De SP-pot?
Op maandag 9 februari 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat heeft die Claudia de Breinaald in Vara-laat een hoerig topje aan.
Ik zal het denk ik nooit begrijpen, 't is elke dag prijs met het gezeik op Nova en Vara Laat, en als BvD weer op is ook, en toch blijven ze kijken ![]()
Mensen zijn vreemd
quote:Ik vind haar een domme blaatgeit. Lelijke paardebek en pokdalige huid. Inhoudelijk een dom lachebekje en beinvloedbaar met rooie ideeen. That'll be it, wanna bag?
Op maandag 9 februari 2004 23:14 schreef giovan het volgende:[..]
Ik vind dat een bright shining woman!! echt een hele leuke uitstraling, maar wel zo'n type die net niet op tijd haar tanden poetst.
Ik had een keer een Frans meisje op bezoek, had ook zo'n uitstraling. Ze had lang moeten rijden uit Frankrijk dus ik dacht als ze maar niet uit haar bek meurt want dat vind ik zo'n afknapper, als het maar niet zo'n ik verzorg me drie keer op een dag type is. maar ze meurde bij het kussen wel uit d'r mond..bah..daar doet Claudia me aan denken, half man half vrouw..beetje als die bouwvakker hierboven
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
En ze blijven kijkenIk zal het denk ik nooit begrijpen, 't is elke dag prijs met het gezeik op Nova en Vara Laat, en als BvD weer op is ook, en toch blijven ze kijken
Mensen zijn vreemd
quote:We hebben natuurlijk wel onze dagelijkse portie bash-voer nodig.
Op maandag 9 februari 2004 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
En ze blijven kijkenIk zal het denk ik nooit begrijpen, 't is elke dag prijs met het gezeik op Nova en Vara Laat, en als BvD weer op is ook, en toch blijven ze kijken
Mensen zijn vreemd
quote:Beste is om het dood te zwijgen, zodat er minder mensen kijken
Op maandag 9 februari 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
We hebben natuurlijk wel onze dagelijkse portie bash-voer nodig.
quote:Dan hebben we niets meer om te bashen
Op maandag 9 februari 2004 23:24 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Beste is om het dood te zwijgen, zodat er minder mensen kijken
quote:Is de media het enige waar rechts over kan klagen? Kom, 'realisten', wat meer inspiratie opdoen dan.
Op maandag 9 februari 2004 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Dan hebben we niets meer om te bashen
quote:Taalfouten.
Op maandag 9 februari 2004 23:28 schreef RichardQuest het volgende:[..]
IsZijn de media het enige waar rechts over kan klagen? Kom, 'realisten', wat meer inspiratie opdoen dan.
quote:Tsja, Richard. De kids hebben wat gehoord van een imposante meneer Fortuyn en ze zijn zo blij met hun nieuwe speeltje dat het telkens weer opduikt. Ik noem het beperkt vermogen tot eigen meningsvorming
Op maandag 9 februari 2004 23:28 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Is de media het enige waar rechts over kan klagen? Kom, 'realisten', wat meer inspiratie opdoen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |