Het is niet 'een CD', het is een album wat al jaren niet meer verkrijgbaar is, met zo goed als geen aanbod op de markt en ook nog eens een collectors item. Maar succes met verder zoeken!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
30 Euro voor een CD vind ik echt veel te veel, zeker als 'ie tweedehands is.
Dus wij gaan geen deal kunnen sluiten, helaas.
Nee dat snap ik. Maar voor mij heeft dat gewoon geen extra toevoeging. Ik beschouw een CD als een CD, of er veel of weinig van in omloop zijn vind ik voor mij persoonlijk niet relevant. Ik weet dat er mensen zijn die dat wel relevant vinden en dat is verder ook prima. Alleen kan ik voor 30 Euro wel 3 andere andere nieuwe CD's kopen dus dan maak ik gewoon de afweging dat ik het teveel geld vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:36 schreef NvM het volgende:
[..]
Het is niet 'een CD', het is een album wat al jaren niet meer verkrijgbaar is, met zo goed als geen aanbod op de markt en ook nog eens een collectors item. Maar succes met verder zoeken!
Begrijpelijk. En zo goed vind ik het album eigenlijk niet. Misschien wel slecht. Ik heb het idee dat ze pas hun sound (en kwaliteit) hebben gevonden bij Seaborne West.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar voor mij heeft dat gewoon geen extra toevoeging. Ik beschouw een CD als een CD, of er veel of weinig van in omloop zijn vind ik voor mij persoonlijk niet relevant. Ik weet dat er mensen zijn die dat wel relevant vinden en dat is verder ook prima. Alleen kan ik voor 30 Euro wel 3 andere andere nieuwe CD's kopen dus dan maak ik gewoon de afweging dat ik het teveel geld vind.
Daar ben ik het zelf ook mee eens, al vind ik de twee EP's ook wel erg gaaf. Ik vind Renko trouwens niet slecht maar vooral een plaat met enkele goede songs (Decibel, Into The Open) en wat fillers. En Mirror Mind vind ik geweldig maar dan vooral in de versie op Come Around.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:01 schreef NvM het volgende:
[..]
Begrijpelijk. En zo goed vind ik het album eigenlijk niet. Misschien wel slecht. Ik heb het idee dat ze pas hun sound (en kwaliteit) hebben gevonden bij Seaborne West.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef NvM het volgende:
ZE KOMEN WEER BIJ ELKAAR OMG:
http://www.excelsior-reco(...)&utm_campaign=Buffer
Dit was natuurlijk wel een teken aan de wand.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:02 schreef belsen het volgende:
Anne en Jelle hebben samen een nummer opgenomen voor de komende Serenes-tribute.
Even wachten of ze ook echt nog nieuw werk gaan maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef NvM het volgende:
ZE KOMEN WEER BIJ ELKAAR OMG:
http://www.excelsior-reco(...)&utm_campaign=Buffer
Van mij hoeven ze niet perse nieuw werk te maken eigenlijk. Wat vinden jullie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:39 schreef starla het volgende:
[..]
Even wachten of ze ook echt nog nieuw werk gaan maken.
Volgens mij is alles geremasterd, ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef NvM het volgende:
Ik heb hier de vinyl-box. Heb net vandaag een nieuwe gekregen omdat de eerste niet helemaal in orde was. Wel genoten destijds/nu om eindelijk een van mijn lievelingsbands op vinyl te hebben. Ik heb het idee dat de albums anders/opnieuw gemasterd zijn, kan dit kloppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |