Wat Maud-feitjes:
Naam: Maud
Leeftijd: 22
Sterrenbeeld: Schorpioen
Opleiding: Psychologie
Hobby's: Zingen, hockey
Is fan van: Niemand. "Wel heb ik ooit een poster van Lenny Kravitz gehad, maar dat was meer omdat hij er leuk uitzag."
Tot nu toe gezongen: Pink 'Misery', Marvin Gaye & Tammy Terrell 'Ain't no mountain high', Vanessa Carlton 'A thousand miles', Dido 'White Flag'.
En dan nog het leuke weetje dat Henkjan graag meer Maud ziet. Ja Henkjan, dan ben je vast niet de enige.
quote:ha daar istie weer
Op maandag 9 februari 2004 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
.
quote:welcome to the club
Op maandag 9 februari 2004 16:17 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind maud echt heel goed
quote:vind ik ook
Op woensdag 11 februari 2004 17:31 schreef Devano het volgende:
Maud is de enige deelnemer met talent die tot nu toe in de finale zit vind ik. Dat vage gelul over uitstraling en kledingkeuze ook altijd, laat de programma-makers daar maar lekker voor zorgen ofzo
(Alleen jammer dat ze er ongeveer 10 jaar ouder uitziet dan ze daadwerkelijk is )
quote:dat gezeur over dat ze wat ouder lijkt, dat valt ook wel weer mee hoor
Op woensdag 11 februari 2004 18:49 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vond haar erg goed en ze is terecht door(Alleen jammer dat ze er ongeveer 10 jaar ouder uitziet dan ze daadwerkelijk is
)
quote:idd dat wordt ook als enigste argument gebruikt
Op woensdag 11 februari 2004 21:50 schreef --Globe-- het volgende:[..]
dat gezeur over dat ze wat ouder lijkt, dat valt ook wel weer mee hoor
quote:Daar draait 't toch om, bij het Idool worden??
Op woensdag 11 februari 2004 17:31 schreef Devano het volgende:
Dat vage gelul over uitstraling en kledingkeuze ook altijd,
quote:Daarom was het ook zo mooi (en ook slim) dat ze White Flag zong
Op donderdag 12 februari 2004 13:50 schreef Magics het volgende:
Maud heeft dan weliswaar geen hippe uitstraling, maar wel degelijk dat van een idool. Ze straalt iets rustgevends uit en wat ik dan bij haar vind passen als ze van die liedjes ging maken net als Jewel en Dido.
quote:Niet morgen, niet volgende week, maar de week daarop. Eerst nog de derde Workshop ronde, daarna de ronde voor de Wildcard.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:35 schreef guardian_angel het volgende:
Ik hoop dat ze morgen wat meer van zichzelf laat zien, .. of is dat pas volgende week. ...
quote:Dat zou wel eens kunnen ja. Ze zijn alletwee lang dus dat komt goed uit
Op maandag 16 februari 2004 01:13 schreef liane het volgende:
ik heb ook gehoord dat Frank en Maud iets met elkaar hebben was op shownieuws daar zou Frank dat gezegd te hebben misschien is ze dan wel bij de wildcardshow om hem aan te moedigen
Number one!
verzin eens wat nieuws..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:21 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind het net een oud wijf....
IDD, dat gezeur altijdquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:51 schreef Timmai het volgende:
[..]
verzin eens wat nieuws..
Ja, van harte welkom M. engelequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:27 schreef M.engele het volgende:
welkom op FOK
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zonder zeuren zou Fok! vast veel minder leuk zijn.
ze kan erg goed zingen, maar ik denk niet dat ze erg hoog komt in de finaleshows..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:51 schreef BVO het volgende:
Ik begin dr steeds leuker te vinden. Ze staat op nummer 4 bij me
Ik denk het wel, ze doet me een beetje aan Hind denken. Goede stem, leuke meid. Kijk ook maar eens op de Hindfansitequote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:30 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ze kan erg goed zingen, maar ik denk niet dat ze erg hoog komt in de finaleshows..
Ze komt ongeveer rond plek vijf uit denk ik, verder vind ik haar ook wel leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze doet me een beetje aan Hind denken. Goede stem, leuke meid. Kijk ook maar eens op de Hindfansite, ze is daar verreweg de populairste deelneemster.
Ja, ik vind dr wel leuk, ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
Mooie foto, alleen is zo'n lijstje niet zo heel erg bijzonder, volgens mij heeft iedere finalist er een gekregen.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
zo oud lijkt ze nou ook weer niet toch???quote:Op zondag 29 februari 2004 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
nee hier ook niet.. en op de foto op de vorige pagina al helemaal nietquote:Op zondag 29 februari 2004 23:07 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
zo oud lijkt ze nou ook weer niet toch???
Mooier had ik het niet kunnen verwoorden..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:00 schreef MyMilkshake het volgende:
in de foto met het lijstje is ze een koninklijk aandoende schoonheid
Is toch een stuk minder goed en ik begin me steeds meer te irriteren aan haar arrogantie en blijheid.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef MyMilkshake het volgende:
en alice dan ?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik wel raar vond: ze zong zo sloom. Of ja, het kwam zo over. Zo langzaam. Ik was steeds bang dat ze de volgende zin niet meer in de maat zou halen.
Om eerlijk gezegd had ik ook niet gedacht dat ze nog maar 22 was. Ik vind haar wel 24/25 lijken. Maar dat geeft verder niet. Ze blijft een topper!quote:Op zondag 29 februari 2004 23:07 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
zo oud lijkt ze nou ook weer niet toch???
Ik zag mooie gladde okseltjes hoor.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:41 schreef Takkembah het volgende:
ze had wel even d'r oksels kunnen scheren. Zit je te genieten van haar zang gaat die arm opeens omhoog IEUW YUK![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 11:41 schreef Takkembah het volgende:
ze had wel even d'r oksels kunnen scheren. Zit je te genieten van haar zang gaat die arm opeens omhoog IEUW YUK![]()
mom comes with the deal.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:13 schreef d10n het volgende:
Voor stijlverbetering krijgt ze van mij 10 punten
Alleen die vre-se-lij-ke hockeymoeder
ze keek bij het woord 'voetbal' alsof ze het over modderworstelen hadden
Lees:quote:Op zondag 7 maart 2004 14:57 schreef wimpie-bosboom het volgende:
"Hij staat aan de zijlijn bij voetbal, ik bij hockey!"
True. Dat doe ik dan ook niet... Maud is goed. Grandioos wil ik niet zeggen. Maar goed genoeg om het ver te schoppen.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:11 schreef dunn0w het volgende:
........ en btw laten we maud niet op de moeder afrekenenwant maud is grandioos
![]()
![]()
Nouu.... echt helemaal gladjes was het idd niet hoor... tis mij ook opgevallenquote:Op zondag 7 maart 2004 12:31 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel de goede voor je
no way, spiek maar naar de herhalingquote:Op zondag 7 maart 2004 12:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zag mooie gladde okseltjes hoor.
Goed van Maud hequote:Op maandag 8 maart 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Maud heeft gescoord bij de hockey gisteren. D'r zus Eefke ook.
Mwah, zo rijk word je er niet van toch? Tenzij ze het Nederlands Elftal zou halen, maar dan nog wordt het geen geweldig belegde boterham hoor.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Als ze Idols niet wint, heeft ze iig wat achter de hand. Kunnen niet al die deelnemers zeggen volgens mij.
Ik ookquote:Op maandag 8 maart 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
saai?? ow vink juist niet.... ik vind ron echt ssszzzzzlaa...aaap verwekkenddd...![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:41 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Maud is goed. Maar Irma en Marlies vinnik beter.
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, zo rijk word je er niet van toch? Tenzij ze het Nederlands Elftal zou halen, maar dan nog wordt het geen geweldig belegde boterham hoor.
Ach jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:46 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Ga toch niet overal zo serieus op in, zie je niet wanneer iemand een grapje maakt?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Meike vond ik trouwens ook erg lekker klinken.
Op de CD danquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de single nog niet gehoord, maar zaterdagavond zong ie het inderdaad niet bestquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je dan Robin neemt, die is zelfs in staat het op de CD waardeloos te doen.
Ze lijkt idd stukke ouder dan dat ze is... mayaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:41 schreef ReVu het volgende:
Maud feitje:
Als je zegt dat ze 33 is geloof ik het ook...
Wat een ouwe kop!
Liever oud en mooi, dan jong en lelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:41 schreef ReVu het volgende:
Maud feitje:
Als je zegt dat ze 33 is geloof ik het ook...
Wat een ouwe kop!
mooi gezegtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Liever oud en mooi, dan jong en lelijk
Same here, maar dan als ik hetero was.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:11 schreef BadGirly het volgende:
Wat is ze mooi vanavond! Als ik lesbie was zou ik verliefd op haar zijn![]()
Vind ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:55 schreef CJ het volgende:
Lol. Ik vind 'r nu echt heel erg schattig uit zien. Ze heeft er nu al een aantal keren anders uit gezien en elke keer vind ik 't weer leuk.
Ja, ik vond haar ook deze keer erg sterk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maudje kan het wel hoor. Ze zingt gewoon goed.
Heb je ff gevoeld of ze nat was?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
snap t ook nie, maud is indeedtoevallig zag ik haar vrijdag lopen in nijmegen op het staion
en in levende lijven ziet ze er nog beter uit
en oja ze zingt ook goed
![]()
![]()
shit k wist dat k iets vergeten wasquote:Op zondag 14 maart 2004 01:26 schreef Kartoffel het volgende:
[..]
Heb je ff gevoeld of ze nat was?
Ik vond Maud gister juist heel erg goed.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:38 schreef Magics het volgende:
JOngens , open your eyes. Ik ben ook een Maud-fan maar net als Irma heeft ze eigenlijk sinds de workshops niet meer zo goed gepresteerd. Ik snap wel waarom ze op die kruk komen te zitten. Iedereen is teleurgesteld in ze omdat ze beter gewend zijn.
same for mequote:Op zondag 14 maart 2004 14:01 schreef BVO het volgende:
Ze blijft mijn favorietVolgende week hopen dat ze niet op de kruk hoeft, is niet al te best voor mn hart
.
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:07 schreef liane het volgende:
volgende week allemaal op maud stemmen
Offtopic: Nee ik stem Alicequote:Op zondag 14 maart 2004 14:07 schreef liane het volgende:
volgende week allemaal op maud stemmen
Idd, ik luister het nu nog een keer, en heb het haar nu al 3 keer horen zingenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:10 schreef MyMilkshake het volgende:
volgens HJ had ze de titel van de song geen 1 x gezongen ???? maar dat laten doen door het koor ????
hij moet maar even de herhaling terug kijken dan want ze zong ECHT wel een paar keer signed sealed delivered
dat over die eigen persoonlijk heid kan een klein beetje inkomen.. (ze moet niet meer laten zien, dan dat ze zelf eigenlijk wil/is) maar ze is zeker niet ugly.. persoonlijk vind ik haar zelfs veruit de knapste van de vrouwelijke finalistenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:41 schreef benzine het volgende:
kleding en stijl uitermate ugly. Geen eigen persoonlijkheid teveel ernaar op zoek. Dit gaat haar alles kosten.
Ik ook, sterker nog, ik vind haar de enige die écht knap is. Ze is nog duidelijk op zoek naar een eigen stijl, al vind ik hetbals kijker ook wel prettig dat je bij een kandidaat nooit weet wat je wat stijl betreft verwachten kan bij iemand. Ze moet alleen nog een beetje iets meer een bepaalde koers aanhouden.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat over die eigen persoonlijk heid kan een klein beetje inkomen.. (ze moet niet meer laten zien, dan dat ze zelf eigenlijk wil/is) maar ze is zeker niet ugly.. persoonlijk vind ik haar zelfs veruit de knapste van de vrouwelijke finalisten
Goed lezen: ik zei kleding en stijl is ugly. Zij is zelf best mooi. Mijn probleem met haar is dat alles te ingestudeerd is....van de pasjes tot hoe ze moet lachen en kijken...geen natural feel erin. Ook is ze te opvalllend zoekende naar een persoonlijkheid en dat vind ik raar op je 22e. Het stoort me al die grote veranderingen die ze elke keer doorvoert. Dat een christina aquilera en zo dat doen a la. Maar die hebben het al gemaakt. Je moet niet op voorhand al zo overduidelijk gaan experimenteren. Gister was gewoon een flater qua presentatie.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat over die eigen persoonlijk heid kan een klein beetje inkomen.. (ze moet niet meer laten zien, dan dat ze zelf eigenlijk wil/is) maar ze is zeker niet ugly.. persoonlijk vind ik haar zelfs veruit de knapste van de vrouwelijke finalisten
Ik vind dat ze best natuurlijk overkomt.. als ik denk aan iemand die alles instudeerd dan denk ik aan een persoon als Alice, maargoed.. dat experimenteren vind ik juist leuk.. en dat moet als artiest ook wel, om boeiend te blijven (ik weet ook wel dat ze het nog niet gemaakt heeft).. maar het zou wel raar zijn om eerst heel saai het zelfde te blijven.. en als je het dan gemaakt hebt ineens elke week met wat anders voor de dag komt.. .. en met die flater viel het toch best mee.. ik vond het leukquote:Op zondag 14 maart 2004 14:53 schreef benzine het volgende:
[..]
Goed lezen: ik zei kleding en stijl is ugly. Zij is zelf best mooi. Mijn probleem met haar is dat alles te ingestudeerd is....van de pasjes tot hoe ze moet lachen en kijken...geen natural feel erin. Ook is ze te opvalllend zoekende naar een persoonlijkheid en dat vind ik raar op je 22e. Het stoort me al die grote veranderingen die ze elke keer doorvoert. Dat een christina aquilera en zo dat doen a la. Maar die hebben het al gemaakt. Je moet niet op voorhand al zo overduidelijk gaan experimenteren. Gister was gewoon een flater qua presentatie.
dacht t niet, eerst moet alice er uit knikkerenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:16 schreef Hypochonder het volgende:
Maud is 3 keer niks.
Je wilt toch niet dood gevonden worden in zo'n raar shirtje met een vlinder?
En ze heeft het muurbloempje houding. Op feestjes zitten dat soort meisjes met de colas achteraan, in de hoop dat iemand ooit met ze komt praten.
En op zich kan ze redelijk zingen, maar niet geweldig goed.
Kortom, het is einde verhaal voor Maud.
Mijn huisgenoot vond haar op Patsy van Ab Fab lijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 13:59 schreef Christine het volgende:
Dat kapsel, ze leek net op Jerney
Nee hoor dat denk ik niet... het zou een schande zijn als zij er eerder uitvloog dan Erik en Alice..quote:Op maandag 15 maart 2004 12:16 schreef Hypochonder het volgende:
Maud is 3 keer niks.
Je wilt toch niet dood gevonden worden in zo'n raar shirtje met een vlinder?
En ze heeft het muurbloempje houding. Op feestjes zitten dat soort meisjes met de colas achteraan, in de hoop dat iemand ooit met ze komt praten.
En op zich kan ze redelijk zingen, maar niet geweldig goed.
Kortom, het is einde verhaal voor Maud.
Klopt!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:18 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik vind Maud zeker 1 van de besten!
Nee, dat is nou ook weer overdreven.quote:Van mij mag ze absoluut winnen!
Dat is jou dus ook opgevallen!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:24 schreef BobRooney het volgende:
ze moet haar oren niet zo verbergen met een stomme pruik
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, ik vind die oortjes best lief eigenlijk.
Volgens mij hebben ze wel een beetje invloed op de kleren die ze aan doen.. maar ze worden wel een richting in 'geduwd' naar mijn idee...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:15 schreef imago het volgende:
Maar hoeveel invloed heeft ze zelf op kapsel en kleding? Ik heb eerder het idee dat een over-ijverige styliste haar vanalles opdringt waar ze zelf niet helemaal blij mee is, dan dat al deze vernieuwingen en stijl-wisselingen haar eigen idee zijn.
mij viel het ook op ja, ik moest ook meteen aan LOTR denkenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is jou dus ook opgevallen!
Ze probeert haar flapoortjes te bedekken door haren voor haar oren te houden. Nou ja, ik vind die oortjes best lief eigenlijk. Ze doen me denken aan LotR.
Ja ik geloof ook wel dat ze sommige dingen gewoon kunnen weigeren om aan te trekken en dat ze zelf dingen kunnen inbrengen. Maar Mauds basic-stijl is zo afgekraakt dat ik me kan voorstellen dat ze veel overlaat aan de styliste, want die zal het wel weten en haar eigen ideeën over kleding en uiterlijk waren blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:19 schreef dunn0w het volgende:
Volgens mij hebben ze wel een beetje invloed op de kleren die ze aan doen.. maar ze worden wel een richting in 'geduwd' naar mijn idee...
Nah! niet overdrijven he..!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:14 schreef Sanneke het volgende:
ze leek op Carola van BZN!!!
Ja, zoiets denk ik ook.. al zou ik het wel leuk vinden als iedereen he-le-maal zelf besliste wat diegene aan trekt.. maargoed dat hoort nu eenmaal bij tv, 'gestyled' worden.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:23 schreef imago het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook wel dat ze sommige dingen gewoon kunnen weigeren om aan te trekken en dat ze zelf dingen kunnen inbrengen. Maar Mauds basic-stijl is zo afgekraakt dat ik me kan voorstellen dat ze veel overlaat aan de styliste, want die zal het wel weten en haar eigen ideeën over kleding en uiterlijk waren blijkbaar niet goed genoeg.
Ik bedoel alleen maar, het is niet gek dat ze duidelijk zoekend is naar een nieuwe stijl, omdat de jury de vorige duidelijk niet goed vond. En daarbij wordt ze blijkbaar geholpen door een styliste met een voorkeur voor knalroze
quote:Op 17 november 1981 zag Maud het levenslicht. Als tweede dochter van Theo en Maria en kleine zus van Eefke groeide ze op in de Weezenhof in Nijmegen. Ze heeft daar op basisschool 'de Speelwerkhoeve' gezeten. Daarna verhuist het hele gezin Mulder naar een andere wijk in Nijmegen en gaat Maud naar de NSV II. Haar middelbare school is het Stedelijk Gymnasium in Nijmegen. Het lijkt Maud leuk om in het jaar 2000 te slagen maar helaas wordt besloten dat Maud het nog een jaartje over mag doen. Het jaar daarop haalt ze wel het papiertje.
Al van jongs af aan blijkt Maud erg getalenteerd te zijn. Tennis, hockey, school, piano, muziek, het gaat haar allemaal goed af. Maar Maud wil alles tegelijk en lijkt niet voor één specifiek iets te willen kiezen. Ook niet voor wat betreft haar studie. Uiteindelijk besluit ze na de middelbare school naar de Academie voor Lichte Muziek in Hilversum/Lelystad te gaan. In het tweede jaar van deze opleiding besluit Maud ook nog een universitaire studie te gaan doen en na veel strepen blijft Psychologie over. Ondertussen slaagt Maud voor de Academie en zet ze haar Psychologie-studie voort. Maar, ondanks het enthousiasme bij aanvang is dit het toch nèt niet en in februari van dit jaar besluit Maud (tijdelijk) te stoppen. Nu neemt het hockey wekelijks 3 van haar avonden en de zondag in beslag, daarnaast werkt ze nog regelmatig in de horeca en niet te vergeten.... Idols!! Heeft Maud dan toch eindelijk haar hart aan iets verloren?!
ook al, wie nog meer dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:05 schreef SynchroSteve het volgende:
Zit maud ook al op hockey?
Alicequote:Op donderdag 18 maart 2004 19:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
ook al, wie nog meer dan?
Dit slaat op Alice hoop ik?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:11 schreef dunn0w het volgende:
Ze moet echt blijven a.s. zaterdag!!
Wat denk je zelf?!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:12 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Dit slaat op Alice hoop ik?![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:11 schreef dunn0w het volgende:
Ze moet echt blijven a.s. zaterdag!!
Ze zag er leuk uit bij de videochat.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:30 schreef BVO het volgende:
Ze ziet er tijdens de videochat ongeveer zo uit als tijdens de workshops, moeten dus nog ff afwachten hoe het morgen is.
Ja, beiden hebben hun workshop niet meer overtroffen of geevenaard. Jammer.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:34 schreef BVO het volgende:
Ja idd, had vandaag toevallig filmpje van haar workshop gedownload, was precies hetzelfde. Ik merk nu trouwens pas hoe goed ze toen was, zelfde geldt voor Irma dr workshop die ik gisteren had gevonden.
Duidelijk te vroeg gepiekt, een echte topper piekt altijdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, beiden hebben hun workshop niet meer overtroffen of geevenaard. Jammer.
Hoe weten jullie dat het thema top40 is??? dat wordt toch nooit bekend gemaakt voor de show? ..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:37 schreef BVO het volgende:
Ik heb er vertrouwen in hoor morgen, ik hoop dat ze iets verrassends kiest. Leki met Breakin Out zou leuk zijn.
Thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Thema is Pepsi Chart, meldde Charmed_Angel die vanwege haar officiële site wat meer weet ofzo.
Dus?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:05 schreef SynchroSteve het volgende:
Zit maud ook al op hockey?
Ja!, ze zal het dus ook wel een beetje kunnen..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus?
Ze zit idd op hockey, ze zit geloof ik zelfs in jong oranje
Heb je zo'n leuke oma dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:42 schreef Sweetlay-d het volgende:
yeah pepsi chart, dat is een leuk themaEnne van mij mag maud er vanavond eigenlijk wel eruit, het zou nog leuker zijn als mn oma haar vervangt
Vond je?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef schatje het volgende:
Maud, geef die stylisten een keer een klap.
Nee Tom, dat kan beter, veel beter. Echt waar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vond je?
Ik sluit me aan bij MyMilkshake hoor. Ze zag er mooi uit!
waarom vind je alice geen suffe muts danquote:Op zondag 21 maart 2004 00:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Die outfit :/ en dan vooral die laarzen :/
Maar goed, ze heeft een dijk van een stem en zingt prachtig...maar t blijft een suffe muts, geef mij Alice maar
Homo's liggen goed bij vrouwen, zou ji toch moeten weten?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef dunn0w het volgende:
Ze was helemaal overstuur toen Ron eruit moest.... waar heeft die arrogante vent dat aan te danken??
suggesties ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee Tom, dat kan beter, veel beter. Echt waar.
Ze komen allebei uit Nijmegen, maar van vrienden van mij die in Nijmegen wonen en Maud kennen begreep ik dat ze een hekel aan elkaar haddenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef dunn0w het volgende:
Ze was helemaal overstuur toen Ron eruit moest.... waar heeft die arrogante vent dat aan te danken??
Waarom zou ik dat moeten weten? omdat ik een vrouw ben? .. het spijt me zeer maar ik heb vrij weinig met homo's ..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Homo's liggen goed bij vrouwen, zou ji toch moeten weten?![]()
ik ben hetero..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Misschien hebben lesbo's weinig met homo's
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Misschien hebben lesbo's weinig met homo's
jammer genoeg niet neequote:Op zondag 21 maart 2004 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
Maud ook lekker niet meer op de kruk *gelukkig*
Hou toch op zeg, mocht die Carola willenquote:Op zondag 21 maart 2004 13:27 schreef Sanneke het volgende:
mag ik even opmerken dat Maud op Carola van BZN lijkt
Ze lijkt op Carola van BZN die Pipo de clown na doet. Die outfit, ik heb telkens als ze in beeld kwam maar even het kleurcontrast naar beneden gedraaid. Liedje was wel mooi gezongen hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:27 schreef Sanneke het volgende:
mag ik even opmerken dat Maud op Carola van BZN lijkt
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 maart 2004 20:49 schreef girllover het volgende:
Ik vind haar zo mooi en vooral haar ste vind ik erg sexy Ik zwijmel helemaal weg als ze praat. En die oogschaduw gister vond ik ook yummie.![]()
En dan vegen ze mij maar meequote:Op zondag 21 maart 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
maar als ze praat kan je mij opvegen![]()
![]()
.
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vrienden van mij vinden haar een kakstem hebben, en dat heeft ze ook wel een beetje, maar als ze praat kan je mij opvegen
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:07 schreef girllover het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Zelden zo'n sexy stem gehoord. Als haar stem een keer hees is smelt ik volgens mij helemaal weg en dan kan ik hier dus ook geen berichten meer plaatsen
Haar haren vond ik ook weer heel mooi, al vond ik ze vorige week wat minder. Maar 2 weken geleden vond ik ze heel mooi, al stondik daar een beetje alleen in. Vond het mooi dat haar haren soms voor haar ogen vielen want dat zag er erg mysterieus uit
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan vegen ze mij maar mee
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben het met elk woord eens
.
Als ze hun mail in hun profiel hebben staan wel jaquote:Op zondag 21 maart 2004 22:09 schreef girllover het volgende:
Thanx! Klein vraagje, kun je mensen die op dit forum posten eigenlijk mailen?
[..]
Sommige users staan zelfs in het fotoboek. Moet je site-navigatie rechtsboven gaan.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:11 schreef girllover het volgende:
Ik ben trouwens niet zo heel erg van de make-up bij vrouwen maarwat ik soms wel erg mooi vind is mascara, als de ogen van een meisje daardoor extra mooi uitkomen. De oogschaduw bij Maud vond ik heel bijzonder. Had nog nooit ziets gezien. Ze leek wel een of andere prinses.
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Sommige users staan zelfs in het fotoboek. Moet je site-navigatie rechtsboven gaan.
ja veel mooier..quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:32 schreef MyMilkshake het volgende:
krullen geven haar een zachtere romantischere uitstraling
Ja joh, laar d'r even haar bh uittrekken op het podiumquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:37 schreef RigorMortis het volgende:
Maud is enorm geil.
Ik kan niet van mezelf afblijven als ze zingt.
Ze mag wel iets uitdagender gekleed gaan, bv blote buik of even borsten laten zien.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:37 schreef RigorMortis het volgende:
Maud is enorm geil.
Ik kan niet van mezelf afblijven als ze zingt.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te rotzooienquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef RigorMortis het volgende:
Zijn er meer mannen die seksueel geobsedeerd zijn door deze mooie, innemende verschijning?
Ik droom veel over Maud. We beleven dan de spannendste dingen.
Ben wel benieuwd of ze een streepje heeft of helemaal kaal is.
Weet iemand dat misschien? Ik denk zelf een heel fijn streepje...
TIp: als je er ooit weer vanaf wilt: open een topic in R&P. Heb ik ook gedaan, maar dan over mevr. Hoes.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef RigorMortis het volgende:
Zijn er meer mannen die seksueel geobsedeerd zijn door deze mooie, innemende verschijning?
Ja dat is het irritante van haar..quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:05 schreef Mikrosoft het volgende:
...
Alice brengt tenminste wat nog leven in de brouwerij van Idols.
Ja dat is het irritante aan haar..quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:05 schreef Mikrosoft het volgende:
...
Alice brengt tenminste wat nog leven in de brouwerij van Idols.
Tss.. én dubbel posten, en dan nog zo'n slechte post ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:32 schreef dunn0w het volgende:
Sorry voor de dubbele post btw..
Die vermoedens heb ik ook, ja.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef RigorMortis het volgende:
Ben wel benieuwd of ze een streepje heeft of helemaal kaal is.
Weet iemand dat misschien? Ik denk zelf een heel fijn streepje...
Check die filenames, MoudMulderCollage*.jpgquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:48 schreef Timmai het volgende:
hmm vaag..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja idd... het is niet mijn werk hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:55 schreef khazad het volgende:
[..]
Check die filenames, MoudMulderCollage*.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |