De mijne, Jimi Hendrix - Red House.
kweet eigenlijk niet of jimi hendrix wel blues was
Verder houd ik erg van Randy Newman.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:21 schreef Vandaahl het volgende:
kweet eigenlijk niet of jimi hendrix wel blues was
Jimi = Jimi.
En dus ook blues.
quote:nouja "is"
Op zondag 8 februari 2004 22:23 schreef Jolan het volgende:[..]
Jimi = Jimi.
En dus ook blues.
was....
quote:onder andere.
Op zondag 8 februari 2004 22:21 schreef Vandaahl het volgende:
tin pan alley
steve ray vaughankweet eigenlijk niet of jimi hendrix wel blues was
All time favourite: de live cd van Jimmy Witherspoon & Robben Ford zonder titel.
Ook Leuk: Stevie Ray Vaughan, Mark Ford, Junior Wells
En die van de black keys 'everywhere I go' vind ik ook wel wat hebbe
Qua bluesrock ga ik voor:
George Thorogood & The Destroyers - I drink alone of Bad to the Bone
Taste - It's happined before, it'll happen again
om er maar een paar te noemen
btw, ik hoorde thuis niks anders.
quote:George Thorogood
Op zondag 8 februari 2004 23:18 schreef bas-beest het volgende:
ik weet niet heel veel blues-artiesten te noemen, vaak wel lekkere muziek. Viavia hoor ik vaak ook wat oudere blues en dat is wel lekkere muziek moet ik zeggen.Qua bluesrock ga ik voor:
George Thorogood & The Destroyers - I drink alone of Bad to the Bone
Taste - It's happined before, it'll happen again
Jimmy komt van de blues en dat is heel erg duidelijk te horen op:quote:Op zondag 8 februari 2004 22:21 schreef Vandaahl het volgende:
tin pan alley <br>steve ray vaughan<p>kweet eigenlijk niet of jimi hendrix wel blues was
Dit poste ik bijna een jaar geleden!quote:Op maandag 9 februari 2004 16:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
George Thorogood
En Taste met Gallagher, dat is me nog eens een gitarist. Is alleen niet echt mijn stijl.
Die wilde ik ook nog noemen. TYA heeft ook wel meer aardige blues nummer gedaan ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:46 schreef rucksichlos het volgende:
Ten Years After - Slow blues in C
I cant't quit you baby is trouwens ook best aardig van Led Zep. Beter dan het origineel van otis Rush, imho.quote:Op zondag 8 februari 2004 23:17 schreef tutjehola het volgende:
Led Zeppelin - Since I've Been Loving You
Die hebben we ook veel gespeeld met m'n vorige band. De titel is toen een vaste uitdrukking geworden voor als er ruig met een versterker werd gesleept en de lappen skai er bij hingen: oeps, de skai is ook weer een beetje cryingquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef Strijkstok het volgende:
Elmore James - The Sky Is Crying
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |