quote:De wedstrijd interesseert me ook wel, maar het schaatsen interesseert me vandaag echt drie keer zo veel. En ik heb geen mening over die kaart, ik had een mening over het feit dat jij de scheids louter op basis van 1 beslissing beoordeelde.
Op zondag 8 februari 2004 18:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik denk helemaal niet dat mijn club het belangrijkste is voor iedereen. Maar Ajax - PSV is een wedstrijd die iedereen intereseerd die begaan is met voetbal. En verder vind ik het nogal tegen vallen dat jij een mening klaar hebt over die gele kaart terwijl je de beelden niet eens hebt gezien........
quote:We hebben toevallig net nieuwe kaviaar in huis, portie van 2000 euro doen dan maar?
Op zondag 8 februari 2004 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Doe mij maar het duurste van de kaart als die vrek tracteert!
quote:Wat een joduh actie!
Op zondag 8 februari 2004 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Doe mij maar het duurste van de kaart als die vrek tracteert!
quote:Als ik me niet vergis scoorde PSV wel uit die situatie -even studio sport afwachten- dus was het wel degelijk een heel belangrijk moment in de wedstrijd......
Op zondag 8 februari 2004 18:26 schreef SCH het volgende:[..]
ik had een mening over het feit dat jij de scheids louter op basis van 1 beslissing beoordeelde.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:30 schreef Speed1971 het volgende:Wat een joduh actie!
quote:Ik neem aan dat het gaat om de gele kaart van De Jong? If So, dan klopt je bewering niet, dat was veel eerder in de wedstrijd. Luinge floot de hele wedstrijd voor kleine overtredingen aan beide kanten
Op zondag 8 februari 2004 18:35 schreef Speed1971 het volgende:Als ik me niet vergis scoorde PSV wel uit die situatie -even studio sport afwachten- dus was het wel degelijk een heel belangrijk moment in de wedstrijd......
William Leake is een verdomd slimme persoon
quote:Ja, ik vroeg me ook al af wie die slet in zijn avatar was!
Op zondag 8 februari 2004 19:07 schreef Yeahinho het volgende:Je icon, wat doe je?!?
quote:Zo zou je het ook kunnen verwoorden ja...
Op zondag 8 februari 2004 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ja, ik vroeg me ook al af wie die slet in zijn avatar was!
quote:Zodra je haar weer gedumpt hebt?
Op zondag 8 februari 2004 19:19 schreef mat_herben het volgende:
maar die oude komt wel weer terug hoor.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:22 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Zodra je haar weer gedumpt hebt?
quote:Sprekend!
Op zondag 8 februari 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is dit de travestie-act van Eilanden.
quote:Ik vond het heel erg meevallen eerlijk gezegd
Op zondag 8 februari 2004 17:36 schreef popolon het volgende:[..]
Was even een beetje onvriendelijk aan het worden
quote:In VBL was het toch allemaal best te doen. Ik heb weinig schokkends gezien eerlijk gezegd
Op zondag 8 februari 2004 17:35 schreef golfer het volgende:Druk dagje om te modden.
quote:in het schaatstopic.
Op zondag 8 februari 2004 20:06 schreef Doc het volgende:[..]
Ik vond het heel erg meevallen eerlijk gezegd
Niet hier natuurlijk
quote:Schaatssupporters zijn toch altijd zo vriendelijk?
Op zondag 8 februari 2004 20:12 schreef popolon het volgende:[..]
in het schaatstopic.
Niet hier natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |