abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17000601
ik had enkele nogal gestresste dagen achter de rug en ik had er nood aan om even tot rust te komen. ik had eerst n rustgevende thee gemaakt, beetje wierook laten branden en nadien legde ik me plat in de zetel met m'n discman met songs van ravi shankar met m'n ogen dicht, kwestie van eens rustig te zijn.
maar ik kreeg na nog geen minuut of 2 n soort gevoel van druk aan mijn borstkas, en k weet nie goe hoe ik dit t best kan uitdrukken, maar k denk da je t t beste kunt vergelijken met t gevoel dat er binnen je waterdamp zit die wil opstijgen. ik kreeg ongeveer t zelfde gevoel langs m'n huid dat je hebt bij n koude rilling en het leek alsof ik als het ware zou opstijgen, 2 maal, de eerste maal leek t alsof ik uit de zetel tot aan het plafond zou vliegen en toen negeerde ik t maar de tweede maal kon k mijzelf nog maar net op het laatste nippertje tegenhouden, en door gewoon mijn ogen terug open te doen en eens in mijn hand te knijpen kreeg ik opeens zulk n snelle hartslag.
langs de ene kant ben k nu wel nieuwsgierig, maar k durf niet, voor geen geld van de wereld...
bah ik heb nu nog steeds zo n raar gevoel in mijn hoofd, ik hoop dat t snel overgaat k voel ne hierbij nie echt op mijn gemak...
  zondag 8 februari 2004 @ 15:24:55 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17000828
Opruimslotje.
  zondag 8 februari 2004 @ 15:26:11 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17000866
Alle offtopic zooi is verwijderd. Ontopic nu.
pi_17001004
vreemd man, misschien dat je doordat je zo moe was je een soort van hele vage droom. Dan lijkt het de realiteit maar dat is het dan net niet . Dat isd het enige dat ik kan bedenken!

Succes verder en ik hoop dat je eruit komt !

"Never eat yellow snow"
pi_17001115
Je bent stressy, zeg je zelf al. Weinig geslapen?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17001173
lijkt wel op het begin van uittreding?
pi_17001469
Je bent stressy, zeg je zelf al. Weinig geslapen?

de laatste dagen heb k idd wel niet zo veel geslapen

pi_17001553
het zal wel tussen je oren zitten.. een lichte psychose ofzo.. ik geloof niet zo in "uit je lichaam treden".
pi_17001637
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:48 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
het zal wel tussen je oren zitten.. een lichte psychose ofzo.. ik geloof niet zo in "uit je lichaam treden".
ten eerste mag je nooit beweren dat het tussen iemands oren zit, want jij bent er niet toe bevoegd dat te diagnostiseren

en ten tweede hoeft niet iedereen te geloven waar jij in gelooft. daarom bestaan er ook zoiets als "meningen"

pi_17002491
quote:
Oh kijk eens, een online psychiater die "niet zo" gelooft in dingen die niet 1-2-3 te bewijzen zijn en meteen maar met de LOI-cursus psychologie gaat gooien. .

On-topic : weinig slaap kan hele rare dingen met je doen. Ik heb eens zo'n brakke periode gehad (erg weinig geslapen) en toen ik op een gegeven moment op straat liep, had ik het gevoel dat ik zweefde. Alsof de grond niet helemaal stil bleef. Als je lichaam (en geest) zijn uitgeput, ben je op een gegeven moment echt niet meer goed 'hier'.

Oi!
  zondag 8 februari 2004 @ 16:54:12 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17003308
quote:
Volgens mij ken jij psychoses alleen via die RTL ziekenhuisseries ofzo.
pi_17003374
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:54 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij ken jij psychoses alleen via die RTL ziekenhuisseries ofzo.
Repelsteeltjuh heeft al van twee kanten te horen gekregen dat haar formulering wellicht niet de juiste was.
Waarom dan nog es er overheengaan hier?
Oh en dr staat een vraagje voor je open in formcrew-forum. En nu twee.
  zondag 8 februari 2004 @ 18:12:11 #13
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_17005477
De symptomen lijken op een beetje hyperventileren. Je zei al dat je een paar gestresste dagen achter de rug had - en als je dan tot rust komt kan dat optreden. Druk op de borst, vaak een beetje duizeligheid, soms hartkloppingen, een gevoel van 'onthechting', en een heel scala aan andere symptomen kunnen daarbij komen kijken.
Voor alle zekerheid kun je 't best even naar de huisarts gaan. Die kan dan eventueel iets voorschrijven als oxazepam. Alhoewel z/hij als eerste zal aanbevelen je niet te druk te maken.

Edit - Oh, en ik heb daar zelf ook wel eens last van gehad na een extreem drukke periode op het werk (alhoewel ik zelf dacht een hartaanval te hebben: druk op m'n borst alsof er een olifant op zat, pijn in de linker arm en hartkloppingen die de buren nog konden horen). Vandaar dat ik dit zeg - ik herken wat Taproot hier schrijft. Ik ben zelf verder geen arts of überhaupt werkzaam in de medische sector.

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_17006875
poeh.. ik geloof er nog steeds niks van.. er zijn ook honderden mensen die denken dat ze helderziend zijn en dan schizofreen blijken te zijn.. ik stel geen diagnose.. ik zeg wat ik denk.. uit je lichaam treden kan niet, als je tenminste logisch na kan denken.. maar dat is voor sommige mensen erg moeilijk
pi_17007032
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:57 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
poeh.. ik geloof er nog steeds niks van.. er zijn ook honderden mensen die denken dat ze helderziend zijn en dan schizofreen blijken te zijn.. ik stel geen diagnose.. ik zeg wat ik denk.. uit je lichaam treden kan niet, als je tenminste logisch na kan denken.. maar dat is voor sommige mensen erg moeilijk
Het leuke is dat er naast de realiteit die je zelf maakt middels je 'logisch nadenken', er ook een realiteit is die je niet met logica kunt beschrijven.
Tuurlijk zullen er hardcore-fundamentalisten zijn die dat bestrijden. Maar dat is dan voor hun rekening. Ik hoop van harte voor je dat jij wel dingen zult ervaren die je tot de conclusie 'er is meer' voeren, gewoon omdat je leven anders een stuk saaier is
pi_17007166
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:01 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het leuke is dat er naast de realiteit die je zelf maakt middels je 'logisch nadenken', er ook een realiteit is die je niet met logica kunt beschrijven.
Tuurlijk zullen er hardcore-fundamentalisten zijn die dat bestrijden. Maar dat is dan voor hun rekening. Ik hoop van harte voor je dat jij wel dingen zult ervaren die je tot de conclusie 'er is meer' voeren, gewoon omdat je leven anders een stuk saaier is

ik zorg er voor dat mijn leven interessant genoeg is zonder zulke fantasieën.. en ik geloof wel dat er dingen zijn waar mensen niks van weten.. maar het is voor sommige mensen gewoon moeilijk te geloven dat er iets mis is tussen hun oren.. en dan proberen ze het op de vaagste manieren te verklaren.. halluchinaties en dit soort dingen lijken heel erg echt.. dat wil ik best geloven.maar ik geloof er niet in.. klaar toch?
pi_17007502
Tuurlijk meid. Je hebt gelijk Wat je niet ziet bestaat niet. En mensen die iets anders zeggen zijn gek.
Als je maar niet in elk topic hier gaat lopen posten dat het onzin is, ok?
pi_17008261
Mag je hier alleen posten als je denkt dat het iets paranormaals is dan?? sorry, dat wist ik niet
pi_17008627
Repelsteeltjuh, je posts zijn verwijderd en doe nu normaal.

Jij gaf iteejer net ook niet binnen 1 minuut antwoord en ga dan niet nu het complete topic zitten verkloten, omdat jij ook niet meteen antwoord krijgt.

Grow up.

Oi!
pi_17008685
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:56 schreef MUUS het volgende:
Repelsteeltjuh, je posts zijn verwijderd en doe nu normaal.

Jij gaf iteejer net ook niet binnen 1 minuut antwoord en ga dan niet nu het complete topic zitten verkloten, omdat jij ook niet meteen antwoord krijgt.

Grow up.

sorry
pi_17009107
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:57 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
poeh.. ik geloof er nog steeds niks van.. er zijn ook honderden mensen die denken dat ze helderziend zijn en dan schizofreen blijken te zijn.. ik stel geen diagnose.. ik zeg wat ik denk.. [b]uit je lichaam treden kan niet[b], als je tenminste logisch na kan denken.. maar dat is voor sommige mensen erg moeilijk
Jij denkt dat uittreden niet kan, maar dat betekend niet dat dat ook echt zo is. Er zijn misschien geen bewijzen voor, maar er zijn ook geen bewijzen dat het niet zou kunnen...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_17009187
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:10 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Jij denkt dat uittreden niet kan, maar dat betekend niet dat dat ook echt zo is. Er zijn misschien geen bewijzen voor, maar er zijn ook geen bewijzen dat het niet zou kunnen...

maar dát zei ik ook nie
pi_17009261
Zat je niet gewoon tegen het "in slaap vallen aan" ... ?
En dat dit gevoel gewoon erg versterkt werd door de drukte in je hoofd waardoor je zo`n vaag gevoel kreeg?

Het gevoel wat jij namelijk beschrijft komt mij wel bekend voor.

pi_17009538
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:12 schreef Repelsteeltjuh het volgende:

[..]

maar dát zei ik ook nie

nee jij zei dat het niet kan, maar dat weet je helemaal niet
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_17009606
ik denk dat het niet kan nee.. problemen mee? wil je me persé overtuigen? fijn dat je me zo belangrijk vindt geeft me een goed gevoel
pi_17009802
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:26 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
ik denk dat het niet kan nee.. problemen mee? wil je me persé overtuigen? fijn dat je me zo belangrijk vindt geeft me een goed gevoel
Pfffff, misschien moet jij ff een ander forum gaan opzoeken, want je snapt hier werkelijk niets van. .

Plus het feit dat je het hele topic verkloot op deze manier.

Oi!
pi_17009865
-edit - Eerst goed lezen en dan pas mopperen.

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 08-02-2004 21:42]

pi_17009929
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:22 schreef MUUS het volgende:

On-topic : weinig slaap kan hele rare dingen met je doen. Ik heb eens zo'n brakke periode gehad (erg weinig geslapen) en toen ik op een gegeven moment op straat liep, had ik het gevoel dat ik zweefde. Alsof de grond niet helemaal stil bleef. Als je lichaam (en geest) zijn uitgeput, ben je op een gegeven moment echt niet meer goed 'hier'.

Jaa dat heb ik ook vaaak gehad..
Op Netgamez (Lanparty) 3 dagen niet geslapen en alleen maar red bull enz zitten zuipen.
Ik voelde me ook echt dood en kon niet meer normaal nadenken en alles was wazig en ik zweefde ook als het ware over de grond
pi_17009939

en op mijn reactie, die ontopic was, word niet eens gereageerd

pi_17009953
Repeldinges zei eerder dat ze best wil geloven dat er sommige dingen aan de hand kunnen zijn, maar dat er ook velen zijn die werkelijk alles aan geesten en het paranormale wijten, terwijl er ook heel wat is dat afgedaan kan worden als bv hallucinatoir

En daar ben ik het ook wel mee eens. Als we nou met z;n allen haar blijven toeroepen dat ze er niets van snapt zal ze zelf ook ongenuanceerd terug gaan schreeuwen. Geen goede manier iemand kennis te laten maken met je eigen ideeen...

Dus, kunnen we nu weer normaal doen met z'n allen?

pi_17009997
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Op Netgamez (Lanparty) 3 dagen niet geslapen en alleen maar red bull enz zitten zuipen.
Ik voelde me ook echt dood en kon niet meer normaal nadenken en alles was wazig en ik zweefde ook als het ware over de grond

Inderdaad, en met een combinatie van dit alles, lijkt het alsof er heeeel wat met je lichaam gebeurt.... terwijl het (meestal) niets bijzonders is.
pi_17010010
edit iteejer: user is ff weg van Truth forum

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 08-02-2004 20:44]

[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=60477][b]RondFokker is niet meer[/b][/url]
  zondag 8 februari 2004 @ 20:43:56 #33
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_17010092
was je heel realaxed aan het liggen (heel ontspannen)?
ikzelf zou dit best wel een keer mee willen maken..tis tenslotte niets kwaadaardigs

[Dit bericht is gewijzigd door ICTservice op 08-02-2004 20:45]

http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_17010162
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:43 schreef ICTservice het volgende:
was je heel realaxed aan het liggen (heel ontspannen)?
ikzelf zou dit best wel een keer mee willen maken..tis tenslotte niets kwaadaardigs
Nee volgens mij ook niet.
Misschien kwam het door alle stress en spanningen.
pi_17010218
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 08-02-2004 21:41]

pi_17010247
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:15 schreef wanabe het volgende:
Zat je niet gewoon tegen het "in slaap vallen aan" ... ?
En dat dit gevoel gewoon erg versterkt werd door de drukte in je hoofd waardoor je zo`n vaag gevoel kreeg?

Het gevoel wat jij namelijk beschrijft komt mij wel bekend voor.

quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoelde dus! .

Ik weet niet of dat ook is wat de TS bedoelde, maar jullie herkennen het gevoel iig.

Uitputting kan rare dingen doen met de mensch. .

Oi!
pi_17011481
-edit- Weekban truth

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 08-02-2004 21:42]

pi_17013906
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
lijkt wel op het begin van uittreding?
Idd
Versnelde hartslag, idee dat je er uit zult worden geschoten...
met papier maché kun je alles maken!
pi_17200333
Als je heel veel stress heb kun je gekke dingen krijgen, dus hyperventileren krijg je ook een vreselijke druk snelle hart kloppingen en een licht gevoel in je hoofd, let op als je het nog een keer krijgt moet je toch even naar de dokter gaan, want niet alles moet je zoeken op het paranormale gebied, ik wens je heel veel succes
oops ohh my ...
  zondag 15 februari 2004 @ 18:21:11 #40
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_17200670
Er is duidelijk verschil tussen echt zweven door een uittreding, en een zweverig gevoel door drugs e.d. Dit lijkt me een begin van een uittreding, heb t zelf zovaak gehad.

Maarja, wie weet is het wel iets heel anders.. Ik zou zeggen vind het uit voor jezelf, je hebt niks te verliezen. Als jij weet/ontdekt hoe het zit, voel je je waarschijnlijk beter dan nadat je al deze antwoorden leest op een forum. En als het een uittreding was, dan heb je een mooie wereld om te ontdekken..

zondag 15 februari 2004 @ 19:25:57 #41
43296 LastYear
Geen plaatje??
pi_17202333
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:21 schreef Fidje het volgende:
Er is duidelijk verschil tussen echt zweven door een uittreding, en een zweverig gevoel door drugs e.d. Dit lijkt me een begin van een uittreding, heb t zelf zovaak gehad.

Maarja, wie weet is het wel iets heel anders.. Ik zou zeggen vind het uit voor jezelf, je hebt niks te verliezen. Als jij weet/ontdekt hoe het zit, voel je je waarschijnlijk beter dan nadat je al deze antwoorden leest op een forum. En als het een uittreding was, dan heb je een mooie wereld om te ontdekken..

Wat ik me nu afvraag is of uittredingen en vermoeidheid verband met elkaar hebben. Zou een uittreding makkelijker zijn als je vermoeid bent?
Meten = weten
pi_17202428
edit iteejer doe es gewoon joh

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 15-02-2004 20:20]

pi_17202462
off-topic

Ik zie dat de 'normale' uitleg weer uitgekafferd wordt, maar dat heksen en aliens en goden en engelen wel zonder mandaat verkondigd mogen worden.

pi_17204644
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:29 schreef Monidique het volgende:
off-topic

Ik zie dat de 'normale' uitleg weer uitgekafferd wordt, maar dat heksen en aliens en goden en engelen wel zonder mandaat verkondigd mogen worden.

Uiteraard is het mogelijk om alles wat je ziet een 'normale' verklaring proberen te geven. Als je niet in het paranormale gelooft, zal je dus ieder topic alhier kunnen bestrijden met cynische opmerkingen.
Dat je dat kan weten we zo ook wel. Bespaar je de moeite.
Als je niet in dit soort fenomenen gelooft, kom hier dan niet.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:04:28 #45
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_17209265
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:25 schreef LastYear het volgende:

[..]

Wat ik me nu afvraag is of uittredingen en vermoeidheid verband met elkaar hebben. Zou een uittreding makkelijker zijn als je vermoeid bent?

In mijn geval zeker wel! Het is volgens mij ongeveer zo iets: Als ik moe ben kan ik mijn lichaam makkelijker in slaap laten vallen terwijl ik zelf bewust ben. Niet dat ik het letterlijk zo doe, maar als ik bijvoorbeeld s avonds of s ochtends wakker word met het gevoel dat ik echt ongelooflijk uitgeput ben, dan kan ik mezelf 'half' in slaap laten vallen en een uittreding is dan niet moeilijk om te hebben.

Maar zoals ik altijd zeg, wie weet is het allemaal wel iets heel anders. Ik ervaar het echter duidelijk op deze manier, en ik ben zeker niet de enige. En ik vind het allemaal wel prima eigenlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')