1. Robin (tjsa, hij ziet er nu eenmaal uit als een popidool en zingt niet slecht)
2. Meike
3. Hedwig
wordt.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:18 schreef Huilie het volgende:
Wie zong dat ene nummer "Aint no sunshine when she's gone" in die workshop van Trijntje? Die ene vrouwelijke??
quote:ik doe mee
Op zaterdag 7 februari 2004 22:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga nu ff CSI kijken
quote:Same here.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga nu ff CSI kijken
Viel me dat ff tegen, ik werd zelfs een beetje bang van haar
1 - Robin (stak er met kop en schouders bovenuit en kan wel eens gaan winnen!)
2 - Nick (goed gezongen en komt denk ik met andere nummers veel beter uit de verf)
3 - Hedwig (bij gebrek aan echte goede andere kandidaten deze maar gekozen)
Maar eigenlijk vond ik het geen 1 van allen ECHT goed.
Mijn top 3 is:
1. Hedwig
2. Merel
3. Robin
en de jury kiest Nick..
wildcardronde JK - Meike
Wat een baggeravond...
Nick
Robin (ben geen fan van z'n stem, maar om z'n uiterlijk zal ie vast wel door gaan)
Meike (vond er niks an)
Ik hoop:
Nick
Hedwig
Megan
quote:Ben ik het mee eens. Ik vind d'r echt heel eng. Een beetje Marieke van vorig jaar, heel nep met een gruwelijke stem.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef sa-sa het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waar de jury en andere mensen Meike zo goed vinden. Ik vind dat ze een vreselijke stem heeft. Totaal niet prettig om naar te luisteren.
Van mij mag Merel door, die vond ik nog wel leuk. Hedwig mag ook nog wel, alleen hoop ik dat ze niet emer zo vaag doet met die hand de volgende keer.
quote:Vorige week vond ik niks beter... Zaten ook maar 2 of hooguit 3 goeien bij. Vorige week vond ik Ron de uitschieter en vanavond Robin.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:08 schreef trpetine het volgende:
als je dan echt moet kiezen...
Robin - Nick - Merelwildcardronde JK - Meike
Wat een baggeravond...
Merel vond ik ge-wel-dig
quote:Eensch.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ketters!Hoe durven jullie Marieke (
) met Meike (
) te vergelijken
?
quote:Maar deze week is iedereen gewoon slecht!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vorige week vond ik niks beter... Zaten ook maar 2 of hooguit 3 goeien bij. Vorige week vond ik Ron de uitschieter en vanavond Robin.
quote:Helemaal mee eens.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef sa-sa het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waar de jury en andere mensen Meike zo goed vinden. Ik vind dat ze een vreselijke stem heeft. Totaal niet prettig om naar te luisteren.Mijn top 3 is:
1. Hedwig
2. Merel
3. Robin
quote:Ja, dat klopt
Op zaterdag 7 februari 2004 22:12 schreef trpetine het volgende:
Het is gewoon de beste van de slechtste kiezen
Vorig jaar waren de workshops kwalitatief zo goed. En nu niet zo.
quote:Ben je het er nu wel mee eens dat die Lianne verdacht veel op Daantje Mus leek
) met Meike (
) te vergelijken
?
Maar ik vind d'r net zo'n viese nep stem hebben als Marieke, die Meike dan.
Ben je boos?
quote:Dat zingen van die Meike was bijzonder triest, ze heeft het voordeel dat ze er wel redelijk goed uitziet, alhoewel ze een goedkoop aftreksel is van Kylie Minogue.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef shmoopy het volgende:
Alleen Merel kon er mee door wmb, wat een ongelooflijk trieste 'performance' van die Meike.
Zo'n lachebekje met de zangpower van een bord macaroni, ik vond het een afgang en ik vraag me ernstig af wat die jury hoort dat ik niet hoor.
quote:Inderdaad. Die mag nog niet eens in haar schaduw staan. En Marieke is niet eens een echt toptalent, moet je nagaan.
) met Meike (
) te vergelijken
?
quote:Tja, ben ik het dus niet mee eens
Op zaterdag 7 februari 2004 22:12 schreef trpetine het volgende:[..]
Maar deze week is iedereen gewoon slecht!
quote:ja, inderdaad, rare ronde
quote:Vond je dat? Van de 10 finalisten waren er ook maar 3 ofzo die echt een beetje konden zingen.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, dat klopt
.
Vorig jaar waren de workshops kwalitatief zo goed. En nu niet zo.
Als het aan mij ligt worden het (3)Merel, (2)JK en (1)Nick. Megan zingt goed maar doet niet echt wat me, en ik wil er ook naar kunnen kijken. Die Merel was me trouwens nog nooit eerder opgevallen. Ze stond er lekker enthousiast bij.
Lianne ging af als een gieter. Ik lag met gekrulde tenen te luisteren.
quote:Ja. Daar ben ik het nu mee eens.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ben je het er nu wel mee eens dat die Lianne verdacht veel op Daantje Mus leek
quote:Marieke had een leuk knakje in d'r stem wat mij enorm aansprak. Meike niet. Meike irriteert me.
Maar ik vind d'r net zo'n viese nep stem hebben als Marieke, die Meike dan.
quote:Ik ben niet zo snel boos hoor
Ben je boos?
[Dit bericht is gewijzigd door funmaster op 07-02-2004 22:17]
Maar, mijn top3
JK
Nick
Hedwig (echt, ze kan echt wel zingen, had alleen ff Tori Amos moeten zingen)
Wildcard
Robin
..... tja... geen idee
Ik vind die andere meisjes echt niks met niks... Ik ben een echte idols fan en volg dan ook zowat elk land op de voet, maar..... die meisjes van vanavond HALEN het niet bij wat ik in andere landen heb gehoord... wat klinken ze saaaaaaaaaaaaai. Behalve Hedwig dan... die is cool!
quote:Hehe ik wist alleen niet of dit erg genoeg was
Op zaterdag 7 februari 2004 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja. Daar ben ik het nu mee eens.
[..]Marieke had een leuk knakje in d'r stem wat mij enorm aansprak. Meike niet. Meike irriteert me.
[..]Ik ben niet zo snel boos hoor
.
quote:Ik vond Hedwig echt eng! Die zou ik niet live willen tegenkomen... Alsof ze elk moment tegen me kan gaan krijsen en aan me haar gaat trekken of zo.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef Marando het volgende:Hedwig (echt, ze kan echt wel zingen, had alleen ff Tori Amos moeten zingen)
[..]
Behalve Hedwig dan... die is cool!
Het valt me ook op dat niemand het meer over Kostian heeft .
JK vond ik dus niets =/ Terwijl ik hem in de theater ronders wel heel goed vond. Oh well.
quote:Lijkt me echt een super lief meisje en ik heb wel vertrouwen in haar.... enne... ik zou haar wel als vriendin willen
Op zaterdag 7 februari 2004 22:19 schreef Toeps het volgende:
Ik vond Hedwig echt eng! Die zou ik niet live willen tegenkomen... Alsof ze elk moment tegen me kan gaan krijsen en aan me haar gaat trekken of zo.
quote:Huh? Heb je vorige week wel gekeken? Iedereen hier verbaasde zich ook zo over de belabberde kwaliteit. Er werden ook topics geopend met titels als 'kiezen voor de minst slechte' enzo.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef Saleheim het volgende:
Nou, na het relatief hoge niveau van vorige week
quote:Ja, die workshops hadden ze wel wat beter mogen 'loten'.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
De namen voor volgende week beloven in ieder geval veel goeds. Meer goeds dan vandaag.
quote:Kostian wie?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Megan is toch ook wel goed hoor, als ik zo die kleine stukjes zie.Het valt me ook op dat niemand het meer over Kostian heeft
.
Nee, hoor, best wel ok die gozer, maar het was niet om aan te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 07-02-2004 22:24]
quote:Ja, maar ik vind dat juist wel leuk. Allemaal goeie (of andere mensen waar op gestemd gaat worden) bij elkaar. Alleen dit jaar moet Tialda door!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, die workshops hadden ze wel wat beter mogen 'loten'.
quote:Ja, deed hij ook mee?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef R_ON het volgende:[..]
Kostian wie?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef Marando het volgende:Hedwig (echt, ze kan echt wel zingen, had alleen ff Tori Amos moeten zingen)
quote:Ben van mening dat die 9 kleine fragmenten die ze laten zien/horen niet een goed beeld geven van hoe de kandidaten vanavond hebben gepresteerd... bij sommige kandidaten laten ze juist de beste stukjes zien, bij anderen laten ze juist de wat mindere stukjes zien... ja lekker is dat
Op zaterdag 7 februari 2004 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Net de 9 korte stukjes even gehoord en dan wordt vooral meteen duidelijk welke wel en welke niet goed zijn.
quote:Daar zit wel wat in, maar wat mijn beeld betreft van de kandidaten kloppen de korte stukjes dit keer wel trouwens. Vorige week niet.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:25 schreef Marando het volgende:[..]
Ben van mening dat die 9 kleine fragmenten die ze laten zien/horen niet een goed beeld geven van hoe de kandidaten vanavond hebben gepresteerd... bij sommige kandidaten laten ze juist de beste stukjes zien, bij anderen laten ze juist de wat mindere stukjes zien... ja lekker is dat
quote:Heb liever dat de besten/leuksten in de finalerondes zitten.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:25 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Ja, maar ik vind dat juist wel leuk. Allemaal goeie (of andere mensen waar op gestemd gaat worden) bij elkaar. Alleen dit jaar moet Tialda door!
Valt me wel op dat het echt een gróót voordeel is om aan het einde op te treden.
quote:Oh... misschien heb ik de verkeerde zangeres in mijn gedachte, ga het gelijk even controleren...
Op zaterdag 7 februari 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:![]()
Neee, met zo'n stem als Hedwig moet je ECHT niet aan Tori Amos komen hoor!!!
(dan ga'k slaan
![]()
)
quote:Hedwig was degene die Jewel Foolish Games op een geheel eigen chaotische valse manier zong
Op zaterdag 7 februari 2004 22:26 schreef Marando het volgende:[..]
Oh... misschien heb ik de verkeerde zangeres in mijn gedachte, ga het gelijk even controleren...
(sorry)
quote:Zou jij er problemen mee hebben als ik met Tori Amos ga trouwen? Ik vind Tori werkelijk ongeevenaard goed. De beste zangeres van de wereld. De beste liedjesschrijver van de wereld. De knapste veertiger van de wereld.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:![]()
Neee, met zo'n stem als Hedwig moet je ECHT niet aan Tori Amos komen hoor!!!
(dan ga'k slaan
![]()
)
quote:Ja maar dan zou er vanavond maar eentje door mogen gaan en volgende week vijf
Op zaterdag 7 februari 2004 22:26 schreef BVO het volgende:[..]
Heb liever dat de besten/leuksten in de finalerondes zitten.
Valt me wel op dat het echt een gróót voordeel is om aan het einde op te treden.
quote:Ken je alle veertigers dan?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zou jij er problemen mee hebben als ik met Tori Amos ga trouwen? Ik vind Tori werkelijk ongeevenaard goed. De beste zangeres van de wereld. De beste liedjesschrijver van de wereld. De knapste veertiger van de wereld.
quote:JE hebt gelijk, heb ff wat van Tori Amos er bij gepakt maar dat is inderdaad niet wat ik in gedachte had... maar toch, ik weet zeker dat die Hedwig wel lekker kan zingen, niet zo standaard als die andere meisjes, die saaaaaaaie meisjes. Geef mij maar Hedwig
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:Hedwig was degene die Jewel Foolish Games op een geheel eigen chaotische valse manier zongChaotisch & Tori... ok. Vals & Tori? NEE!
![]()
Enne... die nick, die had eigenlijk een liedje moeten zingen als "Air Supply - All Out Of Love" Dat liedje past volgens mij goed bij zijn stem.... denk ik.... maarja wie ben ik
quote:Nee, maar Tori is echt beeldschoon.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Ken je alle veertigers dan?
He wat naar. Als het over Tori Amos gaat ben ik meteen offtopic. Tori
.
quote:Ja daar ga ik problemen mee hebben
Op zaterdag 7 februari 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zou jij er problemen mee hebben als ik met Tori Amos ga trouwen? Ik vind Tori werkelijk ongeevenaard goed. De beste zangeres van de wereld. De beste liedjesschrijver van de wereld. De knapste veertiger van de wereld.
Maargoed.... ik heb nog niemand bij idols gezien die zich aan Tori waagt, waarschijnlijk omdat je dan wel ERG sterk in je schoenen moet staan. En die Hedwig had er dan ook echt niet aan moeten komen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 07-02-2004 22:37]
Robin en Nick hebben wel potentie, maar zeker Nick koos een veel te moeilijk liedje voor hem.
Hedweg probeerde geforceerd haar draai te geven aan Foolish games en klonk nergens naar.
Meike ging ook af. Veel te iele stem.
JK, Robin en Meike zullen wel 1,2 en 3 worden en wildcards voor Hedwig, Merel of Hedwig en Nick.
Jammer. Volgens mij heeft Merel de meeste power in haar stem.
quote:Ik ook niet
Op zaterdag 7 februari 2004 22:38 schreef Toeps het volgende:
Ik vond Meike echt drie keer niks. Zie je die al in de finale allerlei liedjes zingen? Ikke niet.
quote:Dat zag ik bij Jim ook niet en dat zie ik nu idd bij Robin & Meike ook niet. Maar beide kregen een lovend oordeel van de jury...
Op zaterdag 7 februari 2004 22:38 schreef Toeps het volgende:
Ik vond Meike echt drie keer niks. Zie je die al in de finale allerlei liedjes zingen? Ikke niet.
Ik vind alles best, als Boris volgende week maar doorgaat!
quote:Hoe kwam ik op Tori Amos bedacht ik me.. en toen wist ik het weer, dat stond bij Hedwig als een van haar idolen...
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:Hedwig was degene die Jewel Foolish Games op een geheel eigen chaotische valse manier zongChaotisch & Tori... ok. Vals & Tori? NEE!
![]()
Maaar... wat ik in gedachte had was dit specifieke liedje: Annie Lennox - Why. Dat lijkt me echt een geschikt liedje voor Hedwig. Mocht ze in de Wildcardronde komen, dan zou ze dat liedje eigenlijk moeten zingen... :) Succes verzekerd!
quote:Me neither. Leuk koppie, maar ze zong echt karaoke-achtig
Op zaterdag 7 februari 2004 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk niet dat Meike bij de eerste drie eindigt, en ik hoop het zeker niet.
Excuus, ik was in de war met Lianne
Ff voor de duidelijkheid dan maar:
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-02-2004 22:52]
quote:Ik heb het met veel plezier gedaan
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef R_ON het volgende:
Meike wordt op FOk gedemoniseerd. Als zij niet doorkomt naar de finale kunnen jullie niet je handen in onschuld wassen. Jullie hebben het klimaat gecreeerd! Dan zijn jullie me-de-verantwoordelijk!
quote:Robin ok, maar Lianne heeft veel meer Hitkrantgezicht dan Meike volgens mij.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:Maarja, ze hebben de beste hitkrantposterkoppen van de avond dus ze zullen wel doorgan.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:Hoezo uiterlijkgerich!
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 07-02-2004 22:43]
quote:Als je er maar geen topics voor gaat openen. *Frank flashback*
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef R_ON het volgende:
Meike wordt op FOk gedemoniseerd. Als zij niet doorkomt naar de finale kunnen jullie niet je handen in onschuld wassen. Jullie hebben het klimaat gecreeerd! Dan zijn jullie me-de-verantwoordelijk!
quote:Je slaat de spijker op zijn kop! Helemaal mee eens!!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:Dat zag ik bij Jim ook niet en dat zie ik nu idd bij Robin & Meike ook niet. Maar beide kregen een lovend oordeel van de jury...Hoezo uiterlijkgerich! Maarja, ze hebben de beste hitkrantposterkoppen van de avond dus ze zullen wel doorgan.
Go Boris!!!
quote:Ja, van Lianne zou ik wel een poster ophangen. Van Meike alleen als ik er geld voor kreeg.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:42 schreef ranja het volgende:
Robin ok, maar Lianne heeft veel meer Hitkrantgezicht dan Meike volgens mij.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Als je er maar geen topics voor gaat openen. *Frank flashback*
.
Da wazzik niej.
quote:Nee suffie, dat weet ik
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef R_ON het volgende:[..]
Da wazzik niej.
quote:Dat weten we
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef R_ON het volgende:Da wazzik niej.
quote:Ben ik het mee eens. Nick vond ik ook niet super vanavond, maar bij de vorige rondes was hij wel goed, dus hij heeft toch een streepje voor bij mij.
quote:Overigens is ze ook maar net veertiger. Wordt over een half jaar 41
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee, maar Tori is echt beeldschoon.
He wat naar. Als het over Tori Amos gaat ben ik meteen offtopic.
Tori
.
1Nick
2Merel
3JK
Nick en merel zongen goed,JK iets minder maar tijdens de vorige ronden vondt ik hem wel goed, voordeel van de twijfel dus..
van mij mogen meike en robin door naar de wildcard ronde..
Robin was echt niet slecht maar hij is mijn smaak niet.
quote:pff, alsof je weet hoe hij smaakt
Op zaterdag 7 februari 2004 22:56 schreef Janena het volgende:
Robin was echt niet slecht maar hij is mijn smaak niet.
Opnieuw veel kijkplezier toegewenst iedereen! Ik zie jullie weer over een half uurtje ben weer terug, zodat ik weer gezellig mee kan babbelen
[Dit bericht is gewijzigd door funmaster op 07-02-2004 23:02]
quote:het begint pas 23.20 volgens m'n gids
Op zaterdag 7 februari 2004 23:00 schreef funmaster het volgende:
En het is weer 11 Uur.Opnieuw veel kijkplezier toegewenst iedereen!
Ik zie jullie weer over een half uurtje, zodat ik weer gezellig mee kan babbelen
quote:Het begint direct naar CSI, en dat is nu bijna afgelopen.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:00 schreef ranja het volgende:
het begint pas 23.20 volgens m'n gids
quote:David Bowie??
Op zaterdag 7 februari 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nu al een uur Last Dance in m'n hoofd.
quote:Donna Summer
Op zaterdag 7 februari 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nu al een uur Last Dance in m'n hoofd.
quote:ok ik ben scheel
Op zaterdag 7 februari 2004 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Het begint direct naar CSI, en dat is nu bijna afgelopen.
quote:Nee, dat nummer van Meike
Op zaterdag 7 februari 2004 23:01 schreef schatje het volgende:
David Bowie??
En vast weer .
quote:Ik heb het idee dat het nu toch minder is.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:02 schreef Dirkh het volgende:
echt, die studio is waardeloos, met die klote echo.
1. Kostian:
Heeft een uitstraling die denk ik goed kan aanslaan bij de jongere populatie, bij een leeftijd van tussen de 13 en 17 jaar. Wat dat betreft potentieel. Helaas is zijn stem niet potentieel te noemen. Dat werd al enigszins duidelijk tijdens de voorrondes, maar bleek tijdens deze workshop des te meer. Vooral door de keuze van het nummer. Het gevoelige van de radio's past totaal niet bij zijn stem.
Kortom: Wel idolpotentie, geen zangtalent
2. Megan:
Qua uitstraling kan ik me voorstellen dat ze het vorig jaar niet gered heeft. Ze heeft iets niets-opvallends over zich. Terwijl ik wel het gevoel krijg, dat als je met haar praat, ze best spontaan is. Dit komt alleen niet zo goed over tijdens het zingen. Vandaar dat ik het qua uitstraling minder vind.
De stem is echter wel goed. In het nummer kwam ze af en toe wat schreeuwerig over, maar er zaten ook stukken in waar je kon merken dat ze 'gevoelige power' in haar stem heeft.
Kortom: Iets te grijs voor een idol, wel een lekker zingende tante
3. Nick:
Z'n korte coupe was denk ik een goede zet. Het geeft hem net iets meer vlotheid, iets wat ie denk ik wel nodig had na de voorrondes. Daar kwam ie misschien net iets te soft over. Maar ik krijg het gevoel dat dit flink aan het verbeteren.
Qua stem is het erg goed imho, één van de zuiverste en meest karakteristieke stemmen van de kandidaten van dit jaar. Helaas viel dat vanavond wat minder op, maar ik hoop dat de stemmers daar vanavond doorheen prikken.
Kortom: Heerlijke stem, moet nog aan de uitvoering werken, maar heeft wel potentie
4. Lianne:
Ze heeft de uitstraling en looks mee. Het is volgens mij wel een meisje dat qua eerste indruk positief overkomt, ook op het podium. Dat vond ik vanavond ook weer redelijk overtuigend.
Wat dat betreft vond ik wel apart dat ze zo overtuigend lachte na haar optreden. Wat ik heb meer valse dan zuivere noten gehoord helaas. Het was zo slecht dat ik een kussen op mijn hoofd heb gelegd.
Kortom: Het idee is goed, de uitvoering slecht
5. Merel
Toen ik haar voor het eerst in beeld zag komen, dacht ik: "wat hebben ze met haar haar gedaan?". Echt zonde, wat ze heeft een redelijk "grof" hoofd. En dan het haar zo stylen, het contrast was erg groot, ze werd er niet knapper op. Jammer.
Want verder was ze voor mij de opvaller van de avond. Haar stem en uitvoering was behoorlijk verrassend naar mijn mening. Op het podium had ze veel meer uitstraling, vooral door de goede uitvoering van het nummer.
Kortom: Opnieuw stylen, zang één van de betere
6. Robin
Ook hij heeft redelijk wat 'idolvermogen' in zich. Leuke uitstraling, heeft iets wat de rest niet heeft. En dat uit ie ook goed in z'n gedrag. Dat dromerige, dat is inderdaad karakteristiek voor hem, en zijn nummer.
Alleen vind ik zijn stem daar niet echt bij passen. Toen ie George Michael koos vanavond, has ik zoiets van "zou best iets kunnen worden". Helaas vond ik de uitvoering wat minder. Z'n stem was te rauw en te schreeuwerig imho. Dat de jury zo positief was, verbaasde me behoorlijk. Ik had van hem vanavond meer verwacht.
Kortom: Idolpotentie, qua stem iets te beperkt (vooral bereik en het vermogen om meerdere muziek soorten te zingen), maar voldoende
7. Hedwig
Uitstraling zit volgens mij wel goed bij haar. Ze heeft iets alternatiefs over zich. Ze draagt het gelukkig subtiel uit. Op die manier ben je niet te alternatief, en ben je al redelijk snel populair bij een breed publiek.
Ook de stem vond ik niet onaardig. Ze zong het nummer redelijk goed. Naar mijn mening wel iets te afwisselend, met soms stukken die niet zo mooi waren, maar dat ze vlak daarna een erg goede uithaal had.
Kortom: Goede uitstraling, met de nadruk op de iets alternatieve doelgroep. Stem, ook goed, niet heel speciaal.
8. JK
Qua uitstraling vind ik hem erg goed. Misschien kan ik beter zeggen, intelligent. Tot nu toe slaagt ie er elke keer in om een talent naar voren te halen, waardoor het niet opvalt dat z'n stem eigenlijk helemaal niet zo goed is. Bij de workshops was het nadruk op muziekgevoel, en nu was het z'n nadruk op kleding ontwerpen.
De stem vind ik dus wat minder. Ik denk dat ie bijvoorbeeld maar heel weinig nummers goed kan zingen. Dat zal misschien ook blijken in de finale, als ie daarin komt.
Kortom: Veel uitstraling, minder inhoud
9. Meike
Leuke, vlotte uitstraling. Heeft het echt in zich om in een band een feest neer te zetten. Het lijkt me ook een perfecte lerares eigenlijk.
Qua stemming was en is het minder dan middelmatig. De jury was positief, maar ik totaal niet. Ze zong het totaal niet gedreven, en haar stem is gewoon lelijk.
Kortom: Heeft kwaliteiten, maar niet op zangebied.
Wie gaan er door naar mijn mening:
- Megan
- Nick
- Merel
Ik denk alleen dat het niet de werkelijkheid wordt.
quote:Het moet wel he, de finale starten met 7 man staat zo stom
Op zaterdag 7 februari 2004 23:04 schreef Cashmyra het volgende:
Ik ben benieuwd...onvoorstelbaar dat er mensen doorgaan van deze ronde...
quote:Ja... zolang JK en Robin doorgaan vind ik het best.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:04 schreef Cashmyra het volgende:
Ik ben benieuwd...onvoorstelbaar dat er mensen doorgaan van deze ronde...
quote:Dan had je wel een hippe oma.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:05 schreef Dirkh het volgende:
Mijn Oma, nu toch al zo'n 12 jaar dood, had net zo'n blouse als Tooske.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:06 schreef -Hans- het volgende:
* de lijnen zijn NU gesloten.
quote:Retro = hip
Op zaterdag 7 februari 2004 23:05 schreef Dirkh het volgende:
Mijn Oma, nu toch al zo'n 12 jaar dood, had net zo'n blouse als Tooske.
Maar dit is idd wel lelijk.
quote:Misschien kunnen ze ergens anders nog kandidaten vandaan halen?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Het moet wel he, de finale starten met 7 man staat zo stom
.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Megan en Kostian houden handjes vast.
Wat een vraag :S
quote:Jammer dat ze er vanavond uit moeten.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Megan en Kostian houden handjes vast.
Ach die Megan kan wel zingen, alleen ze heeft echt een baby stem.
* de uitslag *
maar natuurlijk eerst reclame
quote:Ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 23:11 schreef snowwie2 het volgende:
JK is door
de 1e heb ik al goed
*Toch nog een reclameblok erin gooien.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 07-02-2004 23:13]
[Dit bericht is gewijzigd door belanov op 07-02-2004 23:13]
quote:Zo zie je maar Tom, je moet niet te vroeg juichen.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht al: geen reclame, dat kan niet hoor.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Reclame !
quote:My thoughts exactly!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:13 schreef R_ON het volgende:
De hoeren!
Had hem gewoon laten zitten op de antillen ofzo,
Die mensen met hun stuff enzo (bling) vind ik vreselijk..
quote:Voor Tooske geen kassa hoor... die krijgt haar geld toch wel.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:14 schreef Dirkh het volgende:
Hypocriete kut is die Tooske, alsof ze het erg vindt. Ze denkt gewoon KASSA!!!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:14 schreef furanku het volgende:
die neger is doorHad hem gewoon laten zitten op de antillen ofzo,
Die mensen met hun stuff enzo (bling) vind ik vreselijk..
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet op 1 dus Nick of Robin staan, lijkt me duidelijk
quote:Niks moet. Maar ik denk het wel.
Medicopter 117. Al die afleveringen zijn ook hetzelfde he, als je die trailers ziet. .
quote:Nou volgens mij was dit de kots break
Op zaterdag 7 februari 2004 23:14 schreef snowwie2 het volgende:
alweer een plaspauze
alsof we er nog niet genoeg hebben gehad
Wta een geslijm zeg
quote:Laten we het hopen
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het Idols bellende publiek nog nooit op kennis kunnen betrappen trouwens, getuige de top 2 van vorig jaar. Zal dit jaar niet veel anders worden.
quote:Meike?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:17 schreef Toeps het volgende:
En dan kiest de jury...
[Dit bericht is gewijzigd door imago op 07-02-2004 23:17]
quote:ja dat vrees ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 23:17 schreef imago het volgende:[..]
Meike?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door snowwie2 op 07-02-2004 23:18]
quote:Laten we het maar niet hopen.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Zal wel Megan worden.
quote:inderdaad! ik ben het helemaal met je eens!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:18 schreef funmaster het volgende:[..]
Laten we het maar niet hopen.
Nick gaat en MOET door..
verder moeten hedwig en megan het afronden in de wildcardshow..
quote:Ja dus.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:18 schreef scanman01 het volgende:
De jury zal, ondanks dat Nick een derde plaats verdient (vind ik) toch een meisje kiezen omdat drie jongens te veel is.
quote:En omdat er geeneen jongen tussen zit die fatsoenlijk kan zingen (ok, ik chargeer enigszins), terwijl de dames vanavond op stemgebied uitstekend vertegenwoordigd waren.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:18 schreef scanman01 het volgende:
De jury zal, ondanks dat Nick een derde plaats verdient (vind ik) toch een meisje kiezen omdat drie jongens te veel is.
quote:Die zal wel een wildcard krijgen, megan dus.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:20 schreef Els_saai het volgende:
Meike? Ik verstond Megan....
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:19 schreef Els_saai het volgende:
Megan....
Wat een drama uitslag.
Die laatste muts had er echt niet bij moeten zitten
Het was zo duidelijk als wat:
Megane de beste stem, Meike de beste allround performance. En zingen kan ze wel degelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |